Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 11:27 

Donateur

Hoor gossip hier over de oude blauwe klavertjes vier :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 22:32 

Donateur

Goh wat een gepraat hier over drugs.
Heb alleen evaring met wiet. Eerste festival was Fantasy Island, ik ging los als een malle, maar bij de afsluitingsset van Deepack kon ik niet meer op mijn benen staan, laat staat losgaan.

Drugsexpert, is hier een oplossing voor? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:
Heb alleen evaring met wiet. Eerste festival was Fantasy Island, ik ging los als een malle, maar bij de afsluitingsset van Deepack kon ik niet meer op mijn benen staan, laat staat losgaan.

Hmm, heb nooit geblowd icm een feest. Is t wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:13 

Hardtraxx Addict

minder blowen, meer snoepen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:14 

Donateur

PNXRMX schreef:
RiStyle schreef:

Ik heb geen wiet gebruikt vantevoren. Maar het zal vast wel lachen zijn.
Onder schooltijd veel wiet gerookt, in de pauze snel weggaan, 2 jonko's roken en dan weer terug naar school.
En dan een pleidooi voor de klas houden, zeikte net niet in broek van et laggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:53 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:
PNXRMX schreef:
RiStyle schreef:

Ik heb geen wiet gebruikt vantevoren. Maar het zal vast wel lachen zijn.
Onder schooltijd veel wiet gerookt, in de pauze snel weggaan, 2 jonko's roken en dan weer terug naar school.
En dan een pleidooi voor de klas houden, zeikte net niet in broek van et laggen xd

Nou, het is 1 keer goed fout gegaan met mij, wiet tijdens een feest. Om precies te zijn Bevrijdingsfestival Zwolle vorig jaar. Maar ja, dan moet je eigenlijk ook geen troep halen bij 't Binnenhof.

Verder altijd goed gegaan, ook icm alcohol. Denk hitte, vermoeidheid en veeeeeeeeeel alcohol die dag dat het fout ging.

H is trouwens ook veel beter dan W :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 11:01 

Hardtraxxer

Blowen onderweg naar huis :thumbsup: Al helemaal als iemand anders de lul is en moet bobben en jij zit lekker op de achterbank te spacen op de weg waar je allemaal diertjes en mensjes ziet oversteken.. Dat had ik dan althans :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 12:42 

Donateur

Rammelslakje schreef:
Blowen onderweg naar huis :thumbsup: Al helemaal als iemand anders de lul is en moet bobben en jij zit lekker op de achterbank te spacen op de weg waar je allemaal diertjes en mensjes ziet oversteken.. Dat had ik dan althans :drool:

Huh wat voor wiet had jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 12:50 

Donateur

Haha dat heet combineren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 12:52 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:

De oplossing is weinig smoken. Gewoon een buisje meenemen waar je je joint in bewaart, en om het uur ff aansteken en een paar goede hijsen nemen. Zodat je net een beetje tipsy stoned bent. Dan sta je met een glimlach te stampen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ben gestopt met blowen :P blowde al bijna 4 jaar, maar begon de laatste tijd wel wat uit de hand te lopen. Elke dag 15 euro :$ nu 3 weken gestopt, en gaat goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:37 

Hardtraxx Addict

Robster schreef:
Ik ben gestopt met blowen :P blowde al bijna 4 jaar, maar begon de laatste tijd wel wat uit de hand te lopen. Elke dag 15 euro :$ nu 3 weken gestopt, en gaat goed! :thumbsup:

Goed bezig jonge!
Ja is wel een dure aangelegenheid anders natuurlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:43 

Hardtraxx Veteran

Denk dat de truc met blowen is om het gewoon nooit 'zomaar' te gaan gebruiken, bijv. alleen in het weekend. Dan loopt het niet gauw uit de hand lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

Maatje wil paddo's gebruiken omdat hij verhalen van zn zus heeft gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:57 

Donateur

Kepro schreef:

lijkt me ook nog wel een keer wat. nog nooit gehad!
hoort wel vette verhalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 16:12 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:

nondeju ik rook nog niet eens 15 euro in het jaar, jij rookt gewoon een pakje wiet ipv shag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:56 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
RiStyle schreef:

De oplossing is weinig smoken. Gewoon een buisje meenemen waar je je joint in bewaart, en om het uur ff aansteken en een paar goede hijsen nemen. Zodat je net een beetje tipsy stoned bent. Dan sta je met een glimlach te stampen!

Klopt, die ervaring had ik ook gemaakt. Paar hijsjes en je gaat als een banaan. In combinatie met drank kan het best wat energie opwekken als jhe ind e juiste mood bent, in combinatie met xtc is het ook erg chill. Maar altijd opletten dat je niet teveel wegrookt ยด:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 19:39 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
RiStyle schreef:

Ik heb nog nooit gesmoked voor een festival.
Maar dus gewoon wiet meenemen? is XTC ook een oplossing? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Robster schreef:

Goed bezig jonge!
Ja is wel een dure aangelegenheid anders natuurlijk :/

Thanks :thumbsup: ja goedkoop is anders. Grote reden dat ik ben gestopt is ook opdat ik ben gestopt met mn opleiding en ik op een gegeven moment 400euro schuld had. Heb die wel zelf afgelost zonder dat me ouders het wisten (weten het nu wel).

dj-rico01 schreef:
Robster schreef:

nondeju ik rook nog niet eens 15 euro in het jaar, jij rookt gewoon een pakje wiet ipv shag :P

haha ja en dan nog een pakje peuken per dag, zeg maar 20 euro per dag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 20:34 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Heb het zelf ook 2 keer gedaan. 1e keer gewoon een bakje medium (mexicaanse volgens mij). Was wel leuk ^^ Allemaal vrolijke kleurtjes, was gewoon een vage wereld.

2e keer een bakje van de sterkste op (hawaiaanse), en daar ging ik ontiegelijk hard op. Echt bizarre visuals gezien, voor mijn gevoel was ik in Las Vegas, ik hoorde alleen maar geluiden van gokkasten, zag die 4 tekens van kaarten (harten, klaveren, ruiten, schoppen voor het geval dat ik onduidelijk ben :') ) en overal felle lichten flitsen. Echt te mooi voor woorden. Toen even het licht uit gedaan, was op dat moment in me eentje op bed. Was een minder goed idee, muren kwamen op me af en hoorde beetje scary noises :$ toen lekker naar beneden gegaan naar vrienden (waarvan ook een paar paddo's op hadden). Ging toen wel weer goed, voelde me wat vaag, maar had weer normaal zicht :) Kijk trouwens niet raar op van aftershocks, ik dacht op een gegeven moment echt uitgetript te zijn, maar bij vlagen heb je nog een space :P

Veel mensen denken trouwens dat je van paddo's gaat hallucineren, maar dit is niet altijd zo. Je kan visuals krijgen, maar ook een psychologisch trip. Dan ga je jezelf echt teveel vragen stellen en snap je heel de wereld niet meer, terwijl je alles helder kan zien. En natuurlijk een combinatie van visuals en psychologisch.

Ik raad diegene wel aan met de mediums te beginnen, de jongens die het nog nooit gedaan hadden en toch met de sterkste begonnen is het niet helemaal goed gegaan. Bovendien zou ik ook wat nuchtere mensen erbij houden, just in case. En gewoon zelf eerst veel research doen, dat je toch echt goed voorbereid bent. Een paddo trip is namelijk niet echt makkelijk te sturen, in tegenstelling tot de hallucinerende drug LSD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 20:37 

Donateur

Dat telt wel heel snel op.
Heel goed dat je ermee gestopt bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

Maar sta nog steeds open voor alle andere drugs, alhoewel er ook wel grenzen zijn. Ben me wel altijd bewust geweest van de gevaren van harddrugs. Met name coke. Dat had ik in een week 2 keer gedaan, en merkte toen al dat ik dat gewoon te lekker vind, vooral met alcohol erbij :love: Heb mezelf voorgenomen om elke harddrugs maximaal 1 keer per half jaar te doen. En daar heb ik me de afgelopen 3 jaar ook aan gehouden :)

Had alleen softdrugs ook nog erbij moeten doen :')

Even een vraagje aan de members hier. Ooit wel eens dexamphetamine op ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 21:09 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Maar sta nog steeds open voor alle andere drugs, alhoewel er ook wel grenzen zijn. Ben me wel altijd bewust geweest van de gevaren van harddrugs. Met name coke. Dat had ik in een week 2 keer gedaan, en merkte toen al dat ik dat gewoon te lekker vind, vooral met alcohol erbij :love: Heb mezelf voorgenomen om elke harddrugs maximaal 1 keer per half jaar te doen. En daar heb ik me de afgelopen 3 jaar ook aan gehouden :)

jaaaa dexxx
dat spul werd vroeger gebruikt tegen ADHD toch? maar is erg apart
heeel veel energie en chill gevoel, ik had aan 3 meer dan genoeg dus zeker niet meer nemen ^^
ik lag die avond in me bed nog te trillen met me benen, zoveel energie had ik nog haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Robster schreef:

jaaaa dexxx
dat spul werd vroeger gebruikt tegen ADHD toch? maar is erg apart
heeel veel energie en chill gevoel, ik had aan 3 meer dan genoeg dus zeker niet meer nemen ^^
ik lag die avond in me bed nog te trillen met me benen, zoveel energie had ik nog haha

Jij hebt het dan denk ik over Ritalin (pilvorm), dat is wordt inderdaad nog steeds als medicijn gebruikt voor adhd patienten :) ik had het zelf over de snuifbare vorm, die is een stuk puurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 21:43 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:

psychologisch trip.

A Psychedelic Trip :lol:

Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen