Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Robster schreef:

psychologisch trip.

A Psychedelic Trip :lol:

hier dacht ik serieus zelf ook nog aan toen ik het typte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Tering hell, gisteren Zero Zero gehad. Werd er gewoon vies chill van en fucking vrolijk. Echt zeer goede shit! Beter dan Afghaan of Libanon, wat ik normaal heb. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

gister met 4 man een cake gegeten met 10 gram erin (2,5 gram de man),
na 1 uur voelde we niks dus toen maar alles opgegeten en daarnaa BAM
heel langzaam word die space steeds heftiger en uiteindelijk heb ik gewoon 8 uur zitten trippen
echt onderschat die spacecake niet hoor, dat is echt heeeel ziek spul, ik kon gewoon sommige lichaamsdelen niet meer voelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

eergister nog lekkere gesmoked doe het nu nog soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 17:18 

Hardtraxx Elite

NoiseHunterZ schreef:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
NoiseHunterZ schreef:

:aww:

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

Vraag me eigelijk af wat jullie allemaal gedaan hebben en wat jullie nog willen :P

Gedaan:
Wiet (teveel :$ )
Hasj
Nootmuskaat
Paddo's
LSD
Coke
Speedpillen
MDMApillen
MDMA puur (kristalvorm)
Dexamphetamine (poedervorm)
2C-B
Lachgas
Salvia

Verlanglijstje:
LSD (hele zegel)
Ketamine
DMT
GHB
DXM
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Gedaan
Niets

Verlanglijstje
Niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:12 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Gedaan
Niets

Verlanglijstje
Niets

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:20 

Donateur

Gedaan:
Alcohol
Wiet/Hasj
MDMA
2-CB (lage dosis)

Wil nog doen:
Niks meer

Soms zou ik wel eens willen weten wat mensen zien in speed, vooral omdat ik zelf geen geweldig uithoudingsvermogen heb. Mja, kan beter gewoon conditie kweken, dan heb ik dat ook niet meer nodig.
Als ik hoor hoe zwaar mensen naar de klote gaan na een nacht doorhalen met dat spul en hoeveel mensen direct verslaafd raken aan die troep... laat maar zitten. Dan maar liever een beetje moe tijdens een feest

Had trouwens afgelopen zaterdag de lekkerste trip ooit. :love: . Ze zeggen altijd "de eerste keer is je beste keer" maar dat is al lang niet meer het geval. Het lijkt alsof het iedere keer steeds lekkerder wordt! :cool:
Eerst een halve groene canadees, toen voelde ik me na drie kwartier (inslag duurde lang deze keer) heel erg lekker. En dacht dat dit al het goede gevoel was. Na 2 uur een halve fastforward erbij gegooid... sooodeknetters, die sloeg in als een bom! Ik wist niet wat me overkwam, wat blijft dit heerlijk spul! Tussendoor nog even een blowtje gerookt met een zwitser wat volgens mij echt helpt om het effect te verlengen. Om half 5 was ik begonnen en om 1 uur ging ik nog steeds zo hard als een gek! Dag daarna alleen een beetje moe en zelfs dat viel wel mee, ook m'n kaken deden nauwelijks pijn :)

Nu een korte pauze van 4 weken en deze week iedere avond een capsule 5HTP om de serotonine-voorraad wat aan te vullen. Ik voelde me gisteren ochtend wel een beetje leeg, maar vandaag niks aan het handje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Done:
Marihuana
Spacecake
Ritalin
Coke
XTC
Dex
Speed

Wish:
MDMA kristallen

Best:
Coke
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:33 

Hardtraxxer

Hehehe hopen dat er geen bekende op dit forum meelezen...

Gedaan:
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
XTC
Speed
Paddo's
Truffels
Salvia
Lachgas
klein beetje DMT

Heel misschien ooit nog:
MDMA poeder
LSD
2c-b
Ketamine

Nooit:
Coke
Hero
Meth

Btw, ik zie dat vrij veel mensen hier 2cb hebben gebruikt.. Ik zelf ken het al een tijdje maar wist niet dat het zo bekend was.. Is dit nou echt het proberen waard? Ik heb gehoord dat het gevoel te omschrijven is als een xtc met lsd combo.. Een euforisch energiek gevoel met visuals dus..Klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:39 

Hardtraxx Veteran

@rammelslakje

hangt van de dosis af,
bij een lage dosis heb je de mdma effecten en bij een hoge dosis krijg je visuele effecten er pas bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 14:42 

Hardtraxxer

En dan denk ik aan visuals zoals bij paddo's? Want bij een kleine dosis xtc heb je een mdma gevoel (logisch) maar bij een grote dosis zie ik soms ook dingen die er niet zijn.. En dan geen kleurtjes maar hele realistische hallucinaties juist, zoals iedereen met een hoed op of iedereen die een bril op heeft. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

Ik had van 2c-b juist een iets meer psychologische trip dan visuals, en dan natuurlijk in combinatie met een euforisch gevoel :) en ik vind het zeker aan te raden.

Wat is de reden dat je nooit coke wil doen? :$ en meth en hero snap ik nog wel, daar blijf ik ook met mn handjes van af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nu een korte pauze van 4 weken en deze week iedere avond een capsule 5HTP om de serotonine-voorraad wat aan te vullen. Ik voelde me gisteren ochtend wel een beetje leeg, maar vandaag niks aan het handje :).

Hmm, moet ik ook maar eens voor kijken, mdma doe ik meestal 1x in de 2/3 maanden, maar merk wel dat ik steeds meer nodig heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:07 

Hardtraxxer

Duur, verslavend, en je voelt je alleen maar goed.. Ik gebruik drugs alleen met genoeg tijd ertussen en om leuke momenten te versterken en speciaal te maken, niet om leuke momenten te creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:10 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Duur, verslavend, en je voelt je alleen maar goed.. Ik gebruik drugs alleen met genoeg tijd ertussen en om leuke momenten te versterken en speciaal te maken, niet om leuke momenten te creëren.

Ja daar heb je wel een punt :) voor mij ook een reden om het maar 1 keer in het half jaar te doen. Maar ik maak geen leuke momenten, ik doe leuke momenten af en toe versterken. Meestal ben ik aan het drinken, en dan wordt er opeens in de groep gegooit, zullen we ff sos halen. Mocht het dan een half jaar of langer geleden zijn doe ik wel mee (ligt aan situatie). En meestal heb ik dan aan een grammetje genoeg ^^ maar het is idd stervensduur >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:14 

Hardtraxxer

Toch lijkt coke me in het algemeen ook gewoon saai en niet leuk.. Met xtc of paddo's dan onderga je iets ver buiten het dagelijkse leven, je "tript" dus als het ware. Dat vind ik ook zoveel meer toevoegen dan alleen Wow chill flex en je verder gewoon de koning voelen. Maar dat is puur mijn mening en de reden waarom ik het niet hoef te gebruiken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

Hier moet ik je idd gelijk in geven. Ik vind coke ook de minst interresant drug, maar voor af en toe is het wel chill :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:19 

Hardtraxx Veteran

sos is juist de beste drug
je bent compleet nuchter maar toch voel je je zo veel beter dan normaal

en dan gezeur over de prijs, tsja als je een beetje chille connecties hebt dan kan je er zo 4 voor 50 krijgen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:26 

Hardtraxxer

Dat vind ik juist het negatieve eraan. Dan snap ik echt dat het zo verslavend kan zijn.. En dat ook nog eens voor die prijs.. Als je eens in de 3 maanden op een groot feest een pilletje neemt (3euro) vind ik het nog altijd echt een hele beleving en kan ik er een week later nog met een lach op mn gezicht aan terug denken. De muziek klinkt mooier, de mensen zijn aardiger, het dansen gaat makkelijker, de lichten zijn zo intens warm. Ik ben bang dat als ik coke gebruik de kans groot is dat je je moeilijker van andere dingen blij kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:46 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

en dan gezeur over de prijs, tsja als je een beetje chille connecties hebt dan kan je er zo 4 voor 50 krijgen hoor :P

ik neem aan dat je het over 4 packies van 0,5gr hebt. Dat heb ik nog nooit gezien. Is het dan wel goed. Ik merk het al als een packie 20euro is. Die zijn meestal kwalitatief een stuk minder dan packies van 25euro :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:54 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Oxbow schreef:

ik neem aan dat je het over 4 packies van 0,5gr hebt. Dat heb ik nog nooit gezien. Is het dan wel goed. Ik merk het al als een packie 20euro is. Die zijn meestal kwalitatief een stuk minder dan packies van 25euro :huh:

ik krijg altijd wel prima kwaliteit hoor, het is niet zoals in de film blow dat ik me gezicht meteen niet meer kan voelen, maar ik doe altijd eerst ff wat boven me voortanden en als die compleet verdoofd zijn weet ik dat het prima sos is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:56 

Donateur

Sos is te prijzig en ik heb te negatieve ervaringen uit mijn omgeving met dat spul. Nooit maar dan ook nooit coke voor mij. Heb het al zo vaak aangeboden gekregen maar dat is echt de laatste drug die ik wil doen.

Heeft iemand trouwens ervaring met dexamphetamine? Want je hebt dex en gewone speed en daar schijnt nogal veel verschil in te zitten?
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen