3 pillen ofzo ik heb geen idee meer ?
haha zeker 3 FFwrote:3 pillen ofzo ik heb geen idee meer ?
haha zeker 3 FFwrote:3 pillen ofzo ik heb geen idee meer ?
en wat snelheid van tevoren toch?>wrote:3 pillen ofzo ik heb geen idee meer ?
ik dacht eerst dus 2 groene canandese van em te hebben gekrgen hebben, blijkt 1 canadees en een olifantje te zijnwrote:Olifanten toch? Haha als ik daar 3 van in mn mik zou gooien wordt lopen ook een lastige opgave denk ik.
Toch zonde dat je na zo'n feest niks meer weet omdat je zo vdk bent eigenlijk. Ben blij dat ik daar nooit last van heb.
haha de sterkte, groene candees 135mg volgens mijwrote:ik dacht eerst dus 2 groene canandese van em te hebben gekrgen hebben, blijkt 1 canadees en een olifantje te zijnwrote:Olifanten toch? Haha als ik daar 3 van in mn mik zou gooien wordt lopen ook een lastige opgave denk ik.
Toch zonde dat je na zo'n feest niks meer weet omdat je zo vdk bent eigenlijk. Ben blij dat ik daar nooit last van heb.
geen idee wat et verschil is
vandaar dat ik die 2e veel harder voeldewrote:haha de sterkte, groene candees 135mg volgens mij
en olifante 180mgwat ik had vernomen
dat geloof ik bestwrote:vandaar dat ik die 2e veel harder voeldewrote:haha de sterkte, groene candees 135mg volgens mij
en olifante 180mgwat ik had vernomen
wel vet hoor, ,vooral voor de 1e keer =D
ik wil et best vaker doen hoor, maar darkbeatz zij ook dat et niet slim was ofzo om altijd te doenwrote:dat geloof ik bestmaar volgende feest weer?
of eens en nooit meer?
haha fantastisch, ja ik hou het ook speciaalwrote:ik wil et best vaker doen hoor, maar darkbeatz zij ook dat et niet slim was ofzo om altijd te doenwrote:dat geloof ik bestmaar volgende feest weer?
of eens en nooit meer?
moet wel speciaal blijven zegmaaral was et wel egt vet
in combinatie met die space zonnebrillen tripte ik em egt helemaal in de hardccore zaal met al die stroboscoop lampen daar
jah precieswrote:haha fantastisch, ja ik hou het ook speciaaleens in de 2 maanden/ soms zelfs 3
Goed voor je serotonine aanmaak, en gewoon voor jezelf
![]()
http://www.unity.nl/faq.php#17
Hehe soms ook wel wat vaker he hahawrote:haha fantastisch, ja ik hou het ook speciaaleens in de 2 maanden/ soms zelfs 3
![]()
wrote:Hehe soms ook wel wat vaker he hahawrote:haha fantastisch, ja ik hou het ook speciaaleens in de 2 maanden/ soms zelfs 3
![]()
Vaker kan wel maar zorg er iig voor dat je op z'n tijd wel die 2 a 3 maanden aanhoudt. Anders is het op de korte termijn snel voorbij met de pret.
hahah 27 dagen duswrote:ik nu fusion en trillogymaar hou nu ook pauze tot qlimax.
en daarna tot hardbasswrote:hahah 27 dagen duswrote:ik nu fusion en trillogymaar hou nu ook pauze tot qlimax.
hoe bedoel je?wrote:Het voelt ook veel te relaxed als je die gespannenheid van het opkomen van je trip los laat
Zo zit het vaak ook in je geest, soms dan komt je pil zo hard op dat je veel te gespannen in de zaal staat.wrote:eerst met een zwaar overactieve/aangespannen toen en dan die kaak die maar blijft gaan