Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:24 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
13x Gebruikt
1 gram Mdma Kristallen
31 Pillen op..

Gemiddeld 2,3 pil per x dat ik gebruik
Die 13x is verspreid over 23 weken/feesten
(al moet ik zeggen, tussen de 1x dat ik gebruikte en 2x zat 8 weken 8)

:$
Volgens mij ben ik wel de ergste hier op het forum,..

haha over 23 weken is dit aardig wat... Heb je nu niet meer nodig om in diezelfde trip te komen, als de 1e keer dat je gebruikte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:30 

Hardtraxxer

Het gevoel is anders..

Na defqon heb ik 2 weken niks gedaan, groundzero 1,5 op.. voelde me wel lekker maar niet super!
Afgelopen zaterdag bij de 2e pil die ik op had ging ik net zo lekker als 2e dat ik gebruikte..

Kan natuurlijk ook aan de omgeving/pil/mezelf enz liggen
Maar inderdaad, als je het vaker doet, heb je wel meer nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:31 

Donateur

Heb je nou nooit last van enorme katers de dagen daarna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:27 

Donateur

dawasiknie schreef:

Ja precies,! ik voel me altijd so leeg en gewoon klote de dagen erna, zit dan heel de dag een beetje te staren. En die dinsdagdip is echt helemaal kut :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:33 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

soms erge last van, soms nergens last van! en soms tussen in!
altijd eigenlijk wel verschillend, tenminste laatste paar x is dat nogal verschillend.
eerst had ik dat wel altijd ja, elke dinsdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:46 

Donateur

kevinsep schreef:
dawasiknie schreef:

Ja precies,! ik voel me altijd so leeg en gewoon klote de dagen erna, zit dan heel de dag een beetje te staren. En die dinsdagdip is echt helemaal kut :thumbdown:

Daar heb ik dus tot nu toe geen last van gehad. Na Defqon had ik een behoorlijke emotionele dip voor een paar dagen maar die had ik sowieso gehad (persoonlijke omstandigheden). Voor de rest, nooit kater of dinsdagdip meegemaakt.
Veel rust, vitaminen en genoeg eten/drinken, dan komt het helemaal goed. Na Dominator ga ik ook ff eenmalig postloaden met 5HTP ofzo, schijnt ook heel erg goed tegen katers te helpen en zorgt er bovendien voor dat je serotonine weer enigzins aangevuld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:03 

Donateur

dawasiknie schreef:
kevinsep schreef:
dawasiknie schreef:

Daar heb ik dus tot nu toe geen last van gehad. Na Defqon had ik een behoorlijke emotionele dip voor een paar dagen maar die had ik sowieso gehad (persoonlijke omstandigheden). Voor de rest, nooit kater of dinsdagdip meegemaakt.
Veel rust, vitaminen en genoeg eten/drinken, dan komt het helemaal goed. Na Dominator ga ik ook ff eenmalig postloaden met 5HTP ofzo, schijnt ook heel erg goed tegen katers te helpen en zorgt er bovendien voor dat je serotonine weer enigzins aangevuld wordt.

Okee dan! nou wees maar blij dat je er nooit zo last van hebt! :thumbup: 5HTP??? wat zijn dat dan precies? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 23:44 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

Volgens mij ben ik wel de ergste hier op het forum,..

dat weet ik niet zeker . :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 23:50 

Hardtraxx Elite

Je ken ook L-tryptofaan halen bij een smartshop. Sinds ik een nieuwe tactiek (laatste paar uurtjes 1 / 1,5 max pil nemen) heb aangenomen heb ik nieteens meer last van een kater. Heb op die manier toch weer een geweldige avond/dag gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 23:56 

Donateur

kevinsep schreef:
Okee dan! nou wees maar blij dat je er nooit zo last van hebt! :thumbup: 5HTP??? wat zijn dat dan precies? :innocent:

Heel verhaal, google maar. Ik snap er ook niet alles van :P
Komt erop neer dat het wat extra serotonine aanmaakt, zorgt voor een goede nachtrust en helpt bij het afslanken. Het wordt verkocht in capsuletjes bij drogisterijen enzo. Ik zou het de week na m'n gebruik vlak voor het slapen gaan dan nemen, slaap je heerlijk van + is heel goed voor je serotonine (want in je slaap maak je de meeste sero aan :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 07:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
kevinsep schreef:

Heel verhaal, google maar. Ik snap er ook niet alles van :P
Komt erop neer dat het wat extra serotonine aanmaakt, zorgt voor een goede nachtrust en helpt bij het afslanken. Het wordt verkocht in capsuletjes bij drogisterijen enzo. Ik zou het de week na m'n gebruik vlak voor het slapen gaan dan nemen, slaap je heerlijk van + is heel goed voor je serotonine (want in je slaap maak je de meeste sero aan :) )

Oke thxs, dan ga ik vanmiddag maar ff kijkje nemen in de drogisterij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:07 

Donateur

Heeft iemand ervaring met Rode druifjes??.. kan ze volgende week krijgen, maar zou leuk zijn als mensen ze al een keer hebben geprobeert en er goede ervaringen mee hebben gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:25 

Donateur

kevinsep schreef:
Heeft iemand ervaring met Rode druifjes??.. kan ze volgende week krijgen, maar zou leuk zijn als mensen ze al een keer hebben geprobeert en er goede ervaringen mee hebben gehad :thumbup:

jah ik heb ze gehad op fantasy island zijn wel goed :) alleen ik had wat te veel gehad :P dus was beetje van de kaart erdoor .maar zijn wel aanrader XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:33 

Donateur

roberttt schreef:
kevinsep schreef:

jah ik heb ze gehad op fantasy island zijn wel goed :) alleen ik had wat te veel gehad :P dus was beetje van de kaart erdoor .maar zijn wel aanrader XD

Oke thxs man (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:50 

Donateur

Kijk net ff op Pillreports! :) Ze staan ertussen en jahoor MDMA-HIGH , getest op rond de 140mg.. Goede comments eronder! Dus kom maar op met die dingen :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:15 

Donateur

Netjes, rode duiven zijn inderdaad vrij heftig ;) . Als ik jouw was zou ik er gelijk een voorraadje van inslaan als het kan, mocht er weer een crisis komen zoals een jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 10:28 

Donateur

heb gister op free festival witte maantjes gehad.. die waren ook behoorlijk goed :thumbsup:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22044
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

kevinsep schreef:

Werkten bij mij zeer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 18:34 

Hardtraxx Addict

Heb nog wat groene canadezen liggen voor op decibel :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 21:23 

Donateur

thxs voor reacties :thumbsup: wordt dus een flinke lading kopen! :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 21:55 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
heb gister op free festival witte maantjes gehad.. die waren ook behoorlijk goed :thumbsup:

Was ook weer goed te zien aan je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 22:30 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:

Hahaha dat klinkt goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 10:44 

Donateur

Pff maantjes :( Balen dat ik die niet kon bemachtigen, was ik net iets te laat mee. Die schijnen heel erg lang door te werken, langer dan andere snoepjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 10:54 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

oh dacht dat het nog wel mee viel ;) maar niet dus xd foto van ons is nog wel redelijk :)

dawasiknie schreef:
Pff maantjes :( Balen dat ik die niet kon bemachtigen, was ik net iets te laat mee. Die schijnen heel erg lang door te werken, langer dan andere snoepjes.

ze werken inderdaad wat langer dan andere snoepjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 13:22 

Hardtraxxer

haha witte maantjes. goeie zaak gaan we weer wat langer meee :bomb:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen