Kepro schreef:
Maatje wil paddo's gebruiken omdat hij verhalen van zn zus heeft gehoord.
Heb het zelf ook 2 keer gedaan. 1e keer gewoon een bakje medium (mexicaanse volgens mij). Was wel leuk

Allemaal vrolijke kleurtjes, was gewoon een vage wereld.
2e keer een bakje van de sterkste op (hawaiaanse), en daar ging ik ontiegelijk hard op. Echt bizarre visuals gezien, voor mijn gevoel was ik in Las Vegas, ik hoorde alleen maar geluiden van gokkasten, zag die 4 tekens van kaarten (harten, klaveren, ruiten, schoppen voor het geval dat ik onduidelijk ben

) en overal felle lichten flitsen. Echt te mooi voor woorden. Toen even het licht uit gedaan, was op dat moment in me eentje op bed. Was een minder goed idee, muren kwamen op me af en hoorde beetje scary noises

toen lekker naar beneden gegaan naar vrienden (waarvan ook een paar paddo's op hadden). Ging toen wel weer goed, voelde me wat vaag, maar had weer normaal zicht

Kijk trouwens niet raar op van aftershocks, ik dacht op een gegeven moment echt uitgetript te zijn, maar bij vlagen heb je nog een space
Veel mensen denken trouwens dat je van paddo's gaat hallucineren, maar dit is niet altijd zo. Je kan visuals krijgen, maar ook een psychologisch trip. Dan ga je jezelf echt teveel vragen stellen en snap je heel de wereld niet meer, terwijl je alles helder kan zien. En natuurlijk een combinatie van visuals en psychologisch.
Ik raad diegene wel aan met de mediums te beginnen, de jongens die het nog nooit gedaan hadden en toch met de sterkste begonnen is het niet helemaal goed gegaan. Bovendien zou ik ook wat nuchtere mensen erbij houden, just in case. En gewoon zelf eerst veel research doen, dat je toch echt goed voorbereid bent. Een paddo trip is namelijk niet echt makkelijk te sturen, in tegenstelling tot de hallucinerende drug LSD