Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:32 

Hardtraxxer

Klementino schreef:
Een maat van me heeft wat gekocht om te proberen:

het gaat om dit product:
http://www.apollyon-shop.nl/shop/produc ... ychvkzshna

Iemand een idee wat het is? Is het echte speed of is dat gewoon een naam die ze eraan geven?
Heeft het nut?
Ben echt een newb op het gebied van drugs :P

en ooh ja, is er een verschil tussen snuiven en in je drinken stoppen? snuiven lijkt me niks eigenlijk.

Da's eigenlijk gewoon cafeïne poeder met allerlei andere zooi erbij om het interessant te laten lijken, maar je kan beter een paar kopjes koffie drinken.

En ja er is verschil tussen snuiven en slikken. Bij snuiven werkt het sterker omdat het wat directer in je bloed komt, het wordt minder afgebroken, en het werkt minder lang.

Edwinn schreef:
IK heb mn drugsshirt binnen. :yay:

Is ie goed? :D
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Chukkels schreef:
jeone schreef:
haha 1e keer X al gehad,

Maar aanraders om een 1e keer te proberen,
wil niet snuiven,

Methylone en dan een bommetje of in capsules. Echt goddelijk spul en niet illegaal :thumbsup:

@robert
Ik moet echt wennen aan je avatar. Maar hij is wel fucking vet! :thumbup:

is dat nog makkelijk te krijgen?

Ik kan er in ieder geval wel makkelijk aan komen. Via internet kun je er ook wel aan komen gewoon googlen. Krijg je mooi thuisgestuurd. Ik haal donderdag mijn nieuwe lading op. 3 gram methylone en 2 gram 4-fmp. Volgende week kijken hoe die combi is. Ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:34 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Edwinn schreef:

Ja prima, hij stinkt wel, waarschijnlijk van het drukken ofzo. :P Maar even in de was doen en dan Zaterdag naar Fusion aan. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:34 

Hardtraxx Addict

dat hoef ik dus absoluut niet thuis gestuurd te krijgen,
kan beter gelijk van een gebouw afspringen xd
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:36 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Edwinn schreef:

Ja prima, hij stinkt wel, waarschijnlijk van het drukken ofzo. :P Maar even in de was doen en dan Zaterdag naar Fusion aan. :thumbsup:

Ja klopt ze stonken allemaal, en niet zo'n beetje ook toen ik die doos open deed :D
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:52 

Hardtraxx Addict

Methylone is niet meer in de smartshop te verkrijgen of wel?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

Nee, het is officieel niet meer in de smartshops te vinden, maar ik hoorde wel dat sommige smartshops het nog wel eens onder de toonbank verkopen. Kwestie van geluk hebben. Vraag dan naar APK.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
jeone schreef:

Nee, het is officieel niet meer in de smartshops te vinden, maar ik hoorde wel dat sommige smartshops het nog wel eens onder de toonbank verkopen. Kwestie van geluk hebben. Vraag dan naar APK.

wat is APK dan?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:34 

Hardtraxx Elite

Keuring van je auto :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:40 

Hardtraxx Addict

echt waar:O doen ze dat ook bij smartshops :D
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:41 

Hardtraxx Elite

Ja achterin zit meestal nog een hok, met extra gereedschap enzo :lol:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:52 

Hardtraxxer

jeone schreef:
Chukkels schreef:
jeone schreef:

wat is APK dan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylone
http://www.unitydrugs.nl/explosion.php
http://forum.fok.nl/topic/772555
http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... lone.shtml

Ga dit maar allemaal even lezen, dan zijn al je vragen in dit topic beantwoord :)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:56 

Hardtraxx Addict

Thanks deeltjesversneler
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:17 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Vraagje, wie heeft er wel is ketamine gehad?

Ik :$
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:26 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Vraagje, wie heeft er wel is ketamine gehad?

Ik :$

Hoe was het ? :innocent:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:26 

Hebben jullie niet als je nu weer naar een feest gaat dat je echt zin hebt om aan de X of weet ik veel te gaan.. omdat je weet hoeveel fijner en mooier het feest dan is?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:32 

Hardtraxx Addict

MovingMadness schreef:
Hebben jullie niet als je nu weer naar een feest gaat dat je echt zin hebt om aan de X of weet ik veel te gaan.. omdat je weet hoeveel fijner en mooier het feest dan is?

ik heb 1x eerder X gehad maar dat is 4 maand geleden maar wil het nu echt graag weer een keer doen.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:46 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Hoe was het ? :innocent:

Vond het niet geweldig, maar ik had ook weinig op, terwijl alle andere spacekabouters rondom mij een pak meer binnen hadden. Iedereen wat ik ken wat het wel eens doet vind het trouwens wel geweldig. Je bent een uurtje behoorlijk van de wereld, het is alvast zeker geen partydrug imo. Maar ongelofelijk grappig als je het op een relaxte plek doet bij maten of thuis.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt ze stonken allemaal, en niet zo'n beetje ook toen ik die doos open deed :D

Hij ligt als het goed is nu ook in de was. :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:47 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
MovingMadness schreef:

ik heb 1x eerder X gehad maar dat is 4 maand geleden maar wil het nu echt graag weer een keer doen.

Btw Jeone, aan zo een halve roze ster zou je met je 80+kg echt geen plezier beleven trouwens ;) Zorg dat je als dosis 1 tot max 1.5mg per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt voor een optimale ervaring. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:

Vind ik nogal reuze meevallen. Want ik weet ook dat als je het elke week doet of eens in de 2 weken, dat de pillen z'n werk niet meer optimaal doen en dan geniet je er dus niet van. Feesten met XTC op is geweldig, maar feesten zonder is absoluut geen ramp.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:56 

dat ik zo ziek ben komt denkik niet egt door de x, zoals chukkels [volges mij] zei, omdat et je weerstand verlaagd. :P
maar die maat van me [waar ik redelijk wat keren van uit zn flesje heb gedronken :P] voelde zich vrijdag al niet helemaal gezond meer :P en is ook ziek deze week xd
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:57 

Hardtraxxer

Waarom is hier het grootste gedeelte trouwens tegen snuiven?
Ik weet dat je neus het niet zo leuk vind, maar tegenwoordig is alles slecht voor je, die ene keer snuiven maakt dan ook niet uit :')
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:03 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Waarom is hier het grootste gedeelte trouwens tegen snuiven?
Ik weet dat je neus het niet zo leuk vind, maar tegenwoordig is alles slecht voor je, die ene keer snuiven maakt dan ook niet uit :')

Geef mij maar een dikke lijn hoor! XD
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:05 

ik ga daar echt niet aan beginnen, mijn neus is al kut, kheb al redelijk vaak op random momenten bloedneuzen, zou ik gaan snuiven, heb ik non stop bloedneuzen xd
zou dr een andere manier zijn, wil et best proberen :P
maar ik ga niks in me kont stoppen xd
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen