Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Twijfel twijfel, zal ik de Q's vanavond nog een kans geven? Of zal ik volledig opgaan aan de 4-FMP/Methylone combi? Hmm, denk toch het laatste. Scheelt ook weer wat risico :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Wat is verschil tussen 4-FMP, Methylone en XTC? Het effect is toch ong. hetzelfde? Of heb ik dat fout. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

Van 4-FMP blijf je helder, van methylone blijf je iets minder helderder en van XTC blijf je niet helder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

Haha oke, maar het effect is dus wel ong. hetzelfde alleen je blijft wat "normaler"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

4-FMP is de rustigere variant waar eerst het speedy gevoel komt en later de euforische kant een beetje op, al is deze veel minder dan de speedy kant. Deze drug duurt echter tering lang en kan tot 12 uur na inname aanhouden. Methylone krijg je juist eerst de euforische kant zoals dat van XTC, welke je zo'n 3 uur zoet houdt, daarna komt de speedy kant meer tot leving, hoewel je dat gevoel ook wel krijgt tijdens het XTC gevoel. Ook deze drug kan tot wel 8 uur aanhouden. Feit is echter wel dat je een stuk meer bewuster blijft met deze middeltjes dan met XTC.

Combinatie 4-FMP+XTC vond ik tot nu toe nog de meest geniale space ervaring tot dusver. Hoewel de +-500mg methylone er aardig in de buurt kwam, vond ik het toch wel fijner dan XTC alleen. Dus ben nu razend benieuwd vanavond naar de combi 4-FMP+Methylone. Als mijn verwachtingen kloppen, wordt dit geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:29 

Hardtraxx Addict

ik blijf met xtc ook altijd prima bewust van wat ik doe eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:33 

Hardtraxxer

Chukkels als je vanavond wat 4fmp overhoud wil ik dat wel overkopen voor nieuwjaar :D

NaarDeQlote schreef:

Ik ook! Neem dan ook nooit erg veel, hoe meer je neemt hoe vager je wordt. Dat vind ik juist zo goed aan x, ik kan gewoon nog helder nadenken en ga me niet raar gedragen zoals met alcohol...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

GHB weer slecht in het nieuws. Blijf bij m'n punt dat ik dit spul NIET wil proberen.

Citaat:
Bij een kwart van de verkeersongelukken die worden veroorzaakt onder invloed van drugs, heeft de bestuurder ghb gebruikt. Onder invloed van de partydrug gebeuren rare ongelukken, schrijft Trouw.

Van de 750 bloedmonsters die vorig jaar drugsgebruik aantoonden, ging het in 172 gevallen om ghb. Dat blijkt uit een onderzoek dat de krant liet uitvoeren door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI). Dit jaar zijn tot november 131 bestuurders van de weg gehaald die ghb hadden genomen.

De politie wil aandacht voor het ghb-probleem omdat het kabinet van plan is agenten met een nieuwe speekseltest te laten werken. Deze test kan ghb niet waarnemen. Volgens deskundigen is het hoog tijd dat fabrikanten een test ontwikkelen die dat wel kan. Bloedonderzoeken komen vaak te laat omdat de drug snel uit het bloed verdwijnt.

Bij 10 tot 25 procent van het aantal verkeersdoden is drugsgebruik de oorzaak. Rijden met ghb is gevaarlijk, omdat het feitelijk een slaapmiddel is en gebruikers ervan bewusteloos kunnen raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:45 

Hardtraxxer

Ik wil het wel een keer proberen, maar sommige mensen snappen niet dat je onder invloed van welke drug dan ook gewoon niet moet rijden, zeker niet een downer als GHB >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
4-FMP is de rustigere variant waar eerst het speedy gevoel komt en later de euforische kant een beetje op, al is deze veel minder dan de speedy kant. Deze drug duurt echter tering lang en kan tot 12 uur na inname aanhouden. Methylone krijg je juist eerst de euforische kant zoals dat van XTC, welke je zo'n 3 uur zoet houdt, daarna komt de speedy kant meer tot leving, hoewel je dat gevoel ook wel krijgt tijdens het XTC gevoel. Ook deze drug kan tot wel 8 uur aanhouden. Feit is echter wel dat je een stuk meer bewuster blijft met deze middeltjes dan met XTC.

Combinatie 4-FMP+XTC vond ik tot nu toe nog de meest geniale space ervaring tot dusver. Hoewel de +-500mg methylone er aardig in de buurt kwam, vond ik het toch wel fijner dan XTC alleen. Dus ben nu razend benieuwd vanavond naar de combi 4-FMP+Methylone. Als mijn verwachtingen kloppen, wordt dit geniaal!

Oke nice! Domme vraag misschien, maar zijn 4-FMP en Methylone ook gewoon pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:04 

Hardtraxx Veteran

Nope, in poedervorm verkrijgbaar. Volgens mij ook in vloeistofvorm, maar dat is uit een buisje en 20x duurder voor precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:07 

Donateur

NaarDeQlote schreef:

Ik denk altijd dat ik alles onder controle heb, maar het is juist het tegenovergestelde bij mij.. kraam de grootste onzin uit, en helder na denken dat zit er echt niet in. ( al denk ik het wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nope, in poedervorm verkrijgbaar. Volgens mij ook in vloeistofvorm, maar dat is uit een buisje en 20x duurder voor precies hetzelfde.

Aha oke. Dus je moet het snuiven? Of kan je het ook in je drinken gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:14 

Hardtraxxer

NandoHS schreef:
Chukkels schreef:

Aha oke. Dus je moet het snuiven? Of kan je het ook in je drinken gooien?

Of bommetje(in vloetjes) of in een capsule, je kan er vanalles mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:17 

Hardtraxx Addict

na een tampon met drank in je anus, nu een pil in je reet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:17 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels als je vanavond wat 4fmp overhoud wil ik dat wel overkopen voor nieuwjaar :D

NaarDeQlote schreef:

Ik ook! Neem dan ook nooit erg veel, hoe meer je neemt hoe vager je wordt. Dat vind ik juist zo goed aan x, ik kan gewoon nog helder nadenken en ga me niet raar gedragen zoals met alcohol...

Same here :) Helderheid ftw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:19 

Donateur

je kan toch echt niet helder denken met xtc???? je denkt dat je helder denkt maar is echt niet zo :P of ligt dat nou aan mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:20 

Hardtraxx Addict

ik denk dat het hem meer zit in dat ik met mate neem en jij volgesmij het hele pretpakket neemt :P

Hardtraxxer

roberttt schreef:
je kan toch echt niet helder denken met xtc???? je denkt dat je helder denkt maar is echt niet zo :P of ligt dat nou aan mij

Ligt eraan hoe veel je neemt, bij normale doseringen wel gewoon :P
NaarDeQlote schreef:

Dat werkt wel gewoon, maar is niet zo goed voor je anus. Beste (minst slechtste) is gewoon te slikken ^^

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:

:lol: Zou dat ook sneller gaan werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:23 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
ik denk dat het hem meer zit in dat ik met mate neem en jij volgesmij het hele pretpakket neemt :P

valt wel mee hoor

NandoHS schreef:

test het uit, lees morgen wel je verslag dan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:24 

Hardtraxx Addict

NandoHS schreef:
NaarDeQlote schreef:

geen idee? iemand hier die het wil uitproberen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:25 

Donateur

pff nee bedankt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:25 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
NaarDeQlote schreef:

valt wel mee hoor

NandoHS schreef:

test het uit, lees morgen wel je verslag dan XD

oh dacht zo hier en daar te lezen dat er heel wat in ging :innocent: iig meer als mijn 2 halfjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Deeltjesversneller schreef:

NaarDeQlote schreef:

Same here :) Helderheid ftw :thumbsup:

Jongens, jongens toch. Ik maak wel wat extra capsules vanavond, iedereen ook weer blij ^_^
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen