welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
Haha volgens mij is dit toch wel 1 van de meest actieve topics op 't hele forum 
geen idee is maar net wie je kentwrote:welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
Het is net in welke regio je woont, en wat voor connecties je hebt. Ik kan bijv, gemakkelijk aan rode dollars en canadezen komen. Terwijl ik gewoon niet aan die olifantjes kan komen. maar dan ontmoet je weer iemand (bijv via hardtraxx) die dan aan dat kan komen, en dan breid je gewoon je connecties een beetje uitwrote:welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
olifantjeswrote:Het is net in welke regio je woont, en wat voor connecties je hebt. Ik kan bijv, gemakkelijk aan rode dollars en canadezen komen. Terwijl ik gewoon niet aan die olifantjes kan komen. maar dan ontmoet je weer iemand (bijv via hardtraxx) die dan aan dat kan komen, en dan breid je gewoon je connecties een beetje uitwrote:welke pillen zijn echt makkelijk aan te komen over het algemeen?
Kans is er nog wel, maar ik kom er waarschijnlijk niet onderuit, me opa en oma zijn 45 getrouwd, dat weekend en dan gaan we van vrijdag tot maandag naar centerparcs.wrote:Kevin ga je naar Qlimax dn?
Ik probeer ze over te halen, dat ik dan gewoon zaterdagaaf weg gaat, en zondag weer terug ben. Maarja.. ouders vinden het niet zo leuk
hmm dat probleem had ik met loudness, zwaar kut is datwrote:Kans is er nog wel, maar ik kom er waarschijnlijk niet onderuit, me opa en oma zijn 45 getrouwd, dat weekend en dan gaan we van vrijdag tot maandag naar centerparcs.wrote:Kevin ga je naar Qlimax dn?
Ik probeer ze over te halen, dat ik dan gewoon zaterdagaaf weg gaat, en zondag weer terug ben. Maarja.. ouders vinden het niet zo leuk
Jaa jij moet gewoon naar LOUDNESS!wrote:hmm dat probleem had ik met loudness, zwaar kut is datwrote:Kans is er nog wel, maar ik kom er waarschijnlijk niet onderuit, me opa en oma zijn 45 getrouwd, dat weekend en dan gaan we van vrijdag tot maandag naar centerparcs.wrote:Kevin ga je naar Qlimax dn?
Ik probeer ze over te halen, dat ik dan gewoon zaterdagaaf weg gaat, en zondag weer terug ben. Maarja.. ouders vinden het niet zo leukmaar jij moet wel
Inderdaad, gooi wat in je ouder's eten, waardoor ze ziek worden. Dan kunnen ze niet naar dat familiefeest 
Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness:p paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
wrote:Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness:p paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
Dure maaltijd haha.wrote:wrote:Of gooi iets door hun eten waardoor ze extreem blij worden en mee willen naar loudness.paar gram kristallen door de pasta roeren en je bent klaar :p
G
dan zal ik mijn connecties maar is gaan verleggen,
Ik moest van robert ff spammen, dus vandaar
mag ik meedoen?wrote:Ik moest van robert ff spammen, dus vandaar
Graag, moet naar de volgende pagina. Dit is in ieder geval wat 722 mg MDMA met je doet 
Ik ieder geval geef ik Robert zaterdag zo veel methylone, dat de foto 20x erger is dan deze. Dat is me die 25 euro wel waard
Ik ieder geval geef ik Robert zaterdag zo veel methylone, dat de foto 20x erger is dan deze. Dat is me die 25 euro wel waard
Haha kijk je wel uit dat je die jongen geen overdosis bezorgt?wrote:Graag, moet naar de volgende pagina. Dit is in ieder geval wat 722 mg MDMA met je doet
Moet hem nog wel kunnen meeten op qountdown haha
Interesseert mij niks. Ik ben er dan niet bij en hij was van plan te stoppen in 2011. Dus dan heb ik niks meer aan hem