Hier misschien, hangt er van af hoe snel de 4fmp zn werk gaat doen. Staat gepland op half 12 voor inname.wrote:Haha dit dus, geniaal verslag. Waarom ga je nou FI, gewoon lekker spacend het nieuwe jaar in op Qountdown!wrote:SJEFKEEE![]()
![]()
![]()
ouwe junk niks veranderd aan je verslag te lezen
![]()
Wie is er trouwens vóór de jaarwisseling al VDK?
4-FMPwrote:Hier misschien, hangt er van af hoe snel de 4fmp zn werk gaat doen. Staat gepland op half 12 voor inname.wrote:Haha dit dus, geniaal verslag. Waarom ga je nou FI, gewoon lekker spacend het nieuwe jaar in op Qountdown!wrote:SJEFKEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet ik nog proberen
Hmm, red je nietwrote:Hier misschien, hangt er van af hoe snel de 4fmp zn werk gaat doen. Staat gepland op half 12 voor inname.wrote:Haha dit dus, geniaal verslag. Waarom ga je nou FI, gewoon lekker spacend het nieuwe jaar in op Qountdown!wrote:SJEFKEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is de combinatie eerst speed, daarna pilletjes? (in mijn geval blauwe bomen
)
Perfectwrote:Hoe is de combinatie eerst speed, daarna pilletjes? (in mijn geval blauwe bomen)
Heerlijk haha, dat is mijn standaard combinatie!wrote:Hoe is de combinatie eerst speed, daarna pilletjes? (in mijn geval blauwe bomen)
Merk weinig van vermindering van het effect van de pillen trouwens.
Da's mijn combi!wrote:Hoe is de combinatie eerst speed, daarna pilletjes? (in mijn geval blauwe bomen)
Geniale trouwens
Ben benieuwt, hoop dat ik met die combinatie wat beter bij loop dan alleen met pillen 
Nou jawrote:Ben benieuwt, hoop dat ik met die combinatie wat beter bij loop dan alleen met pillen
Ik dacht ik doe die combi wel met oud en nieuw maar doe toch maar de veiligere manier --> 4fmp en mdma. Die ken ik namelijk al
Wordt wel nog eerst een paar uurtjes nuchter zijn.
Alletwee niet te veel doen dan is het heerlijk.wrote:Hoe is de combinatie eerst speed, daarna pilletjes? (in mijn geval blauwe bomen)
Ik had op loudness minimale hoeveelheid speed, kwart over 12 laatste beetje. Echt niets was het.
om half 1 en 3 uur een halve boom gepakt en t ging heerlijk
Lekker helder, niet te hard, voelde me goed
Mephedrone en 4-FMP blijkt ook tamelijk geniaal te zijn.wrote:Ik dacht ik doe die combi wel met oud en nieuw maar doe toch maar de veiligere manier --> 4fmp en mdma. Die ken ik namelijk al![]()
als combi!
Lsd candyflippen met MDMA kristallenwrote:Methylone en LSD ook
Heldig
Snuiven ervan was nog heldiger
Ik had op Thunderdome eerst wat punten speed en daarna een halve groene olifant.
Totdat ik die halve nam ging alles perfect
Daarna werd ik vaag en ben ik weer alles vergeten
Maar dit heb ik hier al eens eerder gezegd
Komende tijd alleen maar pep, geen pillen meer voor mij
Totdat ik die halve nam ging alles perfect
Maar dit heb ik hier al eens eerder gezegd
haha ik vergeet ook altijd alleswrote:Ik had op Thunderdome eerst wat punten speed en daarna een halve groene olifant.
Totdat ik die halve nam ging alles perfectDaarna werd ik vaag en ben ik weer alles vergeten
![]()
Maar dit heb ik hier al eens eerder gezegd![]()
Daar heb ik dus een schijthekel aan (gekregen)
Ik wil ook niet meer zo vaag als wat rondlopen met ogen/mond coördinatie van weet ik wie :')
Gewoon snoeihard doorraggen terwijl niemand iets aan je ziet, en je weet de volgende dag alles nog
Ik wil ook niet meer zo vaag als wat rondlopen met ogen/mond coördinatie van weet ik wie :')
Gewoon snoeihard doorraggen terwijl niemand iets aan je ziet, en je weet de volgende dag alles nog
Ik ben het eens, maar tijdens Stephanie ofzo ben ik liever niet op aarde aanwezigwrote:Daar heb ik dus een schijthekel aan (gekregen)![]()
ik vindt dat juist lachen
maar soms kom ik thuis, en dan heb ik wtf moment. weet ik niks meer niet eens dat ik naar een feest was zo erg is het soms 
Jouw overdosis aan MDMA zal daar vast niet aan liggenwrote:haha ik vergeet ook altijd alleswrote:Ik had op Thunderdome eerst wat punten speed en daarna een halve groene olifant.
Totdat ik die halve nam ging alles perfectDaarna werd ik vaag en ben ik weer alles vergeten
![]()
Maar dit heb ik hier al eens eerder gezegd![]()
Anders is het gewoon die combi
Mdma neem ik nooit veel van
hooguit 4 pillen
En je ging er vrolijk mee doorwrote:ik vindt dat juist lachenmaar soms kom ik thuis, en dan heb ik wtf moment. weet ik niks meer niet eens dat ik naar een feest was zo erg is het soms
WTF
DAT IS VEEL!wrote:Mdma neem ik nooit veel vanhooguit 4 pillen
Last edited by Inno on , edited 2 times in total.
Zo erg heb ik het nooit gehad
Maar ik betaal niet graag €100 voor iets waar ik niks meer van weet
Alleen dat je je wel 'vermaakt' hebt
Maar ik betaal niet graag €100 voor iets waar ik niks meer van weet
Maar de hekken, stoeltjes, krukken en vogeltjes die door de zaal vliegen zijn altijd zo leuk om mee te makenwrote:Zo erg heb ik het nooit gehad![]()
Maar ik betaal niet graag €100 voor iets waar ik niks meer van weet![]()