Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 10:05 

Hardtraxxer

BongeR schreef:
Overload schreef:
Mensen die hard aan de pillen zitten begrijp ik vaak niet...
ik kom zo'n dag door met beetje patat en voor de rest cola enzo...
je kan zowiezo wel vaak op feesten gewoon ergens zitten en uitrusten
dus ik vind pillen en snuifjes en wat dan ook een beetje overbodig.

Het is niet zo dat mensen pillen slikken om het langer uit te kunnen houden, da's alleen een leuk extraatje...

ja maar je schijnt er ook toch langer van te kunnen knallen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 10:52 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
BongeR schreef:
Overload schreef:
Mensen die hard aan de pillen zitten begrijp ik vaak niet...
ik kom zo'n dag door met beetje patat en voor de rest cola enzo...
je kan zowiezo wel vaak op feesten gewoon ergens zitten en uitrusten
dus ik vind pillen en snuifjes en wat dan ook een beetje overbodig.

Het is niet zo dat mensen pillen slikken om het langer uit te kunnen houden, da's alleen een leuk extraatje...

ja maar je schijnt er ook toch langer van te kunnen knallen? :P

3-4 uur keihard knallen met euforisch gevoel en daarna ben je wel kapot ^^
daarom moet je het ook niet te vroeg nemen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 11:50 

Donateur

Markos schreef:
Invloed op samenleving is ook minder groot, omdat er minder mensen Ecstasy gebruiken dan alcohol!

Mwaoh, dat is wel heeeel erg logisch en makkelijk gesteld. Je moet vooral kijken wat er met een persoon gebeurt die Exstasy gebruikt ivt alcoholconsumptie.

Barney schreef:
Ik was een paar weken terug security op Obsession Outdoor Festival en ik heb meerdere mensen naar de ehbo moeten tillen die helemaal van de kaart waren door die troep.

Dus? Bij mij op de kroeg van de studentenvereniging zijn er zo vaak mensen die helemaal van de kaart zijn door bier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 12:24 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
Ik wordt wel nieuwsgierig als ik al die verhalen hier zo lees. Maar iets houdt me toch tegen om het eens te proberen geloof ik, weet alleen niet wat dat is. Op In Qontrol 2010 na ben ik nog nooit echt moe geweest na een feest dus ik denk bij mezelf "Ik heb helemaal geen pilletje nodig". En ook als ik sommige mensen op een feest zie lopen, met een stel ogen die bijna uit de oogkassen knappen, krijg ik niet echt het gevoel dat ik het ook eens moet proberen. Misschien komt het doordat ik verder geen enkele ervaring heb met drugs en bedwelmende middelen. Ik heb nog nooit een joint of iets gehad, en drinken doe ik nauwelijks meer.
Zonder al deze middelen geniet ik ook gewoon van het feest en ik heb niet echt het gevoel dat er telkens iets "mist" in mijn beleving. Een deel in mij zegt dat ik het eens moet proberen, en een ander deel in mij zegt dat het eigenlijk niet nodig is. Als ik hier de reacties dan lees van de genen die het wel eens gebruiken of gebruikt hebben, dat het er na de 1e keer waarschijnlijk ook een 2e keer en een 3e keer zal komen, deins ik wat terug. Ik heb er geen zin in dat ik het na de eerste keer steeds weer "wil" gebruiken, omdat de belevenis dan beter is. Het is niet dat ik mezelf slecht grenzen kan opleggen, maar gewoon het gevoel van "als ik nu een pilletje neem, dan wordt het nog mooier".

Als je van jezelf al weet dat je het niet in de hand kunt houden kun je er beter niet aan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 12:28 

Hardtraxx Veteran

Barney schreef:
Ik was een paar weken terug security op Obsession Outdoor Festival en ik heb meerdere mensen naar de ehbo moeten tillen die helemaal van de kaart waren door die troep.
Ik red het met een paar energydrankjes in de trein naar het festival toe en gewoon een lekker biertje en broodje döner op het festival zelf :D.

Hoeveel van die meerdere mensen gingen er niet slim mee om en hadden veel te veel gepakt? En hoeveel gebruikers heb je er niet weg hoeven tillen omdat ze er wel gewoon verstandig mee omgingen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 12:33 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
lorennzkee schreef:
De verhalen van Dawasiknie maken mij echt te nieuwschierig man :P.
Bij elk bericht van je denk ik, komop dit moet ik ook eens proberen xd

Hou er wel rekening mee dat het niet bij 1 keer blijft... althans... ik kan me niet voorstellen dat je na 1 keer ermee genoegen kunt nemen dat je het nooit meer doet. Zolang het maar af en toe is, is het natuurlijk geen probleem.

Op het moment dat je echt te vaak gaat pakken ga je je lichaam tegen krijgen. Daarom is een XTC-verslaving ook onmogelijk. Je lichaam en vooral je hersens gaan er zo naar de klote van, plus de drug zelf helpt ook niet om die lichamelijke achteruitgang te verzachten (wat lichamelijk verslavende drugs als coke, speed en alcohol wel kunnen doen). Je wordt gewoon vanzelf gedwongen te stoppen en na zo'n fase denk ik niet dat je in de nabije toekomst nog in de verleiding gaat komen om XTC te pakken.

Ik kijk er wel altijd naar uit om het te doen. Echt nodig heeft niemand het als je je altijd goed vermaakt op feesten, maar als je de kick kent is het aan de andere kant stiekem best moeilijk om het te weigeren, zeker als je je er al op had verheugd. Op Defqon ging ik helemaal uit mn plaat met Zany en dat was het moment dat ik wilde beginnen. Maar het kwam er gewoon niet van omdat ik het teveel naar m'n zin had terwijl ik zo goed als nuchter was. Heel ff dacht ik nog: eigenlijk heb je die zooi helemaal niet nodig vandaag. Uiteindelijk toch maar gepakt en toen wist ik weer waarom :love:

Lichamelijk is het inderdaad niet verslavend je krijgt geen afkick verschijnselen als je stopt (wat je met alcohol wel hebt) Maar geestelijk kan het wel verslavend zijn omdat als je te vaak gebruikt een feestje niet meer leuk is zonder. Ik probeer het zelf "speciaal te houden" dan houd je ook een beter effect omdat je serotine dan weer op peil kan komen. Als je gewoon niet vaker dan ongeveer 1x in de 2 maand doet dan heeft je lichaam genoeg tijd om te herstellen en dan blijft het "speciaal".
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 13:52 

Donateur

Oxbow schreef:
3-4 uur keihard knallen met euforisch gevoel en daarna ben je wel kapot ^^
daarom moet je het ook niet te vroeg nemen op een feest

Je hebt wel 3-4 uur dat euforische gevoel maar daarna knal je echt nog wel ff door als je een beetje fatsoenlijk bij pakt, dan krijg je toch nog ff een energieboost. Ik krijg altijd een keer een energiedip, dan moet ik wel ff een kwartiertje zitten om wat bij te tanken en daarna ga je weer als vanouds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 13:53 

Hardtraxx Veteran

als je bijpakt kan je het inderdaad wel langer volhouden omdat je dan meer strak gaat staan, maar voor de beginners of mensen die het bij 1tje houden is het 3-4 uur gemiddeld, en dat kwartiertje zitten maak ik meestal een half uurtje van en dan ff biertje drinken want dan komt het gevoel weer een beetje naar boven en kan ik er weer tegenaan nadat ik verlengt heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:11 

Hardtraxx Addict

Pompen, stompen, droppen, niet stoppen!
Warmlopen, slopen, omhoog met die poten
Nederland Hardcore, kijk uit je doppen
Laden en lossen, klaar om te rossen!

dit is toch wel mijn motto :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:58 

Hardtraxx Addict

tja, van het weekend 3 gedropt :) (09:00 ééntje - 10:00 #2 en toch lekker om half11 #3)
toen het 11:00 was begon mijn onderkaak flink te trillen :P die 3e had misschien iets later gemoeten maar ach ;p

Orange cherry's is de benaming.
zijn oranje p'tjes met een omhoog gedrukte kers erop.
tweede druk is net getest en had een waarde van 126 gemiddeld.. :)
Dat is voor mij al genoeg :) + ik teer al 3maand op deze oranje knakkers :) en heb van de dag erna weinig tot geen last (behalve moeheid, maar niet misselijk e.d)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:38 

Donateur

Maat van mij had die kersen ook, erg goed spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 09:05 

Donateur

iSenSe` schreef:
tja, van het weekend 3 gedropt :) (09:00 ééntje - 10:00 #2 en toch lekker om half11 #3)
toen het 11:00 was begon mijn onderkaak flink te trillen :P die 3e had misschien iets later gemoeten maar ach ;p

Orange cherry's is de benaming.
zijn oranje p'tjes met een omhoog gedrukte kers erop.
tweede druk is net getest en had een waarde van 126 gemiddeld.. :)
Dat is voor mij al genoeg :) + ik teer al 3maand op deze oranje knakkers :) en heb van de dag erna weinig tot geen last (behalve moeheid, maar niet misselijk e.d)

126 :thumbup: Dat is netjes, mijne waren getest op 134mg
dus ook wel knallers :bomb: en ja 3 nemen in 2 uur, dan snap ik dat je kaken gaan trillen.
Ik doe er meestal met 3 heel de nacht!! :innocent:
Mysteryland wordt weer knallen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 09:41 

Hardtraxx Veteran

Nou, een maatje van mij is sinds een half jaar wel verslaafd en krijgt nu wel degelijk stuip trekkingen en verslavings verschijnselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 10:33 

Donateur

Kepro schreef:
Nou, een maatje van mij is sinds een half jaar wel verslaafd en krijgt nu wel degelijk stuip trekkingen en verslavings verschijnselen.

WAt gebruikt hij dan?? want van XTc is dat bijna onmogelijkk :thumbdown: Zeker aan de coke ofso? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 10:47 

Hardtraxx Veteran

kevinsep schreef:
Kepro schreef:

WAt gebruikt hij dan?? want van XTc is dat bijna onmogelijkk :thumbdown: Zeker aan de coke ofso? :')

Nee, gewoon XTC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 10:51 

Donateur

Kepro schreef:
kevinsep schreef:
Kepro schreef:

Nee, gewoon XTC

Oke dan, Nog nooit zoiets gehoord! , of hij moet er dagelijks aan hebben gezeten. Xtc staat bijna onderaan , aan de lijst van
verslaafdheid met drugs.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 10:59 

Hardtraxx Veteran

Sinds een paar maanden (sinds inqontrol z'n beetje) neemt hij elke zaterdag wel een pilletje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:06 

Donateur

Hij zal er vanzelf wel mee kappen. Maar echt ontiegelijk dom. XTC is iets wat je met verstand en respect moet behandelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:09 

Donateur

Kepro schreef:
Sinds een paar maanden (sinds inqontrol z'n beetje) neemt hij elke zaterdag wel een pilletje inderdaad.

Ik denk dat hij het dan ff goed onder controle moet houden! anders gaat het de verkeerde kant op. Hoe vaker je neemt
hoe meer je lichaam eraan gaat wennen., Dus hij zal steeds meer nodig hebben op in diezelfde trip te komen als
de eerste keer. :/ Ik zeg gewoon tegen mezelf volgende keer is.... en dat is meeestal het volgende grote feest.
en daartussen gewoon echt niks doen. Dan is het ook niet schadelijk voor je. -.- Wat zegt hij dat als je er wat van zegt?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hij zal er vanzelf wel mee kappen. Maar echt ontiegelijk dom. XTC is iets wat je met verstand en respect moet behandelen...

Hij en een ander maatje hebben er wel wat verstand van maar hij is nog steeds depressief ivm zn ex.
Zondag heb ik een goed gesprek met hem gehad en nu ondervind hij wel de bijverschijnselen etc...

Hij had eerst Diamantjes en zaterdag voor het eerst een Hartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:15 

Donateur

Als je echt verstandig bent neem je geen drugs omwille van een depressie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Klopt, gelukkig weet ik wel beter.
Zondag was hij zo vertief om het maar zo te zeggen dat ik hoop dat hij nu wel een beetje gaat nadenken,
met ons gesprek zei hij dat gelukkig ook, hopelijk drinkt het eindelijk eens tot hem door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:18 

Donateur

dawasiknie schreef:

Indd. Want vaak wordt je er alleen depressiever van. Alleen op het moment zelf dat je het gebruikt voel je je perfect,
en niet depresief..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:08 

Hardtraxxer

Kepro schreef:

Ik sinds Knockout, wat 4 weken er voor was.. op 3 weekenden na ook elke week wel wat gepakt, de ene x wat minder de andere x wat meer..
Maar inderdaad...
kevinsep schreef:
Hoe vaker je neemt
hoe meer je lichaam eraan gaat wennen., Dus hij zal steeds meer nodig hebben op in diezelfde trip te komen als
de eerste keer.

Dat merk ik ook zeker ;)
Daarom heb ik afgelopen zaterdag niks gedaan, aankomende en volgende week niks ;)
Daarna 2 weken weer wel, en dan pak ik 4 weken weer niks ;)
kevinsep schreef:
Want vaak wordt je er alleen depressiever van.

En kan ik je ook bevestigen! al heb dat meestal t/m dinsdag is dan is het weer helemaal over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:14 

Donateur

Lijkt me zwaar klote als je al veel moet pakken om dezelfde tripp te krijgen.
Tenzei je het in de hand houd en gewoon een normale dosis pakt waar je lekker van gaat trippen.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen