Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:19 

Donateur

Dat is onvermijdelijk, tenzij je het echt maar 1/2 keer per jaar gebruikt.
Mja zoals al gezegd, als je iedere week gaat pakken ga je op een gegeven moment achterlijke hoge dosissen nodig hebben om iets te voelen. Mij niet gezien, voor mij blijft het een drug voor speciale gelegenheden en niet voor ieder weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:22 

Donateur

Ik heb er nu geen ervaring mee.
Maar als je meer als 1/2 keer per jaar iets snoept dan heb je bv na de 3e of 4e keer/per jaar al meer nodig?
Blijft je lichaam dan zo snel gewend aan het spul dat je er meer van nodig hebt of?
Hangt ook af hoelang de tussen tijd is zeker?
Ik zou denken dat je bv 1 januarie een bolletje snoept, dat je er op 1 februarie helemaal niet meer aan gewend bent.
Dat je gewoon terug vanaf 0 begint. Geen ervaring maar dat zou mij zo lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik vorige week ook wel een beetje down was, iig een stuk meer/vaker dan normaal doordeweeks. Is wel een extra reden om het niet al te vaak te doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:23 

Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Ik heb er nu geen ervaring mee.
Maar als je meer als 1/2 keer per jaar iets snoept dan heb je bv na de 3e of 4e keer/per jaar al meer nodig?
Blijft je lichaam dan zo snel gewend aan het spul dat je er meer van nodig hebt of?
Hangt ook af hoelang de tussen tijd is zeker?
Ik zou denken dat je bv 1 januarie een bolletje snoept, dat je er op 1 februarie helemaal niet meer aan gewend bent.
Dat je gewoon terug vanaf 0 begint. Geen ervaring maar dat zou mij zo lijken :)

Nee denk het niet, als je 4x per jaar pakt dat je dan niet aan wend, natuurlijk moet het dan wel verspreid zijn over het hele jaar!
Maar als je het elke 1e dag van de maand bijv zou doen, zou je aan het eind vna het jaar wel meer nodig moeten hebben denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:34 

Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Orange cherry's

Zeer goede snoepjes! deze hebben wij ook meestal als we naar een feest gaan. En idd gewoon gebruiken met mate, 1 x in de maand/2 maanden op een goed feest, dan blijft het ook leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 00:59 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Nou, een maatje van mij is sinds een half jaar wel verslaafd en krijgt nu wel degelijk stuip trekkingen en verslavings verschijnselen.

Dat zit er 100% geen MDMA in zijn pillen want dat is lichamelijk niet verslavend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 01:04 

Hardtraxxer

Als je geestelijk verslaafd bent aan de rush van pillen reageert je lichaam er wel degelijk op.
Stuiptrekkingen zijn trouwens niet zo gek. Je moet je voorstellen dat je je lichaam elke week zwaar overtoeren laat draaien. Dan gaan een verlaagde weerstand, vermeerderde stress en depressies buiten de feesten om hun tol eisen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 08:24 

Donateur

Q-Dominic schreef:
Als je geestelijk verslaafd bent aan de rush van pillen reageert je lichaam er wel degelijk op.
Stuiptrekkingen zijn trouwens niet zo gek. Je moet je voorstellen dat je je lichaam elke week zwaar overtoeren laat draaien. Dan gaan een verlaagde weerstand, vermeerderde stress en depressies buiten de feesten om hun tol eisen..

Jaa je heb wel gelijk! en daarom moet je het ook in de hand houden..gewoon alleen grote festivals, en dan niet
elk weekend naar een groot festival gaan >.< Of gewoon helemaal niet aan beginnen ^^ Maar toch is het op een
groot feest wel lekker om te doen :drool: lekker 12 uur lang knallen :yay:

PS: ff deze site herhalen voor die mensen die antiharddrugs zijn, en zelf alleen aan de alcohol zitten
omdat ze denken dat dat beter is, nou mooi niet! :innocent: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... n-xtc.html
Tuurlijk is het niet GOED voor je, maar veel mensen hebben een vooroordeel erover :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:54 

Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk waren het dan peppillen of iets dergelijks idd..

laat ik even een voorbeeld hier neerzetten van hoe het NIET moet

17april InQontrol 3
5mei Liberator Outdoor 1
15mei Fantasy Island 2
22mei Planet VIP 1
23mei Showtek/dutchmaster 3
29mei land of confusion 1
4juni restylerz 1
19juni armageddon doomsday1

Agenda hierboven komt van mijn PF..
( @ iemand van de mods, kan hier ook gecentreerd worden ? )

zoals je ziet heb ik minimaal bij elk feest 1 gehad.
(als ik moet rijden neem ik meestal 1 aan het begin van de avond, verstandig ofniet :P )
en dus 5/6weekenden continue aan de pillen gezeten.
Bij showtek was het 3 omdat het gewoon heel gezellig was :P veel bekenden etc.

maar ik moet eerlijk zeggen, bij Liberator voelde ik idd meer van de eerste dan bij land of confusion of showtek bijvoorbeeld. Maar dit kan toch ook afhangen van sfeer/eten/eigen instelling etc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:06 

Donateur

iSenSe` schreef:
Waarschijnlijk waren het dan peppillen of iets dergelijks idd..

laat ik even een voorbeeld hier neerzetten van hoe het NIET moet

17april InQontrol 3
5mei Liberator Outdoor 1
15mei Fantasy Island 2
22mei Planet VIP 1
23mei Showtek/dutchmaster 3
29mei land of confusion 1
4juni restylerz 1
19juni armageddon doomsday1

Agenda hierboven komt van mijn PF..
( @ iemand van de mods, kan hier ook gecentreerd worden ? )

zoals je ziet heb ik minimaal bij elk feest 1 gehad.
(als ik moet rijden neem ik meestal 1 aan het begin van de avond, verstandig ofniet :P )
en dus 5/6weekenden continue aan de pillen gezeten.
Bij showtek was het 3 omdat het gewoon heel gezellig was :P veel bekenden etc.

maar ik moet eerlijk zeggen, bij Liberator voelde ik idd meer van de eerste dan bij land of confusion of showtek bijvoorbeeld. Maar dit kan toch ook afhangen van sfeer/eten/eigen instelling etc ?

Aardig feestbeesie jij! :bomb: :yay:
Maar heb je niet dat je bij Doomsday, aan 1 snoepje niet genoeg had??..
Ik zou denk niks ervan voelen als ik al 6 weken achter elkaar lekker bezig ben. :innocent:
Wel wat natuurlijk, maar niet in de goede trip komen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:08 

Hardtraxx Addict

kevinsep schreef:
Ik zou denk niks ervan voelen als ik al 6 weken achter elkaar lekker bezig ben. :innocent:

klopt, voelde idd ook weinig hoor :P
maar had de 'drive' er wel lekker in zegmaar, wou wel meer, maar niet toch niet gedaan.
Ik ga sowieso altijd gelijk naar de dansvloer, dus daar kan ik het niet echt mee vergelijken..
hardstyle keeps you movin' ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:09 

Donateur

iSenSe` schreef:
kevinsep schreef:

maar had de 'drive' er wel lekker in zegmaar, wou wel meer, maar niet toch niet gedaan.
Ik ga sowieso altijd gelijk naar de dansvloer, dus daar kan ik het niet echt mee vergelijken..

Jaa indd daar heb je wel gelijk in! :yay:
Wat is je volgende feest? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:30 

Hardtraxx Addict

kevinsep schreef:
iSenSe` schreef:
kevinsep schreef:

Jaa indd daar heb je wel gelijk in! :yay:
Wat is je volgende feest? :innocent:

10 years of de Snoepfabriek natuurlijk (10juli)
kijk anders maar even op mijn PF, link staat hieronder in de handtekening

pf is offline zie ik.....
(twitter pf)
Goddammit! @Equinix was smart enough to cut power to our servers AGAIN! We're off to the datacenter to try and fix the problems! Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:31 

Donateur

Citaat:
Maar dit kan toch ook afhangen van sfeer/eten/eigen instelling etc ?

Kan, maar het heeft vooral te maken met het verhogen van je tolerantie en het feit dat je serotonine op aan het raken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:02 

Donateur

dawasiknie schreef:
Citaat:
Maar dit kan toch ook afhangen van sfeer/eten/eigen instelling etc ?

Kan, maar het heeft vooral te maken met het verhogen van je tolerantie en het feit dat je serotonine op aan het raken is.

Dawasiknie..Wat bedoel je precies met het verhogen van je tolerantie? :innocent: Ja en met die serotonine is het indd het probleem
dat het opraakt, en je lichaam doet er best lang over om dat aantemaken, en je heb de kans als je echt weekelijks veel gaat
gebruiken dat je lichaam stopt met het aanmaken van serotonine :thumbdown: en dat is KUT :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:07 

Hardtraxx Elite

Verhogen van tolerantie is dat je meer moet hebben om het zelfde effect te krijgen.

Vergelijk het met alcohol als je altijd veel bier drinkt, dan heb je meer bier in verhouding nodig om zat te worden dan iemand die nooit alcohol drinkt.

Wat is serotonine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:09 

Hardtraxxer

Ondanks dat ik wel weet wat het is vind ik de wiki uitleg mooier:

Citaat:
Serotonine is een neurotransmitter die is betrokken bij stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit en eetlust. Het speelt ook een rol bij de verwerking van pijnprikkels. Serotonine heeft een exciterende werking en werkt als regulator van het dopamine-systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:13 

Donateur

Martijn schreef:
Ondanks dat ik wel weet wat het is vind ik de wiki uitleg mooier:

Citaat:
Serotonine is een neurotransmitter die is betrokken bij stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit en eetlust. Het speelt ook een rol bij de verwerking van pijnprikkels. Serotonine heeft een exciterende werking en werkt als regulator van het dopamine-systeem.

En daarom Markos, voor die mensen die wel snoepjes gebruiken, net als ik op grote festivals. Maakt je lichaam extra veel aan, en wordt je ontzettend blij, veel zelfvertrouwen, geen slaap, veel emoties, wil wel neuken maar je krijgt je pik toch niet omhoog en je heb geen honger.

Dus goed spul die serotine wat je hersens ff gratis voor je aanmaken! :thumbup: Behalve op je slappe pik na...als je een snoepie neemt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:33 

Hardtraxx Elite

Herstel: Ik gebruik nooit niks op feesten ben alleen benieuwd naar de werkingen etc. daarom lees ik dit.

Maar indien je dus veel gebruikt zonder pauzes dan kan je lichaam stoppen met het aanmaken van serotonine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:42 

Donateur

Markos schreef:
Herstel: Ik gebruik nooit niks op feesten ben alleen benieuwd naar de werkingen etc. daarom lees ik dit.

Maar indien je dus veel gebruikt zonder pauzes dan kan je lichaam stoppen met het aanmaken van serotonine?

Volgens mij is er nog nooit echt bewezen dat het echt stopt, maar het wordt langzamer aangemaakt. En daardoor kan je ook depressief worden :thumbdown:
Mensen die niet gebruiken, worden volgens mij echt nieuwschierig door al die berichten die soms worden gepost of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:50 

Hardtraxx Elite

kevinsep schreef:
Markos schreef:

Volgens mij is er nog nooit echt bewezen dat het echt stopt, maar het wordt langzamer aangemaakt. En daardoor kan je ook depressief worden :thumbdown:
Mensen die niet gebruiken, worden volgens mij echt nieuwsgierig door al die berichten die soms worden gepost of niet? :P

Sommige inderdaad wel, maar ik niet. Vind het wel interessant om er wat meer van te weten, maar heb me voorgenomen om het nooit te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 17:47 

tis wat jezelf wil op feesten..
zoals ik gebruik wel. ik zou ook wel plezier hebben zonder
maar met hou ik het langer vol als je de hele dag los gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 17:52 

Hardtraxxer

Als je er geen drang toe voelt, doe het dan ook maar niet.. :thumbup:

Want na 1x ga je het sowieso vaker proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:04 

Hardtraxx Elite

Diedjuhh schreef:
Als je er geen drang toe voelt, doe het dan ook maar niet.. :thumbup:

Want na 1x ga je het sowieso vaker proberen :P

Ja ik ken inderdaad niemand die het bij 1x heeft gelaten.
Als iets in je zegt dat je het niet moet doen, moet je het niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:08 

Donateur

Als je er niet 100% achter staat: NIET DOEN :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen