Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:14 

Hardtraxx Elite

Rammelslakje schreef:
Ik heb wel eens als ik een feest heb tot zondagmorgen 7 uur, dat ik zondag tegen t eind van de dag nog verwijdde pupillen heb... Zelf baal ik er altijd van want ik wil niet zo thuiskomen als mn ouders aant ontbijten zijn

Op het feest neem ik na 3/4 uur niks meer. ik kom thuis met kleine pupillen dus merken mn ouders nix.
De dagen erna ben ik wel heel depri en scheuren me lippen helemaal open, wel een wonder dat ze dat telkens niet opvalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:19 

Hardtraxxer

Normaal neem ik ook altijd een klein bommetje.. en dan heel erg klein.. Die gooi ik meestal voor ik in de rij ga erin... Denk dat de combo van 1 klein bommetje aant begin en later op de avond 2 jetsers t zo klote maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 17:09 

Hardtraxx Addict

dan moet je gewoon nog niet thuiskomen als je nog grote pupillen hebt :P
had ik laatst ook, dus zijn we 's ochtends nog mooi even naar de coffeeshop geweest haha :
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 23:09 

Hardtraxxer

Dat deed ik toen na noisecontrollers.. Doe mij maar n voorgedraaide, kan hem zelf toch nie rollen en moet slapen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 23:40 

Donateur

jeone schreef:
Mol schreef:
Heb een paar keer pure cafeïne gesnoven.. beetje als Rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Wel relatief snel afgelopen, dus het is niet iets wat ik jullie aanraad. Niet echt de moeite waard,
erna krijg je echt een gigantisch inkakmoment. Als je dan toch dingen over websites gaat bestellen,
ga dan voor wat mephedrone :P

wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen./

Mol schreef:
jeone schreef:

wat doet dat spul precies met je dan? en waar zou je het kunnen bestellen.

Mephedrone geeft je een gevoel dat lijkt op MDMA, maar het is wel minder.
Waar je het zou kunnen bestellen, geen idee! Wij krijgen onze shit altijd viavia.

dikke vette waarschuwing, ga niet dat spul gebruiken!!

Een maat van mij heeft al verschillende mensen op de spoedeisende hulp gehad die dat hadden gebruikt, en het spul heeft al verschillende doden gemaakt onder europese jongeren. Niet aanraken dus, hoe verleidelijk het ook is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 16:46 

Donateur

Daarom dat ik het voorlopig ook niet aanpak. Bovendien schijnt een behoorlijk verslavend karakter te hebben zoals coke (ook omdat het effect niet lang aanhoudt en je dan bij moet pakken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 18:38 

Hardtraxxer

Ik had hier laatst (perongelijk) pillen met mephedrone (groene swirls) maar omdat ik verder geen ervaring met dat spul heb en ik ook nog gewoon goede mdma pillen had liggen had ik die nog niet gebruikt. Toen wilde een maat die pillen overkopen dus heb ik ook gezegd wat er in zit enzo. Nu wil hij niks anders meer!
Hij zei dat dat spul echt ideaal is voor feesten! Superveel energie, super euforisch gevoel, alles voelt goed. Je ging er niet strak van staan en je zag geen gekke dingen, en smorgens totaal geen kater.
Zij waren met 4/5/6 mensen en die vonden het allemaal super!

De meeste mensen die roepen dat het rommel is hebben het zelf nog nooit gebruikt denk ik.
Al weet ik natuurlijk ook niet wat de gevolgen op lange termijn zijn.

EDIT: En van alle drugs die je te veel gebruikt beland je van op de spoedeisende hulp, ook alcohol of mdma :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 19:00 

Hardtraxxer

Ik zou zeggen.. lees deze pagina even door ;)

Unity Drugs - Mephedrone ;)
Overigs kan je verder op de site van Unity heel veel informatie over drugs vinden!

En als je nog vragen hebt, ga naar zoon tentje op feesten van Unity! Zelf paar x gedaan en je word prima geholpen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 19:19 

Hardtraxxer

Op Defqon was het ook ontzettend druk bij die Unity stand, al snap ik niet echt wat daar te vragen valt.
Ik neem aan dat de meesten mensen thuis nadenken en onderzoek doen VOORDAT ze iets meenemen naar een feest en dan daar nog advies vragen?
No offence hoor! Maar ik vraag me gewoon af wat je nou op een feest nog te vragen hebt...? ;)

Maatje van me heeft nu mdma kristallen liggen en hij gaat die zaterdag voor het eerst gebruiken op De Feestfabriek...
Alleen lijkt mij het doseren daarvan niet echt makkelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 20:04 

Donateur

DarkNoize schreef:
Op Defqon was het ook ontzettend druk bij die Unity stand, al snap ik niet echt wat daar te vragen valt.
Ik neem aan dat de meesten mensen thuis nadenken en onderzoek doen VOORDAT ze iets meenemen naar een feest en dan daar nog advies vragen?
No offence hoor! Maar ik vraag me gewoon af wat je nou op een feest nog te vragen hebt...? ;)

Maatje van me heeft nu mdma kristallen liggen en hij gaat die zaterdag voor het eerst gebruiken op De Feestfabriek...

Er zijn ook veel mensen die pas op het feest zelf het idee krijgen om wat te gaan gebruiken.
Ik vind dingen als Unity echt top, als je geen tot weinig ervaring hebt kom je gelijk veel te weten op zo'n feest en geeft het je meteen een veiliger en beter gevoel over drugs. Daarnaast werkt face-to-face communicatie wat vlotter dan bijv. lullen op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 20:25 

Hardtraxxer

Uiteraard is het goed dat er mensen/organisaties zijn zoals Unity!
Toch vind ik het een beetje vreemd als mensen pas op een feest naar drugs info gaan zoeken :P
Maar voor die mensen is het natuurlijk ideaal en zo voorkom je veel rotzooi en EHBO bezoekjes!
En natuurlijk ook voor andere mensen die drugs info nodig hebben op dat moment is het ideaal!

Alleen stond er op die stand op Defqon: ''Drugs en Alcohol info.''
''Ja uuh... Ik heb 20 bier op en nu ben ik zat, wat nu?'' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 20:52 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:

Wat daar te vragen valt.. wat valt er niet te vragen
Wat vraag jij hier allemaal? kan jij daar ook vragen, en alle mensen die daar staan hebben zelf ervaring of weten soms wel meer als je hier bijv op Hardtraxx gaat vragen aan iemand.
En face to face is ook misschien handiger, kan je vragen wat je ECHT wil weten en hoef je misschien niet alles te lezen? (al is dat wel verstandiger meestal)
+ ik vul altijd die vragenlijsten in, vind ik wel grappig om te doen soms, kijken wat ik goed heb en fout, en krijg je gelijk wat informatie bij! + een aansteker of iets anders :D

Ik weet niet hoeveel je maatje heeft liggen van mdma kristallen, Maar hij moet er mee oppassen hoeveel je pakt, je pakt al snel meer dan je zelf in de gaten je hebt, en voor het lekkere gevoel te houden moet je regelmatig bij pakken. Gewoon je vingertop beetje nat maken, in het sealtje/zakje doen.. ongeveer kijken hoeveel er in zit, doe dit 1x.. misschien 2x, daarna wacht tot dat je iets gaat voelen, daarna kan je altijd nog beetje bij pakken, maar nooit te veel in 1x!
Als die een gram heeft, moet ie zeker niet alles op maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:45 

Hardtraxxer

Ik zoek alles liever van te voren uit dan dat ik het op een feest nog moet gaan vragen.
Al snap ik natuurlijk wel dat elke gek met internet hier (of op andere fora) iets neer kan zetten, en dat het bij zo'n stand wel te vertrouwen/deskundig is!
Misschien op een volgend feest toch even langsgaan, ookal heb ik geen vragen kan ik die vragenlijst ff invullen ;)

Hij heeft inderdaad een gram als het goed is, maar daarvan heeft hij de helft voor iemand anders volgens mij :P
Hij zei ookal dat je het met je nattevingertop moest doen ja, maar dan nog lijkt het me moeilijk omdat er grote en kleine stukken in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:48 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
Ik zoek alles liever van te voren uit dan dat ik het op een feest nog moet gaan vragen.
Al snap ik natuurlijk wel dat elke gek met internet hier (of op andere fora) iets neer kan zetten, en dat het bij zo'n stand wel te vertrouwen/deskundig is!
Misschien op een volgend feest toch even langsgaan, ookal heb ik geen vragen kan ik die vragenlijst ff invullen ;)

Hij heeft inderdaad een gram als het goed is, maar daarvan heeft hij de helft voor iemand anders volgens mij :P
Hij zei ookal dat je het met je nattevingertop moest doen ja, maar dan nog lijkt het me moeilijk omdat er grote en kleine stukken in zitten.

1/10 - 1/5 kan die wel nemen. per dosering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 10:45 

Donateur

Jaa had vorige keer ook Mdma Krystal liggen, die stukjes gewoon helemaal fijn gemaakt totdat het poeder was. Ik maak meestal voor een feest 1 bommetje. Die komen wel lekker aan, daarna gewoon rustig aan soms een likje nemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 11:45 

gelukkig ben ik van de pep af.
nu doe ik gewoon een pilletje voor dat ik het feest op ga.
doe het namelijk alleen nog op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 15:48 

Hardtraxx Elite

iemand ervaring met groene nijntjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 17:39 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:

Gewoon even sealtje/zakje op tafel leggen en met iets hard er op tikken, word het vanzelf fijn gemaald ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:12 

Donateur

Mike-O schreef:

Heb gehoord 100+ mg, skone pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:24 

Hardtraxxer

Rooie Dikke(dubbele) Hartjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:44 

Donateur

Heb nu witte armani's liggen getest op 135mg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:46 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Mike-O schreef:

Heb gehoord 100+ mg, skone pil.

okee thankjoe:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:55 

Donateur

De eerste uitslagen van de Fastforwards zijn ook al binnen. Al uitslagen gehoord van 163, 164 en 161. Dit zijn zonder enige twijfel dé knallers van de zomer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2010 00:18 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
De eerste uitslagen van de Fastforwards zijn ook al binnen. Al uitslagen gehoord van 163, 164 en 161. Dit zijn zonder enige twijfel dé knallers van de zomer :love:

Wat zijn 'Fastforwards'? Een naam voor een soort xtc pil of iets heel anders? :$ :x
Heb het op proberen te zoeken, maar weinig succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2010 09:19 

Donateur

Afbeelding
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22565
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen