Gedaan:
Alcohol
Wiet/Hasj
MDMA
2-CB (lage dosis)
Wil nog doen:
Niks meer
Soms zou ik wel eens willen weten wat mensen zien in speed, vooral omdat ik zelf geen geweldig uithoudingsvermogen heb. Mja, kan beter gewoon conditie kweken, dan heb ik dat ook niet meer nodig.
Als ik hoor hoe zwaar mensen naar de klote gaan na een nacht doorhalen met dat spul en hoeveel mensen direct verslaafd raken aan die troep... laat maar zitten. Dan maar liever een beetje moe tijdens een feest
Had trouwens afgelopen zaterdag de lekkerste trip ooit.

. Ze zeggen altijd "de eerste keer is je beste keer" maar dat is al lang niet meer het geval. Het lijkt alsof het iedere keer steeds lekkerder wordt!
Eerst een halve groene canadees, toen voelde ik me na drie kwartier (inslag duurde lang deze keer) heel erg lekker. En dacht dat dit al het goede gevoel was. Na 2 uur een halve fastforward erbij gegooid... sooodeknetters, die sloeg in als een bom! Ik wist niet wat me overkwam, wat blijft dit heerlijk spul! Tussendoor nog even een blowtje gerookt met een zwitser wat volgens mij echt helpt om het effect te verlengen. Om half 5 was ik begonnen en om 1 uur ging ik nog steeds zo hard als een gek! Dag daarna alleen een beetje moe en zelfs dat viel wel mee, ook m'n kaken deden nauwelijks pijn

Nu een korte pauze van 4 weken en deze week iedere avond een capsule 5HTP om de serotonine-voorraad wat aan te vullen. Ik voelde me gisteren ochtend wel een beetje leeg, maar vandaag niks aan het handje

.