Jaa die ja ! 
Haha wel vet zo'n pedo pasje
Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.wrote:Klopt paarse sterren vond ik toen ook harder knallenwrote:maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..
sjefke.... je woont niet toevallig in lwd ;-) ?
En op defqon kon ik ook het ook wel merken, of ik een paarse ster in nam of een kers
Nee ik woon niet in lwd
Jaa ik heb precies hetzelfde, heb ook een vriend waarbij die echt al na 5 minuten keihard inslaat, ik moet altijd half uurtje wachten..en komt geleidelijk op, vind ik ook wel lekker eigenlijk.wrote:Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.wrote:Klopt paarse sterren vond ik toen ook harder knallenwrote:maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..
En op defqon kon ik ook het ook wel merken, of ik een paarse ster in nam of een kers
Nee ik woon niet in lwd
Persoonlijk heb ik nooit echt een inslag. Ik voel na 10 minuten altijd wat warmte-golven opkomen maar verder niks, na een half uur begin ik me een beetje "leeg" te voelen, beetje raar gevoel in m'n buik zegmaar. En dan ongeveer een kwartier daarna voel ik een soort van enorme golf van warmte en verlamming van beneden naar boven door m'n lichaam jagen. Dan komen geleidelijk de effecten op. Maar het is nooit zo wat ik van vrienden hoor die echt binnen 5 seconden een totaal ander mens worden of zelfs moeten overgeven. Lijkt me wel vet maar bij mij wil het nooit lukken, zelfs met de zwaarste doseringen niet
Haha vrienden van mij dit weekend toevallig ook, allebei blauw.wrote:Mn maatjes gebruiken meestal Diamandjes en laatst hadden ze een Hartje?
Toen het hartje in sloeg, de tering zeg.wrote:Haha vrienden van mij dit weekend toevallig ook, allebei blauw.wrote:Mn maatjes gebruiken meestal Diamandjes en laatst hadden ze een Hartje?
Die blauwe diamantjes had ik noodgedwongen op InQontrol. Degene die ze verkocht zei 140 mg maar geloof er geen ene tering van. Eerder de helft ervanwrote:Haha vrienden van mij dit weekend toevallig ook, allebei blauw.wrote:Mn maatjes gebruiken meestal Diamandjes en laatst hadden ze een Hartje?
Toch heb ik zelf ervaren dat paarse ster zwaarder inklapt bij mij, ofnja werkt 8)wrote:Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.wrote:Klopt paarse sterren vond ik toen ook harder knallenwrote:maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..
Nee ik woon niet in lwd
Persoonlijk heb ik nooit echt een inslag. Ik voel na 10 minuten altijd wat warmte-golven opkomen maar verder niks, na een half uur begin ik me een beetje "leeg" te voelen, beetje raar gevoel in m'n buik zegmaar. En dan ongeveer een kwartier daarna voel ik een soort van enorme golf van warmte en verlamming van beneden naar boven door m'n lichaam jagen. Dan komen geleidelijk de effecten op. Maar het is nooit zo wat ik van vrienden hoor die echt binnen 5 seconden een totaal ander mens worden of zelfs moeten overgeven. Lijkt me wel vet maar bij mij wil het nooit lukken, zelfs met de zwaarste doseringen niet
wrote:Volgens mij kun je die ook bij fitness websites bestellenwrote:kent iemand ook capsules met caffienne er in ofzo? die schijn je ook op recept bij e apotheek te kunnen halen?
heb wel eens van die godse zware cafeine kauwgompjes later overkomen, merk je niks vanwrote:wrote:Volgens mij kun je die ook bij fitness websites bestellenwrote:kent iemand ook capsules met caffienne er in ofzo? die schijn je ook op recept bij e apotheek te kunnen halen?
Is dat wat?
Moet wel goed komen met een pauze van een maand denk ikwrote:Nu tot 10 juli heb ik 3 weken niks gedaan, dus zal ik nu gelukkig minder nodig hebben dan op Defqon hoop ik!
op Feestfabriek weer oranje kersjes voor mij, zijn betere dan de vorige lading zei een vriendin van mijmet benieuwd!