Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
roberttt wrote:hhmm oke :P jointje roken doet wonderen ^^
Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
pepepe wrote:
Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.
oohh oke :P maar ik bedoel straks, na avond eten smoken. Dan lekker slapen
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
pepepe wrote:
oohh oke :P maar ik bedoel straks, na avond eten smoken. Dan lekker slapen
hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !! :x PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Deeltjesversneller wrote:
PNXRMX wrote:Erg groot succes overigens :woot:
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en Modeselektor :worship:
Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuist :thumbsup:
Idd ja :) Is zeker ook gaaf om op feesten mensen met dat shirt tegen te komen ;) Ga je er nog meer maken? Kan me best voorstellen dat er een grote vraag naar zou zijn als je het buiten fok en hardtraxx promoot :)
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
PNXRMX wrote:
Deeltjesversneller wrote:
PNXRMX wrote:Erg groot succes overigens :woot:
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en Modeselektor :worship:
Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuist :thumbsup:
Idd ja :) Is zeker ook gaaf om op feesten mensen met dat shirt tegen te komen ;) Ga je er nog meer maken? Kan me best voorstellen dat er een grote vraag naar zou zijn als je het buiten fok en hardtraxx promoot :)
Ja, maar ik heb er geen winst op gemaakt en het was wel superveel werk om dat allemaal te regelen eigenlijk. En het bestellen gaat per 25 stuks dus beetje lastig als de persoon die als eerste betaalt moet wachten tot de 25ste heeft betaald. Is wel leuk om je eigen shirt zo tegen te komen :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan :P
Donateur
last seen Sep 2014
Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
jaa voor mij precies hetzelfde, :D Hijs een beetje te wijd voor me :$
G
Kevin-Raw wrote:
roberttt wrote:Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Kevin-Raw wrote: hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !! :x PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voor :$
Ik ga wel naar Reset en Qountdown.

bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.
Donateur
last seen Oct 2023
pepepe wrote:
Kevin-Raw wrote: hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !! :x PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voor :$

bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.
Al een beetje slaap? :yawn: Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven? :slow:
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
pepepe wrote:

Al een beetje slaap? :yawn: Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven? :slow:
Ik heb heelveel slaap nu , lekker stoneddd nou :whistle:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Chukkels wrote:Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan :P
27 totaal geloof ik
KSwoosh wrote:
Kevin-Raw wrote:
is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?
Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop... :/ Bovendien was het slechte kwaliteit op een zwart shirt.
G
Deeltjesversneller wrote:Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop... :/ Bovendien was het slechte kwaliteit op een zwart shirt.
hoe druk je em nu dan?
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Kevin-Raw wrote:Al een beetje slaap? :yawn: Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven? :slow:
Gelukkig heb ik net al 2 uurtjes slaap gepakt en ik kan nog uitslapen tot half 12 ofzo, wat overigens wel gaat lukken :P
Donateur
last seen Oct 2023
Het is alweer maandag :D Morgen alweer dinsdag! dus weer bijna weekend! :woot: en voor de meeste hier op die forum een mooi knal weekend, alleen voor mj niet :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan ;)
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan ;)
Ik ga een weekend weg met heel me familie naar Centerparcs :( dus daar kon en mog ik ook niet omheen :/

Heb ik alleen nog maar meer rust tot loudness :D dan al 2½ maand ofso
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen

Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen... :drool:

Wie heeft welke al gehad van bovenstaande? :)

EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29 :lol:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
De helft ongeveer :P
Donateur
last seen Oct 2023
Welke zijn die grote ovale gele dingen :D ,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek :drool:
G
een opel pil :')
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:Welke zijn die grote ovale gele dingen :D ,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek :drool:
Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zitten xd
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Kevin-Raw wrote:Welke zijn die grote ovale gele dingen :D ,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek :drool:
Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zitten xd
'

haha ja dat wel :P maar je ken er wel aardig wat mdma indouwe, maarja zal wel kut kwaliteit zijn :x
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Chukkels wrote:Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen

Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen... :drool:

Wie heeft welke al gehad van bovenstaande? :)

EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29 :lol:
mitsobitsie ofzo:P...die met dat euro teken en mn dat alien hoofd...rest niet:P van dit plaatje dan :P

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago