Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:06 

Kevin-Raw had et net over DMT, wat is dat dan weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:18 

Donateur

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw had et net over DMT, wat is dat dan weer?

Citaat:
Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

Citaat:
DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten

bron:
http://www.uitjebol.net/dmt.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:19 

Hardtraxx Veteran

http://Www.uitjebol.net/dmt.htm

Heftig dus en in combinatie met X zelfs dodelijk. Ik hoef het in ieder geval niet, als ik wil trippen ga ik wel aan de LSD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:21 

Donateur

Chukkels schreef:
http://Www.uitjebol.net/dmt.htm

Heftig dus en in combinatie met X zelfs dodelijk. Ik hoef het in ieder geval niet, als ik wil trippen ga ik wel aan de LSD.

Jaa je kan er zelfs bijna dood ervaringen mee krijgen, en psychigotische problemen aan overhouden :/
Zag het zelf bij spuiten&slikken, daar gingen ze het proberen. Maar die trip dingen zijn niks voor mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:23 

Kevin-Raw schreef:
vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd

roken :thumbdown: dat wordt em dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Je kan het ook inspuiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:30 

Donateur

Chukkels schreef:
Je kan het ook inspuiten :P

Of drinken kan zelfs, dat deed se bij spuiten&slikken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:46 

Hardtraxxer

Hehe nouja ik houd het wel gewoon bij xtc, heb wel wat vrienden die me al een paar x gevraagd hebben voor LSD maarja ik weet niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

Dat wil ik dus nog echt een keer doen. Maar ja, eerst even een datum prikken met robert
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:53 

Hardtraxx Elite

legendarisch schreef:
Hehe nouja ik houd het wel gewoon bij xtc, heb wel wat vrienden die me al een paar x gevraagd hebben voor LSD maarja ik weet niet hoor.

Anders leuk zat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dat wil ik dus nog echt een keer doen. Maar ja, eerst even een datum prikken met robert

haha laat mij ook mee doen:P...kwil ook wel eens LSD proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:00 

Donateur

donkeyrollers schreef:
Chukkels schreef:

me 2, maarja je moet er wel een heel daggie voor vrij maken, want het is niet binne een uurtje afgelopen! :D Maarja wie weet wat er in 2011 gaat komen, ik moet eerst nog ff opzoek naar echt een goede dealer die alles kan regelen hier in de buurt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:02 

Hardtraxx Elite

mij lijkt dmt juist facking vet om een keer te gebruiken :P
maar eerst maar een keertje paddo's doen, kijken hoe dat bevalt

oja en Ayahuasca is nog een stuk heftiger als dmt had ik ergens gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:
Chukkels schreef:

me 2, maarja je moet er wel een heel daggie voor vrij maken, want het is niet binne een uurtje afgelopen! :D Maarja wie weet wat er in 2011 gaat komen, ik moet eerst nog ff opzoek naar echt een goede dealer die alles kan regelen hier in de buurt :(

ja idd...dagje vrij maken is niet zo moeilijk:P...maar goeie dealer vinden die geen troep verkoopt is wel moeilijk hier idd:P..dan heb ik het wel over LSD natuurlijk voor de rest is het eigenlijk te makkelijk:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:03 

Donateur

Rickie schreef:

bron: http://www.uitjebol.net/ayahuasca-yage.htm

Citaat:
Enkele minuten nadat het eerste glas yage is gedronken, wordt de werking voelbaar. Het eerste stadium lijkt een beetje op dat van ecstasy en kan het best omschreven worden als het begin van een reliseuse exstase. Als er meer wordt gedronken, ontstaan er visioenen van kleuren, bloemen en mandala-achtige vormen.

Naarmate er meer wordt ingenomen komt de gebruiker in steeds hogere, of juist dieper gelegen niveaus van verbeelding. Er zijn jungle-achtige werelden waar goden en oerwouddieren voorkomen. Men komt ook in voorwerelden waar duizenden voorvaderen, vroegere zielen, aanwezig zijn. De taferelen zijn vaak van een betoverende schoonheid. De kleuren die men ziet, zijn vooral blauw, groen, rood, geel en goud. Maar er zijn ook gebieden waar je met griezelige monsters geconfronteerd kan worden.

Klinkt indd wel heel heavy! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:05 

heb op 31 december 2009 LSD gedaan :D
super vet gaat :P
ik heb zitten spacen op dat vuurwerk :lol:
wil het nog wel eens doen alleen kan nergens goeie krijgen :(

Donateur

lijkt me wel leuk om te proberen :drool:

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Rickie schreef:

bron: http://www.uitjebol.net/ayahuasca-yage.htm

Citaat:
Enkele minuten nadat het eerste glas yage is gedronken, wordt de werking voelbaar. Het eerste stadium lijkt een beetje op dat van ecstasy en kan het best omschreven worden als het begin van een reliseuse exstase. Als er meer wordt gedronken, ontstaan er visioenen van kleuren, bloemen en mandala-achtige vormen.

Naarmate er meer wordt ingenomen komt de gebruiker in steeds hogere, of juist dieper gelegen niveaus van verbeelding. Er zijn jungle-achtige werelden waar goden en oerwouddieren voorkomen. Men komt ook in voorwerelden waar duizenden voorvaderen, vroegere zielen, aanwezig zijn. De taferelen zijn vaak van een betoverende schoonheid. De kleuren die men ziet, zijn vooral blauw, groen, rood, geel en goud. Maar er zijn ook gebieden waar je met griezelige monsters geconfronteerd kan worden.

Klinkt indd wel heel heavy! :oh:

lijkt me wel vet als ik het zo lees:P..nieuwsgierig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:06 

Hardtraxx Veteran

ik heb wel keertje salvia gedaan...is dat bekent hier??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:06 

die Ayahuasca zou ik ook el eens proberen
lijkt me echt vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:10 

Hardtraxx Veteran

Haha dat lijkt me dan wel weer vet inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:12 

Hardtraxx Elite

http://partyflock.nl/topic/1054948:Wie_ ... ruikt.html

moet je die tripreports lezen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:13 

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:
Chukkels schreef:

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:14 

Rickie schreef:
http://partyflock.nl/topic/1054948:Wie_heeft_Ayahuasca_of_San_Pedro_gebruikt.html

moet je die tripreports lezen :oh:

intressant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:22 

Donateur

donkeyrollers schreef:
ik heb wel keertje salvia gedaan...is dat bekent hier??

jaja, ik weet wel wat het is. Zelf nooit een keer geprobeert, is gewoon tekoop in smartshops. Een korte heavy trip is het, ook wel de businessdrug genoemt,

bron: http://www.ladysalvia.nl/wat_is_salvia_divinorum.htm

Citaat:
Wat zijn de effecten van Salvia Divinorum ?

Over het algemeen worden de volgende effecten ervaren:

Gevoel te vliegen of te drijven.
Gevoel ondergedompeld te zijn in een zee van energie.
Gevoel in contact te zijn met een "groter geheel".
Gevoel in tijd en plaats te reizen.
Gevoel een voorwerp te zijn (een muur, bank, stoel enz.)
Verlies van lichaamscoördinatie
Ongecontroleerd lachen
Visuele visioenen
Ervaren van meerdere werkelijkheden
Een gevoel van volledige verwarring
Het zien van een tunnel
Verlies bewustzijnsgevoel
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen