dawasiknie schreef:
Sos is te prijzig en ik heb te negatieve ervaringen uit mijn omgeving met dat spul. Nooit maar dan ook nooit coke voor mij. Heb het al zo vaak aangeboden gekregen maar dat is echt de laatste drug die ik wil doen.
Heeft iemand trouwens ervaring met dexamphetamine? Want je hebt dex en gewone speed en daar schijnt nogal veel verschil in te zitten?
Jazeker. Verschil valt wel mee. Van speed wordt je energievol, (meestal) vrolijk en zelfverzekerd. Maar dan heb je nog de andere kant. Je kan snel prikkelbaar, onrustig en angstig erdoor worden, of in sommige gevallen ook echt paranoïde. Met Dex zijn de negatieve effecten veel minder snel aanwezig. Dex kan je nog wel in combinatie met alcohol gebruiken. Ik heb zelf speed gedaan met alcohol en dit vond ik helemaal niks, had echt een kutavond. Je moet dex eigenlijk zien als een mix van coke, mdma en speed, met voornamelijke werkzaamheden van speed.
Je moet trouwens wel echt goede dex hebben, anders is het 10x niks.
Helemaal puur is het niet te snuiven. Men zegt dat er maximaal 73% dexamphetamine in het goedje mag zitten, en de rest opgevuld moet worden (voornamelijk MCCP). Ik heb nu een paar weekjes geleden nog een nieuwere dex geprobeerd. Hier zat 79% dexamphetamine in, en werkte werkelijkwaar perfect. Zeer goed, en de dag later ook geen last van gehad, wat je meestal toch wel hebt van MCCP-opvulling. Zou in ieder geval wel dex van boven de 65% nemen, anders ga je niet veel merken, en dan ga je je de dag erna alsnog kut voelen.
en niet te veel lijnen nog laat nemen, want van 1 lijn kan je al makkelijk 12 uur wakker blijven