Tabak zie je ook niet echt.
,Z oweer even een nieuwe lading methylone en 4-fmp besteld. Kan er weer tegenaan!
,Z oweer even een nieuwe lading methylone en 4-fmp besteld. Kan er weer tegenaan!
lekker hoor! , vanavond 2c-c ophalen! volgende week weer 100 rode dollars!wrote:Tabak zie je ook niet echt.
wrote:Tabak zie je ook niet echt.
je ben maar een mazzelaar jijwrote:wrote:Tabak zie je ook niet echt.
,Z oweer even een nieuwe lading methylone en 4-fmp besteld. Kan er weer tegenaan!![]()
ook voor mij he
Jij hebt mij Fast Forward weggegeven afgelopen zaterdag, ik bestel nooit meer wat voor jou :'(wrote:wrote:Tabak zie je ook niet echt.
,Z oweer even een nieuwe lading methylone en 4-fmp besteld. Kan er weer tegenaan!![]()
ook voor mij he
nouu, normaal krijgt ie ook alles van mij, dus het mocht tijd worden dat ie iets voor mij haaltwrote:je ben maar een mazzelaar jijwrote:wrote:Tabak zie je ook niet echt.
ook voor mij he
Heb nog 1 ...wrote:Jij hebt mij Fast Forward weggegeven afgelopen zaterdag, ik bestel nooit meer wat voor jou :'(wrote:wrote:Tabak zie je ook niet echt.
ook voor mij he
en btw, die dingen zijn uit de handel. Kan er dus hierna nooit meer aan komen. Of jij moet ze kunnen produceren.wrote:Ok dan heb ik ook voor jou besteld![]()
I know, daarom wil ik er op Qlimax nog 1 keer met volle teugen van genietenwrote:en btw, die dingen zijn uit de handel. Kan er dus hierna nooit meer aan komen. Of jij moet ze kunnen produceren.wrote:Ok dan heb ik ook voor jou besteld![]()
en zo niet, heb ik hier nog wel een aluminium honkbalknuppel liggenwrote:jamoet me mama ze wel terug geven he. zal haar wel lief vragen
Er is nog iets meer dan de helft van over haha.wrote: Jij hebt mij Fast Forward weggegeven afgelopen zaterdag, ik bestel nooit meer wat voor jou :'(
op HT bedoel ik (ik weet dat het niet zo is)wrote:Mensen van hardtraxx? Mensen uit je omgeving?wrote:soms heb ik echt het gevoel alsof mensen aan de drugs verslaafd zijn
mijn gevoel, denk niet dat dat zo is:P
Hoe bedoel je het?
Aan sommige mensen zie je dat ze aan de shit zitten, maar die zitten dan ook aan de goede shit (cocaine,heroine) dat zie je wel.
maar bij andere drugs zie je het niet aan mensen, of iig moeilijk
Haha, 't is ook verstandig van me geweest om geen hele te nemen.wrote:Zonde! Het je de beste pil van dit jaar, neem je geeneens een hele
Enigste verslaafde hier is chukkels , dus valt reuze meewrote:op HT bedoel ik (ik weet dat het niet zo is)wrote:Mensen van hardtraxx? Mensen uit je omgeving?wrote:soms heb ik echt het gevoel alsof mensen aan de drugs verslaafd zijn
Hoe bedoel je het?
Aan sommige mensen zie je dat ze aan de shit zitten, maar die zitten dan ook aan de goede shit (cocaine,heroine) dat zie je wel.
maar bij andere drugs zie je het niet aan mensen, of iig moeilijk
maar soms lees ik reactie dat het net lijkt alsof mensen 24/7 gebruiken
sorry zit op me broers acc
Zeker dat je de 1000mg versie hebt?wrote:en zo niet, heb ik hier nog wel een aluminium honkbalknuppel liggenwrote:jamoet me mama ze wel terug geven he. zal haar wel lief vragen
bij de etos zitten dr btw 180 tabletten in zon pot vitamince c pillen
kan ik nog langer mee doen
hahaha zegt Roberttwrote:Enigste verslaafde hier is chukkels , dus valt reuze meewrote:wrote:soms heb ik echt het gevoel alsof mensen aan de drugs verslaafd zijn
op HT bedoel ik (ik weet dat het niet zo is)
maar soms lees ik reactie dat het net lijkt alsof mensen 24/7 gebruiken
sorry zit op me broers acc
jups, had er speciaal nog ff om gevraagd bij de balie, kerel pakte ze zo uit de kast voor mewrote:Zeker dat je de 1000mg versie hebt?wrote:en zo niet, heb ik hier nog wel een aluminium honkbalknuppel liggenwrote:jamoet me mama ze wel terug geven he. zal haar wel lief vragen
bij de etos zitten dr btw 180 tabletten in zon pot vitamince c pillen
kan ik nog langer mee doen
Haha ja hoor, is altijd weer een groot feest.wrote:Je hebt het dus leuk gehad met die 2 meiden die met je mee waren?