Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 15:58 

Donateur

Heb eens een vraagje voor degene die bekend zijn met xtc.
Iemand al ervaring met een pilletje pakken op een feest waar je vriendin bij is?
Heb gelezen hier dat je dan knuffels wilt geven enz. Dat zoenen super zalig is met een pilletje op.
Nou, ik wil heel graag zo eens een pilletje pakken. Maar daar gaan mn vriendin niet echt mee akkoord,
En aangezien ze er merendeels bij is. Nou wil ik t gewoon doen waar ze bij is maar zonder dat ze het weet ofzo.
Maar wat ik me nu afvraag is kan ik dan ook gewoon lekker bij haar blijven staan zonder echt hard te gaan stampen?
Ik zou het eig gewoon doen voor een "speciaal moment" voor mezelf ofzo :P.
Niet om harder te kunnen stampen want energie heb ik steeds genoeg, maar gewoon om die zoen en knuffel momenten zo eens speciaal te maken voor een keertje stiekem :D .
volgens mij was het dawasiknie die zei dat hij ongelofelijk veel zin kreeg in knuffels en zoenen echt heerlijk voelt?

Ps: niet dat ze slecht zoent, maar gewoon voor zo een superlekker gevoel en je weet wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

Als het je eerste keer is dan gaat ze het echt wel aan je merken op een feest hoor haha ^^
beter kan je het gewoon een keer thuis doen en dan haar laten langskomen als je het toch voor het knuffelen/zoenen doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:13 

Donateur

Haha, maar wou het op een feest doen :). Thuis is het nutteloos.
Op een feest geef ik haar maar weinig aandacht denk ik altijd :P, Maar dan mss een keertje niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Op een feest geef ik haar maar weinig aandacht denk ik altijd :P, Maar dan mss een keertje niet.

Heb ook gehoord dat thuis met groep vrienden ook super vet is. Iemand die daar iets van weet ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
lorennzkee schreef:

Heb ook gehoord dat thuis met groep vrienden ook super vet is. Iemand die daar iets van weet ? :P

Gewoon 3 gasten en 3 chicks doen
zet je part of the weekend never dies dvd van soulwax aan en hoppaa lekker spacen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:21 

Donateur

Bij mij zie je het gelijk, maar bij vrienden van mij valt het totaal niet aan te merken qua uiterlijk. Wel qua gedrag, maar goed dan zeg je achteraf gewoon dat je veel had gedronken, zal ze ook geloven. Dat is namelijk wat ik mijn ouders al een jaar wijs maak en die denken ook geen moment dat ik drugs gebruik.

Maar buiten dat, ik vind wel dat je dit niet moet gaan verbergen voor je vriendin, ga eens een goed gesprek met haar daarover aan. Er zijn veel goede argumenten om haar te overtuigen want met deze drug is er geen reden tot zorgen.
Eerlijkheid in een relatie is van heel erg groot belang met dit soort dingen. Toen ik voor het eerst had gebruikt heb ik het meteen verteld aan mijn toenmalige vriendin, die vond het gelukkig geen punt ondanks dat ze het liever niet wilde. Jouw vriendin is het er nu niet mee eens maar stel dat ze erachter komt dat jij het stiekem doet, dan zou het onnodig veel problemen op kunnen leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 18:47 

Donateur

Heb het er al met haar overgehad maar ze zegt steeds, doe jij toch niet :P.
Ze vertrouwd me soms veel te goed, wat natuurlijk soms wel rot is als je dan bv met zoiets zit.
Zegt ze van je doet maar, maar dan met een lach vaneuuh: doe je toch niet. Omdat ze weet dat ik super hard tegen roken en drugs ben.
Alleen xtc lijkt me wel gwn chill om af en toe eens te doen omdat het niet zo verslavend is als je jezelf in de hand kan houden zoals ze hier zeggen.
Wij zijn heel eerlijk tegen elkaar over alles. (ik toch, van haar tja...)
Maar ze wilt dit absoluut niet, en ik wil absouluut eens experimenteren hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 18:52 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Heb het er al met haar overgehad maar ze zegt steeds, doe jij toch niet :P.
Ze vertrouwd me soms veel te goed, wat natuurlijk soms wel rot is als je dan bv met zoiets zit.
Zegt ze van je doet maar, maar dan met een lach vaneuuh: doe je toch niet. Omdat ze weet dat ik super hard tegen roken en drugs ben.
Alleen xtc lijkt me wel gwn chill om af en toe eens te doen omdat het niet zo verslavend is als je jezelf in de hand kan houden zoals ze hier zeggen.
Wij zijn heel eerlijk tegen elkaar over alles. (ik toch, van haar tja...)
Maar ze wilt dit absoluut niet, en ik wil absouluut eens experimenteren hiermee.

Dan moet je denk ik duidelijk maken dat jij het echt zo heel graag wil, geef haar zoveel mogelijk informatie en als ze er dan nog steeds zo fel op tegen is, dan moet je het denk ik gewoon niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Sos is te prijzig en ik heb te negatieve ervaringen uit mijn omgeving met dat spul. Nooit maar dan ook nooit coke voor mij. Heb het al zo vaak aangeboden gekregen maar dat is echt de laatste drug die ik wil doen.

Heeft iemand trouwens ervaring met dexamphetamine? Want je hebt dex en gewone speed en daar schijnt nogal veel verschil in te zitten?

Jazeker. Verschil valt wel mee. Van speed wordt je energievol, (meestal) vrolijk en zelfverzekerd. Maar dan heb je nog de andere kant. Je kan snel prikkelbaar, onrustig en angstig erdoor worden, of in sommige gevallen ook echt paranoïde. Met Dex zijn de negatieve effecten veel minder snel aanwezig. Dex kan je nog wel in combinatie met alcohol gebruiken. Ik heb zelf speed gedaan met alcohol en dit vond ik helemaal niks, had echt een kutavond. Je moet dex eigenlijk zien als een mix van coke, mdma en speed, met voornamelijke werkzaamheden van speed.
Je moet trouwens wel echt goede dex hebben, anders is het 10x niks.
Helemaal puur is het niet te snuiven. Men zegt dat er maximaal 73% dexamphetamine in het goedje mag zitten, en de rest opgevuld moet worden (voornamelijk MCCP). Ik heb nu een paar weekjes geleden nog een nieuwere dex geprobeerd. Hier zat 79% dexamphetamine in, en werkte werkelijkwaar perfect. Zeer goed, en de dag later ook geen last van gehad, wat je meestal toch wel hebt van MCCP-opvulling. Zou in ieder geval wel dex van boven de 65% nemen, anders ga je niet veel merken, en dan ga je je de dag erna alsnog kut voelen. :P

en niet te veel lijnen nog laat nemen, want van 1 lijn kan je al makkelijk 12 uur wakker blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 12:25 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
lorennzkee schreef:

Zeker de eerste keer doen.. Op een feest is het denk ik allemaal te heftig.. Eerst even kijken wat de werking is en hoe je met je veranderde bewustzijn om moet gaan.. Ik spacede hem mijn eerste keer zo erg de pan uit dat ik achteraf maar blij was dat ik het thuis had gedaan en niet zo op een feest rondliep.. Had wel gelijk een hoeveelheid van 250mg mdma achter de kiezen dus dat was ook nie echt aan te raden als eerste keer. Gewoon met een halfje beginnen (rond de 70mg mdma) met genoeg kauwgom, water, muziek, sfeerverlichting en zorgen dat jullie door niks gestoord kunnen worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 13:24 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer kun je idd prima op een feest doen zolang je je dosis in de gaten houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 13:31 

Donateur

Mijn eerste keer was ook op een feest, ik pakte steeds halfjes zodat ik zeker wist dat het goed ging komen. Achteraf geen spijt van gehad. Moet het nog steeds een keer thuis proberen maar waarschijnlijk kan ik daar niet veel vrienden voor vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Dan moet je denk ik duidelijk maken dat jij het echt zo heel graag wil, geef haar zoveel mogelijk informatie en als ze er dan nog steeds zo fel op tegen is, dan moet je het denk ik gewoon niet doen.

Er bij vertellen dat een keer een pilletje slikken een stuk minder ongezond is dan een avondje aan de alcohol (zeg maar behoorlijk aangeschoten of meer). Ook kan je nog beter een pilletje nemen dan een paar blikjes energy drink opzuipen. En dat is ook daadwerkelijk zo :D (Tenminste, als je er zeker van bent dat er geen rotzooi in je pillen zit en het echt bij heel af en toe en lage doseringen houdt)

En als je dan beetje gemeen bent kan je t volgende zeggen:
Als ik niet af en toe eens een pilletje mag, mag jij van mij niet meer drinken ^^ :P

Easy as that xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:58 

Donateur

Dit Forum is een beetje aan het doodgaan! :thumbdown: Dat moeten we niet hebben.
Ik had een vraagje, heeft er iemand ervaring met Groene Canadezen?
Zo ja, vertel het wat over... want dat ga ik ze regelen voor Decibel & Mysteryland!
Alvast Bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

kevinsep schreef:
Dit Forum is een beetje aan het doodgaan! :thumbdown: Dat moeten we niet hebben.
Ik had een vraagje, heeft er iemand ervaring met Groene Canadezen?
Zo ja, vertel het wat over... want dat ga ik ze regelen voor Decibel & Mysteryland!
Alvast Bedankt! :thumbsup:

Rond de 140mg geloof ik. Had er op Dominator 1,5 van op :)
Ik kan je wel alles vertellen over m'n tripje, maar dat is toch per keer anders met hetzelfde spul :P Heb iig wel lekker genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:42 

Donateur

Groene canadezen zijn top. Zou wel halfjes vreten als ik jou was anders snap je er niks meer van vrees ik :P
Sloeg bij mij heel langzaam in, kwam echt enorm rustig op. Na 2 uurtjes ofzo nog een halve erbij en je gaat als een raket :worship: . Los gegaan tot de max, lekkere lulkick gehad. Het belangrijkste (of dat nou aan het snoepje ligt weet ik niet maar goed): totaal geen kater de volgende dag, alleen klein beetje kaakpijn ;)

Ik zou ze inslaan en het beste kan je gelijk een wat grotere voorraad pakken. Zit rond de 140 mg in, nauwelijks spreiding... gewoon een topper.

Zin in Space-ibel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:49 

Donateur

Thanks voor de reacties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:09 

Hardtraxxer

Groene Canadezen zijn damn hard, omg vorige week halfje van gehad die slaan echt keihard in.. wel lekker..

nu een fastforward gekregen voor Decibel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:20 

Donateur

Fastforwards (L) Gelukkig nog enkele hier liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg straks als t goed is een lading blue rains, iemand ervaring mee? Pillreports zegt rond de 120, zou wel mooi zijn :)

Laat ze wss ook zelf testen, aangezien ik wel van zekerheid hou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 15:24 

Hardtraxx Addict

die 'drops' regendruppels ofzo, zijn dat geen kersen ?
Heb hier namelijk blue cherries, kers zit erin gedrukt en dus er niet bovenop.
ook getest rond 120-130
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:21 

Donateur

Nee d'r is ook een pil genaamd blue rains inderdaad.
Geen ervaring mee verder maar de testuitslagen zijn goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:43 

Artiest

Wieeeeeeet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:45 

Donateur

Outlander schreef:
Wieeeeeeet :love:

Neejo, op feesten is dat kut...vind ik tenminste dan :thumbdown: Wordt er veels te duf van
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 13:08 

Hardtraxxer

altijd pas op de terugweg, anders word ik echt een luie hond
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen