Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Haha volgens mij is dit toch wel 1 van de meest actieve topics op 't hele forum :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
jeone wrote:welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
geen idee is maar net wie je kent :lol: je kan als je wil overal aankomen(mits ze er nog zijn)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Het is net in welke regio je woont, en wat voor connecties je hebt. Ik kan bijv, gemakkelijk aan rode dollars en canadezen komen. Terwijl ik gewoon niet aan die olifantjes kan komen. maar dan ontmoet je weer iemand (bijv via hardtraxx) die dan aan dat kan komen, en dan breid je gewoon je connecties een beetje uit :D
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
Het is net in welke regio je woont, en wat voor connecties je hebt. Ik kan bijv, gemakkelijk aan rode dollars en canadezen komen. Terwijl ik gewoon niet aan die olifantjes kan komen. maar dan ontmoet je weer iemand (bijv via hardtraxx) die dan aan dat kan komen, en dan breid je gewoon je connecties een beetje uit :D
olifantjes :drool: mijn favo, en canadees ook :-) en rode dollars paas je mij maar op qlimax wil ik ook doen :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kevin ga je naar Qlimax dn?
Donateur
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Kevin ga je naar Qlimax dn?
Kans is er nog wel, maar ik kom er waarschijnlijk niet onderuit, me opa en oma zijn 45 getrouwd, dat weekend en dan gaan we van vrijdag tot maandag naar centerparcs. :(

Ik probeer ze over te halen, dat ik dan gewoon zaterdagaaf weg gaat, en zondag weer terug ben. Maarja.. ouders vinden het niet zo leuk
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
Kans is er nog wel, maar ik kom er waarschijnlijk niet onderuit, me opa en oma zijn 45 getrouwd, dat weekend en dan gaan we van vrijdag tot maandag naar centerparcs. :(

Ik probeer ze over te halen, dat ik dan gewoon zaterdagaaf weg gaat, en zondag weer terug ben. Maarja.. ouders vinden het niet zo leuk
hmm dat probleem had ik met loudness, zwaar kut is dat :cry: maar jij moet wel :$
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
Kevin-Raw wrote:

hmm dat probleem had ik met loudness, zwaar kut is dat :cry: maar jij moet wel :$
Jaa jij moet gewoon naar LOUDNESS! :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Inderdaad, gooi wat in je ouder's eten, waardoor ze ziek worden. Dan kunnen ze niet naar dat familiefeest :)
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness:p paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
Donateur
last seen Sep 2014
rcm010 wrote:Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness:p paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
:list:
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
rcm010 wrote:
rcm010 wrote:Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness.paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
Dure maaltijd haha.
Donateur
last seen Sep 2014
Wat maakt drugs je ook lelijk, Heenreis, Feest,Terugreis samen met chukkels :lol:(was op Q-Base )

Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
roberttt wrote:Wat maakt drugs je ook lelijk, Heenreis, Feest,Terugreis samen met chukkels :lol:(was op Q-Base )

:thumbsup: ziet er goed uit jongens
G
roberttt wrote:Wat maakt drugs je ook lelijk, Heenreis, Feest,Terugreis samen met chukkels :lol:(was op Q-Base )

knap zo ff andere shirts aan xd
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Lekkerbekkies! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
dan zal ik mijn connecties maar is gaan verleggen,
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik moest van robert ff spammen, dus vandaar
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Chukkels wrote:Ik moest van robert ff spammen, dus vandaar
mag ik meedoen? :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Graag, moet naar de volgende pagina. Dit is in ieder geval wat 722 mg MDMA met je doet :(

Ik ieder geval geef ik Robert zaterdag zo veel methylone, dat de foto 20x erger is dan deze. Dat is me die 25 euro wel waard :)
Donateur
last seen Sep 2014
Valt wel mee jo ik heb vele ergere :lol:
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Chukkels wrote:Graag, moet naar de volgende pagina. Dit is in ieder geval wat 722 mg MDMA met je doet :(

Ik ieder geval geef ik Robert zaterdag zo veel methylone, dat de foto 20x erger is dan deze. Dat is me die 25 euro wel waard :)
Haha kijk je wel uit dat je die jongen geen overdosis bezorgt? :P
Moet hem nog wel kunnen meeten op qountdown haha
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Interesseert mij niks. Ik ben er dan niet bij en hij was van plan te stoppen in 2011. Dus dan heb ik niks meer aan hem :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha dat wordt mooi. Qountdown 1 over 12:

"Mijn voornemen voor 2011 is stoppen met drugs"
*gooit een halve olifant in zn mik*
"he wat vervelend nou" :D

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago