Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 10:55 

Donateur

Jaa die ja ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 12:29 

Hardtraxxer

Pedobeer ! :x

Haha wel vet zo'n pedo pasje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 12:52 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
iSenSe` schreef:
maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..
sjefke.... je woont niet toevallig in lwd ;-) ?

Klopt paarse sterren vond ik toen ook harder knallen
En op defqon kon ik ook het ook wel merken, of ik een paarse ster in nam of een kers

Nee ik woon niet in lwd :P

Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.
Persoonlijk heb ik nooit echt een inslag. Ik voel na 10 minuten altijd wat warmte-golven opkomen maar verder niks, na een half uur begin ik me een beetje "leeg" te voelen, beetje raar gevoel in m'n buik zegmaar. En dan ongeveer een kwartier daarna voel ik een soort van enorme golf van warmte en verlamming van beneden naar boven door m'n lichaam jagen. Dan komen geleidelijk de effecten op. Maar het is nooit zo wat ik van vrienden hoor die echt binnen 5 seconden een totaal ander mens worden of zelfs moeten overgeven. Lijkt me wel vet maar bij mij wil het nooit lukken, zelfs met de zwaarste doseringen niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:34 

Donateur

dawasiknie schreef:
[NL]Sjefke schreef:
iSenSe` schreef:
maar die paarse sterren, heb ik ook tijdje gehad, daarvan klapte 1 toch meer in dan 1 kers vindt ik..

En op defqon kon ik ook het ook wel merken, of ik een paarse ster in nam of een kers

Das wel grappig want die kersen zijn zwaarder (meer MDMA) dan de paarse sterren. Mja of een pil zwaarder in klapt kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Wat je van tevoren hebt gegeten, wat je pauze was, hoe je je voelt etc.
Persoonlijk heb ik nooit echt een inslag. Ik voel na 10 minuten altijd wat warmte-golven opkomen maar verder niks, na een half uur begin ik me een beetje "leeg" te voelen, beetje raar gevoel in m'n buik zegmaar. En dan ongeveer een kwartier daarna voel ik een soort van enorme golf van warmte en verlamming van beneden naar boven door m'n lichaam jagen. Dan komen geleidelijk de effecten op. Maar het is nooit zo wat ik van vrienden hoor die echt binnen 5 seconden een totaal ander mens worden of zelfs moeten overgeven. Lijkt me wel vet maar bij mij wil het nooit lukken, zelfs met de zwaarste doseringen niet :P

Jaa ik heb precies hetzelfde, heb ook een vriend waarbij die echt al na 5 minuten keihard inslaat, ik moet altijd half uurtje wachten..en komt geleidelijk op, vind ik ook wel lekker eigenlijk. :innocent: Heb wellis bommetjes gedaan met Mdma crystal (ong 350mg in 1x) , maar zelfs toen kwam die geleidelijk op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:39 

Hardtraxx Veteran

Mn maatjes gebruiken meestal Diamandjes en laatst hadden ze een Hartje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:42 

Donateur

Kepro schreef:

Haha vrienden van mij dit weekend toevallig ook, allebei blauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:56 

Hardtraxx Veteran

donderdag mijn favo combi gehad:

goldstrike -> 1,5 rodeduifies :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 14:05 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Kepro schreef:

Toen het hartje in sloeg, de tering zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 14:05 

Donateur

Mol schreef:
Kepro schreef:

Die blauwe diamantjes had ik noodgedwongen op InQontrol. Degene die ze verkocht zei 140 mg maar geloof er geen ene tering van. Eerder de helft ervan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 18:33 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
[NL]Sjefke schreef:
iSenSe` schreef:

Toch heb ik zelf ervaren dat paarse ster zwaarder inklapt bij mij, ofnja werkt 8)
Maar, bij die kersjes gebruikte ik al vaker/langer drugs dan bij feestje waar ik paarse sterren op had, dus misschien had ik toen wat meer nodig :D
Bij mij slaan ze nooit in, eigenlijk net als jou opbouwend zeg maar!
Nu tot 10 juli heb ik 3 weken niks gedaan, dus zal ik nu gelukkig minder nodig hebben dan op Defqon hoop ik!
op Feestfabriek weer oranje kersjes voor mij, zijn betere dan de vorige lading zei een vriendin van mij :yay: met benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

wibbo schreef:
jeone schreef:
kent iemand ook capsules met caffienne er in ofzo? die schijn je ook op recept bij e apotheek te kunnen halen?

Volgens mij kun je die ook bij fitness websites bestellen

Is dat wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
wibbo schreef:
jeone schreef:
kent iemand ook capsules met caffienne er in ofzo? die schijn je ook op recept bij e apotheek te kunnen halen?

Volgens mij kun je die ook bij fitness websites bestellen

Is dat wat?

heb wel eens van die godse zware cafeine kauwgompjes later overkomen, merk je niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:12 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Nu tot 10 juli heb ik 3 weken niks gedaan, dus zal ik nu gelukkig minder nodig hebben dan op Defqon hoop ik!
op Feestfabriek weer oranje kersjes voor mij, zijn betere dan de vorige lading zei een vriendin van mij :yay: met benieuwd!

Moet wel goed komen met een pauze van een maand denk ik ;)
De 2e lading kersen is volgens mij wel iets hoger gedoseerd, maar niet zo erg veel van wat ik had begrepen. Ze waren eerst rond de 120 en nu rond de 130.

Ik ga het met Dominator weer doen, daarna maandje pauze en Decibel. Denk dat ik na Dominator toch even ga postloaden met 5-HTP, schijnt heel goed te helpen en een maand is eigenlijk te kort voor herstel, daarmee komt mn serotonine iig toch weer een beetje op de juiste hoogte. Na Decibel last ik even een hele lange break in tot eind november, vind ik wel zo verstandig nadat ik het sinds maart zowat iedere maand heb gepakt, dus dan mag het wel een keer wat sneller achter elkaar vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:21 

Hardtraxx Addict

Is dat wat?[/quote]
heb wel eens van die godse zware cafeine kauwgompjes later overkomen, merk je niks van :P[/quote]

Nee kweet ook niet precies wat het is maar schijnt caffiene en nog wat spul in te zitten en dan kun je ook knetter lang door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:23 

Donateur

Heb een paar keer pure cafeïne gesnoven.. beetje als Rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Wel relatief snel afgelopen, dus het is niet iets wat ik jullie aanraad. Niet echt de moeite waard,
erna krijg je echt een gigantisch inkakmoment. Als je dan toch dingen over websites gaat bestellen,
ga dan voor wat mephedrone :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:24 

Donateur

Of Methylone. Met beiden geen ervaring trouwens maar dat zijn een beetje de veilige, gangbare XTC-vervangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:26 

Donateur

Heb beiden gehad, methylone op XQ-H. Werkte bij mij niet echt super, had beetje het gevoel
dat je krijgt van MDMA-vervangers.. net niet zeg maar.
Mephedrone vond ik wel lekker, eerste keer is ook meteen de beste keer. Als je
bij neemt dan is de rush een stuk minder. Pas wel op dat je je eerste keer niet veel te enthousiast
alles weg gaat lopen snuuven, vaak is een klein streepje al voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:33 

Donateur

Ik heb hier nog groene tonnen met meph maar zolang ik hier nog mdma-tikkels heb ga ik me daar niet aan wagen :)
Binnenkort groene Canadezen en Fastforwards hier, laatsten schijnen en bizarre hoeveelheid M te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 22:52 

Donateur

Hahhah die mag je wel even naar mij fastforwarden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 23:16 

Donateur

Hehe, testen kan nog even duren vrees ik. Denk dat de resultaten pas over 2 weken boven tafel gaan komen.
Gegokt wordt op 170 mg iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 23:35 

Hardtraxx Newbie

ik gaa voor die canadezen :P die fast forwards staat een warning op maar weet niet of die serieus is.

canadeze is 130-140 mg dus meer dan dat ga je toch als een klootviool rond lope xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 23:36 

Donateur

Een warning? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 23:42 

Donateur

Op pillreports ja. Maar dat zijn niet de nieuwste fastforwards.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 10:36 

Donateur

Woont er iemand van jullie toevallig omg Den Haag/ Rottedam :thumbsup: ?? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 10:56 

Donateur

Ja hoezo?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen