Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:19 

Donateur

Dat is onvermijdelijk, tenzij je het echt maar 1/2 keer per jaar gebruikt.
Mja zoals al gezegd, als je iedere week gaat pakken ga je op een gegeven moment achterlijke hoge dosissen nodig hebben om iets te voelen. Mij niet gezien, voor mij blijft het een drug voor speciale gelegenheden en niet voor ieder weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:22 

Donateur

Ik heb er nu geen ervaring mee.
Maar als je meer als 1/2 keer per jaar iets snoept dan heb je bv na de 3e of 4e keer/per jaar al meer nodig?
Blijft je lichaam dan zo snel gewend aan het spul dat je er meer van nodig hebt of?
Hangt ook af hoelang de tussen tijd is zeker?
Ik zou denken dat je bv 1 januarie een bolletje snoept, dat je er op 1 februarie helemaal niet meer aan gewend bent.
Dat je gewoon terug vanaf 0 begint. Geen ervaring maar dat zou mij zo lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik vorige week ook wel een beetje down was, iig een stuk meer/vaker dan normaal doordeweeks. Is wel een extra reden om het niet al te vaak te doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:23 

Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Ik heb er nu geen ervaring mee.
Maar als je meer als 1/2 keer per jaar iets snoept dan heb je bv na de 3e of 4e keer/per jaar al meer nodig?
Blijft je lichaam dan zo snel gewend aan het spul dat je er meer van nodig hebt of?
Hangt ook af hoelang de tussen tijd is zeker?
Ik zou denken dat je bv 1 januarie een bolletje snoept, dat je er op 1 februarie helemaal niet meer aan gewend bent.
Dat je gewoon terug vanaf 0 begint. Geen ervaring maar dat zou mij zo lijken :)

Nee denk het niet, als je 4x per jaar pakt dat je dan niet aan wend, natuurlijk moet het dan wel verspreid zijn over het hele jaar!