Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:51 

Hardtraxx Veteran

Schijnt dat ze het bij mij in de buurt nog in de smart shop verkopen. Geen idee of het echt zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:57 

Hardtraxx Newbie

drugsgebruik voor laagopgeleiden? haha, Wordt nergens zoveel gebruikt als door hoogopgeleide mense hoor! Alleen die kunnen er vaak beter mee omgaan, en dus is het deel dat CBR in de statistieken van de verslavingszorg etc heeft staan inderdaad vaak lageropgeleid:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 12:00 

Donateur

badciepo schreef:
drugsgebruik voor laagopgeleiden? haha, Wordt nergens zoveel gebruikt als door hoogopgeleide mense hoor! Alleen die kunnen er vaak beter mee omgaan, en dus is het deel dat CBR in de statistieken van de verslavingszorg etc heeft staan inderdaad vaak lageropgeleid:p

haha klopt, het is ook een uitspraak van Skedoedelefloeps :P Die heb ook heel de discussie en tegenaanvallen moet aanhoren, haha.. dus niet denken dat ik die opmerking heb gezegt, het is gwoon een citaat van die Skedoedelefloeps

150 pagina's bereikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 12:51 

Hardtraxx Veteran

kwas zaterdag nacht helemaal van het patje:P...2 gram pep + 2 bommetjes + anderhalve blauw hartje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 12:52 

Donateur

donkeyrollers schreef:
kwas zaterdag nacht helemaal van het patje:P...2 gram pep + 2 bommetjes + anderhalve blauw hartje :yay:

Je was op Thrilogy toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:05 

Hardtraxx Veteran

Nog even de plus en minpunten van methylone op een rij:

+
Het love gevoel zoals dat van MDMA overheerst het speedy gevoel, maar beide zijn goed merkbaar.

Minder kaakschaatsen dan bij ectacy.

De top duurt langer dan bij ectacy.

Je staat minder strak.

De coming up is binnen 20 minuten merkbaar.

Het is nog niet illegaal.

-

Lastig te verkrijgen

veel hogere verslavingsfactor dan MDMA of speed.

Nog geen bekendheid van de mogelijke bijwerkingen, behalve dezelfde als MDMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:18 

pepepe schreef:
Zoo Roberttt, wat was die FF ziek haha.
Was van plan een halve te nemen, maar kwam er later pas achter dat ik er maar 1/3e van af had gebeten.
Nou heb ik normaal gesproken 120 tot 130mg nodig om echt lekker te gaan, maar van dat ene kleine stukje van die FF ging ik me toch hard!
Thanks again (L)

dus daar is de man met de smileys-avatar die ik op Thrillogy ontmoette xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:25 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nog even de plus en minpunten van methylone op een rij:

+
Het love gevoel zoals dat van MDMA overheerst het speedy gevoel, maar beide zijn goed merkbaar.

Minder kaakschaatsen dan bij ectacy.

De top duurt langer dan bij ectacy.

Je staat minder strak.

De coming up is binnen 20 minuten merkbaar.

Het is nog niet illegaal.

-

Lastig te verkrijgen

Nog geen bekendheid van de mogelijke bijwerkingen, behalve dezelfde als MDMA

Als het nog niet illegaal is, waar is het dan te verkrijgen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:41 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
robertt, toch maar is aan de magnesium gaan ;) werkt echt! :thumbup:

gister avond heb ik zo'n pil gehad :P maar blijkbaar werkte het niet :P helaas

1tje? Meestal zijn Magnesium pillen maar iets van een 250 a 300mg, misschien soms 400mg. Daar moet je eens even voor kijken op de verpakking. Je hebt wel een 1000mg nodig tegen het kaakschaatsen ;) Ik had gisteren 900mg op, hielp wel een beetje maar toch serieus gespannen kaken, dag nadien wel totaal geen last.

@ Kasper: Waar ik het over had was inderdaad dat xtc de serotonine in je hersenen opmaakt, en dat stofje zorgt ervoor dat je gelukkig bent, bij overdreven en zwaar gebruik kunnen dus ook depressies voorkomen. Je moet proberen minstens een maand & onderhalve maand tussen gebruik in te houden. Anders word het gebruik zeker weten schadelijk. Om eventuele schade te beperken kun je nogal wat supplementen kopen die niet duur zijn bij de drogisterij. Zo heb je voor een paar euro potten van 1000mg vitamine C pillen (die zou iedere xtc gebruiker eigenlijk in huis moeten halen, voor het geld hoef je het niet te laten - 4a5euro voor 60st). 1x per dag nemen 2 dagen voor en na het feest. Beschermt je hersenen tegen oxidatieve stress die optreedt tijdens het gebruik van xtc. Ook een pot met magnesium pilletjes heb je voor een paar euro, die zijn wat lichter als wat je nodig hebt (1000mg) maar dan pak je er gewoon een paar. Wel eerst thuis eens een hoge dosis proberen om te zien hoe je maag erop reageert, sommige mensen krijgen van een hoge dosis magnesium diarree. Maar indien het thuis goed gaat kan je gewoon vlak voor je gaat gebruiken (of nog beter gelijk met je eerste pil) 1000mg magnesium innemen en dan blijven je kaken gespaard. Dan blijft er nog 5-HTP over, deze is wat duurder (15euro voor 60st) en vind je in de tuinen (niet bij etos). Wel zeker een aanrader, zeker als je het 1x per maand gaat doen. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor je serotonine weer bijgevuld is op natuurlijke wijze. 5-HTP is een precursor van serotonine, wat betekent dat het in je lichaam onmiddelijk word omgezet naar serotonine, waardoor je gespaard zal blijven van dinsdagdipjes en nare xtc katers. (Ik heb nog nooit een kater gehad na xtc gebruik en neem meestal 3x een gebruikersdosis op een hele nacht)

Owjee weten jullie het al, ik heb me opgegeven bij Unity Brabant als vrijwilliger. :thumbsup:

@ Christian: Hoe is de kater na Methylone? Zeker interessant om te weten aangezien je dit keer een behoorlijke dosis hebt binnen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:50 

DarkBeatz schreef:
@ Kasper: Waar ik het over had was inderdaad dat xtc de serotonine in je hersenen opmaakt, en dat stofje zorgt ervoor dat je gelukkig bent, bij overdreven en zwaar gebruik kunnen dus ook depressies voorkomen. Je moet proberen minstens een maand & onderhalve maand tussen gebruik in te houden. Anders word het gebruik zeker weten schadelijk. Om eventuele schade te beperken kun je nogal wat supplementen kopen die niet duur zijn bij de drogisterij. Zo heb je voor een paar euro potten van 1000mg vitamine C pillen (die zou iedere xtc gebruiker eigenlijk in huis moeten halen, voor het geld hoef je het niet te laten - 4a5euro voor 60st). 1x per dag nemen 2 dagen voor en na het feest. Beschermt je hersenen tegen oxidatieve stress die optreedt tijdens het gebruik van xtc. Ook een pot met magnesium pilletjes heb je voor een paar euro, die zijn wat lichter als wat je nodig hebt (1000mg) maar dan pak je er gewoon een paar. Wel eerst thuis eens een hoge dosis proberen om te zien hoe je maag erop reageert, sommige mensen krijgen van een hoge dosis magnesium diarree. Maar indien het thuis goed gaat kan je gewoon vlak voor je gaat gebruiken (of nog beter gelijk met je eerste pil) 1000mg magnesium innemen en dan blijven je kaken gespaard. Dan blijft er nog 5-HTP over, deze is wat duurder (15euro voor 60st) en vind je in de tuinen (niet bij etos). Wel zeker een aanrader, zeker als je het 1x per maand gaat doen. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor je serotonine weer bijgevuld is op natuurlijke wijze. 5-HTP is een precursor van serotonine, wat betekent dat het in je lichaam onmiddelijk word omgezet naar serotonine, waardoor je gespaard zal blijven van dinsdagdipjes en nare xtc katers. (Ik heb nog nooit een kater gehad na xtc gebruik en neem meestal 3x een gebruikersdosis op een hele nacht)

ah ok, wat een gedoe allemaal voor een pilletje slikken zeg xd
maar ik voel me nu gewoon goed enzo hoor :P en ben ook eigenlijk niet van plan et egt vaak te gaan gebruiken ;) gezien ik zelf ook geen idee heb hoe ik er aan zou moeten komen
maar is et egt nodig ja? dan zal ik binnenkort maar es gaan kijken naar die vitamine c pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:25 

Hardtraxxer

Zo was weer gezellig op thrillogy met die 2 canadezen en een capsule met kristallen.
Ey chukkels op minus is more aan de methylone ? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:29 

Donateur

Vitamine C en gezond eten is niet per sé nodig maar wel zo gezond en verstandig. Je voorkomt een kater en zorgt ervoor dat je lichaam en geest na zo'n zware nacht weer helemaal herstellen, zodat je de rest van de week gewoon zoals altijd fris en fruitig bent.

Nog even een vraagje aan Darkbeatz, zit er in die capsules van jouw ook 50 mg 5htp? Ik neem er meestal 2 dagen na gebruik 2 tegelijk en daarna de rest van de week eentje voor het slapengaan. Maar ik durf niet zo gauw meer te nemen aangezien teveel 5htp kan lijden tot een serotonine-vergiftiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:32 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Haha ja, dat ben ik dus :P
'T is me helemaal ontgaan dat je voor het eerst aan de X was joh! :huh:
Hoe is het je bevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:44 

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:

Haha ja, dat ben ik dus :P
'T is me helemaal ontgaan dat je voor het eerst aan de X was joh! :huh:
Hoe is het je bevallen?

hehe jazeker, was egt vet man :P
ik merkte em et meeste in de HC zaal :P egt vet :P

we stonden btw samen op een pic :P
feesten/hardtraxx-meeting-thrillogy-t10605-180.html#p315572
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:49 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Vitamine C en gezond eten is niet per sé nodig maar wel zo gezond en verstandig. Je voorkomt een kater en zorgt ervoor dat je lichaam en geest na zo'n zware nacht weer helemaal herstellen, zodat je de rest van de week gewoon zoals altijd fris en fruitig bent.

Nog even een vraagje aan Darkbeatz, zit er in die capsules van jouw ook 50 mg 5htp? Ik neem er meestal 2 dagen na gebruik 2 tegelijk en daarna de rest van de week eentje voor het slapengaan. Maar ik durf niet zo gauw meer te nemen aangezien teveel 5htp kan lijden tot een serotonine-vergiftiging.

50mg inderdaad, ik neem gewoon 2 dagen ervoor elke dag 1 capsule en dan een aantal dagen erna nog elke dag 1 capsule. Het is toch maar zo gezond, zeker omdat ik de laatste tijd wel vaker heb gebruikt als eens in de 2 maanden. En Loudness ook weer zowiezo, maar dan ga ik denk ik los op gewoon 2 capsules mdma met elk 110mg erin ofzo.

En ja Kasper, die vitamine C kost echt niets. Ik zou het zeker in huis halen ook al doe je het maar af en toe. Je beschermt je hersenen er gewoon mee zo :cool: En dat verkrijgen, dat komt snel genoeg als je af en toe naar feesten gaat. Grappig trouwens die gasten uit Groningen wat gewoon een focking dikke zak FF's bij had, zeker wel een 50tal. Haha verkocht ze voor 5 euro het stuk. Best wel een gekke prijs voor zo pillen op zo een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:00 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Zo heb je voor een paar euro potten van 1000mg vitamine C pillen (die zou iedere xtc gebruiker eigenlijk in huis moeten halen, voor het geld hoef je het niet te laten - 4a5euro voor 60st). 1x per dag nemen 2 dagen voor en na het feest. Beschermt je hersenen tegen oxidatieve stress die optreedt tijdens het gebruik van xtc.

Dit lees ik wel vaker alleen kun je die 1000mg beter verspreid in nemen in plaats van in 1x.. op meerdere website's staat dat het geen nut heeft om meer als 250mg te nemen per dosering. :/

Dus het zou dan meer nut hebben om bv. om de 3 of 4 uur 250mg vitamine c te nemen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:02 

Donateur

Chukkels schreef:

Hier ben ik het niet mee eens, dan MDMA true, maar dan speed? Licht eens toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:05 

DarkBeatz schreef:
En ja Kasper, die vitamine C kost echt niets. Ik zou het zeker in huis halen ook al doe je het maar af en toe. Je beschermt je hersenen er gewoon mee zo :cool:

will do!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Chukkels schreef:

Omdat je hiervan de energie van speed krijgt en het love-gevoel van MDMA. Bij 200mg methylone kun je nog niet zien dat iemand heeft gebruikt, maar het gevoel is wel top. Dit is typisch een drug dat ik ook buiten de grote feestjes zou gaan gebruiken, en daar schuilt het gevaar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:48 

Donateur

hsrobin schreef:
DarkBeatz schreef:
Zo heb je voor een paar euro potten van 1000mg vitamine C pillen (die zou iedere xtc gebruiker eigenlijk in huis moeten halen, voor het geld hoef je het niet te laten - 4a5euro voor 60st). 1x per dag nemen 2 dagen voor en na het feest. Beschermt je hersenen tegen oxidatieve stress die optreedt tijdens het gebruik van xtc.

Dit lees ik wel vaker alleen kun je die 1000mg beter verspreid in nemen in plaats van in 1x.. op meerdere website's staat dat het geen nut heeft om meer als 250mg te nemen per dosering. :/

Dus het zou dan meer nut hebben om bv. om de 3 of 4 uur 250mg vitamine c te nemen. ;)

De meeste Vitamine C-pillen zijn time-released, dus verdelen zich ook over de hele dag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:06 

Donateur

Chukkels schreef:
Mol schreef:
Chukkels schreef:

Omdat je hiervan de energie van speed krijgt en het love-gevoel van MDMA. Bij 200mg methylone kun je nog niet zien dat iemand heeft gebruikt, maar het gevoel is wel top. Dit is typisch een drug dat ik ook buiten de grote feestjes zou gaan gebruiken, en daar schuilt het gevaar in.

:nono: dus chukkelz , methylone niet voor thuisgebruik gaan doen :mad: want dan kom je er niet meer af dus, net als dat je met pep niet ziet aan iemand als die kleine dosis heb gebruikt.. daar schuilt volgens mij indd ook echt het gevaar in

Ik kwam deze site tegen, http://bestoffersforpills.com/search.php?q=methylone

Kan hem op me werk niet openen, maar zou je het gewoon daar kunne bestellen? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:15 

Donateur

Chukkels schreef:
Mol schreef:
Chukkels schreef:

Maar zo blijft het ook niet speciaal meer, plus je merkt zelf ook dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
Primair is de verslaving van speed veel erger dan die van methylone, puur omdat die stof zelf heel verslavend is.
GHB heeft wel een beetje hetzelfde als Methylone, dat kan je ook gebruiken zonder dat (de meeste) mensen t zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:27 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
hsrobin schreef:
DarkBeatz schreef:

De meeste Vitamine C-pillen zijn time-released, dus verdelen zich ook over de hele dag ;)

Zouden ze niet gewoon mdma pillen time-released kunnen maken? :innocent:
Dat zou echt te chill wezen hahahaha :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:29 

Donateur

haha ja :p om de 3 uur 140 mg los laten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:33 

Donateur

hsrobin schreef:
Zouden ze niet gewoon mdma pillen time-released kunnen maken? :innocent:
Dat zou echt te chill wezen hahahaha :love: :drool:

Haha volgens mij kan dat wel, als je er 10 caps omheen doet ofzo :P
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 471  Volgende