Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

(L)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:00 

haha :P
dit klinkt egt te raar :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:05 

Donateur

KSwoosh schreef:

knuffel op ze tijd kan toch best :thumbup:

Volgende keer Kwoosh als je uit je dak ben, dan moet je gewoon ff knuffelen :P dan snap je wat we bedoelen
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Kut zeg, vriend van me kan niet meer mee naar Houseqlassics, gaat nu wss op Prspct XL proberen... maar ik heb dus misschien een HQ kaartje over voor minder dan normaal - laat maar weten als je interesse hebt :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:23 

Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:

Volgende keer Kwoosh als je uit je dak ben, dan moet je gewoon ff knuffelen :P dan snap je wat we bedoelen

is goed :P
heb dr nu al zin in xd
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:30 

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:

heb dr nu al zin in xd

hahaha xd
Ik heb ff een vraagje, ik ga 13 november naar Pokkeherrie.
Maar... ik slaap daarna bij mijn vriendin thuis en die moeder haalt ons dan s'ochtends weer bij het station op, wat raden jullie aan om te gebruiken want van 22.00 tot 5.00 in de Frenchcore area houd ik niet vol met m'n astma xd en niet alleen daarom ook voor het gevoel natuurlijk..
Maar wat werkt het snelste weer uit (waar je het het minst ziet zeg maar) en wat is natuurlijk het lekkerst bij 200+ bpm. :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ik zou zeggen dat astma en drugs geen goeie combinatie is :huh:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:41 

Donateur

Cyrildales schreef:
KSwoosh schreef:
KSwoosh schreef:

heb dr nu al zin in xd

hahaha xd
Ik heb ff een vraagje, ik ga 13 november naar Pokkeherrie.
Maar... ik slaap daarna bij mijn vriendin thuis en die moeder haalt ons dan s'ochtends weer bij het station op, wat raden jullie aan om te gebruiken want van 22.00 tot 5.00 in de Frenchcore area houd ik niet vol met m'n astma xd en niet alleen daarom ook voor het gevoel natuurlijk..
Maar wat werkt het snelste weer uit (waar je het het minst ziet zeg maar) en wat is natuurlijk het lekkerst bij 200+ bpm. :P

Neem een snuifie of bommetje PEP ;) Zie je niet aan iemand als je het in lage dosis gebruikt.

Anders een half pilletje, ofso

En anders gewoon je zonnebril ophouden als moeders komt :D

Of raadpleeg Chukkelz ff, over Methylone :)
Hoorde dat je daar ook minder strak van uit je kop kijkt, maar toch een beetje hetzelfde energieke/euforische effect hebt
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:48 

PNXRMX schreef:

Nooit problemen mee gehad.
@ Kevin Oké ja zat ook al aan pep te denken want van pillen ga ik altijd behoorlijk klapperkaken en krijg moeilijk grote doppen :P
Nog meer tips?
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:49 

Donateur

Cyrildales schreef:
PNXRMX schreef:

@ Kevin Oké ja zat ook al aan pep te denken want van pillen ga ik altijd behoorlijk klapperkaken en krijg moeilijk grote doppen :P
Nog meer tips?

tegen het kaakschaatsen kan je magnesium tabbletten slikken voordat je naar het feest gaat, neem 1000mg magnesium, en je kaken staan zo goed als stil, jaa alleen die grote kijkers krijg je niet somaar weg.. behalve als het daglicht is
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:53 

Kevin-Raw schreef:
Cyrildales schreef:
PNXRMX schreef:

Nog meer tips?

tegen het kaakschaatsen kan je magnesium tabbletten slikken voordat je naar het feest gaat, neem 1000mg magnesium, en je kaken staan zo goed als stil, jaa alleen die grote kijkers krijg je niet somaar weg.. behalve als het daglicht is

Ja daarom, wat moet die moeder wel niet denken haha
Maar hoeveel moet er in zo'n bommetje en hoe maak je dat precies?
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:56 

Donateur

Heb zelf nog nooit PEP gebruikt, maar meeste doen het in een capsuletje, of een in vloeitje.

Gewoon een vloeitje nemen, een mooi pizzapuntje van maken, en volgooien maar.

Voor de goede dosis, moet je bij Robertt of Pepepe wezen :P Dat zijn de experts :whistle:

Maar volgens mij zoon 200mg per bommetje ^^
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:00 

Kevin-Raw schreef:
Heb zelf nog nooit PEP gebruikt, maar meeste doen het in een capsuletje, of een in vloeitje.

Voor de goede dosis, moet je bij Robertt of Pepepe wezen :P Dat zijn de experts :whistle:

Oké zal is kijken ;)
Gooi d'r wel een hele gram in :woot:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:04 

Donateur

Cyrildales schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oké zal is kijken ;)

:oh:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:09 

Donateur

ik zou dan gewoon een halve pil droppen. is na 3 uurtjes uitgewerkt. Ze zien het natuurlijk wel aan je :')

Edit:

En pep als je 1 bommetje neemt kan wel uitgewerkt zijn na een paar uurtjes. maar dat is bij mij nooit geval. ik ben na gebruik altijd 12 uren zwaar actief :lol:
Of je moet heel weinig in dat bommetje stoppen.

Maar als ik jou was zou ik gewoon een half snoepje nemen.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:17 

Kevin-Raw schreef:
Cyrildales schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oké zal is kijken ;)

:oh:

Dat meende ik natuurlijk niet serieus :P
@ Robert, oké het enige probleem bij pep is dat je er vrijwel niet van kan slapen toch? aangezien ik bij mijn vriendin slaap (die gaat ook mee) lijkt me dat vrij irritant.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:26 

Donateur

ja klopt, van pep kan je heel moeilijk slapen. En als je al slaapt na gebruik, maak je een hele onrustige nacht. En na gebruik van pillen, kan je meestal wel slapen. Heb ik dan, kan natuurlijk bij iedereen weer anders zijn.

En na gebruik een joint roken kan ook helpen ;)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:31 

Donateur

roberttt schreef:
ja klopt, van pep kan je heel moeilijk slapen. En als je al slaapt na gebruik, maak je een hele onrustige nacht. En na gebruik van pillen, kan je meestal wel slapen. Heb ik dan, kan natuurlijk bij iedereen weer anders zijn.

na het gebruik van pillen, slaap ik echt als een roosje :$
maarja bij je vriendin "slapen" , dan mag het toch ook wel een onrustige nacht worden :whistle:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:37 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

maarja bij je vriendin "slapen" , dan mag het toch ook wel een onrustige nacht worden :whistle:

als je aan de pep zit :lol: heeft ie er bij mij geen zin in hoor :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:44 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

als je aan de pep zit :lol: heeft ie er bij mij geen zin in hoor :lol:

Ojaaa, helemaal niet aan gedacht :innocent: Bij mij met snoepjes precies hetzelfde :P Zelfs plassen is moeilijk met iets teveel op :$ , en het lijkt net een dood stukje vlees wat er hangt :x
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:47 

Donateur

hahaha ja :lol: :lol: . naar de wc kan ik ook nooit. sta ik daar bij die pot, moet je vet nodig. Druk zetten maar wil maar niet, kwartier verder, wil het nog niet :P en dan geef ik het altijd op. :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:49 

Donateur

roberttt schreef:
hahaha ja :lol: :lol: . naar de wc kan ik ook nooit. sta ik daar bij die pot, moet je vet nodig. Druk zetten maar wil maar niet, kwartier verder, wil het nog niet :P en dan geef ik het altijd op. :lol:

Klopt, maar op een gegeven moment moet je soo nodig, dat alles eruit stroomt! en dan komt er echt geen einde aan :P en dan voel je nog geeneens dat je aan het zeiken ben, je ziet het alleen maar stromen :')
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:51 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Klopt, maar op een gegeven moment moet je soo nodig, dat alles eruit stroomt! en dan komt er echt geen einde aan :P en dan voel je nog geeneens dat je aan het zeiken ben, je ziet het alleen maar stromen :')

hahaha ja :P maar wat lucht het op :P sta je daar met een dikke glimlach op je kop
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:59 

Hardtraxxer

Pff dat had ik op Ground Zero echt té erg. Hele nacht amper naar de wc geweest. Stap ik die bus in, moest ik echt om de 5 minuten naar de wc.
Al die mensen zagen mij weer voor de 18e keer langskomen, ging ik weer ff pissen :')
Zaterdag voor het eerst aan de pep op een feest :woot:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 16:01 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

hahaha ja :P maar wat lucht het op :P sta je daar met een dikke glimlach op je kop

Dat gevoel is zoooo lekker!!! Komen er echt liters er uit voor je gevoel, dikke grijns op je gezicht dan :P
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen