Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
modernization wrote:Ik bewaar als het snoepgoed in een oude kapotte harde schijf, die ik gewoon in me pc heb zitten. Das pas verstoppen :p kijkt dus nooit en never iemand naar.
De beste manier van pillen bewaren is een donkere koele plek, een warme pc waar heel veel stof voorbij komt lijkt me niet zo geschikt.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
DarkBeatz wrote:Haha, ik heb een mooi drugs doosje met zo een geheim systeempje om het open te doen :thumbsup:

... 1000 posts :clap: (En toen waren we Hardtraxx Addict)
:huh: Hey ja ik ook sinds gisteren denk ik :$

Cheers :beer:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Deeltjesversneller wrote:
modernization wrote:Ik bewaar als het snoepgoed in een oude kapotte harde schijf, die ik gewoon in me pc heb zitten. Das pas verstoppen :p kijkt dus nooit en never iemand naar.
De beste manier van pillen bewaren is een donkere koele plek, een warme pc waar heel veel stof voorbij komt lijkt me niet zo geschikt.
Niet warm worden zit wel snor bij mij pc :p hdd's iets van 20 en deze raakt niks aan en zit gwn gesloten dus van stof ook geen spraken :P vroeger bewaarde ik het in een sok in me etui in me nachtkastje, met allemaal meuk overheen gegooid. Maar dat vond me zusje, dus niks is veilig hier.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Bleh... Nu weet ik weer waarom alcohol eigenlijk een kut-drug is :/
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Ja de avond zelf is leuk.Alleen in de ochtend niet,en dan mag je al blij zijn als je nog weet wat je de avond ervoor allemaal gedaan hebt.
Allhoewel jullie met pillen ook wel is zwarte gaten hebben,heb ik dat tot nu toe alleen nog maar met drank gehad.(en dat ook nog maar een enkele keer)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Yup, op de verjaardag waar ik was, weet ik nog wel alles. Maar van de stad daarentegen niet echt veel meer. En dat terwijl ik voor mijn doen geeneens zo enorm veel op had, bijna een fles Apfelkorn. Maar ja, zal wel liggen aan het feit dat ik 2 maanden niet meer dronken ben geweest. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Chukkels wrote:Yup, op de verjaardag waar ik was, weet ik nog wel alles. Maar van de stad daarentegen niet echt veel meer. En dat terwijl ik voor mijn doen geeneens zo enorm veel op had, bijna een fles Apfelkorn. Maar ja, zal wel liggen aan het feit dat ik 2 maanden niet meer dronken ben geweest. >.<
En dat besluit je dan te gaan doen de nacht voor Loudness? :P

Ik lag om half 11 al in bed :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik dacht dan gaat de dag sneller voorbij. En m'n reputatie ging naar de kloten als ik NIET ging zuipen, dus ja :cry:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Fuck the reputation-game.
Ben ook al 2 maanden niet meer dronken geweest, prima eigenlijk.
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
dawasiknie wrote:Fuck the reputation-game.
Ben ook al 2 maanden niet meer dronken geweest, prima eigenlijk.
ik ook al 1 dag niet, maarja volledig hersteld vannacht klaar om volgas te knallen vanavond:D:D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Gaat er vanavond ook iemand aan de blauwe b2s snoepjes ?
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Hopsakee, al terug van de etos. Even een lekkere pot nieuwe vitamine C en E gehaald :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
roberttt wrote:Gaat er vanavond ook iemand aan de blauwe b2s snoepjes ?
Toch maar weer beginnen? :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
roberttt wrote:Gaat er vanavond ook iemand aan de blauwe b2s snoepjes ?
heb ze wel maar ga er niet aan vanavond:P
Donateur
last seen Mar 2017
Blauwe B2S-snoepjes? Wat gemist :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Robert, wil je vanavond toch niet komen? Heb nog wel een kaartje voor je dan denk ik :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik kan echt niet.. red het niet met treinen, kan pas 10 uur van huis weg. Dus dan kom ik bij utrecht vast te zitten, en om daar beetje de hele avond te spacen nee bedankt XD

Maar toch lief van je :loving:
Donateur
last seen Mar 2017
Mol wil misschien nog wel.
Zal ik ff contact opnemen met hem?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Mijn verstop plek is ook goed! :D Heb 200 lege dvd hoesjes onder me bedje liggen! 2e rijtje 13e doosje liggen ze! :whistle:
niemand die daar gaat zoeken! :P

Ja MOL wilde indd er heen! sou wel ff gesellig zijn!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
+1 Om Mol nog te fixen :D
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Nog nooit pillen hier thuis gehad, maar wat wel een leuk plekje is is in de controller van je xbox, batterij-tjes er uit halen en je kan er zo wat in stoppen. Maar goed zo heb je nog wel tientalle dingen waar je het kan verstoppen.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Net toen ik Mol smste belde een vriend van hier dat hij mee wou :(
Donateur
last seen Oct 2023
DarkBeatz wrote:Net toen ik Mol smste belde een vriend van hier dat hij mee wou :(
:cry:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Inno wrote:
Chukkels wrote:Yup, op de verjaardag waar ik was, weet ik nog wel alles. Maar van de stad daarentegen niet echt veel meer. En dat terwijl ik voor mijn doen geeneens zo enorm veel op had, bijna een fles Apfelkorn. Maar ja, zal wel liggen aan het feit dat ik 2 maanden niet meer dronken ben geweest. >.<

De dag voor een feest ga ik juist heel laat naar bed (zoals nu 5 uur) zodat ik laat wakker word en het langer vol kan houden :D

Over mijn verstopplek... gewoon in het zijvakje van m'n laptoptas :whistle: niet erg veilig eigenlijk.

Paar maanden geleden was ik zonder succes allerlei winkels afgegaan op zoek naar hersluitbare zakjes, nergens gevonden... Kom ik er net achter dat mijn vader ze gewoon heeft :innocent: Wel een beetje groot maar beter dan niks.
Donateur
last seen Oct 2023
Deeltjesversneller wrote:
Inno wrote:

De dag voor een feest ga ik juist heel laat naar bed (zoals nu 5 uur) zodat ik laat wakker word en het langer vol kan houden :D

Over mijn verstopplek... gewoon in het zijvakje van m'n laptoptas :whistle: niet erg veilig eigenlijk.

Paar maanden geleden was ik zonder succes allerlei winkels afgegaan op zoek naar hersluitbare zakjes, nergens gevonden... Kom ik er net achter dat mijn vader ze gewoon heeft :innocent: Wel een beetje groot maar beter dan niks.
Ik haal ze altijd uit nieuwe broeken, die klein hersluitbare zakjes waar normaal reserve knoopjes inzitten! :D

Mijn zakje is gevuld voor vanavond! :D genoeg bij me, dus we kunne gaan knallen! :yay:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 29 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago