kevinsep schreef:
170

Volgens mij zijn die niet in NL op de markt hoor!
Heb zelf meestal 130, en die zijn al zeldzaam!!
Kan ik 1x in de 3 maanden maar krijgen, maar dat zijn echte knallers! en van 2 van die dingen
ben je helemaal de weg kwijt!

Laatst zei iemand dat ze 200mg waren... ja dag..
maar die 130.. welke zijn dat dan? Kleur/opdruk ?
Rammelslakje schreef:
2,5 pil nemen is niet gevaarlijk als je er niet keihard bij gaat zuipen dus ach het kan best hoor dat iemand zoveel op heeft alleen het is zonde want je voelt je een stuk vercrackter de volgende dag terwijl je je niet chiller voelde dan na 1,5 pil
Klopt, alleen had ik dat op Defqon met 7 pillen
PNXRMX schreef:
Als je het vaker doet creëer je een tolerantie voor mdma. Dan voel je een pilletje van 70 mg niet meer zo intens. De eerste keer had ik ook aan 100 mg op een avond genoeg om 5 uur de piek te houden, nu is de piek na 3 uurtjes toch echt voorbij hoor en moet ik wat bijpakken om het wat te verlengen. Dan kan het dus ook zijn dat je het zo achterlijk vaak doet dat je pas bij 500 mg wat gaat voelen (dan ben je wel een heel dom bezig maar dat terzijde).
En kan ik ook bevestigen..
Laatste tijd te vaak gepakt, en daarom kon ik op Defqon ook makkelijk 7 naar binnen werken!
Waren wel verschillende..
2 Paarse sterren, 2 oranje kersjes, 3 wit onbedrukt..
Laatst had ik met XXlerator 1 paarse ster op. en ging ik 4 uur echt HEEL goed en lekker van, en nu op defqon van alles bij elkaar wel lekker, maar niet zo goed als toen! Dus gebruik het te vaak!
Nu ga ik ook voorlopig rustig aan doen, is sowieso beter + hoef ik volgende x ook wat minder pakken

Ik zou trouwens morgen 2cb gaan proberen, Helaas kunnen we dat niet meer aan komen voor morgen! Maar in plaats van dat gaan we nu Truffels proberen