dawasiknie schreef:
[NL]Sjefke schreef:
iSenSe` schreef:
maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..
sjefke.... je woont niet toevallig in lwd ;-) ?
Klopt paarse sterren vond ik toen ook harder knallen
En op defqon kon ik ook het ook wel merken, of ik een paarse ster in nam of een kers
Nee ik woon niet in lwd

Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.
Persoonlijk heb ik nooit echt een inslag. Ik voel na 10 minuten altijd wat warmte-golven opkomen maar verder niks, na een half uur begin ik me een beetje "leeg" te voelen, beetje raar gevoel in m'n buik zegmaar. En dan ongeveer een kwartier daarna voel ik een soort van enorme golf van warmte en verlamming van beneden naar boven door m'n lichaam jagen. Dan komen geleidelijk de effecten op. Maar het is nooit zo wat ik van vrienden hoor die echt binnen 5 seconden een totaal ander mens worden of zelfs moeten overgeven. Lijkt me wel vet maar bij mij wil het nooit lukken, zelfs met de zwaarste doseringen niet

Toch heb ik zelf ervaren dat paarse ster zwaarder inklapt bij mij, ofnja werkt 8)
Maar, bij die kersjes gebruikte ik al vaker/langer drugs dan bij feestje waar ik paarse sterren op had, dus misschien had ik toen wat meer nodig
Bij mij slaan ze nooit in, eigenlijk net als jou opbouwend zeg maar!
Nu tot 10 juli heb ik 3 weken niks gedaan, dus zal ik nu gelukkig minder nodig hebben dan op Defqon hoop ik!
op Feestfabriek weer oranje kersjes voor mij, zijn betere dan de vorige lading zei een vriendin van mij

met benieuwd!