Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 12:45 

Hardtraxx Veteran

kevinsep schreef:
Woont er iemand van jullie toevallig omg Den Haag/ Rottedam :thumbsup: ?? :innocent:

Op zoek? :P

Op Fusion of Dance en op Defqon heb ik ook aan tig mensen gevraagd om X, maar niemand had (meer), op een gegeven moment zat ik gewoon meer te vragen dan te stampen :P Diegene die voor ons mee had, was hem namelijk gepeerd en hebben we niet meer terug gezien in de Blue.

Misschien op 10 Years eens proberen, maar geen idee hoe ik er zelf aan kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 17:26 

Hardtraxxer

Dan heb je niet iemand getroffen van onze groep

Vast en zeker wel dat we wat te koop/over hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 18:42 

Hardtraxxer

Ik heb juist het probleem dat ik er van af wil :x
Ik heb zelf zeer goede, en die neem ik dus zelf. Maar ik heb ook een paar andere die ik wil doorverkopen, maar dan moet ik er weer extra mee naar binnen smokkelen enzo :(
EDIT: Ik ben geen dealer ofso, maar iedereen hier in de buurt die ik ken heeft die echt goede al. Dus probeer ik die andere op een feestje aan liefhebbers te verkopen voor een gunstige prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 19:42 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 21:27 

Donateur

Chukkels schreef:
kevinsep schreef:
Woont er iemand van jullie toevallig omg Den Haag/ Rottedam :thumbsup: ?? :innocent:

Op Fusion of Dance en op Defqon heb ik ook aan tig mensen gevraagd om X, maar niemand had (meer), op een gegeven moment zat ik gewoon meer te vragen dan te stampen :P Diegene die voor ons mee had, was hem namelijk gepeerd en hebben we niet meer terug gezien in de Blue.

Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 08:39 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Heb een paar keer pure cafeïne gesnoven.. beetje als Rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Wel relatief snel afgelopen, dus het is niet iets wat ik jullie aanraad. Niet echt de moeite waard,
erna krijg je echt een gigantisch inkakmoment. Als je dan toch dingen over websites gaat bestellen,
ga dan voor wat mephedrone :P

wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen./
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 08:48 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P

als je zelf waus bent komen er ook wel kerels naar je van 'eey man heb je pilleuhh'
bij hardbas10 ook zo grappig. ik had de vrijdagnacht al doorgezet en had dus in de nacht van hardbass weer pille gehad;p zo raar... dus op de tribune spacen.. daarna vies hard gekotst haha komen er 2 kerels bij me 'eey, jonge gaat het nog ? heb je ook pille ? ' :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 10:31 

Donateur

Hahhaa lekker bezig dan IsEnce :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 10:32 

Donateur

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
kevinsep schreef:

Zomaar op mensen afstappen vertrouw ik niet, Ik wil geen pestzooi kopen van mensen dus ik kijk wel uit. Laat ze liever zelf eerst testen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 12:42 

Donateur

Diedjuhh schreef:
dawasiknie schreef:
groene Canadezen

Same here! Vandaag opgehaald, erg benieuwd, zijn getest op 150 mg..

Die had ik op defqon knalde best hard .
Heb nu witte maantjes blijken nog beter te zij :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:30 

Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
dawasiknie schreef:

als je zelf waus bent komen er ook wel kerels naar je van 'eey man heb je pilleuhh'
bij hardbas10 ook zo grappig. ik had de vrijdagnacht al doorgezet en had dus in de nacht van hardbass weer pille gehad;p zo raar... dus op de tribune spacen.. daarna vies hard gekotst haha komen er 2 kerels bij me 'eey, jonge gaat het nog ? heb je ook pille ? ' :worship:

Op gigadance, buiten bij de Hard Nature tent
Ik ging los als een gek, ik was (nog) nuchter 8)
zoon wit space bril op zeg maar waar 3 kwart mee loopt :') nja op dat moment was ik de enigste :D
Komt er zoon gastje naar mij toe, he heb jij pillen te koop..
eerste wat ik dacht was: Zie ik er zo uit dan?
Is wel is vaker aan mij gevraagd of ik pillen had, en elke x toen ze het vroegen had ik zelf niks op of bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:41 

Hardtraxx Veteran

Is mij ook wel ns gevraagd, meestal door Fransen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:47 

Hardtraxx Addict

http://www.dumpert.nl/mediabase/1018241 ... eties.html

Dit is nog eens spacen en losgaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 21:16 

Hardtraxx Elite

NaarDeQlote schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1018241/4d114d4e/raving_in_the_nineties.html

Dit is nog eens spacen en losgaan :thumbsup:

doe mij maar het vertrouwde stampen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:30 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Is wel is vaker aan mij gevraagd of ik pillen had, en elke x toen ze het vroegen had ik zelf niks op of bij :D

Haha heeeeel herkenbaar, gebeurt hier ook altijd.
In nuchtere toestand altijd mensen die er om vragen, heel raar. Zie er blijkbaar zwaar waus uit als ik gewoon los sta te gaan haha :P

Zaterdag bij Q-dance Feestfabriek trouwens toch ff wat leuks proberen... nuchter blijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 23:24 

Hardtraxxer

Haha kwam een Spanjaard naar ons toe op Hard Bass.. hij vroeg of we pillen verkochten, wij hem er 2 verkocht.. even later kwam de hele groep, stuk of 8 van die Spanjaarden voor pillen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 10:52 

Donateur

jeone schreef:

wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen.

Mephedrone geeft je een gevoel dat lijkt op MDMA, maar het is wel minder.
Waar je het zou kunnen bestellen, geen idee! Wij krijgen onze shit altijd viavia.

Gisteren was die geniale wedstrijd wel een goede reden voor een feestje.
Heb groene smileys gehad, nu over op snats :P Waren best oke snacks, maar niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, geen idee of dit ergens al gevraagd is, maar wat voor XTC is het beste om mee te beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 19:37 

Hardtraxxer

Pillen..
Vind ik..
En welke tja.. beetje met lagere dosis mdma mg lijkt mij :)

------------------------------

Ik krijg op de after na Feestfabriek groene klavers :loving:
Op knockout had ik 1 witte klaver op, en ging ik van 3 tot 8 lekker op :D
En deze groene zijn nog beter volgens iemand
160mg volgens een maat van mij, en die zal mij echt niet naaien met troep te verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:51 

Donateur

Chukkels schreef:
Trouwens, geen idee of dit ergens al gevraagd is, maar wat voor XTC is het beste om mee te beginnen?

Laat je pillen testen zodat je weet wat en hoeveel erin zit. Beste startdosis is ongeveer 1 mg/per kilo gewicht van jouw. Dus als je 80 kg weegt, 80 mg MDMA.

Als je niet weet hoeveel erin zit pak een halfje, zit je altijd wel veilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 08:18 

Hardtraxx Addict

kun je de volgende dag goed zien als je gebruikt hebt?:O
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 10:30 

Donateur

jeone schreef:
kun je de volgende dag goed zien als je gebruikt hebt?:O

Wat bedoel je met goed zien???
Je ziet zelf gewoon alles goed, ik staar alleen altijd wel veel de volgende dag, en heb een leeg gevoel.
Of bedoel je of andere mensen het zien aan jou?
Je doet niet heel anders, beetje katerig doe je.. dus dromen staren, maar aan je uiterlijk zie je het niet.
Iig bij mij niet dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 10:37 

Donateur

Ik zie er alleen vermoeid uit, mja vind je het gek na 10 uur feesten. De volgende dag ben je weer helemaal nuchter en normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:10 

Hardtraxxer

Had zondag nog wel een beetje een strakke kop hoor, maar dat was savonds na het douchen wel weg.
Je zit inderdaad wel de heletijd beetje voor je uit te staren en een beetje weg te dromen. En ik heb nergens zin in dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:03 

Hardtraxxer

Ik heb wel eens als ik een feest heb tot zondagmorgen 7 uur, dat ik zondag tegen t eind van de dag nog verwijdde pupillen heb... Zelf baal ik er altijd van want ik wil niet zo thuiskomen als mn ouders aant ontbijten zijn
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen