DarkNoize schreef:
-------
Verder nog even over pep
Ik lees hier dat mensen het effect van een bommetje fijner vinden dan van snuiven?
Terwijl ik overal juist lees dat je van snuiven meer een rush krijgt, je voelt het meer (je hoeft minder te nemen), en het duurt korter.
Waarom is een bommetje dan beter/leuker/fijner?
Wat een naaistreek zeg!
Zijn die ouders ook stuk voor stuk zo ouderswets dat ze niet eens zullen luisteren als jij probeert uit te leggen dat je verstandig gebruikt?
Ik ben bang dat als mijn ouders er achter komen dat ik de kans niet eens krijg het allemaal uit te leggen en dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Beide van mijn ouders zijn redelijk streng en anti-drugs opgevoed (vooral mijn ma), dus weet niet hoe ik dit moet brengen.
Al meerdere keren, na een feest, wilde ik gewoon vertellen dat ik een pil gepakt heb, maar op de 1 of andere manier kan ik dit gewoon niet.
Als ze na Thrillogy aan me vragen of ik drugs gebruikt heb, zal dat ook niet de enige keer zijn.
Na decibel stond me ma ook al zo raar naar me te kijken toen ik met 100km/p de trap af rende.. ze zei dat ik er uit zag alsof ik strak van vermoeidheid was.

Ik denk dat het gewoon het beste is om het gewoon maar te vertellen, want ouders zijn ook niet gek!
Over die pep:
Ik denk dat je het dan verkeerd gelezen hebt ofzo, want van een bom krijg je juist meer die rush en voel je het meer en het duurt ook nog eens langer.
Ben er niet zeker van, maar volgens mij word het als je het snuift meer afgebroken dan wanneer je het doorslikt.
Als iemand dit wel weet, let me know, dan kan ik dat ook weer aan pep-info-collectie toevoegen