Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dat heb je echt alleen zelf in handen. Jij beslist over je eigen lichaam en geest. Zelfdiscipline is het belangrijkste!
Je moet echt heel goed nadenken over wat je doet, neem dat van mij aan! Je bent 15 en geloof me, het is geen speelgoed waar je mee te maken hebt, begrijp dat heel goed! Ooit "een keer proberen" kan behoorlijk verkeerd uitpakken, ook bij middelen die niet verslavend zijn. Geestelijk kan iedereen namelijk verslaafd raken. Ik heb daar zelf ook mee te maken want ik voel me op een bepaalde manier geestelijk verslaafd aan XTC. Dat komt omdat ik van tevoren plan dat ik op dit en dit feest ga gebruiken. Omdat XTC een overheerlijk gevoel geeft leef ik enorm naar dat soort momenten toe. Na de eerste keer wist ik iig dat het niet bij die ene keer zou blijven, want het was zo fucking vet! Daar komt ook nog eens bij dat bij matig gebruik XTC minder schadelijk is dan alcohol, dus waarom niet... Maar de momenten waarop ik niet van plan ben te gebruiken heb ik nooit de behoefte om dan per sé toch wat te doen. Zonder is namelijk ook gewoon tof.

Ik raad je sowieso een ding aan: je bent 15, blijf tot je volwassen bent af van alle soorten harddrugs die er zijn. Daar ben je gewoon te jong voor. Verdiep je goed in de drugswereld. Wat doet een middel met je, wat is verantwoord gebruiken er van (ja, harddrugs kan je verantwoord zonder risico's gebruiken), ben je zelf vatbaar voor verslavingen etc.

Maar als je van plan bent om er niet aan te beginnen is de kans ook nihil dat je het ooit zal doen. Ik gok dat niet meer dan een kwart van alle bezoekers drugs gebruikt, je pikt ze er wel zo uit maar het zijn er uiteindelijk niet zo enorm veel (behalve op Nightmare daar liep gvd iedereen strak haha). Hooguit krijg je wat aangeboden maar sla het dan lekker af. Geloof me, met een drankje op kan je het ook onwijs naar je zin hebben, opgewekt en energiek. Maar ga nooit zonder dat je er 100% achter staat beginnen aan iets als drugs. Dat is het domste wat je kan doen.

Sluit ik me ook volledig bij aan (ook zeer herkenbaar haha) ^^
Mocht je nou toch van plan zijn om het te doen, doe het dan eerst eens thuis zodat je ontdekt wat het met je doet en je niet op een feest je jezelf heel angstig of naar gaat voelen omdat het onbekend voor je is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:44 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Dat heb je echt alleen zelf in handen. Jij beslist over je eigen lichaam en geest. Zelfdiscipline is het belangrijkste!
Je moet echt heel goed nadenken over wat je doet, neem dat van mij aan! Je bent 15 en geloof me, het is geen speelgoed waar je mee te maken hebt, begrijp dat heel goed! Ooit "een keer proberen" kan behoorlijk verkeerd uitpakken, ook bij middelen die niet verslavend zijn. Geestelijk kan iedereen namelijk verslaafd raken. Ik heb daar zelf ook mee te maken want ik voel me op een bepaalde manier geestelijk verslaafd aan XTC. Dat komt omdat ik van tevoren plan dat ik op dit en dit feest ga gebruiken. Omdat XTC een overheerlijk gevoel geeft leef ik enorm naar dat soort momenten toe. Na de eerste keer wist ik iig dat het niet bij die ene keer zou blijven, want het was zo fucking vet! Daar komt ook nog eens bij dat bij matig gebruik XTC minder schadelijk is dan alcohol, dus waarom niet... Maar de momenten waarop ik niet van plan ben te gebruiken heb ik nooit de behoefte om dan per sé toch wat te doen. Zonder is namelijk ook gewoon tof.

Ik raad je sowieso een ding aan: je bent 15, blijf tot je volwassen bent af van alle soorten harddrugs die er zijn. Daar ben je gewoon te jong voor. Verdiep je goed in de drugswereld. Wat doet een middel met je, wat is verantwoord gebruiken er van (ja, harddrugs kan je verantwoord zonder risico's gebruiken), ben je zelf vatbaar voor verslavingen etc.

Maar als je van plan bent om er niet aan te beginnen is de kans ook nihil dat je het ooit zal doen. Ik gok dat niet meer dan een kwart van alle bezoekers drugs gebruikt, je pikt ze er wel zo uit maar het zijn er uiteindelijk niet zo enorm veel (behalve op Nightmare daar liep gvd iedereen strak haha). Hooguit krijg je wat aangeboden maar sla het dan lekker af. Geloof me, met een drankje op kan je het ook onwijs naar je zin hebben, opgewekt en energiek. Maar ga nooit zonder dat je er 100% achter staat beginnen aan iets als drugs. Dat is het domste wat je kan doen.

Sluit ik me ook volledig bij aan (ook zeer herkenbaar haha) ^^
Mocht je nou toch van plan zijn om het te doen, doe het dan eerst eens thuis zodat je ontdekt wat het met je doet en je niet op een feest je jezelf heel angstig of naar gaat voelen omdat het onbekend voor je is

ja maar thuis heeft zoiets ook heel ander effect dan op zon feest, doe het bijvoorbeeld met nog een paar die voor het eerst doen
en blijf bij mekaar, en doe gewoon een halfie, dat is de eerste x echt wel genoeg ;) maar idd als je niet wil
dan moet je gewoon niet nemen, lijkt het je leuk, ga je gang ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:45 

Hardtraxxer

Wat ik hier nog niet gelezen heb, als je gebruikt, laat je spul testen! ;) Zelf ga ik gewoon voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:46 

Hardtraxxer

Ik persoonlijk ga ook voor de muziek en niet om iets te pakken, maar ik kan wel andermans keuze respecteren om toch XTC of dergelijke te pakken.
En zoveel gebeurd het niet dat ze je wat aanbieden, ik denk dat de meeste mensen op voorhand enkel voorzien zijn op hun eigen behoefte en niet om op z'n feest te dealen(kan natuurlijk er helemaal naast zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:50 

Ik sta liever tussen 100 man met een pilletje op dan 100 man met bier op\

Citaat:
En zoveel gebeurd het niet dat ze je wat aanbieden,

9/10 keer is het een Duitser :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:52 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ik sta liever tussen 100 man met een pilletje op dan 100 man met bier op

Mja oke, liever naast iemand staan die strak staat dan iemand die teveel gedronken heeft.
Kan grappig zijn voor even maar meestal super irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

Hardstylez schreef:
Almighty schreef:

Mja oke, liever naast iemand staan die strak staat dan iemand die teveel gedronken heeft.

Nee mensen met bier op kunnen niet super irritant zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:55 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Hardstylez schreef:
Almighty schreef:

hij bedoelde toch mensen met bier op irritant?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:57 

Hardtraxx Veteran

Mensen die teveel bier op hebben zijn echt wel irritanter dan mensen die pillen op hebben :D
Dat kan je niet ontkennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:57 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
_dp_ schreef:
Hardstylez schreef:

Zatte mensen, voor de duidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:58 

Donateur

NaarDeQlote schreef:

ja ^^
_dp_ schreef:
Nee mensen met bier op kunnen niet super irritant zijn

ligt er weer net aan wat voor mensen, maargoed ik ga hier geen mening over geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:58 

Oxbow schreef:
Mensen die teveel bier op hebben zijn echt wel irritanter dan mensen die pillen op hebben :D
Dat kan je niet ontkennen

Daarom sta ik liever naast iemand die strak staat, en zo maak je nog vrienden ook :P
Beetje met ze losgaan en dan is het 9/10 eeey heb je p-p-partyflock :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:59 

Hardtraxx Veteran

Ik zou me er vooral niet te druk om maken en het alleen doen als je er zelf 100% achter staat. Sta je dat niet is de keuze makkelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:03 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik zou me er vooral niet te druk om maken en het alleen doen als je er zelf 100% achter staat. Sta je dat niet is de keuze makkelijk toch?

Ik heb eens nagedacht, en ik heb er echt geen zin in :P. Zullen we hier maar een slotje op zetten?

BTW nog bedankt voor jullie raad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:09 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Khadber schreef:

Ik heb eens nagedacht, en ik heb er echt geen zin in :P. Zullen we hier maar een slotje op zetten?

BTW nog bedankt voor jullie raad :thumbsup:

Je kan ook gewoon IDoser gebruiken voordat je naar een feest gaat, dan hoef je niet te slikken :P
http://www.i-doser.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:09 

Hardtraxx Elite

lorennzkee schreef:
Mijn 4 beste maten roken, ik rook niet ;).

Zoiets heb ik ook. :P Eigenlijk al mijn vrienden roken maar ik niet. Het is toch niet zo moeilijk om ff nee te zeggen als je een pil of andere rotzooi aangeboden krijgt? Ik heb daar niet zo'n moeite mee en als je er dan niet meer bij hoort weet je dat het geen echte vrienden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:11 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
lorennzkee schreef:
Mijn 4 beste maten roken, ik rook niet ;).

Zoiets heb ik ook. :P Eigenlijk al mijn vrienden roken maar ik niet. Het is toch niet zo moeilijk om ff nee te zeggen als je een pil of andere rotzooi aangeboden krijgt? Ik heb daar niet zo'n moeite mee en als je er dan niet meer bij hoort weet je dat het geen echte vrienden zijn.

Inderdaad, normaal hebben je vrienden respect voor deze keuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:36 

Donateur

Aller eerst: Het is volledig je eigen keuze of je drugs neemt of niet.
Gaan je vrienden nare opmerkingen maken of lopen zeuren, gewoon schijt aan hebben.
Wat je niet wilt, dat wil je niet en dat hebben ze maar te respecteren.

Als je er over na denkt om aan een pilletje (oid) te beginnen zijn er een paar dingen aan te raden.
Probeer het je eerste (paar) keer thuis of in je omgeving en het liefst met mensen die je
goed kent. Het is altijd aan te raden dat er iemand bij is die het vaker heeft gehad,
op deze manier kan diegene je kalmeren, informeren over wat je nu voelt.
Voorbeeldje: je kaak begint strak aan te voelen en een beetje te bewegen.
Als niemand bij jou aanwezig weet of dat wel de bedoeling is, zou je jezelf paranoia kunnen maken.
Onderzoek de effecten van het middel, weeg de voordelen tegen de nadelen af.
Heel belangrijk is dat je je goed voelt bij wat je doet. Als je niet zeker weet of je het wilt,
beslis dat dan eerst op een rustig moment voordat je aan impulsieve acties begint.

Ik kan je wel vertellen dat het nemen van een pilletje niet heel schadelijk is voor je lichaam,
al moet je wel op een paar dingen letten wanneer je het doet.
Zoek hier dus veel informatie over op! Een hele handige site is www.unitydrugs.nl
Dat is de site van een vrijwilligers organisatie die o.a. voorlichting geeft op feesten.
Op bijna alle grote events in dit land staat er een stand, waar je alles kan vragen.
Ik ga dit zelf zeer binnenkort ook doen, dus je kan me altijd PM'en.

Wat meer op je vraag:
Het is onzin dat je automatisch gaat gebruiken als je naar zo'n feest gaat.
Het is altijd je eigen keus. Ik heb al wat feestjes gehad in verschillende genres,
maar er wordt je bijna nooit zomaar wat aangeboden. Gebeurd dit wel,
denk er niet te makkelijk over, je weet niet wat er in zijn pil zit.
Als je wilt gebruiken dan vind ik dat je eigenlijk je pillen eerst moet laten testen,
op die manier heb je zekerheid dat er geen troep in zit.

Ik heb zelf aardig wat geprobeerd qua drugs, vind het wel leuk om te experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:48 

Donateur

Verstandige woorden Mol!

Vergeet daar ook niet aan toe te voegen dat hoe groot de verleiding ook is, je drugsgebruik altijd te beperken tot maximaal eens in de 2 maanden. Zo geef je je lichaam genoeg tijd te herstellen en is het effect de volgende keer vrijwel net zo positief. En neem liever te weinig dan te veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Verstandige woorden Mol!

Vergeet daar ook niet aan toe te voegen dat hoe groot de verleiding ook is, je drugsgebruik altijd te beperken tot maximaal eens in de 2 maanden. Zo geef je je lichaam genoeg tijd te herstellen en is het effect de volgende keer vrijwel net zo positief. En neem liever te weinig dan te veel!

1x in de maand is ook al goed hoor (serotonine en endorfine heb je in een maandje weer aangevult) :D
trouwens als je niet zo houd van dat strakke gedoe en het kater gevoel, kan je ook gewoon mdma poeder nemen, is wel redelijk aan de prijs tegenwoordig en niet zo makkelijk te krijgen maar dan heb je gewoon chill gevoel en put je je lichaam niet uit. Andersom als je juist die space niet wil (omdat je dat eng vind) kan je gewoon beetje pep nemen dan heb je alleen energie en geen raar/fuckinchill gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:53 

Hardtraxxer

mee eens met posts van mol en dawasiknie, maar je vergeet er bij te zeggen dat er sommige lui zijn die er niet tegen kunnen, vanwege bepaalde bizarre lichamelijk aandoeningen waardoor het slecht valt of die geestelijk niet sterk in de schoenen staan ow en gebruik voor de eerste keer zeker niet in combinatie met andere drugs (alcohol dus ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:58 

Donateur

Haha geloof mij 1 keer in de maand is niet echt goed voor je (zeker als je pep en M gaat combineren :P ), mja ach ieder weekend zuipen is ook slecht.

Maareh MDMA-poeder is gewoon hetzelfde als (schone) XTC toch? Ik hoor wel altijd veel mensen dat het energie-effect een beetje uitblijft bij dat poeder of bij kristallen en dat ze van pillen wat opgewekter worden (terwijl in beide hetzelfde zou moeten zitten)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha geloof mij 1 keer in de maand is niet echt goed voor je (zeker als je pep en M gaat combineren :P ), mja ach ieder weekend zuipen is ook slecht.

Maareh MDMA-poeder is gewoon hetzelfde als (schone) XTC toch? Ik hoor wel altijd veel mensen dat het energie-effect een beetje uitblijft bij dat poeder of bij kristallen en dat ze van pillen wat opgewekter worden (terwijl in beide hetzelfde zou moeten zitten)...

even in normaal menselijke taal zonder scheikundige namen:

Echte goede XTCpil bestaat uit mdma en speed, maar tegenwoordig stoppen ze er meer speed in omdat dat goedkoper is en waardoor je strakker gaat staan dan normaal, ook wordt er meestal het goedkopere mda ipv mdma ingedaan waardoor je sneller kan hallucineren. MDMA poeder of idd in de niet versneden vorm kristallen geven alleen het chille gevoel van de xtc zonder de energie, Ze combineren juist die 2 in de pil zodat je wakker blijft/door kunt gaan en ook het chille gevoel hebt. Dus neem je alleen mdma dan voel je je wel heel chill alleen je wordt sloom en dat wil je liever niet op een goed stampfeest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:03 

Donateur

Ja absoluut! Met 1 dosis, dus 1 pil is het aangeraden om minstens 1 maand, het liefst 2 maanden te wachten
voordat je het weer doet. Je laat je lichaam herstellen en je hebt geen risico om afhankelijk te worden
van MDMA (de werkzame stof in XTC) als je het zo weinig doet. Überhaupt is de verslavingskans
redelijk klein bij MDMA omdat je wel een paar dagen kapot bent na een flinke dosis.
Plus het heeft vrij weinig zin om gelijk de dag erna nog meer te nemen
omdat je serotonine gehalte erg laag is. Dit betekent dat je veel meer zou moeten nemen
om het gevoel wat je eerst had weer te hebben.

2 maanden is aan te raden om de kans op hersenschade te verminderen, je serotonine en dopamine
zijn redelijk snel (3 weken/maand) weer aangevuld.
Endorfine is trouwens een downer, Opium & Heroine werken op dezelfde recepteren.
MDMA werkt op je serotonine en op je dopamine (receptoren).

Je zegt het zeker goed, liever te weinig dan teveel! Ik heb 1x teveel gebruikt op een feest,
en dat is niet heel prettig kan ik je vertellen; je hebt het zelf niet meer in de hand.
Dat vind ik zelf altijd heel erg belangrijk, het in de hand houden.

Combineren van drugs is zeker voor je eerste keer niet verstandig. En sommige
mensen hebben inderdaad zeldzame afwijkingen, bijv verhoogde kans op epilepsie.
Dan is het natuurlijk niet slim om te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:08 

Hardtraxx Addict

zoals ik al zei: de eerste x is een halfie genoeg
dan weet je hoe het voelt en kan je dan nog bepalen
of het gewoon leuk was, of dat je het de voglende x weer
wilt nemen. verder nog een tip, neem het niet te vroeg op de avond
en uit ervaring , de eerste x denk je dat het uitgewerkt is
maar dan werkt het nog gewoon, dus niet meteen bijnemen
als je denkt dat het gevoel over is ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen