Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkNoize schreef:
Zo erg heb ik het nooit gehad >.<
Maar ik betaal niet graag €100 voor iets waar ik niks meer van weet ;)
Alleen dat je je wel 'vermaakt' hebt :P

Maar de hekken, stoeltjes, krukken en vogeltjes die door de zaal vliegen zijn altijd zo leuk om mee te maken :loving:

Je sloopt je hersens :(

Neem dan lsd ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:49 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
DarkNoize schreef:
Zo erg heb ik het nooit gehad >.<
Maar ik betaal niet graag €100 voor iets waar ik niks meer van weet ;)
Alleen dat je je wel 'vermaakt' hebt :P

Maar de hekken, stoeltjes, krukken en vogeltjes die door de zaal vliegen zijn altijd zo leuk om mee te maken :loving:

Dat weet je dan toch ook niet meer >.<

Ik vind het juist zo vet om met al mijn maten zo snoeihard los te gaan op de hardste tracks en mee te scheeuwen op de vocals als een mongool. Ondertussen een bietje kutten en grappen maken.
Heerlijk :love:
En als ik daar dan aan terug denk (zoals nu) dan krijg ik weer helemaal kriebels.

Dus ik onthou liever wel wat.
Verder ligt dat volgens mij ook gewoon aan mij. Met drank vergeet ik ook altijd alles (zelfs met kleine hoeveelheden) met mdma precies hetzelfde! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:50 

Donateur

Voor het hallucineren kan je beter psychedelica doen ja.
Vind hallucineren op X sowieso niet echt speciaal. Ja je vind het tof maar je vind alles tof, ook het eeuwige kaakmalen waardoor je de komende 3 dagen niet meer kan eten... Als je allemaal rare dingen gaat zien ben je echt veel te ver gegaan, mja shit happens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:54 

Hardtraxx Veteran

Jah het hallucineren van MDMA is voorlopig even van de planning af. Binnenkort even een growkitje kopen en maar planten in m'n kamer, aangezien mensen waarmee ik wil hallucineren niet meteen aan de LSD willen. *kuch rr... kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jah het hallucineren van MDMA is voorlopig even van de planning af. Binnenkort even een growkitje kopen en maar planten in m'n kamer, aangezien mensen waarmee ik wil hallucineren niet meteen aan de LSD willen. *kuch rr... kuch*

Ik doe wel mee :D
LSD is de shit man :D
Ketamine is ook vet :)
Alleen das wat meer in jezelf kutten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:00 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

zo chukkels heb geloof ik z'n beste vriend gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Mijn growkitje begint eindelijk ook weer een beetje op te schieten. Zie nu wel een hoop meer kleine topjes iig, maar nog steeds allemaal aan de zijkant op 1 of 2 na :') Achja, komt wel goed

Iemand een idee hoe dat komt trouwens, dat het allemaal aan de zijkant zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:10 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

zo chukkels heb geloof ik z'n beste vriend gevonden :P

Tja, Robert zegt dat hij het af laat weten, dus... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:12 

Donateur

Ik doe wel mee, jij je zin. Maar hoor altijd slechte dingen over lsd, dat de trip later kan terug komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik doe wel mee, jij je zin. Maar hoor altijd slechte dingen over lsd, dat de trip later kan terug komen

Goed doseren en niet teveel nemen. 1 zegeltje kan weinig kwaad. Wil het gewoon een keer gedaan hebben, kijken hoe het is, lijkt me echt geniaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:23 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Mijn growkitje begint eindelijk ook weer een beetje op te schieten. Zie nu wel een hoop meer kleine topjes iig, maar nog steeds allemaal aan de zijkant op 1 of 2 na :') Achja, komt wel goed

Iemand een idee hoe dat komt trouwens, dat het allemaal aan de zijkant zit?

Als dat bakje in de zon staat misschien omdat de zijkanten warmer worden? :huh:
Als dit niet zo is heb ik geen flauw idee :P

Heb daar sowieso 0 verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:55 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

anderhalf a 2 maanden geleden voor het eerst LSD geprobeerd.
Heb nergens last van tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:58 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ja weet wel dat ik me vermaakt heb XD maar had 1 keer was feestje in de buurt ( beatbuster) daar was ik te erg, (eerste keer X) wist niks meer :P

Ben benieuwd hoe het op hardbass weer is na me pauze :lol:

heey tof, ik ga ook altijd naar beatbusters, er 8 januari ook weer? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 02:01 

Donateur

Ja da ben ik er ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 09:59 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Mijn laatste LSD trip was echt goddelijk goed :love: Was op 4 Hoffman 2010 zegeltjes @ 50a60mic. Ketamine ook 2x gedaan, maar tot nog toe vond ik het niet zo een geweldige ervaring, volgende keer wat meer pakken ervan :D

En Robert, LSD kan enkel problemen opleveren bij mensen met al onderliggende psychische problemen, als je vaak met gevoelens van depressie enzo kampt moet je er alleszins zeker van afblijven, dan is het namelijk erg link. Anders is het heerlijk spul :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:01 

Donateur

Zozo nieuwe mensen! :D Topic is gelijk weer actief! :P
en tjaa robertt en chukkelz zijn ook weer actief, ondanks hun beroemdheid in nederland.

Zoo was heb ik zin in Hardbass!! eindelijk 2 vrienden zover gekregen dat ze een kaartje hebben gekocht! :D
Alleen balen dat me voorraad zo goed als op is :cry: nog maar 5 q-dancejes :(
En in de omgeving is gewoon niks goeds te krijgen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:13 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Mijn laatste LSD trip was echt goddelijk goed :love: Was op 4 Hoffman 2010 zegeltjes @ 50a60mic. Ketamine ook 2x gedaan, maar tot nog toe vond ik het niet zo een geweldige ervaring, volgende keer wat meer pakken ervan :D

En Robert, LSD kan enkel problemen opleveren bij mensen met al onderliggende psychische problemen, als je vaak met gevoelens van depressie enzo kampt moet je er alleszins zeker van afblijven, dan is het namelijk erg link. Anders is het heerlijk spul :loving:

olifanten verdoofmiddel :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:25 

Donateur

Dj C-Mind schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

olifanten verdoofmiddel :thumbdown:

jaa klopt, maarja al die dingen zijn gemaakt van vage shit! , maar het effect! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:28 

Donateur

heb het 2 keer gebruikt paar jaar geleden,maar ben zo hard onder uit gegaan daarvan.
dat ze die kutzooi mogen houden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:56 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
heb het 2 keer gebruikt paar jaar geleden,maar ben zo hard onder uit gegaan daarvan.

Paardenverdoofmiddel trouwens :P Maar word ook gewoon in het ziekenhuis gebruikt bij mensen hoor, wel mooi dat ketamine erg veilig is, op de verslavingskans na. Als je je inleest in keta weet je dat je moet zorgen dat je ergens moet kunnen zitten liggen na het gebruik zodat je niet gaat vallen enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:02 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Dj C-Mind schreef:

Paardenverdoofmiddel trouwens :P Maar word ook gewoon in het ziekenhuis gebruikt bij mensen hoor, wel mooi dat ketamine erg veilig is, op de verslavingskans na. Als je je inleest in keta weet je dat je moet zorgen dat je ergens moet kunnen zitten liggen na het gebruik zodat je niet gaat vallen enzo...

ja dat zeg ik....troep :P

maarja,als je niet weet dat je ergens moet gaan liggen :innocent:

je flikkert van eigens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Hehe, ik had een halve zegel genomen en later nog een halve bij en toen gecandyflipt door mdma kristal te snuiven :love:
Dat ging wel flink hard haha :thumbsup: :love:

Ketamine vond ik geweldig, ik heb 2 a 3 uur lang over de grond liggen rollen en non stop gelachen :lol:
Dan probeerde je te praten en kwam er niet veel uit als ''bwah druh lie'' :loving:
Kevin-Raw schreef:
Zozo nieuwe mensen! :D Topic is gelijk weer actief! :P
en tjaa robertt en chukkelz zijn ook weer actief, ondanks hun beroemdheid in nederland.

Zoo was heb ik zin in Hardbass!! eindelijk 2 vrienden zover gekregen dat ze een kaartje hebben gekocht! :D
Alleen balen dat me voorraad zo goed als op is :cry: nog maar 5 q-dancejes :(
En in de omgeving is gewoon niks goeds te krijgen! :thumbdown:

Andere omgeving gaan wonen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:05 

Donateur

ik werd stront misselijk van die ketamine en iets zeggen ging al helemaal niet :P

wou alleen maar slapen dat ik ervan af was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:08 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
ik werd stront misselijk van die ketamine en iets zeggen ging al helemaal niet :P

:lol:
Je weet zeker niet toevallig wat voor soort Keta je hebt gehad? :P
Heb je het trouwens oraal of nasaal ingenomen? :P

Ik heb namelijk geen last van misselijkheid gehad en iets zeggen ging inderdaad niet.
Dat was juist zo leuk :lol:
Benzotje erin gooien en je gaat vanzelf :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:10 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Dj C-Mind schreef:

:lol:
Je weet zeker niet toevallig wat voor soort Keta je hebt gehad? :P
Heb je het trouwens oraal of nasaal ingenomen? :P

Ik heb namelijk geen last van misselijkheid gehad en iets zeggen ging inderdaad niet.
Dat was juist zo leuk :lol:
Benzotje erin gooien en je gaat vanzelf :sleep:

nee dat weet ik zo niet meer,is al 5jaar geleden,en nasaal ingenomen,had alleen de 2e x last van misselijkheid,maar toen had ik ook flink gezopen,
geef maar maar gewoon coke of pep als ik moet kiezen.
en het liefst coke dan nog
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen