DarkNoize schreef:
Op Defqon was het ook ontzettend druk bij die Unity stand, al snap ik niet echt wat daar te vragen valt.
Ik neem aan dat de meesten mensen thuis nadenken en onderzoek doen VOORDAT ze iets meenemen naar een feest en dan daar nog advies vragen?
No offence hoor! Maar ik vraag me gewoon af wat je nou op een feest nog te vragen hebt...?

Maatje van me heeft nu mdma kristallen liggen en hij gaat die zaterdag voor het eerst gebruiken op De Feestfabriek...
Alleen lijkt mij het doseren daarvan niet echt makkelijk

Wat daar te vragen valt.. wat valt er niet te vragen
Wat vraag jij hier allemaal? kan jij daar ook vragen, en alle mensen die daar staan hebben zelf ervaring of weten soms wel meer als je hier bijv op Hardtraxx gaat vragen aan iemand.
En face to face is ook misschien handiger, kan je vragen wat je ECHT wil weten en hoef je misschien niet alles te lezen? (al is dat wel verstandiger meestal)
+ ik vul altijd die vragenlijsten in, vind ik wel grappig om te doen soms, kijken wat ik goed heb en fout, en krijg je gelijk wat informatie bij! + een aansteker of iets anders
Ik weet niet hoeveel je maatje heeft liggen van mdma kristallen, Maar hij moet er mee oppassen hoeveel je pakt, je pakt al snel meer dan je zelf in de gaten je hebt, en voor het lekkere gevoel te houden moet je regelmatig bij pakken. Gewoon je vingertop beetje nat maken, in het sealtje/zakje doen.. ongeveer kijken hoeveel er in zit, doe dit 1x.. misschien 2x, daarna wacht tot dat je iets gaat voelen, daarna kan je altijd nog beetje bij pakken, maar nooit te veel in 1x!
Als die een gram heeft, moet ie zeker niet alles op maken!