roze sterren moet ze nog wel ophalen en testen,wrote:welke neem je ?
Maar op pill reports stond volgens mij iets van 124mg. en weeg zeft tussen de 84 en 86 kilo dat wisseld nog al eens.
roze sterren moet ze nog wel ophalen en testen,wrote:welke neem je ?
Ja daar zou je wel is gelijk in kunne hebben.wrote:Dan zou ik 12 uur beginnen, anders begint hij uit te werken voor de 2e in werking treedt. Mar je zal het helemaal geweldig gaan vinden.
Ik zal wel is even kijken ik wil sowizo niet te hard gaan.wrote:tsja,, maar ik zou toch maar 2 meenemen als ik jou was. Want het kan zijn dat je van een halfje niet zo heelveel gaat voelen.
Je wil ook sowieso niet te zacht gaanwrote:Ik zal wel is even kijken ik wil sowizo niet te hard gaan.wrote:tsja,, maar ik zou toch maar 2 meenemen als ik jou was. Want het kan zijn dat je van een halfje niet zo heelveel gaat voelen.
Bedankt voor advies maar heb er niets meer aan.wrote:Je wil ook sowieso niet te zacht gaanwrote:Ik zal wel is even kijken ik wil sowizo niet te hard gaan.wrote:tsja,, maar ik zou toch maar 2 meenemen als ik jou was. Want het kan zijn dat je van een halfje niet zo heelveel gaat voelen.Ik zou 2 meenemen met de intentie om 1,5 te nemen. Om 12 uur beginnen met 1e halve. Mocht je om half 2 niet zoveel van voelen, doe er dan een halve bij, en dan rond een uur of 4 nog een halve. Als de 1e halve gewoon goed lekker gaat, dan de 2e halve en evt. 3e halve wat later
Ik ben druk bezig,wrote:Dus je moet nuchter? of ga je iets anders regelen.
ja maar voor jou is nuchter zijn een uitzondering of niet?wrote:Hahaik ben daar ook nuchter. nou jah drank dan
Maar heb je nog aanraders voor een 1e keer?wrote:haha, dat klopt
Methylone en dan een bommetje of in capsules. Echt goddelijk spul en niet illegaalwrote:haha 1e keer X al gehad,
Maar aanraders om een 1e keer te proberen,
wil niet snuiven,
Ik raad je aan om gewoon wat te lezen op allerlei drug info sites en zo zelf een mening te vormen over alle verschillende soorten en merken, kan je zelf beslissen wat je nog een keer wil proberenwrote:haha 1e keer X al gehad,
wil niet snuiven,
is dat nog makkelijk te krijgen?wrote:Methylone en dan een bommetje of in capsules. Echt goddelijk spul en niet illegaalwrote:haha 1e keer X al gehad,
wil niet snuiven,
@robert
Ik moet echt wennen aan je avatar. Maar hij is wel fucking vet!