Zijn dat je knuffelwijffies pepepe?
Leuk is dat he
Leuk is dat he
We vinden 't gewoon leuk om t er 24/7 over te hebbenwrote:op HT bedoel ik (ik weet dat het niet zo is)wrote:Mensen van hardtraxx? Mensen uit je omgeving?wrote:soms heb ik echt het gevoel alsof mensen aan de drugs verslaafd zijn
mijn gevoel, denk niet dat dat zo is:P
Hoe bedoel je het?
Aan sommige mensen zie je dat ze aan de shit zitten, maar die zitten dan ook aan de goede shit (cocaine,heroine) dat zie je wel.
maar bij andere drugs zie je het niet aan mensen, of iig moeilijk
maar soms lees ik reactie dat het net lijkt alsof mensen 24/7 gebruiken
sorry zit op me broers acc
hahaha zeg dat wel , de drugs van het vorige feest is nog niet eens uit gewerkt en we praten al weer over de volgende keer.wrote:We vinden 't gewoon leuk om t er 24/7 over te hebben
Nog 3 daagjes en dan Houseqlassicswrote:hahaha zeg dat wel , de drugs van het vorige feest is nog niet eens uit gewerkt en we praten al weer over de volgende keer.wrote:We vinden 't gewoon leuk om t er 24/7 over te hebben![]()
Maar is wel 1 van de actiefste topic's
pff wel jaloers had mij ook wel vet gelijkt, maar heb het geld er niet voor..wrote:Nog 3 daagjes en dan Houseqlassicswrote:hahaha zeg dat wel , de drugs van het vorige feest is nog niet eens uit gewerkt en we praten al weer over de volgende keer.wrote:We vinden 't gewoon leuk om t er 24/7 over te hebben![]()
Maar is wel 1 van de actiefste topic'sLekker beginnen met iets meer dan een halve canadees. Maat van me die dan voor 't eerst doet, begint met iets meer dan een halve rode dollar (2/3 ofzo). Heb net weer de 10 years of Houseqlassics CDs geluisterd en 't klinkt echt als vette spacemuziek
betaal jijwrote:Of zullen we toch gaan?
hahaha!wrote:betaal jijwrote:Of zullen we toch gaan?ga ik mee XD
Kom gezellig mee joh, kunnen jullie voor de verandering de nuchtere zijn tussen de waasbazenwrote:betaal jijwrote:Of zullen we toch gaan?ga ik mee XD
Haha, Robert en nuchter? Grappig!wrote:Kom gezellig mee joh, kunnen jullie voor de verandering de nuchtere zijn tussen de waasbazenwrote:betaal jijwrote:Of zullen we toch gaan?ga ik mee XD
Hetzelfde, alleen 2c-c is de meest "rustige" van de 2c-familie blijkbaar. Heel relaxed maar wel veel visuals. Ik heb zelf geen idee want heb het zelf nog nooit geprobeerd, dus kan alleen afgaan op het gene wat iemand die ik heel toevallig niet ken aan mij heeft verteldwrote:2c-c? Wat doet dat met je? Ken wel 2c-b, 2c-x, 2c-e enzo
Is inderdaad zo lekker!wrote:Zijn dat je knuffelwijffies pepepe?
Leuk is dat he
Dat is indd heerlijk, vriendin van mij wil het ook een keertje doenwrote:Hou op haha, ik krijg gelijk alweer zin in de volgende knuffel-avond![]()
Vroeger deed ik dat nooit maar sinds d'r een paar meiden mee gaan die dat spul gebruiken en vervolgens niets anders willen doen dan knuffelen en kroelen is het mn nieuwe favoriete bezigheid hahaha.
is ook 1 wakker meteen in drugs forumwrote:Dat is indd heerlijk, vriendin van mij wil het ook een keertje doenwrote:Hou op haha, ik krijg gelijk alweer zin in de volgende knuffel-avond![]()
Vroeger deed ik dat nooit maar sinds d'r een paar meiden mee gaan die dat spul gebruiken en vervolgens niets anders willen doen dan knuffelen en kroelen is het mn nieuwe favoriete bezigheid hahaha.en verstandig van je Daan dat je je niet aan de MDMA gaat dit weekend
ff je serotonine beetje opsparen
hahawrote:is ook 1 wakker meteen in drugs forumwrote:Dat is indd heerlijk, vriendin van mij wil het ook een keertje doenwrote:Hou op haha, ik krijg gelijk alweer zin in de volgende knuffel-avond![]()
Vroeger deed ik dat nooit maar sinds d'r een paar meiden mee gaan die dat spul gebruiken en vervolgens niets anders willen doen dan knuffelen en kroelen is het mn nieuwe favoriete bezigheid hahaha.en verstandig van je Daan dat je je niet aan de MDMA gaat dit weekend
ff je serotonine beetje opsparen
maar dat indd chill
, we moeten gwn voortaan een knuffel meeting houden XD
Ik stem voor haha.wrote: we moeten gwn voortaan een knuffel meeting houden XD
Als jij de chickz regelt, ouwe playboywrote:Ik stem voor haha.wrote: we moeten gwn voortaan een knuffel meeting houden XD
knuffelen is altijd relaxt, maar dan echt een stevige knuffelwrote:Knuffelen![]()
haha, goeie omschrijving van hoe de knuffel moetwrote:knuffelen is altijd relaxt, maar dan echt een stevige knuffelwrote:Knuffelen![]()
ff flink alles aanspannen, en dan rustig loslaten... so dan komt er een gevoel door je heen
oelala