Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:35 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
hhmm oke :P jointje roken doet wonderen ^^

Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:37 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Haha, het aantal joints die ik vanavond gerookt heb zijn denk ik net aan op 2 handen te tellen.

oohh oke :P maar ik bedoel straks, na avond eten smoken. Dan lekker slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:44 

Donateur

roberttt schreef:
pepepe schreef:
roberttt schreef:

oohh oke :P maar ik bedoel straks, na avond eten smoken. Dan lekker slapen

hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !! :x PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
PNXRMX schreef:
Erg groot succes overigens :woot:
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en Modeselektor :worship:

Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuist :thumbsup:

Idd ja :) Is zeker ook gaaf om op feesten mensen met dat shirt tegen te komen ;) Ga je er nog meer maken? Kan me best voorstellen dat er een grote vraag naar zou zijn als je het buiten fok en hardtraxx promoot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 19:25 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
PNXRMX schreef:
Erg groot succes overigens :woot:
Die Antwoord, Chromeo, Bloody Beetroots, Skream en Modeselektor :worship:

Je had het mooie shirt ook aan hoorde ik zojuist :thumbsup:

Idd ja :) Is zeker ook gaaf om op feesten mensen met dat shirt tegen te komen ;) Ga je er nog meer maken? Kan me best voorstellen dat er een grote vraag naar zou zijn als je het buiten fok en hardtraxx promoot :)

Ja, maar ik heb er geen winst op gemaakt en het was wel superveel werk om dat allemaal te regelen eigenlijk. En het bestellen gaat per 25 stuks dus beetje lastig als de persoon die als eerste betaalt moet wachten tot de 25ste heeft betaald. Is wel leuk om je eigen shirt zo tegen te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 19:50 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:04 

Donateur

Ik heb em op Qlimax niet aan, moet ik eerst wat dikker worden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:22 

Donateur

roberttt schreef:

jaa voor mij precies hetzelfde, :D Hijs een beetje te wijd voor me :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:23 

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:53 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
hahaha stelletje gekke ook jullie 2 !! :x PEPEPE jij gaat toch ook Loudness?? ga je daar niet aan de "m?

Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voor :$
Ik ga wel naar Reset en Qountdown.

bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 22:05 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nee, ik ga niet naar Loudness helaas! Heb er simpelweg gewoon geen geld meer voor :$

bohh.. wat is dit trouwens een erge crash haha. Nooit meer dat ik dan anderhalve gram pep of meer ga pakken.
Ik gebruik het spul sinds me 17e, maar ik ben er pas vandaag achter gekomen dat je er ook volledig de weg van kwijt kan raken.

Al een beetje slaap? :yawn: Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 22:22 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Al een beetje slaap? :yawn: Of wordt het vannacht weer een nacht wakker blijven? :slow:

Ik heb heelveel slaap nu , lekker stoneddd nou :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 22:43 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hoeveel heb je er nu verkocht dan? Ik verwacht er zeker wel een stuk of 20 op Qlimax te zien, als m'n Q-Dance shirt op tijd binnen is, doe ik die aan, jouw shirt doe ik op Loudness aan :P

27 totaal geloof ik

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

is het niet gewoon veel makkelijker om et ontwerp op spreadshirt te zetten zodat iedereen em in zijn maat kan bestellen en jij makkelijk geld kan verdienen?

Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop... :/ Bovendien was het slechte kwaliteit op een zwart shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:29 

Spreadshirt heeft hem afgekeurd ivm copyright logo's erop... :/ Bovendien was het slechte kwaliteit op een zwart shirt.

hoe druk je em nu dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:38 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

Gelukkig heb ik net al 2 uurtjes slaap gepakt en ik kan nog uitslapen tot half 12 ofzo, wat overigens wel gaat lukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:24 

Donateur

Het is alweer maandag :D Morgen alweer dinsdag! dus weer bijna weekend! :woot: en voor de meeste hier op die forum een mooi knal weekend, alleen voor mj niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:46 

Hardtraxx Veteran

Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:52 

Donateur

Chukkels schreef:
Zonde, je had gewoon naar Qlimax moeten gaan ;)

Ik ga een weekend weg met heel me familie naar Centerparcs :( dus daar kon en mog ik ook niet omheen :/

Heb ik alleen nog maar meer rust tot loudness :D dan al 2½ maand ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:43 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen... :drool:

Wie heeft welke al gehad van bovenstaande? :)

EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:51 

Donateur

De helft ongeveer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:53 

Donateur

Welke zijn die grote ovale gele dingen :D ,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:55 

een opel pil :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:56 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Welke zijn die grote ovale gele dingen :D ,die zien er wel heel groot en smakelijk uit gek :drool:

Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:57 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dat bloemetje ook, dat krijg je toch nooit door je strot heen, straks blijft-ie zitten xd
'

haha ja dat wel :P maar je ken er wel aardig wat mdma indouwe, maarja zal wel kut kwaliteit zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Afbeelding

Zag dit plaatje op Fok! Valt me op dat er een B2S pil bijzit. Iemand enige info hierover, als het net zulke knallers zijn als de Q-Dance pillen... :drool:

Wie heeft welke al gehad van bovenstaande? :)

EDIT: nvm, heb al door dat het geen B2S was wat erop stond, maar B29 :lol:

mitsobitsie ofzo:P...die met dat euro teken en mn dat alien hoofd...rest niet:P van dit plaatje dan :P
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen