Dan blijf ik lekker niet nuchterwrote:haha neewrote:Als je nuchter wilt blijven, is 1 geen optiewrote:Eentje kan toch welof je moet net als mij dan nuchter blijven, terwijl je 1 dropt
![]()
Lol zou jij niet eens een langere termijn rust nemen? 
Doe ik, na Qlimax. Dan neem ik pauze tot Hardbass 
Hahaha en qountdown dan?wrote:Doe ik, na Qlimax. Dan neem ik pauze tot Hardbass
nee daar blijf ik nuchterwrote:Hahaha en qountdown dan?wrote:Doe ik, na Qlimax. Dan neem ik pauze tot Hardbass
haha oke, als je mij tegenkomt hoef je er niet van uit te gaan dat ik nuchter benwrote:nee daar blijf ik nuchterwrote:Hahaha en qountdown dan?wrote:Doe ik, na Qlimax. Dan neem ik pauze tot Hardbass
Nee hoor, gebruik alleen op grote feesten.wrote:stelletje verslaafde!
Buiten de feesten om gebruik ik niets. Ik drink zelfs geen alcohol
Voor mij 't zelfdewrote:Nee hoor, gebruik alleen op grote feesten.wrote:stelletje verslaafde!
okee okee dan zijn we allemaal het zelfdewrote:Voor mij 't zelfdewrote:Nee hoor, gebruik alleen op grote feesten.wrote:stelletje verslaafde!
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
wtf zit sinds tijden op dit forum; klik voor de lol eens op een drugs topic...ROBIN 
Niet offtopic gaan hè. Vertel jou mooie verhalen maar eenswrote:wtf zit sinds tijden op dit forum; klik voor de lol eens op een drugs topic...ROBIN
wrote:Zitten 25 Olifanten op me bureau
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
wrote:Voor mij 't zelfdewrote:Nee hoor, gebruik alleen op grote feesten.wrote:stelletje verslaafde!
Ik wou dat ik het geld er voor hadwrote:Alleen heb robertt elk weekend een groot feest
Ik hou er ook maar is mee op.. Dit jaar meer dan 2000 euro uitgegeven aan die flauwekul . Als het niet meer iswrote:Ik wou dat ik het geld er voor hadwrote:Alleen heb robertt elk weekend een groot feest
de tering! zal bij mij niet hoger liggen dan de 50€
of bedoel je feesten?:P want ik heb t over x
Feesten alleenwrote:de tering! zal bij mij niet hoger liggen dan de 50€
Dat geld kon ik wel nuttiger besteden danwrote:Ik wou dat ik het geld er voor hadwrote:Alleen heb robertt elk weekend een groot feest
Wel jammer dat Loudness op zo'n vervelend tijdstip valt dat ik er niet zal kunnen spacen
ik kijk ook elke keer weer uit naar een feest :-) ik ga gewoon het liefst elk weekend
moet toch wat in me leven 
hahaha, jaa dat welwrote:ik kijk ook elke keer weer uit naar een feest :-) ik ga gewoon het liefst elk weekendmoet toch wat in me leven
leuk he, daar ben ik niet ..wrote:hahaha, jaa dat welwrote:ik kijk ook elke keer weer uit naar een feest :-) ik ga gewoon het liefst elk weekendmoet toch wat in me leven
, loudness wordt echt de knaller dit jaar!
Dikke line-up, veel verrassingen van artiesten, en genoeg zooi mee om een fantastisch avondje te beleven!