Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 04:22 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Ik bewaar als het snoepgoed in een oude kapotte harde schijf, die ik gewoon in me pc heb zitten. Das pas verstoppen :p kijkt dus nooit en never iemand naar.

De beste manier van pillen bewaren is een donkere koele plek, een warme pc waar heel veel stof voorbij komt lijkt me niet zo geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 10:48 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Haha, ik heb een mooi drugs doosje met zo een geheim systeempje om het open te doen :thumbsup:

... 1000 posts :clap: (En toen waren we Hardtraxx Addict)

:huh: Hey ja ik ook sinds gisteren denk ik :$

Cheers :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 11:13 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
modernization schreef:
Ik bewaar als het snoepgoed in een oude kapotte harde schijf, die ik gewoon in me pc heb zitten. Das pas verstoppen :p kijkt dus nooit en never iemand naar.

De beste manier van pillen bewaren is een donkere koele plek, een warme pc waar heel veel stof voorbij komt lijkt me niet zo geschikt.

Niet warm worden zit wel snor bij mij pc :p hdd's iets van 20 en deze raakt niks aan en zit gwn gesloten dus van stof ook geen spraken :P vroeger bewaarde ik het in een sok in me etui in me nachtkastje, met allemaal meuk overheen gegooid. Maar dat vond me zusje, dus niks is veilig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:09 

Hardtraxx Veteran

Bleh... Nu weet ik weer waarom alcohol eigenlijk een kut-drug is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:13 

Hardtraxxer

Ja de avond zelf is leuk.Alleen in de ochtend niet,en dan mag je al blij zijn als je nog weet wat je de avond ervoor allemaal gedaan hebt.
Allhoewel jullie met pillen ook wel is zwarte gaten hebben,heb ik dat tot nu toe alleen nog maar met drank gehad.(en dat ook nog maar een enkele keer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

Yup, op de verjaardag waar ik was, weet ik nog wel alles. Maar van de stad daarentegen niet echt veel meer. En dat terwijl ik voor mijn doen geeneens zo enorm veel op had, bijna een fles Apfelkorn. Maar ja, zal wel liggen aan het feit dat ik 2 maanden niet meer dronken ben geweest. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Yup, op de verjaardag waar ik was, weet ik nog wel alles. Maar van de stad daarentegen niet echt veel meer. En dat terwijl ik voor mijn doen geeneens zo enorm veel op had, bijna een fles Apfelkorn. Maar ja, zal wel liggen aan het feit dat ik 2 maanden niet meer dronken ben geweest. >.<

En dat besluit je dan te gaan doen de nacht voor Loudness? :P

Ik lag om half 11 al in bed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dan gaat de dag sneller voorbij. En m'n reputatie ging naar de kloten als ik NIET ging zuipen, dus ja :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:38 

Donateur

Fuck the reputation-game.
Ben ook al 2 maanden niet meer dronken geweest, prima eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:52 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Fuck the reputation-game.
Ben ook al 2 maanden niet meer dronken geweest, prima eigenlijk.

ik ook al 1 dag niet, maarja volledig hersteld vannacht klaar om volgas te knallen vanavond:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:41 

Donateur

Gaat er vanavond ook iemand aan de blauwe b2s snoepjes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:41 

Hardtraxx Elite

Hopsakee, al terug van de etos. Even een lekkere pot nieuwe vitamine C en E gehaald :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Toch maar weer beginnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

heb ze wel maar ga er niet aan vanavond:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:49 

Donateur

Blauwe B2S-snoepjes? Wat gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:58 

Hardtraxx Elite

Robert, wil je vanavond toch niet komen? Heb nog wel een kaartje voor je dan denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:06 

Donateur

ik kan echt niet.. red het niet met treinen, kan pas 10 uur van huis weg. Dus dan kom ik bij utrecht vast te zitten, en om daar beetje de hele avond te spacen nee bedankt XD

Maar toch lief van je :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:08 

Donateur

Mol wil misschien nog wel.
Zal ik ff contact opnemen met hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:11 

Donateur

Mijn verstop plek is ook goed! :D Heb 200 lege dvd hoesjes onder me bedje liggen! 2e rijtje 13e doosje liggen ze! :whistle:
niemand die daar gaat zoeken! :P

Ja MOL wilde indd er heen! sou wel ff gesellig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:28 

Hardtraxx Veteran

+1 Om Mol nog te fixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:54 

Hardtraxxer

Nog nooit pillen hier thuis gehad, maar wat wel een leuk plekje is is in de controller van je xbox, batterij-tjes er uit halen en je kan er zo wat in stoppen. Maar goed zo heb je nog wel tientalle dingen waar je het kan verstoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:01 

Hardtraxx Elite

Net toen ik Mol smste belde een vriend van hier dat hij mee wou :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:13 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Net toen ik Mol smste belde een vriend van hier dat hij mee wou :(

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:47 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Chukkels schreef:

De dag voor een feest ga ik juist heel laat naar bed (zoals nu 5 uur) zodat ik laat wakker word en het langer vol kan houden :D

Over mijn verstopplek... gewoon in het zijvakje van m'n laptoptas :whistle: niet erg veilig eigenlijk.

Paar maanden geleden was ik zonder succes allerlei winkels afgegaan op zoek naar hersluitbare zakjes, nergens gevonden... Kom ik er net achter dat mijn vader ze gewoon heeft :innocent: Wel een beetje groot maar beter dan niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:55 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Inno schreef:
Chukkels schreef:

De dag voor een feest ga ik juist heel laat naar bed (zoals nu 5 uur) zodat ik laat wakker word en het langer vol kan houden :D

Over mijn verstopplek... gewoon in het zijvakje van m'n laptoptas :whistle: niet erg veilig eigenlijk.

Paar maanden geleden was ik zonder succes allerlei winkels afgegaan op zoek naar hersluitbare zakjes, nergens gevonden... Kom ik er net achter dat mijn vader ze gewoon heeft :innocent: Wel een beetje groot maar beter dan niks.

Ik haal ze altijd uit nieuwe broeken, die klein hersluitbare zakjes waar normaal reserve knoopjes inzitten! :D

Mijn zakje is gevuld voor vanavond! :D genoeg bij me, dus we kunne gaan knallen! :yay:
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen