Huh.. Waren er eerst niet 300+ pagina's?
EDIT:
Never mind, zijn nu meer posts per pagina. Vergeten.
EDIT:
Never mind, zijn nu meer posts per pagina. Vergeten.
oudjaarsdag niet oudjaarsavondwrote:Paddo's , ik zou zelf het risico niet nemen vooral niet met zoon dikke feest dag. Bij mij zijn paddo's ook een keer verkeerd gegaan, nou dat wil je NIET.wrote:oudjaarsdag voor het eerst paddo's doen , ben benieuwd
Vooral omdat je buiten ben is de sfeer niet relaxt wss , omdat er veel mensen om je heen zijn en het is druk met al die klappen enso. Je kan het natuurlijk proberen, en als het goed gaat zal je een top avond hebben!
Houd er wel rekening mee dat je super gaar bent na gebruik en de dag erna.wrote:oudjaarsdag niet oudjaarsavondwrote:Paddo's , ik zou zelf het risico niet nemen vooral niet met zoon dikke feest dag. Bij mij zijn paddo's ook een keer verkeerd gegaan, nou dat wil je NIET.wrote:oudjaarsdag voor het eerst paddo's doen , ben benieuwd
Vooral omdat je buiten ben is de sfeer niet relaxt wss , omdat er veel mensen om je heen zijn en het is druk met al die klappen enso. Je kan het natuurlijk proberen, en als het goed gaat zal je een top avond hebben!
gewoon lekker tjill binnen in een huis waar je zo lekker kan ronddwalen
Ik tot nu toe elke keer helemaal gaar en afgebrand.wrote:Ik ben altijd hartstikke fit de dag ernaalleen 3 dagen erna ben ik pas na de klote
( al doen vitamines wonderen
)
Heb je gemistwrote:Ik ben altijd hartstikke fit de dag ernaalleen 3 dagen erna ben ik pas na de klote
( al doen vitamines wonderen
)
Ok, Robert heeft een post geplaatst, dan mag ik ook.wrote:Jongens, ik heb een vraag over het verhogen van de serotoninespiegel. Ik heb een beetje op wikipedia zitten rondneuzen over 5-htp en rhodiola en klikte vervolgens het woord 'serotoninesyndroom' aan. Nu staat hier dat 'Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan.' Ik heb gelezen dat 5-htp tryptofaan is, dus als ik het goed begrijp, kan ik ook vergiftigd raken met serotonine alleen al als ik 5-htp gebruik? En zo niet, wat als ik beide(lees: 5-htp en rhodiola) gebruik?
Hmm, dat gebruiken, omdat je er heerlijk van kan dromen, waarom doe je dat?wrote:Ok, Robert heeft een post geplaatst, dan mag ik ook.wrote:Jongens, ik heb een vraag over het verhogen van de serotoninespiegel. Ik heb een beetje op wikipedia zitten rondneuzen over 5-htp en rhodiola en klikte vervolgens het woord 'serotoninesyndroom' aan. Nu staat hier dat 'Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan.' Ik heb gelezen dat 5-htp tryptofaan is, dus als ik het goed begrijp, kan ik ook vergiftigd raken met serotonine alleen al als ik 5-htp gebruik? En zo niet, wat als ik beide(lees: 5-htp en rhodiola) gebruik?
In ieder geval 5-HTP vind ik geniaal. Ik gebruikte het eerst om te herstellen van MDMA gebruik, maar tegenwoordig gebruik ik het omdat ik er zo heerlijk van ga dromen, elke keer dat ik ze slik. Lucide dromen zijn heerlijk en ik herinner ze de volgende morgen allemaal!![]()
Maar als je te veel ervan neemt, kun je inderdaad serotonine-vergiftiging krijgen. Maar ik denk niet als je per dag 150mg neemt (zoals ik), dat je het dan krijgt. Er staat op een aanbevolen hoeveelheid van pillen van 100mg 1 tot 2 pillen per dag, voor het slapen gaan. Dus dan zul je wel goed zitten neem ik aan.
Verder verdwijnt het gevoel in m'n vingers en tenen en dat vind ik zo relaxed. Ik vind het echt een heerlijk middeltje, maar gebruik het niet op de dag van MDMA gebruik zelf.
Ik denk dat John er wel wat meer over kan vertellen.
Haha, okéwrote:Omdat ik dat zonder dat spul niet kan, of dan onthou ik m'n dromen tenminste niet. Nu kan ik m'n dromen ook 'sturen' zeg maar
Maar dat is eigenlijk een hele leuke bijkomstigheid. Hoofdreden is omdat het een natuurlijk slaapmiddel is en het je serotonine (sneller) aanvult.
Is dat 'vergeten' van je dromen niet iets volkomen normaals? Ik heb zo vaak dat ik me niet meer kan herinneren waar ik over heb liggen dromenwrote:Nee, alleen droomonthoudproblemen
ik heb ook nooit leuke dromen dus ik ''probeer'' ze ook altyd te sturenwrote:Oeh nice.Dus je kan ongeveer zelf kiezen wat je doet in je dromen? Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van nachtmerries, komt een beetje in periodes bij mij. Heb over het algemeen weinig leuke dromen.
Ik heb altijd dat als m'n droom (nachtmerrie) dan echt eng begint te worden, dan schrik ik wakker. Ik heb dan wel altijd de neiging om weer verder te gaan slapen om m'n droom toch nog af te maken, gebeurt meestal ook maar dan duurt het gelukkig niet heel lang meer.wrote:ik heb ook nooit leuke dromen dus ik ''probeer'' ze ook altyd te sturenwrote:Oeh nice.Dus je kan ongeveer zelf kiezen wat je doet in je dromen? Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van nachtmerries, komt een beetje in periodes bij mij. Heb over het algemeen weinig leuke dromen.
alleen het lukt niet altyd!
Bump. Iemand van jullie enig idee?wrote:Jongens, ik heb een vraag over het verhogen van de serotoninespiegel. Ik heb een beetje op wikipedia zitten rondneuzen over 5-htp en rhodiola en klikte vervolgens het woord 'serotoninesyndroom' aan. Nu staat hier dat 'Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan.' Ik heb gelezen dat 5-htp tryptofaan is, dus als ik het goed begrijp, kan ik ook vergiftigd raken met serotonine alleen al als ik 5-htp gebruik? En zo niet, wat als ik beide(lees: 5-htp en rhodiola) gebruik?