Dealerswrote:wrote:en wat is dat ? Nog nooitvan gehoordwrote:hosselaartjes hiero![]()
![]()
Maar waar moet je die pillen laten testen dan ?
Dealerswrote:wrote:en wat is dat ? Nog nooitvan gehoordwrote:hosselaartjes hiero![]()
![]()
bedanktwrote:Er zijn meerdere testcentra over het land verspreid. Meer info @ http://www.unitydrugs.nl
Jaa dat is super!! beetje bekende gezichten tegen komen. Ik ken hier niemand van hardtraxx van gezicht. Dus misschien zie ik iemand lopen met een hardtraxx t-shirt, maarja ik weet altijd wel vrienden te maken als ik uit me dak benwrote:Ik ga met 2 andere en die gebruiken wel wat, ik ook sowieso!
Voor de rest gaan er 120 mensen van Pf waarvan er 90 sowieso gebruiken :')
En de meeste mensen, zullen we zeggen 60/70 van de 120 kom ik sowieso tegen
wrote:Ik ga met 2 andere en die gebruiken wel wat, ik ook sowieso!
Voor de rest gaan er 120 mensen van Pf waarvan er 90 sowieso gebruiken :')
En de meeste mensen, zullen we zeggen 60/70 van de 120 kom ik sowieso tegen
icm bier is juister heerlijk. (Niet al te veel dat wel). Je wordt niet dronken ofzo maar je gaat zo tering hard zwevenwrote:Ik ga sowieso gewoon veel bier drinken zodat ik nog kan zeggen: ''Nee man, icm bier is het niet goed, en heb al bier op dus....''
Sssssst!wrote:icm bier is juister heerlijk. (Niet al te veel dat wel). Je wordt niet dronken ofzo maar je gaat zo tering hard zwevenwrote:Ik ga sowieso gewoon veel bier drinken zodat ik nog kan zeggen: ''Nee man, icm bier is het niet goed, en heb al bier op dus....''
En wat bedoel je precies met drogeren?wrote:Ik zorg er altijd voor dat ik een beetje aangeschoten ben (zeg maar net iets meer dan toegestaan is om te rijden) en dat hou ik vast tot ik wat ga pakken, meestal drink ik 's middags meer fris en Red Bull dan bier. Veel drinken en daarna nog drogeren zorgt voor grote gaten in je hersenen en het is wel zo leuk als ik de dag na het feest nog het een en ander herinner.
Ik heb altijd dat zodra ik inkak na de topwerking van alcohol m'n X ook niet meer werktwrote:Eerst lekker aan de baco's zaterdag en als die roes beetje is uitgewerkt, lekker groene canadezen erin. Ohja mijn receptoren gaan op hun donder krijgen.
Spuiten en slikken natuurlijk.wrote:En wat bedoel je precies met drogeren?
En het gaat hier niet over slaapkamer-rituelenwrote:Spuiten en slikken natuurlijk.wrote:En wat bedoel je precies met drogeren?
Zorg dat je goed doseert! Niet meer dan 4 ml voor je eerste dosis!wrote:Morgen avond voor het eerst GHB proberen
Ben benieuwd!wrote:Morgen avond voor het eerst GHB proberen
Succes er mee, en inderdaad, voorzichtig beginnen.wrote:Morgen avond voor het eerst GHB proberen
Een maatje had het genomen op Chersonisos, het werkt heel anders dan een pilletje. Ook hij nam maar 4 ml.wrote:Zorg dat je goed doseert! Niet meer dan 4 ml voor je eerste dosis!wrote:Morgen avond voor het eerst GHB proberen