Vriendin van me heeft het een keer in har drankje gekregen. Ze trip te helemaal. Alleen daarom hoef ik dat spul niet. Ben wel benieuwd naar die canadezen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoe trippen? Je krijgt geen visuals oid er van.
Dat zijn echt knallers!!! ,wrote:Vriendin van me heeft het een keer in har drankje gekregen. Ze trip te helemaal. Alleen daarom hoef ik dat spul niet. Ben wel benieuwd naar die canadezen.
en niet vaker dat 4 á 5 keer nemen per avond/dagwrote:Zorg dat je goed doseert! Niet meer dan 4 ml voor je eerste dosis!wrote:Morgen avond voor het eerst GHB proberen
Trippen a la totaal vdk zijn...wrote:Hoe trippen? Je krijgt geen visuals oid er van.
Idd, helemaal vaag vdk!wrote:Trippen a la totaal vdk zijn...wrote:Hoe trippen? Je krijgt geen visuals oid er van.
Dat is echt rommel, pas er maar mee op!
Heb al een paar kennisse gezien die schuimbekkend naar buiten gedragen werden op feestjes, helemaal nok!
Dus echt doe der maar heel rustig meej!
Ik moet er niet van weten!
Hehe heb zelf ook aardig wat wazige avonturen meegemaakt hoor. Vrienden die je wakker moet houden enz.
Dat is inderdaad niet echt leuk!
Dat is inderdaad niet echt leuk!
Bij GHB moet je iemand toch JUIST niet wakker houden maar lekker laten slapen?
GHB word je lekker dronken van, ik vind het een heerlijke drug om op te partyen.
meestal in combinatie met speed.
meestal in combinatie met speed.
Ik ga denk ik kristalen doen morgen
op free festival goeie ervaring mee gehad
op free festival goeie ervaring mee gehad
Wat is eigenlijk op het moment het beste snoepje? (aan hoeveelheid MG mdma) Ik heb nu blauwe boompjes, zelf laten testen en de uitslag was 187
Zijn er betere op de markt te krijgen? 
Dat duswrote:Trippen a la totaal vdk zijn...wrote:Hoe trippen? Je krijgt geen visuals oid er van.
Die hebben wel vrij grote spreiding dacht ik. 150-190 ofzo. Maar zijn zeker zieke dingenwrote:Wat is eigenlijk op het moment het beste snoepje? (aan hoeveelheid MG mdma) Ik heb nu blauwe boompjes, zelf laten testen en de uitslag was 187Zijn er betere op de markt te krijgen?
Wou dat ik er een paar had
Jaa over die spreiding heb je gelijk, hoorde ik ook alwrote:Die hebben wel vrij grote spreiding dacht ik. 150-190 ofzo. Maar zijn zeker zieke dingenwrote:Wat is eigenlijk op het moment het beste snoepje? (aan hoeveelheid MG mdma) Ik heb nu blauwe boompjes, zelf laten testen en de uitslag was 187Zijn er betere op de markt te krijgen?
Wou dat ik er een paar had
Nog nooit gehad...wrote:Jaa over die spreiding heb je gelijk, hoorde ik ook al, maar heb ook nog groene canadezen die hebben zowat geen spreiding en zijn getest op 145
maar die verhalen erover!!
Ik ben zeer benieuwd morgen. Tis in ieder geval een enorme upgrade van de eerste keer, die was 80. Nu bijna het dubbelewrote:Nog nooit gehad...wrote:Jaa over die spreiding heb je gelijk, hoorde ik ook al, maar heb ook nog groene canadezen die hebben zowat geen spreiding en zijn getest op 145
maar die verhalen erover!!
Heb nu ook een boompje op de kop getikt
morgen testeng!
morgen testeng!
Allememachies, gisteren tegen het einde weer zo waus als een toeter :') . Echt dat ik op het einde ook dacht: waarom ben ik nou weer zo waus...
Dus... t is wel ff mooi geweest met die onzin, en nu echt voor een aantal maanden helemaal geen mdma meer. Hoogstens tussendoor een keertje methylone, daar word je gelukkig niet zo ontiegelijk waus van.
Dus... t is wel ff mooi geweest met die onzin, en nu echt voor een aantal maanden helemaal geen mdma meer. Hoogstens tussendoor een keertje methylone, daar word je gelukkig niet zo ontiegelijk waus van.
haha dat zeg ik ook telkens weer,
maar na 2 weken gebeurt het toch weer
maar na 2 weken gebeurt het toch weer
Vriend van mij heeft ze gister gebruikt, hij zegt dat het enorme knallers zijn:Dwrote:Iemand ervaring met rode dollars?
Gisteren ging echt keihard los! M'n wang is wel enorm dik nu, volgende keer toch aan kauwgom denken
Groene Canadees en een Rode Duif, wat een knallers zijn het!
Groene Canadees en een Rode Duif, wat een knallers zijn het!
gister ook mooi hard gegaan , eerst groene canadees en later nog een een halve fast forward..
was mooi de weg kwijt toen
gelukkig kon ik een beetje mee lopen met chukkels terwijl ik behoorlijk de weg kwijt was haha
was mooi de weg kwijt toen
Ik niet wou je zeggen?wrote:gister ook mooi hard gegaan , eerst groene canadees en later nog een een halve fast forward..
was mooi de weg kwijt toengelukkig kon ik een beetje mee lopen met chukkels terwijl ik behoorlijk de weg kwijt was haha
Maar ok, heb dat Duifje ook pas tegen half 9 ingenomen
Ook hard aan het bier gegaan trouwens, in de bus 3 en op Decibel 20+. Lekker combo opzich, niks mis mee