Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:03 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
gister ook mooi hard gegaan , eerst groene canadees en later nog een een halve fast forward..
was mooi de weg kwijt toen :lol: gelukkig kon ik een beetje mee lopen met chukkels terwijl ik behoorlijk de weg kwijt was haha

Ik niet wou je zeggen? :P

Maar ok, heb dat Duifje ook pas tegen half 9 ingenomen ;)

Ook hard aan het bier gegaan trouwens, in de bus 3 en op Decibel 20+. Lekker combo opzich, niks mis mee :)

jah vast ook wel maar niet in de gaten gehad denk ik :P had het al druk genoeg om mezelf onder controle te houden haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:17 

Donateur

Kutte aan alcohol en x is dat je nog wauser wordt. Gisteren rond een uur of 4 was ik al aardig aangeschoten, toen kwamen er nog wat pillen bij en was ik na verloop van tijd (vooral het laatste uurtje) behoorlijk van t padje. Daar wordt je echt zo wazig van... Had ook op een gegeven moment dat ik een halfje nam en dat m'n maat tegen me zei: wtf doe je nou mafkees, je heb een kwartier geleden al gepakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:26 

Donateur

doe je goed :P ik heb maar 2 biertjes gehad was denk ik niet goed gekomen als ik ook nog veel bier had gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:18 

Hardtraxx Newbie

Gister na 2 biertjes (12.00 uur) de eerste Canadees er ingeschoten.. Toen volgde er nog 2.... Mmm

Ze vallen even zwaar op de maag, maar O my god wat zijn ze lekker!!

Gelukkig is de voorraad nog toereikend voor 't komende seizoen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kutte aan alcohol en x is dat je nog wauser wordt. Gisteren rond een uur of 4 was ik al aardig aangeschoten, toen kwamen er nog wat pillen bij en was ik na verloop van tijd (vooral het laatste uurtje) behoorlijk van t padje. Daar wordt je echt zo wazig van... Had ook op een gegeven moment dat ik een halfje nam en dat m'n maat tegen me zei: wtf doe je nou mafkees, je heb een kwartier geleden al gepakt :')

:lol:
Toen ik jou tegenkwam was je t ook al beetje kwijt of niet? :P
Toen sloeg net m'n halfje (+likje M) in dat ik uurtje na m'n eerste had genomen dus ik voelde m ook goed hangen :whistle:
(blauwe kersen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:21 

Donateur

Plank - (F) zegt:
*die vriend van me heb ook die rode dollars getest toruwens :P
*hij is nog nooit zo wappie geweest

Kijk dit zijn ook leuke dingen om te horen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:27 

Donateur

Inno schreef:
dawasiknie schreef:

:lol:
Toen ik jou tegenkwam was je t ook al beetje kwijt of niet? :P
Toen sloeg net m'n halfje (+likje M) in dat ik uurtje na m'n eerste had genomen dus ik voelde m ook goed hangen :whistle:
(blauwe kersen)

Volgens mij viel het wel mee :P. Ik zat wel volop in m'n space en dan fuckt het altijd een beetje met mijn concentratie en orientatie. Maar ik had nog geen compleet wazige van de kaart-taferelen, dat kwam later pas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Volgens mij viel het wel mee :P. Ik zat wel volop in m'n space en dan fuckt het altijd een beetje met mijn concentratie en orientatie. Maar ik had nog geen compleet wazige van de kaart-taferelen, dat kwam later pas...

^^
Heb ik helaas geen last van gehad :P Elke keer als ik dacht nu ga ik me toch een pot hallucineren had ik in eens zo'n zware down, begon ik weer te hijgen enzo, was ik weer helemaal mezelf, ben zelfs twee keer door m'n benen gezakt :/
Had ik ook vanaf PP tot B-front snoeihard lopen beuken, tot half5 zonder zooi. Bij B-front begon de ellende eigenlijk. M'n lichaam was zo naar de klote dat het won van de rotzooi :( Vaak korte ups (echt goed vandekaart) en weer langzaam afbouwend naar een dikke down. (helemaal mezelf, kapot, moe, amper lopen)
Niet genoeg geslapen vorige week en vrijdagnacht heel veel wakker gelegen, dus was wel te verwachten, maar wel echt vervelend :(

Dus tip voor de onervarenen:
Ga goed uitgerust (regelmatig slaapritme) en gezond (groente fruit) op pad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:39 

Donateur

Thanks voor die advies, zal er goed aandenken , want volgend weekend wordt weer een knalweekend!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:54 

Donateur

Hoe het uitwerkt kan heel erg verschillen. Ooit was het bij echt in 1 klap over terwijl het effect normaal altijd rustig afbouwt zodat ik niet depressief wordt van de comedown. Ik had wel ooit dat het effect schommelde maar dat was meer geestelijk vervelend, niet zozeer lichamelijk. Dan was m'n hoofd in 1 klap weer helemaal nuchter en na een paar tellen was ik weer helemaal terug in lala-land.

Dan heb ik bijv. ook dat ik altijd een zit-pauze moet nemen maar gisteren kon ik (ook toen ik nog nuchter was) aan 1 stuk doorrammen. Zelfs toen ik om half 1 's nachts nog de bus moest zoeken vond ik het niet eens erg om te lopen, m'n benen waren zo gevoelloos als wat dus dat boeide toch niet. Had gisteren op het einde wel heel erg trillende benen en handen, zag er echt niet gezond uit. Denk dat het de combinatie was van drugs en lichamelijke uitputting die ik toen op de een of andere manier totaal niet door had :/ . Want toen ik eenmaal in de bus ging zitten viel ik gelijk als een blok in slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 23:10 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Hoe het uitwerkt kan heel erg verschillen. Ooit was het bij echt in 1 klap over terwijl het effect normaal altijd rustig afbouwt

Had ik ook

Maar ik had eerst een groene klaver op.. begon lichtelijk te voelen, na een tijd (paar uur) een fast forward gepakt, die kwam langzaam op, en KNETTERRRR VAAG was ik.. nog nooit mee gemaakt (zelfs niet op defqon toen ik er 7 op had) Niet normaal hoe hard die dingen gaan! :drool: :loving:
Maar toen die wat uit begon te werden voel ik het ook meteen, BAM weg!
Daarna nog een Groene klaver op.. (Junk XXL) nog lekker door spacen
2 uur voor het einde nog een fast forward gepakt, maar had ik beter niet kunnen doen, weinig van gevoelt + hij viel volgens mij een beetje verkeerd..
Begon een beetje misselijk te worden, heel beetje maar, maar toch was het niet fijn en ik kreeg toen IJSKOUDD! dus ik vest halen, doe ik mijn vest aan.. ZWETEN ZWETEN ZWETEN.. ik na een tijdje vest uit doen, en weer ijskoud!

Maar die fast forward zijn voor de herhaling vatbaar, maar wel maar 1 per feest, want de 2e voel je toch niet zo sterk als de 1e :)

Oja, Kan trouwens geen verslag schrijven van de GHB, vrijdag's avond besloten we toch maar na Decibel te doen, Eenmaal thuis na decibel vond me maatje toch maar beter om te gaan slapen, en ik ben hem dankbaar voor dat hij die keuze heeft gemaakt, ik had al genoeg drugs op + was helemaal naar de klote! :)
Vrijdags nacht niet geslapen, kwam door de pep, x proberen kan geen kwijt :) Ik ga het sowieso nooit op een feest gebruiken!, Ik lag rond 3 uur op bed, na een half uur ik mijn maatje smsjes die nog beneden zat met: Kom is een slaap liedjes zingen, kan niet slapen.. komt die naar boven zegt die als je toch wakker bent kun je net zo goed beneden gaan zitten.. ik dus gedaan
zegt hij meteen, ik wed dat .... (andere persoon) binnen nu en een uur ook beneden is, en ja hoor, zaten we met zijn 3en beneden, om 4 uur was die gene toch nog proberen te gaan slapen, heeft nog tot 6 uur geslapen toen de wekker ging :D
Dat ander maatje wat wakker was heeft 3 uur patience gespeelt (75 potjes waarvan 10 uitgespeeld :lol: :lol: ), en ik had een ongelooflijke praat kick, ik dus heletijd praten tot dat ik het zelf zat was en een boekje gaan lezen :lol: :lol:

Vol weekend met meerdere nieuwe ervaringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 23:23 

Binaural beats? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik had wel ooit dat het effect schommelde maar dat was meer geestelijk vervelend, niet zozeer lichamelijk. Dan was m'n hoofd in 1 klap weer helemaal nuchter en na een paar tellen was ik weer helemaal terug in lala-land.

Dat heb ik dus best vaak :(
Hele tijd op en neer.
Dit was eigenlijk de eerste keer dat het lichamelijk echt niet lekker voelde. Heb wel eens gehad dat ik even weer kleine pijntjes in m'n benen voelde die dan ook zo weer weg waren, maar niet zoals gister midden in een waus dat ik merkte dat ik helemaal naar de klote was :/

Maar ik ben ook vrij snel kapot als ik niet regelmatig slaap. Altijd al gehad, van jongs af aan. Dus daar moet ik in het vervolg heel goed op passen in de loop naar een feest (waar ik ga gebruiken) toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 01:09 

Artiest

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 10:14 

Hardtraxx Addict

Het ging keihard bij mij op Decibel, kwamen om 11 uur al RETE- lam aan. Die vriend had een liter fles cola gevuld met cola en had hem gvd echt sterk gemaakt. Om 11 uur allebei dus al knetter lam en we moesten allebei bij de laatste slok al kokhalen hahaha. Lekker lam geweest tot 2 uur toen tot 8 uur 2,5 groene canadees genomen en hard staan spacen tot kwart voor 11 ofzo. Ik weet nog wel dat ik op mijn telefoon keek ergens in de middag, de tering het hele scherm van mijn telefoon ging als een malle heen en weer :lol: Ook nog een paar keer over moeten geven, waar dat vandaan kwam weet ik ook niet. Zal wel even teveel zijn geweest ofzo. haha.

Na afloop moest ik ook nog kotsen, werd me even teveel in de bus ook, kreeg het kanker warm (hard zweten) en had behoefte aan frisse lucht. Gelukkig waren wij er net op tijd, want ik stapte uit de bus en ik moest (een heel klein beetje) kotsen.

Behalve dat overgeven ging alles wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 10:27 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Het ging keihard bij mij op Decibel, kwamen om 11 uur al RETE- lam aan. Die vriend had een liter fles cola gevuld met cola en had hem gvd echt sterk gemaakt. Om 11 uur allebei dus al knetter lam en we moesten allebei bij de laatste slok al kokhalen hahaha. Lekker lam geweest tot 2 uur toen tot 8 uur 2,5 groene canadees genomen en hard staan spacen tot kwart voor 11 ofzo. Ik weet nog wel dat ik op mijn telefoon keek ergens in de middag, de tering het hele scherm van mijn telefoon ging als een malle heen en weer :lol: Ook nog een paar keer over moeten geven, waar dat vandaan kwam weet ik ook niet. Zal wel even teveel zijn geweest ofzo. haha.

Na afloop moest ik ook nog kotsen, werd me even teveel in de bus ook, kreeg het kanker warm (hard zweten) en had behoefte aan frisse lucht. Gelukkig waren wij er net op tijd, want ik stapte uit de bus en ik moest (een heel klein beetje) kotsen.

Behalve dat overgeven ging alles wel goed.

soo dat moet seker sterk zijn geweeest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 10:37 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Oja, Kan trouwens geen verslag schrijven van de GHB, vrijdag's avond besloten we toch maar na Decibel te doen, Eenmaal thuis na decibel vond me maatje toch maar beter om te gaan slapen, en ik ben hem dankbaar voor dat hij die keuze heeft gemaakt, ik had al genoeg drugs op + was helemaal naar de klote! :)

Heb je zelf geen mening dan? Omdat je maatje het voor jou bepaald of je wat moet nemen.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 10:41 

Hardtraxx Veteran

Rico_:D schreef:
Heb je zelf geen mening dan? Omdat je maatje het voor jou bepaald of je wat moet nemen.

Wat is dit nou weer voor opmerking dan?
Zijn maatje was verstandig (iets wat je als je goed van de kaart bent nog wel eens NIET bent) en hij heeft uiteindelijk dus ook meegedaan met dat verstandig zijn. Hij geeft zelfs aan dat hij blij is met z'n keuze, dus wat is het probleem hier? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:14 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

Indd! Als je waus ben wil je altijd wel meer! , dus soon vriend is echt wel handig., heb ook wellis op een feest dat ik nog een snoepie wil nemen omdat ik denk dat me gevoel minder wordt, maar dan heb ik gelukkig vrienden die gewoon seggen he kef , wacht nog ff een uurtje :innocent: dus die opmerking die je plaats gaat echt helemaal nerges over :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:21 

Hardtraxxer

kevinsep schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Indd! Als je waus ben wil je altijd wel meer! , dus soon vriend is echt wel handig., heb ook wellis op een feest dat ik nog een snoepie wil nemen omdat ik denk dat me gevoel minder wordt, maar dan heb ik gelukkig vrienden die gewoon seggen he kef , wacht nog ff een uurtje :innocent: dus die opmerking die je plaats gaat echt helemaal nerges over :thumbdown:

haha dankje kef;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:39 

Donateur

:thumbup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:43 

Donateur

kevinsep schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Ja helemaal gelijk in! Het is heel verstandig om naar meer nuchtere vrienden te luisteren die het vaker doen.
Wees een goeie partyfriend en let op elkaar :) Minder stoer misschien maar minder mensen op de EHBO ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:44 

Hardtraxx Addict

Haha, idd, ik doe het zelf ook niet, maar ben al vaak op de EHBO langs gemoeten als we naar huis gingen om maatje op te halen. Niet zo'n fijn zicht wat ze daar zo op een avond allemaal binnensteken :')

Idd, kunt beter goeie vrienden hebben, die op je letten, voordat het fouttttt gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:49 

Hardtraxxer

Citaat:
Ja helemaal gelijk in! Het is heel verstandig om naar meer nuchtere vrienden te luisteren die het vaker doen.
Wees een goeie partyfriend en let op elkaar :) Minder stoer misschien maar minder mensen op de EHBO ;)

Maakt ook weinig uit dat het niet *stoer* is toch;) daar heb je vrienden voor.

De ene keer ben jij helemaal wappie en wordt er op jou gelet en de andere keer is het andersom:p
zo hoort dat te gaan haha.

Maar misschien moet je dit zelf eerst ervaren hebben voordat je je dat kan indenken, vandaar die opmerking van Rico denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:05 

Donateur

Zeker GHB is geen kinderspeelgoed, dus daar zou ik echt niet zomaar wat van achterover slaan.
Ik vind het een meer dan verstandige keuze van Sjefke ;)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen