Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
kevinsep wrote:Woont er iemand van jullie toevallig omg Den Haag/ Rottedam :thumbsup: ?? :innocent:
Op zoek? :P

Op Fusion of Dance en op Defqon heb ik ook aan tig mensen gevraagd om X, maar niemand had (meer), op een gegeven moment zat ik gewoon meer te vragen dan te stampen :P Diegene die voor ons mee had, was hem namelijk gepeerd en hebben we niet meer terug gezien in de Blue.

Misschien op 10 Years eens proberen, maar geen idee hoe ik er zelf aan kom.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Dan heb je niet iemand getroffen van onze groep

Vast en zeker wel dat we wat te koop/over hebben :D
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Ik heb juist het probleem dat ik er van af wil :x
Ik heb zelf zeer goede, en die neem ik dus zelf. Maar ik heb ook een paar andere die ik wil doorverkopen, maar dan moet ik er weer extra mee naar binnen smokkelen enzo :(
EDIT: Ik ben geen dealer ofso, maar iedereen hier in de buurt die ik ken heeft die echt goede al. Dus probeer ik die andere op een feestje aan liefhebbers te verkopen voor een gunstige prijs.
Hardtraxxer
143 posts member since 2009
last seen Mar 2015
.
Last edited by Diedjuhh on , edited 1 time in total.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
kevinsep wrote:Woont er iemand van jullie toevallig omg Den Haag/ Rottedam :thumbsup: ?? :innocent:

Op Fusion of Dance en op Defqon heb ik ook aan tig mensen gevraagd om X, maar niemand had (meer), op een gegeven moment zat ik gewoon meer te vragen dan te stampen :P Diegene die voor ons mee had, was hem namelijk gepeerd en hebben we niet meer terug gezien in de Blue.

Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Mol wrote:Heb een paar keer pure cafeïne gesnoven.. beetje als Rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Wel relatief snel afgelopen, dus het is niet iets wat ik jullie aanraad. Niet echt de moeite waard,
erna krijg je echt een gigantisch inkakmoment. Als je dan toch dingen over websites gaat bestellen,
ga dan voor wat mephedrone :P
wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen./
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
dawasiknie wrote: Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P
als je zelf waus bent komen er ook wel kerels naar je van 'eey man heb je pilleuhh'
bij hardbas10 ook zo grappig. ik had de vrijdagnacht al doorgezet en had dus in de nacht van hardbass weer pille gehad;p zo raar... dus op de tribune spacen.. daarna vies hard gekotst haha komen er 2 kerels bij me 'eey, jonge gaat het nog ? heb je ook pille ? ' :worship:
Last edited by iSenSe` on , edited 2 times in total.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hahhaa lekker bezig dan IsEnce :thumbup:
Donateur
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:
Chukkels wrote:

Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P
Zomaar op mensen afstappen vertrouw ik niet, Ik wil geen pestzooi kopen van mensen dus ik kijk wel uit. Laat ze liever zelf eerst testen :thumbup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Diedjuhh wrote:
dawasiknie wrote:groene Canadezen
Same here! Vandaag opgehaald, erg benieuwd, zijn getest op 150 mg..
Die had ik op defqon knalde best hard .
Heb nu witte maantjes blijken nog beter te zij :-)
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
iSenSe` wrote:
dawasiknie wrote: Op feesten gewoon afstappen op mensen die al waus uit hun ogen kijken, dan moet het wel een keer lukken. Gewoon een beetje gaan lullen met mensen over drugs dan kom je vanzelf wel op de juiste plek terecht. 'T is helaas niet zo dat dealers op een feestje met een grote muts lopen waar boven hangt "haal hier je pillen" :P
als je zelf waus bent komen er ook wel kerels naar je van 'eey man heb je pilleuhh'
bij hardbas10 ook zo grappig. ik had de vrijdagnacht al doorgezet en had dus in de nacht van hardbass weer pille gehad;p zo raar... dus op de tribune spacen.. daarna vies hard gekotst haha komen er 2 kerels bij me 'eey, jonge gaat het nog ? heb je ook pille ? ' :worship:
Op gigadance, buiten bij de Hard Nature tent
Ik ging los als een gek, ik was (nog) nuchter 8)
zoon wit space bril op zeg maar waar 3 kwart mee loopt :') nja op dat moment was ik de enigste :D
Komt er zoon gastje naar mij toe, he heb jij pillen te koop..
eerste wat ik dacht was: Zie ik er zo uit dan?
Is wel is vaker aan mij gevraagd of ik pillen had, en elke x toen ze het vroegen had ik zelf niks op of bij :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Is mij ook wel ns gevraagd, meestal door Fransen :P
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
NaarDeQlote wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1018241/4d114d4e/raving_in_the_nineties.html

Dit is nog eens spacen en losgaan :thumbsup:
doe mij maar het vertrouwde stampen haha :P
Donateur
last seen Mar 2017
[NL]Sjefke wrote:Is wel is vaker aan mij gevraagd of ik pillen had, en elke x toen ze het vroegen had ik zelf niks op of bij :D
Haha heeeeel herkenbaar, gebeurt hier ook altijd.
In nuchtere toestand altijd mensen die er om vragen, heel raar. Zie er blijkbaar zwaar waus uit als ik gewoon los sta te gaan haha :P

Zaterdag bij Q-dance Feestfabriek trouwens toch ff wat leuks proberen... nuchter blijven :D
Hardtraxxer
143 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Haha kwam een Spanjaard naar ons toe op Hard Bass.. hij vroeg of we pillen verkochten, wij hem er 2 verkocht.. even later kwam de hele groep, stuk of 8 van die Spanjaarden voor pillen :lol:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
jeone wrote:
wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen.
Mephedrone geeft je een gevoel dat lijkt op MDMA, maar het is wel minder.
Waar je het zou kunnen bestellen, geen idee! Wij krijgen onze shit altijd viavia.

Gisteren was die geniale wedstrijd wel een goede reden voor een feestje.
Heb groene smileys gehad, nu over op snats :P Waren best oke snacks, maar niet super.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Trouwens, geen idee of dit ergens al gevraagd is, maar wat voor XTC is het beste om mee te beginnen?
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Pillen..
Vind ik..
En welke tja.. beetje met lagere dosis mdma mg lijkt mij :)

------------------------------

Ik krijg op de after na Feestfabriek groene klavers :loving:
Op knockout had ik 1 witte klaver op, en ging ik van 3 tot 8 lekker op :D
En deze groene zijn nog beter volgens iemand
160mg volgens een maat van mij, en die zal mij echt niet naaien met troep te verkopen :)
Donateur
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:Trouwens, geen idee of dit ergens al gevraagd is, maar wat voor XTC is het beste om mee te beginnen?
Laat je pillen testen zodat je weet wat en hoeveel erin zit. Beste startdosis is ongeveer 1 mg/per kilo gewicht van jouw. Dus als je 80 kg weegt, 80 mg MDMA.

Als je niet weet hoeveel erin zit pak een halfje, zit je altijd wel veilig.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
kun je de volgende dag goed zien als je gebruikt hebt?:O
Donateur
last seen Oct 2023
jeone wrote:kun je de volgende dag goed zien als je gebruikt hebt?:O
Wat bedoel je met goed zien???
Je ziet zelf gewoon alles goed, ik staar alleen altijd wel veel de volgende dag, en heb een leeg gevoel.
Of bedoel je of andere mensen het zien aan jou?
Je doet niet heel anders, beetje katerig doe je.. dus dromen staren, maar aan je uiterlijk zie je het niet.
Iig bij mij niet dan ;)
Donateur
last seen Mar 2017
Ik zie er alleen vermoeid uit, mja vind je het gek na 10 uur feesten. De volgende dag ben je weer helemaal nuchter en normaal.
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Had zondag nog wel een beetje een strakke kop hoor, maar dat was savonds na het douchen wel weg.
Je zit inderdaad wel de heletijd beetje voor je uit te staren en een beetje weg te dromen. En ik heb nergens zin in dan!
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik heb wel eens als ik een feest heb tot zondagmorgen 7 uur, dat ik zondag tegen t eind van de dag nog verwijdde pupillen heb... Zelf baal ik er altijd van want ik wil niet zo thuiskomen als mn ouders aant ontbijten zijn