Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 11:19 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Ja ik solliciteer ook altijd onder mijn internetforumsnaam!

Indd :lol: Mooi dat ik me eigen baas ben ! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 13:24 

Gangsterdwerg schreef:
Ja ik solliciteer ook altijd onder mijn internetforumsnaam!

Gangsterdwerg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 13:59 

Hardtraxxer

2,5 x 170 = 425mg.. Ik denk het niet hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 14:08 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
2,5 x 170 = 425mg.. Ik denk het niet hoor :/

Als je eenmaal verzadigd bent kan je bij slikken wat je wil maar beter ga je je niet voelen, je krijgt alleen meer last van warmte, stijfheid en een strakke kop :D 2,5 pil nemen is niet gevaarlijk als je er niet keihard bij gaat zuipen dus ach het kan best hoor dat iemand zoveel op heeft alleen het is zonde want je voelt je een stuk vercrackter de volgende dag terwijl je je niet chiller voelde dan na 1,5 pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 14:11 

Hardtraxxer

Mij lijkt zoveel gewoon niet chill op een feest. Volgens mij space je hem dan harder dan dat je echt aan het feesten bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 14:51 

Donateur

De verhalen van Dawasiknie maken mij echt te nieuwschierig man :P.
Bij elk bericht van je denk ik, komop dit moet ik ook eens proberen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 15:29 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:

Hou er wel rekening mee dat het niet bij 1 keer blijft... althans... ik kan me niet voorstellen dat je na 1 keer ermee genoegen kunt nemen dat je het nooit meer doet. Zolang het maar af en toe is, is het natuurlijk geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 17:33 

Donateur

PNXRMX schreef:
lorennzkee schreef:

Hou er wel rekening mee dat het niet bij 1 keer blijft... althans... ik kan me niet voorstellen dat je na 1 keer ermee genoegen kunt nemen dat je het nooit meer doet. Zolang het maar af en toe is, is het natuurlijk geen probleem.

Jaa precies, probeer er zelf een punt achter te zetten, van volgende x is bijv nu mysteryland, dus niet
tussendoor gaan doen. want dan is het ook niet meer leuk, en je raakt er aan gewend en dan wil je meer :nono:
Dus gewoon onder controle houden, doe ik ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:22 

Hardtraxxer

kevinsep schreef:
170 :oh: Volgens mij zijn die niet in NL op de markt hoor!
Heb zelf meestal 130, en die zijn al zeldzaam!!
Kan ik 1x in de 3 maanden maar krijgen, maar dat zijn echte knallers! en van 2 van die dingen
ben je helemaal de weg kwijt! :yay: :loving:

Laatst zei iemand dat ze 200mg waren... ja dag..

maar die 130.. welke zijn dat dan? Kleur/opdruk ?

Rammelslakje schreef:
2,5 pil nemen is niet gevaarlijk als je er niet keihard bij gaat zuipen dus ach het kan best hoor dat iemand zoveel op heeft alleen het is zonde want je voelt je een stuk vercrackter de volgende dag terwijl je je niet chiller voelde dan na 1,5 pil

Klopt, alleen had ik dat op Defqon met 7 pillen >.<

PNXRMX schreef:
Als je het vaker doet creëer je een tolerantie voor mdma. Dan voel je een pilletje van 70 mg niet meer zo intens. De eerste keer had ik ook aan 100 mg op een avond genoeg om 5 uur de piek te houden, nu is de piek na 3 uurtjes toch echt voorbij hoor en moet ik wat bijpakken om het wat te verlengen. Dan kan het dus ook zijn dat je het zo achterlijk vaak doet dat je pas bij 500 mg wat gaat voelen (dan ben je wel een heel dom bezig maar dat terzijde).

En kan ik ook bevestigen..
Laatste tijd te vaak gepakt, en daarom kon ik op Defqon ook makkelijk 7 naar binnen werken!
Waren wel verschillende..
2 Paarse sterren, 2 oranje kersjes, 3 wit onbedrukt..
Laatst had ik met XXlerator 1 paarse ster op. en ging ik 4 uur echt HEEL goed en lekker van, en nu op defqon van alles bij elkaar wel lekker, maar niet zo goed als toen! Dus gebruik het te vaak!
Nu ga ik ook voorlopig rustig aan doen, is sowieso beter + hoef ik volgende x ook wat minder pakken ;)

Ik zou trouwens morgen 2cb gaan proberen, Helaas kunnen we dat niet meer aan komen voor morgen! Maar in plaats van dat gaan we nu Truffels proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:25 

Hardtraxxer

Ook erg leuk.. Heb ook wel eens gepaddo'D en later ook getruffeld. Is erg grappig en mooi :lol: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:52 

Hardtraxxer

Wat kan ik er van verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Ook erg leuk.. Heb ook wel eens gepaddo'D en later ook getruffeld. Is erg grappig en mooi :lol: :love:

truffelen wordt je alleen heel dom van, en die moet je eten met vla erbij anders is het te ranzig, maar

- niet goed kunnen praten en alleen WHAAAAAAAAAAAAT kunnen zeggen omdat alles zo ingewikkeld is
- me ouders zijn alleen thuis! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

paddo's nog niet gedaan, maar daar kan je tenminste nieuwe dingen in ontdekken, en dat lijkt me echt vett ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:29 

Donateur

PNXRMX schreef:
lorennzkee schreef:

Op het moment dat je echt te vaak gaat pakken ga je je lichaam tegen krijgen. Daarom is een XTC-verslaving ook onmogelijk. Je lichaam en vooral je hersens gaan er zo naar de klote van, plus de drug zelf helpt ook niet om die lichamelijke achteruitgang te verzachten (wat lichamelijk verslavende drugs als coke, speed en alcohol wel kunnen doen). Je wordt gewoon vanzelf gedwongen te stoppen en na zo'n fase denk ik niet dat je in de nabije toekomst nog in de verleiding gaat komen om XTC te pakken.

Ik kijk er wel altijd naar uit om het te doen. Echt nodig heeft niemand het als je je altijd goed vermaakt op feesten, maar als je de kick kent is het aan de andere kant stiekem best moeilijk om het te weigeren, zeker als je je er al op had verheugd. Op Defqon ging ik helemaal uit mn plaat met Zany en dat was het moment dat ik wilde beginnen. Maar het kwam er gewoon niet van omdat ik het teveel naar m'n zin had terwijl ik zo goed als nuchter was. Heel ff dacht ik nog: eigenlijk heb je die zooi helemaal niet nodig vandaag. Uiteindelijk toch maar gepakt en toen wist ik weer waarom :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 21:26 

dawasiknie schreef:
Op Defqon ging ik helemaal uit mn plaat met Zany en dat was het moment dat ik wilde beginnen. Maar het kwam er gewoon niet van omdat ik het teveel naar m'n zin had terwijl ik zo goed als nuchter was. Heel ff dacht ik nog: eigenlijk heb je die zooi helemaal niet nodig vandaag. Uiteindelijk toch maar gepakt en toen wist ik weer waarom :love:

Nodig heb je het nooit, maar het maakt het wel leuker ^^
al heb ik er geen ervaring mee :P [al zou iik het best willen proberen :P]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:35 

Hardtraxx Elite

Ik wordt wel nieuwsgierig als ik al die verhalen hier zo lees. Maar iets houdt me toch tegen om het eens te proberen geloof ik, weet alleen niet wat dat is. Op In Qontrol 2010 na ben ik nog nooit echt moe geweest na een feest dus ik denk bij mezelf "Ik heb helemaal geen pilletje nodig". En ook als ik sommige mensen op een feest zie lopen, met een stel ogen die bijna uit de oogkassen knappen, krijg ik niet echt het gevoel dat ik het ook eens moet proberen. Misschien komt het doordat ik verder geen enkele ervaring heb met drugs en bedwelmende middelen. Ik heb nog nooit een joint of iets gehad, en drinken doe ik nauwelijks meer.
Zonder al deze middelen geniet ik ook gewoon van het feest en ik heb niet echt het gevoel dat er telkens iets "mist" in mijn beleving. Een deel in mij zegt dat ik het eens moet proberen, en een ander deel in mij zegt dat het eigenlijk niet nodig is. Als ik hier de reacties dan lees van de genen die het wel eens gebruiken of gebruikt hebben, dat het er na de 1e keer waarschijnlijk ook een 2e keer en een 3e keer zal komen, deins ik wat terug. Ik heb er geen zin in dat ik het na de eerste keer steeds weer "wil" gebruiken, omdat de belevenis dan beter is. Het is niet dat ik mezelf slecht grenzen kan opleggen, maar gewoon het gevoel van "als ik nu een pilletje neem, dan wordt het nog mooier".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:48 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
kevinsep schreef:
170 :oh: Volgens mij zijn die niet in NL op de markt hoor!
Heb zelf meestal 130, en die zijn al zeldzaam!!
Kan ik 1x in de 3 maanden maar krijgen, maar dat zijn echte knallers! en van 2 van die dingen
ben je helemaal de weg kwijt! :yay: :loving:

Laatst zei iemand dat ze 200mg waren... ja dag..

maar die 130.. welke zijn dat dan? Kleur/opdruk ?

Witte, met Armani teken erop :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:04 

Citaat:
Je lichaam en vooral je hersens gaan er zo naar de klote van, plus de drug zelf helpt ook niet om die lichamelijke achteruitgang te verzachten (wat lichamelijk verslavende drugs als coke, speed en alcohol wel kunnen doen).

Waar baseer je dit eigenlijk op? In de wetenschappelijke literatuur is er geen eenduidend bewijs dat het lange termijn gebruik van MDMA erg schadelijk is. Vaak wordt dit zo maar aangenomen! Er zijn wel aanwijzingen dat het korte termijn geheugen en andere cognitieve functies verminderen, maar voor daadwerkelijke afbraak van hersenen is echt nog geen sluitend bewijs.
Conditioneel ga je er op de korte termijn sowieso idd al van naar de klote. Dat is wel te merken op de dagen na de party. Het meest kutte vind ik echter dat je er best depri van kan worden. Als je het gebruikt, doe het dan eens in de drie maand en niet in combi met alcohol of andere drugs, hoewel anderen dat juist weer wél relaxt zullen vinden. Nja, try before you die zou ik zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:28 

Donateur

Lijst met resultaat van een drugsonderzoek op het gebied van lichamelijke schade, de mate van verslaving en invloed op de samenleving. Kijk dan vooral even naar Alcohol en Tabak en daarna na het plekje waar ecstasy staat ;)

Afbeelding
http://pediatrics.aappublications.org/c ... /100/4/705
The Lancet is the world's leading general medical journal and specialty journals in Oncology, Neurology and Infectious Diseases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 19:38 

Milán schreef:
Lijst met resultaat van een drugsonderzoek op het gebied van lichamelijke schade, de mate van verslaving en invloed op de samenleving. Kijk dan vooral even naar Alcohol en Tabak en daarna na het plekje waar ecstasy staat ;)

dat komt ook alleen maar omdat je veel sneller veel meer alcohol nuttigt als dat je xtc gebruikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 10:44 

Hardtraxxer

Iedereen heeft het hier over xtc waar ik zelf ook op feest
maar heeft iemand ervaring met die Bio xtc of hoe je het wilt noemen uit smartshops
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 12:04 

Donateur

KSwoosh schreef:
Milán schreef:

dat komt ook alleen maar omdat je veel sneller veel meer alcohol nuttigt als dat je xtc gebruikt...

Dat is niet waar. Alcohol veroorzaakt veel meer schade per saldo.
Daar komt de hoeveelheid nog eens boven op.

@patto: vriendinnen hebben het laatst geprobeerd, die gingen wel hard op 2 stuks p.p!
Er zal natuurlijk een gigantisch verschil in shops zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 16:30 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
KSwoosh schreef:
Milán schreef:

Dat is niet waar. Alcohol veroorzaakt veel meer schade per saldo.
Daar komt de hoeveelheid nog eens boven op.

@patto: vriendinnen hebben het laatst geprobeerd, die gingen wel hard op 2 stuks p.p!
Er zal natuurlijk een gigantisch verschil in shops zitten.

Invloed op samenleving is ook minder groot, omdat er minder mensen Ecstasy gebruiken dan alcohol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 00:45 

Hardtraxxer

Mensen die hard aan de pillen zitten begrijp ik vaak niet...
ik kom zo'n dag door met beetje patat en voor de rest cola enzo...
je kan zowiezo wel vaak op feesten gewoon ergens zitten en uitrusten
dus ik vind pillen en snuifjes en wat dan ook een beetje overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 00:48 

Hardtraxx Newbie

Overload schreef:
Mensen die hard aan de pillen zitten begrijp ik vaak niet...
ik kom zo'n dag door met beetje patat en voor de rest cola enzo...
je kan zowiezo wel vaak op feesten gewoon ergens zitten en uitrusten
dus ik vind pillen en snuifjes en wat dan ook een beetje overbodig.

Het is niet zo dat mensen pillen slikken om het langer uit te kunnen houden, da's alleen een leuk extraatje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 02:03 

Hardtraxx Newbie

Ik was een paar weken terug security op Obsession Outdoor Festival en ik heb meerdere mensen naar de ehbo moeten tillen die helemaal van de kaart waren door die troep.
Ik red het met een paar energydrankjes in de trein naar het festival toe en gewoon een lekker biertje en broodje döner op het festival zelf :D.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen