dawasiknie schreef:
Hoe het uitwerkt kan heel erg verschillen. Ooit was het bij echt in 1 klap over terwijl het effect normaal altijd rustig afbouwt
Had ik ook
Maar ik had eerst een groene klaver op.. begon lichtelijk te voelen, na een tijd (paar uur) een fast forward gepakt, die kwam langzaam op, en KNETTERRRR VAAG was ik.. nog nooit mee gemaakt (zelfs niet op defqon toen ik er 7 op had) Niet normaal hoe hard die dingen gaan!
Maar toen die wat uit begon te werden voel ik het ook meteen, BAM weg!
Daarna nog een Groene klaver op.. (Junk XXL) nog lekker door spacen
2 uur voor het einde nog een fast forward gepakt, maar had ik beter niet kunnen doen, weinig van gevoelt + hij viel volgens mij een beetje verkeerd..
Begon een beetje misselijk te worden, heel beetje maar, maar toch was het niet fijn en ik kreeg toen IJSKOUDD! dus ik vest halen, doe ik mijn vest aan.. ZWETEN ZWETEN ZWETEN.. ik na een tijdje vest uit doen, en weer ijskoud!
Maar die fast forward zijn voor de herhaling vatbaar, maar wel maar 1 per feest, want de 2e voel je toch niet zo sterk als de 1e

Oja, Kan trouwens geen verslag schrijven van de GHB, vrijdag's avond besloten we toch maar na Decibel te doen, Eenmaal thuis na decibel vond me maatje toch maar beter om te gaan slapen, en ik ben hem dankbaar voor dat hij die keuze heeft gemaakt, ik had al genoeg drugs op + was helemaal naar de klote!
Vrijdags nacht niet geslapen, kwam door de pep, x proberen kan geen kwijt

Ik ga het sowieso nooit op een feest gebruiken!, Ik lag rond 3 uur op bed, na een half uur ik mijn maatje smsjes die nog beneden zat met: Kom is een slaap liedjes zingen, kan niet slapen.. komt die naar boven zegt die als je toch wakker bent kun je net zo goed beneden gaan zitten.. ik dus gedaan
zegt hij meteen, ik wed dat .... (andere persoon) binnen nu en een uur ook beneden is, en ja hoor, zaten we met zijn 3en beneden, om 4 uur was die gene toch nog proberen te gaan slapen, heeft nog tot 6 uur geslapen toen de wekker ging
Dat ander maatje wat wakker was heeft 3 uur patience gespeelt (75 potjes waarvan 10 uitgespeeld

), en ik had een ongelooflijke praat kick, ik dus heletijd praten tot dat ik het zelf zat was en een boekje gaan lezen
Vol weekend met meerdere nieuwe ervaringen!