Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.wrote:hhmm okejointje roken doet wonderen
oohh okewrote:Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.wrote:hhmm okejointje roken doet wonderen
hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !!wrote:oohh okewrote:Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.wrote:hhmm okejointje roken doet wonderen
maar ik bedoel straks, na avond eten smoken. Dan lekker slapen
Idd jawrote:Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuistwrote:Erg groot succes overigens![]()
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en Modeselektor
Ja, maar ik heb er geen winst op gemaakt en het was wel superveel werk om dat allemaal te regelen eigenlijk. En het bestellen gaat per 25 stuks dus beetje lastig als de persoon die als eerste betaalt moet wachten tot de 25ste heeft betaald. Is wel leuk om je eigen shirt zo tegen te komenwrote:Idd jawrote:Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuistwrote:Erg groot succes overigens![]()
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en ModeselektorIs zeker ook gaaf om op feesten mensen met dat shirt tegen te komen
Ga je er nog meer maken? Kan me best voorstellen dat er een grote vraag naar zou zijn als je het buiten fok en hardtraxx promoot
Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan 
Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
jaa voor mij precies hetzelfde,wrote:Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
G
is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?wrote:jaa voor mij precies hetzelfde,wrote:Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')Hijs een beetje te wijd voor me
Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voorwrote: hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !!PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
Ik ga wel naar Reset en Qountdown.
bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.
Al een beetje slaap?wrote:Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voorwrote: hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !!PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
![]()
bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.
Ik heb heelveel slaap nu , lekker stoneddd nouwrote:Al een beetje slaap?wrote:Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voorwrote: hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !!PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
![]()
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven?
27 totaal geloof ikwrote:Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan
Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop...wrote:is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?wrote:jaa voor mij precies hetzelfde,wrote:Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')Hijs een beetje te wijd voor me
G
hoe druk je em nu dan?wrote:Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop...Bovendien was het slechte kwaliteit op een zwart shirt.
Gelukkig heb ik net al 2 uurtjes slaap gepakt en ik kan nog uitslapen tot half 12 ofzo, wat overigens wel gaat lukkenwrote:Al een beetje slaap?Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven?
Het is alweer maandag
Morgen alweer dinsdag! dus weer bijna weekend!
en voor de meeste hier op die forum een mooi knal weekend, alleen voor mj niet 
Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan 
Ik ga een weekend weg met heel me familie naar Centerparcswrote:Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan
Heb ik alleen nog maar meer rust tot loudness

Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen...
Wie heeft welke al gehad van bovenstaande?
EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29
Welke zijn die grote ovale gele dingen
,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek 
G
een opel pil :')
Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zittenwrote:Welke zijn die grote ovale gele dingen,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek
'wrote:Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zittenwrote:Welke zijn die grote ovale gele dingen,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek
haha ja dat wel
mitsobitsie ofzo:P...die met dat euro teken en mn dat alien hoofd...rest niet:P van dit plaatje danwrote:
Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen...
Wie heeft welke al gehad van bovenstaande?
EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29