dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb nu even geen zin om een party report te maken, die komt morgen wel. Wel moet ik zeggen dat ik het niet aan durfde om aan de pillen te gaan. Want tering wat ging ik hard! Ik durf zelf te stellen dat de 2e inslag even hard ging als de Fast Forward op Q-Base, wat toen m'n eerste hele pil ooit was. Maar jemig wat was het heerlijk!
Methylone? Nice! Ging het lang mee eigenlijk?
Lang genoeg haha. Zal event] een reportje maken nu ik in de trein zit.
Voor gisteren had ik 5 bommetjes klaar liggen. Robert had ook wel zin, maar zag e uiteindelijk toch van af. De planning was eigenlijk om 2 bommetjes van 200 & 180 mg te doen en daarna een FF. Maar daar kwam het (gelukkig) niet van.
Tegen iets over half 12 nam ik de eerste in. Ik had zin in de coming up bij de meeting. Ik had helaas wel de verkeerde gepakt van 180 mg in plaats van die van 200 merkte ik later. Langzaam kwam hij op en tijdens The Pitcher had ik het ultieme love gevoel zoals van ectacy. Heerlijk! Tijdens de eerste set van NC zat de methylone op zijn top en was het ultieme gevoel aanwezig.
Na de set van NC gingen we heel snel weg bij HHZ met zijn MMA house troep om naar Balistic te gaan. Ik eigenlijk ook EA zien en ik had ook de behoefte om de inslag te voelen tijdens de set. Dus nam ik tegen het einde van Balistic de tweede dosis, dit maar 200 mg. Nog even een klein stukje van Luna gezien en daarna op naar Evil Activities. Net toen we de eetzaal verlieten voelde hem al een beetje opkomen en ik moet zeggen dat dat eerste kleine gevoel beter is dan XTC. Maar toen gebeurde er iets wat ik totaal niet had verwacht, maar wel godse lekker was: de grote inslag. We waren net 5 minuten bij EA en ik kreeg me toch een opdonder, zeg. Ik had nooit van mijn leven verwacht dat deze zo hard insloeg. Tering wat was dat gevoel lekker. Enige probleem was wel dat ik met mijn rug naar het podium moest staan of met mijn zonnebril op, omdat de strobe mij anders zounekken. Jondeju, wat ging ik hard en dit gevoel had ik sinds hele lange tijd niet meer gehad, zelfs op Fusion niet. Deze shot knalde zelfs net zo hard in als de Fast Forward op Q-Base, en dat was mijn eerste hele pil ooit en de eerste pil boven de 140 mg.
Het verschil met de FF was alleen dat de Methylone geen gas terug nam. Hij bleef op dezelfde sterkte. Ik bleef even hard gaan als bij EA voor de eerst komende 2,5 uur. Tijdens NC live en Tuneboy ging ik voor mijn gevoel lekkerder dan ooit. Mar ik ging wel heel hard en ik twijfelde dan ook of ik er goed aan zou doen om er nog een zou nemen. Ik wist in ieder geval zeker dat ik geen pilletje zou gaan nemen. 1 omdat ik met methylone al hard genoeg ging en 2 omdat het toch een RC-middel is en je niet te enthousiast moet combineren.
Helder blijf je er in ieder geval dus wel bij. Of in ieder geval iets helderder dan met MDMA. Tegen het einde van Zany begon hij eindelijk wat gas terug te nemen en besloot ik om de laatste shot te droppen. Deze keer wel minder mg, namelijk165. Nog een van 200 zou onverantwoordelijk zijn. Omdat het iets meer dan 3 uur geleden was dat ik de laatste dropte ging hij wel iets minder hard, maar nog steeds super. Ik had mijn twijfels of hij het tot het einde zou volhouden, mar het lukte. Tijdens WS en Tatanka ging ik heerlijk en Donkey Rollers behoeft geen uitleg. Heerlijk gewoon! En ook het laatste uur hardcore ging top.
De laatste 20 minuten begon het euforische gevoel wel snel weg te zakken, maar het speedy gevoel kwam daarvoor wel weer terug. Moe werd ik niet, maar ik begon mijn lichaam wel steeds meer te voelen. Ook werd ik steeds vager van begrip. Midden in een zin de draad kwijt raken bijvoorbeeld of dingen compleet niet of anders verstaan.
Toen het feest was afgelopen was ik hartstikke duf en mijn benen waren op. Maar echt moe waas ik niet. Slapen lukte niet, maar ik werd wel nog trager van begrip. Eenmaal thuis kon ik ook niet meteen slapen en als ik in slap viel, werd ik na een uurtje weer wakker. Toch al met al gisteren en vanacht wel een uur of 12 geslapen schat ik zo. Heb alleen nu wel koppijn bij mijn voorhoofd. Ik denk dat ik me kop gestoten heb ofzo.
Al met al is dit gewoon een top drug. En het zou me niks verbazen als dit snel op de opiumlijst komt te staan.
Volgende keer bij minus is more de combi met 4-fmp proberen denk ik, dan wel een lagere dosis want op Qlimax gaat de MDMA weer door mijn keel.