Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Huh.. Waren er eerst niet 300+ pagina's?

EDIT:
Never mind, zijn nu meer posts per pagina. Vergeten. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 20:25 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
NaarDeQlote schreef:
oudjaarsdag voor het eerst paddo's doen , ben benieuwd :)

Paddo's , ik zou zelf het risico niet nemen vooral niet met zoon dikke feest dag. Bij mij zijn paddo's ook een keer verkeerd gegaan, nou dat wil je NIET.
Vooral omdat je buiten ben is de sfeer niet relaxt wss , omdat er veel mensen om je heen zijn en het is druk met al die klappen enso. Je kan het natuurlijk proberen, en als het goed gaat zal je een top avond hebben! :thumbup:

oudjaarsdag niet oudjaarsavond :P
gewoon lekker tjill binnen in een huis waar je zo lekker kan ronddwalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:29 

Hardtraxx Addict

NaarDeQlote schreef:
Kevin-Raw schreef:
NaarDeQlote schreef:
oudjaarsdag voor het eerst paddo's doen , ben benieuwd :)

Paddo's , ik zou zelf het risico niet nemen vooral niet met zoon dikke feest dag. Bij mij zijn paddo's ook een keer verkeerd gegaan, nou dat wil je NIET.
Vooral omdat je buiten ben is de sfeer niet relaxt wss , omdat er veel mensen om je heen zijn en het is druk met al die klappen enso. Je kan het natuurlijk proberen, en als het goed gaat zal je een top avond hebben! :thumbup:

oudjaarsdag niet oudjaarsavond :P
gewoon lekker tjill binnen in een huis waar je zo lekker kan ronddwalen :)

Houd er wel rekening mee dat je super gaar bent na gebruik en de dag erna. ;)
Spreek uit ervaring!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:40 

Donateur

Ik ben altijd hartstikke fit de dag erna :whistle: alleen 3 dagen erna ben ik pas na de klote :P ( al doen vitamines wonderen :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:45 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ik ben altijd hartstikke fit de dag erna :whistle: alleen 3 dagen erna ben ik pas na de klote :P ( al doen vitamines wonderen :love: )

Ik tot nu toe elke keer helemaal gaar en afgebrand.
Dag erna helemaal kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:46 

Donateur

Dag erna is altijd slaapdag. Dan moet ik echt niet dingen gaan doen ofzo. Alle dagen daarna verlopen gewoon volgens de alledaagse waanzin, niks aan het handje altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 00:04 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Heb je gemist :thumbsup: Ik geloof dat het trouwens over paddo's ging, ik plan zo goed als altijd wel een lekkere rustdag na gebruik, zowel bij psychedelica als xtc, maar echt klote voel ik me van niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 00:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de laatste paar keren helemaal nergens meer last van gehad eigenlijk. Goed vitamines geslikt en de volgende ochtend/middag lekker veel yoghurt enzo gegeten.

Dit spul is heilig:
Afbeelding
Aanradertje is om het op brood of een croissantje ofzo te doen. Het is dan helemaal niet droog meer, maar gewoon super lekker als geheel, en je krijgt zo toch ruim genoeg eten binnen als je lekker door eet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:16 

Jongens, ik heb een vraag over het verhogen van de serotoninespiegel. Ik heb een beetje op wikipedia zitten rondneuzen over 5-htp en rhodiola en klikte vervolgens het woord 'serotoninesyndroom' aan. Nu staat hier dat 'Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan.' Ik heb gelezen dat 5-htp tryptofaan is, dus als ik het goed begrijp, kan ik ook vergiftigd raken met serotonine alleen al als ik 5-htp gebruik? En zo niet, wat als ik beide(lees: 5-htp en rhodiola) gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:29 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
Jongens, ik heb een vraag over het verhogen van de serotoninespiegel. Ik heb een beetje op wikipedia zitten rondneuzen over 5-htp en rhodiola en klikte vervolgens het woord 'serotoninesyndroom' aan. Nu staat hier dat 'Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan.' Ik heb gelezen dat 5-htp tryptofaan is, dus als ik het goed begrijp, kan ik ook vergiftigd raken met serotonine alleen al als ik 5-htp gebruik? En zo niet, wat als ik beide(lees: 5-htp en rhodiola) gebruik?

Ok, Robert heeft een post geplaatst, dan mag ik ook.

In ieder geval 5-HTP vind ik geniaal. Ik gebruikte het eerst om te herstellen van MDMA gebruik, maar tegenwoordig gebruik ik het omdat ik er zo heerlijk van ga dromen, elke keer dat ik ze slik. Lucide dromen zijn heerlijk en ik herinner ze de volgende morgen allemaal! :loving:

Maar als je te veel ervan neemt, kun je inderdaad serotonine-vergiftiging krijgen. Maar ik denk niet als je per dag 150mg neemt (zoals ik), dat je het dan krijgt. Er staat op een aanbevolen hoeveelheid van pillen van 100mg 1 tot 2 pillen per dag, voor het slapen gaan. Dus dan zul je wel goed zitten neem ik aan. Ik kan immers nergens een maximum vinden op internet wat een overdosis zou moeten zijn.

Verder verdwijnt het gevoel in m'n vingers en tenen en dat vind ik zo relaxed. Ik vind het echt een heerlijk middeltje, maar gebruik het niet op de dag van MDMA gebruik zelf.

Ik denk dat John er wel wat meer over kan vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:33 

Chukkels schreef:
echte_oostzaner schreef:

Ok, Robert heeft een post geplaatst, dan mag ik ook.

In ieder geval 5-HTP vind ik geniaal. Ik gebruikte het eerst om te herstellen van MDMA gebruik, maar tegenwoordig gebruik ik het omdat ik er zo heerlijk van ga dromen, elke keer dat ik ze slik. Lucide dromen zijn heerlijk en ik herinner ze de volgende morgen allemaal! :loving:

Maar als je te veel ervan neemt, kun je inderdaad serotonine-vergiftiging krijgen. Maar ik denk niet als je per dag 150mg neemt (zoals ik), dat je het dan krijgt. Er staat op een aanbevolen hoeveelheid van pillen van 100mg 1 tot 2 pillen per dag, voor het slapen gaan. Dus dan zul je wel goed zitten neem ik aan.

Verder verdwijnt het gevoel in m'n vingers en tenen en dat vind ik zo relaxed. Ik vind het echt een heerlijk middeltje, maar gebruik het niet op de dag van MDMA gebruik zelf.

Ik denk dat John er wel wat meer over kan vertellen.

Hmm, dat gebruiken, omdat je er heerlijk van kan dromen, waarom doe je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:34 

Hardtraxx Veteran

Omdat ik dat zonder dat spul niet kan, of dan onthou ik m'n dromen tenminste niet. Nu kan ik m'n dromen ook 'sturen' zeg maar :P

Maar dat is eigenlijk een hele leuke bijkomstigheid. Hoofdreden is omdat het een natuurlijk slaapmiddel is en het je serotonine (sneller) aanvult. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:37 

Chukkels schreef:
Omdat ik dat zonder dat spul niet kan, of dan onthou ik m'n dromen tenminste niet. Nu kan ik m'n dromen ook 'sturen' zeg maar :P

Maar dat is eigenlijk een hele leuke bijkomstigheid. Hoofdreden is omdat het een natuurlijk slaapmiddel is en het je serotonine (sneller) aanvult. :)

Haha, oké :P Maar heb jij dan last van slaap problemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:38 

Hardtraxx Veteran

Nee, alleen droomonthoudproblemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:39 

Hardtraxx Veteran

Wel kut als je dan veel nachtmerries heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:44 

Hardtraxx Veteran

Heb je niet, want zoals ik al zei, zijn je dromen meestal 'stuurbaar'. Dus als je een enge Koekiemonster in je droom hebt zitten, ren je gewoon de andere kant op het doolhof in, waar je dan in vast komt en een geweer in de bosjes kan vinden om je te beschermen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:47 

Hardtraxx Veteran

Oeh nice. :oh: Dus je kan ongeveer zelf kiezen wat je doet in je dromen? Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van nachtmerries, komt een beetje in periodes bij mij. Heb over het algemeen weinig leuke dromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:49 

Chukkels schreef:
Nee, alleen droomonthoudproblemen xd

Is dat 'vergeten' van je dromen niet iets volkomen normaals? Ik heb zo vaak dat ik me niet meer kan herinneren waar ik over heb liggen dromen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:54 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Oeh nice. :oh: Dus je kan ongeveer zelf kiezen wat je doet in je dromen? Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van nachtmerries, komt een beetje in periodes bij mij. Heb over het algemeen weinig leuke dromen.

ik heb ook nooit leuke dromen dus ik ''probeer'' ze ook altyd te sturen ^^ alleen het lukt niet altyd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:56 

Hardtraxx Addict

tijd voor een droomtopic? :P als je elke ochtend nagaat wat je droomt kan je ze steeds beter onthouden en sturen :)
droomde laatst over inception, leipigheid! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:57 

Hardtraxx Veteran

the sidespinnars schreef:
Nando schreef:

ik heb ook nooit leuke dromen dus ik ''probeer'' ze ook altyd te sturen ^^ alleen het lukt niet altyd!

Ik heb altijd dat als m'n droom (nachtmerrie) dan echt eng begint te worden, dan schrik ik wakker. Ik heb dan wel altijd de neiging om weer verder te gaan slapen om m'n droom toch nog af te maken, gebeurt meestal ook maar dan duurt het gelukkig niet heel lang meer.

Maarja weer ontopic! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:59 

Hardtraxx Veteran

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
http://www.lucidedromen.nl/
http://www.innerned.org/lucidedromen.html

Hier kun je wat meer info vinden en interessanter, hoe je lucide dromen kan krijgen (zonder hulpmiddelen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:00 

Lijkt mij een goed plan :P
echte_oostzaner schreef:

Bump. Iemand van jullie enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:00 

Bierkoning

3 Harley's geregeld voor Qountdown :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
3 Harley's geregeld voor Qountdown :thumbsup:

Wordt het je eerste keer?
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen