Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:33 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
robertt, toch maar is aan de magnesium gaan ;) werkt echt! :thumbup:

gister avond heb ik zo'n pil gehad :P maar blijkbaar werkte het niet :P helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:33 

Donateur

Ik merk het tegenwoordig ook niet meer (de eerste keren wel, maar toen lette ik er veel op). Dan denk ik altijd dat ik er vrij normaal bij loop... tot ik de foto's van de volgende dag zie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:43 

Kevin-Raw schreef:
robertt, toch maar is aan de magnesium gaan ;) werkt echt! :thumbup:

waarvoor dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:46 

Donateur

Ontspanning van lichaam en geest, vooral handig voor gespannen kaakspieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:48 

Mol schreef:
Ontspanning van lichaam en geest, vooral handig voor gespannen kaakspieren.

oh haha :P
vond et wel grappig om mee te maken :P
is toch niet slecht fzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:50 

Donateur

Dat kaakschaatsen bedoel je? In principe niet, soms breekt er wel een stukje tand af though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:51 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
haha klopt, ik heb trouwens nooit in de gaten dat mijn kaak zo gaat. Gister ook niet en toen bleek het nog al heel erg te zijn.
Terwijl ik dacht dat ik ze gewoon op elkaar hield :lol:

Dat had ik op Q-base, dacht ik totaaaal geen last had van kauwen of iets dergelijk, dus ook geen kauwgom genomen ofso. Volgende dag echt heel me bovenlip en wangen kapot gekauwt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:52 

kaakschaatsen had ik niet zoveel gedaan met tanden op elkaar gelukkig
maar idd, mijn onderlip voelt wel een stuk anders als normaal nu :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:58 

Hardtraxx Addict

echt een wonder, ik heb gisteravond gewoon op 2 halvjes gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Iemand hier behalve Mol die naar Houseqlassics gaat volgende week? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:40 

Hardtraxx Elite

NaarDeQlote schreef:

Deed ik op Fusion ook, ging dus mooi fout. En op feesten waar ik dat eerder heb gedaan ging dat ook helemaal mis. Voor de rest nog nooit echt problemen gehad.. :P Dus voor mij geen halfjes meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
NaarDeQlote schreef:

Deed ik op Fusion ook, ging dus mooi fout. En op feesten waar ik dat eerder heb gedaan ging dat ook helemaal mis. Voor de rest nog nooit echt problemen gehad.. :P Dus voor mij geen halfjes meer.

Hoe bedoel je? Verkeerd gevallen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:53 

Hardtraxx Elite

Als ik met halfjes werk voel ik me sowieso niet optimaal. En als alles dan is uitgewerkt ga ik hard over m'n gier.. 't Kan pure toeval zijn maar het valt toch wel op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nu even geen zin om een party report te maken, die komt morgen wel. Wel moet ik zeggen dat ik het niet aan durfde om aan de pillen te gaan. Want tering wat ging ik hard! Ik durf zelf te stellen dat de 2e inslag even hard ging als de Fast Forward op Q-Base, wat toen m'n eerste hele pil ooit was. Maar jemig wat was het heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 22:34 

Hardtraxx Addict

Zoo Roberttt, wat was die FF ziek haha.
Was van plan een halve te nemen, maar kwam er later pas achter dat ik er maar 1/3e van af had gebeten.
Nou heb ik normaal gesproken 120 tot 130mg nodig om echt lekker te gaan, maar van dat ene kleine stukje van die FF ging ik me toch hard!
Thanks again (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:10 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik heb nu even geen zin om een party report te maken, die komt morgen wel. Wel moet ik zeggen dat ik het niet aan durfde om aan de pillen te gaan. Want tering wat ging ik hard! Ik durf zelf te stellen dat de 2e inslag even hard ging als de Fast Forward op Q-Base, wat toen m'n eerste hele pil ooit was. Maar jemig wat was het heerlijk!

Methylone? Nice! Ging het lang mee eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 09:32 

Donateur

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Jaa chukkelz ben ik ook wel benieuwd naar, dat is toch Explosion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 09:44 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Lang genoeg haha. Zal event] een reportje maken nu ik in de trein zit.

Voor gisteren had ik 5 bommetjes klaar liggen. Robert had ook wel zin, maar zag e uiteindelijk toch van af. De planning was eigenlijk om 2 bommetjes van 200 & 180 mg te doen en daarna een FF. Maar daar kwam het (gelukkig) niet van.

Tegen iets over half 12 nam ik de eerste in. Ik had zin in de coming up bij de meeting. Ik had helaas wel de verkeerde gepakt van 180 mg in plaats van die van 200 merkte ik later. Langzaam kwam hij op en tijdens The Pitcher had ik het ultieme love gevoel zoals van ectacy. Heerlijk! Tijdens de eerste set van NC zat de methylone op zijn top en was het ultieme gevoel aanwezig.

Na de set van NC gingen we heel snel weg bij HHZ met zijn MMA house troep om naar Balistic te gaan. Ik eigenlijk ook EA zien en ik had ook de behoefte om de inslag te voelen tijdens de set. Dus nam ik tegen het einde van Balistic de tweede dosis, dit maar 200 mg. Nog even een klein stukje van Luna gezien en daarna op naar Evil Activities. Net toen we de eetzaal verlieten voelde hem al een beetje opkomen en ik moet zeggen dat dat eerste kleine gevoel beter is dan XTC. Maar toen gebeurde er iets wat ik totaal niet had verwacht, maar wel godse lekker was: de grote inslag. We waren net 5 minuten bij EA en ik kreeg me toch een opdonder, zeg. Ik had nooit van mijn leven verwacht dat deze zo hard insloeg. Tering wat was dat gevoel lekker. Enige probleem was wel dat ik met mijn rug naar het podium moest staan of met mijn zonnebril op, omdat de strobe mij anders zounekken. Jondeju, wat ging ik hard en dit gevoel had ik sinds hele lange tijd niet meer gehad, zelfs op Fusion niet. Deze shot knalde zelfs net zo hard in als de Fast Forward op Q-Base, en dat was mijn eerste hele pil ooit en de eerste pil boven de 140 mg.

Het verschil met de FF was alleen dat de Methylone geen gas terug nam. Hij bleef op dezelfde sterkte. Ik bleef even hard gaan als bij EA voor de eerst komende 2,5 uur. Tijdens NC live en Tuneboy ging ik voor mijn gevoel lekkerder dan ooit. Mar ik ging wel heel hard en ik twijfelde dan ook of ik er goed aan zou doen om er nog een zou nemen. Ik wist in ieder geval zeker dat ik geen pilletje zou gaan nemen. 1 omdat ik met methylone al hard genoeg ging en 2 omdat het toch een RC-middel is en je niet te enthousiast moet combineren.

Helder blijf je er in ieder geval dus wel bij. Of in ieder geval iets helderder dan met MDMA. Tegen het einde van Zany begon hij eindelijk wat gas terug te nemen en besloot ik om de laatste shot te droppen. Deze keer wel minder mg, namelijk165. Nog een van 200 zou onverantwoordelijk zijn. Omdat het iets meer dan 3 uur geleden was dat ik de laatste dropte ging hij wel iets minder hard, maar nog steeds super. Ik had mijn twijfels of hij het tot het einde zou volhouden, mar het lukte. Tijdens WS en Tatanka ging ik heerlijk en Donkey Rollers behoeft geen uitleg. Heerlijk gewoon! En ook het laatste uur hardcore ging top.

De laatste 20 minuten begon het euforische gevoel wel snel weg te zakken, maar het speedy gevoel kwam daarvoor wel weer terug. Moe werd ik niet, maar ik begon mijn lichaam wel steeds meer te voelen. Ook werd ik steeds vager van begrip. Midden in een zin de draad kwijt raken bijvoorbeeld of dingen compleet niet of anders verstaan.

Toen het feest was afgelopen was ik hartstikke duf en mijn benen waren op. Maar echt moe waas ik niet. Slapen lukte niet, maar ik werd wel nog trager van begrip. Eenmaal thuis kon ik ook niet meteen slapen en als ik in slap viel, werd ik na een uurtje weer wakker. Toch al met al gisteren en vanacht wel een uur of 12 geslapen schat ik zo. Heb alleen nu wel koppijn bij mijn voorhoofd. Ik denk dat ik me kop gestoten heb ofzo.

Al met al is dit gewoon een top drug. En het zou me niks verbazen als dit snel op de opiumlijst komt te staan.

Volgende keer bij minus is more de combi met 4-fmp proberen denk ik, dan wel een lagere dosis want op Qlimax gaat de MDMA weer door mijn keel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 09:54 

Donateur

Soo mooi verslagje :thumbsup:
Wordt nu wel heel nieuwschierig naar die methylone :drool:
misschien maar ff rond vragen wie het hier in de buurt hosselt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 10:26 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Soo mooi verslagje :thumbsup:
Wordt nu wel heel nieuwschierig naar die methylone :drool:
misschien maar ff rond vragen wie het hier in de buurt hosselt :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 10:45 

Donateur

Vroegah kon je het gewoon via internet regelen, maar das tegenwoordig niet meer aan de orde helaas. 'T is haast overal verboden.

Ik gok echter wel dat je het kan combineren met MDMA, of het veel effect heeft weet ik alleen niet omdat ze toch vrijwel dezelfde uitwerkingen hebben. De combinatie 4fmp+Methylone moet wel enorm gruwelijk zijn. Ik zou dan eerst beginnen met de 4-fmp.

Maareh DAMN, heus overstijgt dat het love-gevoel van MDMA? Snel zien te krijgen dat spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vroegah kon je het gewoon via internet regelen, maar das tegenwoordig niet meer aan de orde helaas. 'T is haast overal verboden.

Ik gok echter wel dat je het kan combineren met MDMA, of het veel effect heeft weet ik alleen niet omdat ze toch vrijwel dezelfde uitwerkingen hebben. De combinatie 4fmp+Methylone moet wel enorm gruwelijk zijn. Ik zou dan eerst beginnen met de 4-fmp.

Maareh DAMN, heus overstijgt dat het love-gevoel van MDMA? Snel zien te krijgen dat spul!
dawasiknie schreef:

Maareh DAMN, heus overstijgt dat het love-gevoel van MDMA? Snel zien te krijgen dat

Ja het is echt goddelijk spul, maar de reden waarom ik geen pil nam, was omdat ze zeggen dat nog niet veel mensen een dosis van boven de 500mg hebben gehad op 1 avond en ik zat al bijna op 400, dus dan toch maar de zekerheid nemen. Heb nu nog ongeveer 500 mg over op voorraad en ik ga denk ik bij MIM de combi met 4-fmp proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:35 

Donateur

Wat kost methylone per gram ongeveer?, en kan je het nog ergens aan zien dat het goede is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:40 

Hardtraxx Veteran

Geen idee hoe je het kan zien. Het is in ieder geval wit. Ik betaalde voor 2 gram 45 euro. Dus ongeveer 4 euro per normale dosis. Redelijke prijs dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:48 

Donateur

Chukkels schreef:
Geen idee hoe je het kan zien. Het is in ieder geval wit. Ik betaalde voor 2 gram 45 euro. Dus ongeveer 4 euro per normale dosis. Redelijke prijs dus.

Dat is indd een prachtig prijsje voor zo goed uit je dak te zijn :drool:
maarja moet eerst erachter komen hoe ik eraan ga komen :P :innocent:
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen