Zooo dat is een beste naaistreekwrote:Pfff zat net in de kroeg met een maat, krijg ik een verhaal te horen dat een andere maat tegen zijn moeder had gezegd dat er sommige mensen uit de groep pillen slikken.
Toen heeft die moeder dat tegen de moeder van de maat gezegd waar ik net mee in de kroeg zat. Hij zei net dus dat hij alles aan zijn moeder heeft gezegd. Dus nu weten een paar ouders uit onze vriendengroep dat ik (en nog 2 andere) aan de pillen zitten.
Lekker!Die ouders denken nu waarschijnlijk dat wij elke week van de kaart zijn en er niet mee om kunnen gaan.
Waaaaarom vertellen zulke mensen zoiets tegen ouders!!??![]()
Als mijn ouders het te weten komen.... Ik wil er niet eens aan denken, dan is het gewoon over![]()
Heb er echt geen woorden voor, die mensen weten niet wat zoiets ''onschuldigs'' tegen je ouders vertellen voor gevolgen kan hebben voor andere mensen.
Ik ga meestal met een groepje van 6 naar de feesten, en 5 daarvan gebruiken. Bij me 2 beste maten, weten de ouders het ook. Die waren lekker simpel, en zeide gewoon MA PA ik ga vanavond voor het eerst een pilletje slikken