Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 09:23 

Donateur

DarkNoize schreef:
Pfff zat net in de kroeg met een maat, krijg ik een verhaal te horen dat een andere maat tegen zijn moeder had gezegd dat er sommige mensen uit de groep pillen slikken.
Toen heeft die moeder dat tegen de moeder van de maat gezegd waar ik net mee in de kroeg zat. Hij zei net dus dat hij alles aan zijn moeder heeft gezegd. Dus nu weten een paar ouders uit onze vriendengroep dat ik (en nog 2 andere) aan de pillen zitten.
Lekker! :/ Die ouders denken nu waarschijnlijk dat wij elke week van de kaart zijn en er niet mee om kunnen gaan.
Waaaaarom vertellen zulke mensen zoiets tegen ouders!!?? :(
Als mijn ouders het te weten komen.... Ik wil er niet eens aan denken, dan is het gewoon over :mad:
Heb er echt geen woorden voor, die mensen weten niet wat zoiets ''onschuldigs'' tegen je ouders vertellen voor gevolgen kan hebben voor andere mensen.

Zooo dat is een beste naaistreek :/ , nu kom je volgens mij niet meer graag daar over de vloer. Mijn ouders weten het van mij, en dat ik het eens in de 2 maanden , 1 of 2 pilletjes slik. Ik moest het zeggen omdat ze 2 zakjes hadden gevonden in me portomonee. Maar het is gewoon moeilijk omdat het tegen je ouders uitteleggen. Want hun komen nog uit de tijd van DRUGS ARE BAD :nono:

Ik ga meestal met een groepje van 6 naar de feesten, en 5 daarvan gebruiken. Bij me 2 beste maten, weten de ouders het ook. Die waren lekker simpel, en zeide gewoon MA PA ik ga vanavond voor het eerst een pilletje slikken :P , dat jullie het weten. en ja kan boos gaan worden of niet, maar ik wil het gewoon een keertje proberen. >.< maar ze konde het wel accepteren :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:21 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
-------

Verder nog even over pep :innocent:
Ik lees hier dat mensen het effect van een bommetje fijner vinden dan van snuiven?
Terwijl ik overal juist lees dat je van snuiven meer een rush krijgt, je voelt het meer (je hoeft minder te nemen), en het duurt korter.
Waarom is een bommetje dan beter/leuker/fijner?

Wat een naaistreek zeg!
Zijn die ouders ook stuk voor stuk zo ouderswets dat ze niet eens zullen luisteren als jij probeert uit te leggen dat je verstandig gebruikt?
Ik ben bang dat als mijn ouders er achter komen dat ik de kans niet eens krijg het allemaal uit te leggen en dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Beide van mijn ouders zijn redelijk streng en anti-drugs opgevoed (vooral mijn ma), dus weet niet hoe ik dit moet brengen.
Al meerdere keren, na een feest, wilde ik gewoon vertellen dat ik een pil gepakt heb, maar op de 1 of andere manier kan ik dit gewoon niet.
Als ze na Thrillogy aan me vragen of ik drugs gebruikt heb, zal dat ook niet de enige keer zijn.
Na decibel stond me ma ook al zo raar naar me te kijken toen ik met 100km/p de trap af rende.. ze zei dat ik er uit zag alsof ik strak van vermoeidheid was. :worship:
Ik denk dat het gewoon het beste is om het gewoon maar te vertellen, want ouders zijn ook niet gek!

Over die pep:
Ik denk dat je het dan verkeerd gelezen hebt ofzo, want van een bom krijg je juist meer die rush en voel je het meer en het duurt ook nog eens langer.
Ben er niet zeker van, maar volgens mij word het als je het snuift meer afgebroken dan wanneer je het doorslikt.
Als iemand dit wel weet, let me know, dan kan ik dat ook weer aan pep-info-collectie toevoegen ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:37 

Donateur

pepepe schreef:
PNXRMX schreef:
Tis nu zo'n 3,5 weken na m'n laatste keer X en ik begin weer echt zin te krijgen in de volgende keer. Anderhalf weekje zwaar verheugen op Houseqlassics :) Wordt echt een lekker vaag feestje :yay:
Aanstaand weekend alleen maar vaagheid om me heen op Thrillogy, terwijl ik zelf bob :P Wordt nog wat ;)

Haha of je neemt een lekkere lijn pep!
Autorijden zal je nog beter af gaan dan wanneer je nuchter bent en dat meen ik serieus :P

ben ik het niet mee eens dat auto rijden beter gaat. zat tijd terug een keer bij een maatje in de auto die had ook pep op, En die reed niet meer zo fijn !
En het lijkt me sowieso niet verstandig om onder invloed van wel middel dan ook achter het stuur te kruipen.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Ok, zaterdag dus m'n eerste keer. Weet niet zeker wat Timmer me gevoerd heeft maar ik denk dat het methylone (Explosion) was. Hij vond het tijd was voor me eerste. Dus hupakee half pilletje ingemomen met water rond half 11 op Ansarat Festival in Belgiƫ (Tijdens Brennan Heart). Mij werd verteld dat ik het na een half uurtje wel zou voelen. Half uur later: nog niks, uur later, nog niks, anderhalf uur later, nog niks. Ik dacht dat het zou komen omdat ik net voordat de pil werd ingenomen een frikandel naar binnen had gewerkt. Maar opeens kwam het, hij deed zijn werk. Tijdje later was ik helemaal van de wereld. Ben me een partij los gegaan daar :D. Iedereen uit de groep ging totaal uit z'n dak! Had echt het gevoel dat ik gehypnotiseerd werd door de muziek en de bas ging zooo heerlijk door m'n hersenen. Was echt fantastisch! Hoogtepunt was wel een losliggende plaat op de grond met een "iets" eronder, waardoor de hele plank als een wip functioneerde. Als kleine kinderen elkaar de lucht in lanceren was in 3 lettergrepen GE-NI-AAL. Heb me nog nooit zo compleet wazig gedragen. Tijdens die verlovenis aanvraag bij AVIO gewoon blijven springen haha. Voelde me totaal euphorisch, energiek en gewoon keigoed ^^. Heb nog voor de neuzen van een paar belgen gehuppeld die meteen vies terugkeken en ik maar lachen xd. Hun nog viezer terugkijken en gewoon weer weghuppelen. Wist natuurlijk totaal niet wat ik deed. Heb eigenlijk heel de tijd staan te springen en niet keihard staan te stampen omdat ik bang wast dat heerlijke gevoel kwijt te raken. Tijdens Never Enough wist ik dat dit de laatste plaat was dus ik stampte uit volle macht mezelf de lucht in. Kreeg het gevoel dat ik opsteeg :innocent:. Toen liepen we naar de uitgang van de tent. En heel de fans die over waren gebleven schreeuwden om nog een nummer. Zoals het hoord. Dus AVIO Blasemasterz - One Blade er nog doorgegooid op een nogal laag volume. Waarschijnlijk gedaan om die belgen rustig te houden. Maar wij gingen naar buiten want we hadden een taxi besteld. Kreeg toen te horen dat een halve pil niet geschikt is voor mijn lichaamsgewicht en dat het effect bij mij dus veel sterker was geweest dan de rest. Ik was compleet in dromenland, ook in de taxi. Maar heb zo normaal mogelijk proberen te doen. De taxi ging goed en Timmer dacht dat hij me maar beter naar huis kon brengen. Onderweg nog het broertje van de vriend van me zus tegengekomen en we zijn samen bij ons eieren gaan bakken, en dan maar liegen dat ik een heleboel energie drank op had :P. De volgende ochtend voelde ik me nog steeds erg euforisch en vol energie (was om half 4 te bed gegaan en om half 12 opgestaan). Verder totaal geen last gehad van "bij effecten" of een kater ofzoiets.

Was prachtig vriend ;)!
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:59 

Donateur

Citaat:
...

Mooi altijd zulke verhalen! :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:19 

Hardtraxx Addict

[quote="pepepe"]
Wat een naaistreek zeg!
Zijn die ouders ook stuk voor stuk zo ouderswets dat ze niet eens zullen luisteren als jij probeert uit te leggen dat je verstandig gebruikt?
Ik ben bang dat als mijn ouders er achter komen dat ik de kans niet eens krijg het allemaal uit te leggen en dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Beide van mijn ouders zijn redelijk streng en anti-drugs opgevoed (vooral mijn ma), dus weet niet hoe ik dit moet brengen.
Al meerdere keren, na een feest, wilde ik gewoon vertellen dat ik een pil gepakt heb, maar op de 1 of andere manier kan ik dit gewoon niet.
Als ze na Thrillogy aan me vragen of ik drugs gebruikt heb, zal dat ook niet de enige keer zijn.
Na decibel stond me ma ook al zo raar naar me te kijken toen ik met 100km/p de trap af rende.. ze zei dat ik er uit zag alsof ik strak van vermoeidheid was. :worship:
Ik denk dat het gewoon het beste is om het gewoon maar te vertellen, want ouders zijn ook niet gek![quote="pepepe"]

Ik denk dat mijn ma me helemaal geen kans geeft en zegt dat ik het maar lekker op straat moet gaan maffen of iets dergelijks,
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:19 

Hardtraxx Addict

edit dubbel post
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Dat is sowizo al beter chukkels,

Ik weet nog toen mijn ma er achter kwam dat ik af en toe blowde. Toen begon ze te huilen nou kan je vertellen dan baal je als een stekker en ze vertrouwd het nog steeds niet helemaal onder het motto van :
Eens een Drugsgebruiker(Junk) altijd een Drugsgebruiker(Junk) :/

Sinds laatste week van julli ook meer niets gebruikt btw Fusion ga kdan weer voor 2e x aan de X. Maar bestel het voor die tijd. Dus gaat hopelijk goed.

Ik ken het gevoel, toen m'n ouders erachter kwamen dat ik vroeger blowde, waren ze ook totaal niet blij.Ware het niet dat ik toen 14-15 was, maar goed. Gelukkig gaan ze er deze keer wat beter mee om.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:47 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
jeone schreef:
Dat is sowizo al beter chukkels,

Ik weet nog toen mijn ma er achter kwam dat ik af en toe blowde. Toen begon ze te huilen nou kan je vertellen dan baal je als een stekker en ze vertrouwd het nog steeds niet helemaal onder het motto van :
Eens een Drugsgebruiker(Junk) altijd een Drugsgebruiker(Junk) :/

Sinds laatste week van julli ook meer niets gebruikt btw Fusion ga kdan weer voor 2e x aan de X. Maar bestel het voor die tijd. Dus gaat hopelijk goed.

Ik ken het gevoel, toen m'n ouders erachter kwamen dat ik vroeger blowde, waren ze ook totaal niet blij.Ware het niet dat ik toen 14-15 was, maar goed. Gelukkig gaan ze er deze keer wat beter mee om.

ja bij mij was het 15-16 dan. Maar ze trapt me denk ik het huis uit als ze daar achter komt,
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
PNXRMX schreef:
Tis nu zo'n 3,5 weken na m'n laatste keer X en ik begin weer echt zin te krijgen in de volgende keer. Anderhalf weekje zwaar verheugen op Houseqlassics :) Wordt echt een lekker vaag feestje :yay:
Aanstaand weekend alleen maar vaagheid om me heen op Thrillogy, terwijl ik zelf bob :P Wordt nog wat ;)

Haha of je neemt een lekkere lijn pep!
Autorijden zal je nog beter af gaan dan wanneer je nuchter bent en dat meen ik serieus :P

Vind je 't erg als ik dat ff niet doe? ;)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:05 

Donateur

mag ook niet pnxrmx :mad: gewoon de bob blijven :P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

Dat doe ik de week erna wel, bob naar Matrixx :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:14 

Donateur

roberttt schreef:
mag ook niet pnxrmx :mad: gewoon de bob blijven :P

precies! :mad: je zal iemand dood rijden met je wause kop, dat vergeef je jezelf nooit meer :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:10 

Donateur

roberttt schreef:
ben ik het niet mee eens dat auto rijden beter gaat. zat tijd terug een keer bij een maatje in de auto die had ook pep op, En die reed niet meer zo fijn !
En het lijkt me sowieso niet verstandig om onder invloed van wel middel dan ook achter het stuur te kruipen.

Als je grote hoeveelheden op hebt kan je goed vaag worden van pep maar ik geloof niet dat je slechter gaat rijden van een sleutelpuntje. Artsen gebruiken ook speed om lange dagen vol te kunnen maken en die zullen ook niet helemaal waus zijn.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:16 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Als je grote hoeveelheden op hebt kan je goed vaag worden van pep maar ik geloof niet dat je slechter gaat rijden van een sleutelpuntje. Artsen gebruiken ook speed om lange dagen vol te kunnen maken en die zullen ook niet helemaal waus zijn.

Is zeker waar.
Ik doelde ook niet op bergen pep snuiven, maar meer iets in de trend van 0.2 of 0.3 gram.
Trust me.. auto rijden kan je dan echt nog makkelijk! ;)
Natuurlijk ben ik niet voor het onder in vloed rijden, maar na een feest op zondagochtend rond 7 uur zullen er weinig mensen op de weg te vinden zijn hoor.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:20 

Hardtraxxer

pepepe schreef:

Is zeker waar.
Ik doelde ook niet op bergen pep snuiven, maar meer iets in de trend van 0.2 of 0.3 gram.
Natuurlijk ben ik niet voor het onder in vloed rijden, maar na een feest op zondagochtend rond 7 uur zullen er weinig mensen op de weg te vinden zijn hoor.

Het kan misschien nog wel maar als je iemand dood rijdt (wat soms sneller gaat dan je denkt) heb je:

1: Spijtgevoel voor je hele leven en krijgt de drug de schuld van je eigen daden
2: Verzekering zegt betaal de autoschade + overlijdensschade maar lekker zelf :nono:

Rijden onder (of vlak na) invloed ga ik echt nooit van m'n leven doen.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:24 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
pepepe schreef:

Is zeker waar.

Het kan misschien nog wel maar als je iemand dood rijdt (wat soms sneller gaat dan je denkt) heb je:

1: Spijtgevoel voor je hele leven en krijgt de drug de schuld van je eigen daden
2: Verzekering zegt betaal de autoschade + overlijdensschade maar lekker zelf :nono:

+1

Met uitzondering van de fiets en de driewieler xd
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:33 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
pepepe schreef:

Is zeker waar.

Ik kan je zeker geen ongelijk geven, het is inderdaad zo dat je niet moet gaan rijden onder invloed, maar mocht het zo zijn dat al je maten onder invloed zijn, inclusief jijzelf, dan is het als last resort verstandig om de speedgebruiker achter het stuur te zetten.
Een avondje overnachten in de auto is natuurlijk nog beter, maar ik denk dat de meeste van de drugsgebruikers dat toch niet zal doen.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:05 

Hardtraxx Elite

Ik begin honger te krijgen, nog wachten tot zaterdag :cry:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:17 

Donateur

Gewoon met het OV gaan als je wilt gebruiken!
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:37 

Hardtraxxer

@ vorige pagina:
Die ouders die het nu weten staan er wel redelijk voor open volgens mij. Ze keuren het natuurlijk niet goed.
Mijn ouders zijn er flink op tegen, maar die krijgen het nooit te weten als het goed is :thumbup:
Wel een beste naaistreek ja :x
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:41 

Hardtraxxer

Aaah me ouders hebben wat door denk ik >.< Tijdens het eten ging het ineens over medicijnen en het nemen ervan. Toen zei me vader: 'Oh, van dingen slikken weet patrick(ik) alles van!'. Zit je wel heel ongemakkelijk te eten ineens :P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:43 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:
Aaah me ouders hebben wat door denk ik >.< Tijdens het eten ging het ineens over medicijnen en het nemen ervan. Toen zei me vader: 'Oh, van dingen slikken weet patrick(ik) alles van!'. Zit je wel heel ongemakkelijk te eten ineens :P

haha had je moeten zeggen Pa ik ben geen homo :P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:

Haha wat erg!!! :lol:
Zo was mijn pa een keer op zoek naar een CD'tje van Windows XP, waarvan die dacht dat hij in een cd-mapje zat in mijn kast.
Toevallig was dat ook de plek waar ik toen der tijd mijn paddo's bewaarde.
Gelukkig vond hij het erg interessant en vond het doodleuk om er aan te ruiken.
Hij heeft ze zelfs op ze tong gelegt om te proeven waar het nou naar smaakte.. die kop van hem vergeet ik nooit meer xd
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:10 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
modernization schreef:

Haha wat erg!!! :lol:
Zo was mijn pa een keer op zoek naar een CD'tje van Windows XP, waarvan die dacht dat hij in een cd-mapje zat in mijn kast.
Toevallig was dat ook de plek waar ik toen der tijd mijn paddo's bewaarde.
Gelukkig vond hij het erg interessant en vond het doodleuk om er aan te ruiken.
Hij heeft ze zelfs op ze tong gelegt om te proeven waar het nou naar smaakte.. die kop van hem vergeet ik nooit meer xd

Das dan wel geniaal ja haha :P Alleen kreeg pas al grote bek dat ik niet aan die zooi moest beginnen en blablabla, dus denk niet dat ie zo'n zelfde kijk erop heeft. Zolang ze niks verder vragen ben ik gered, anders zien we wel weer verder :yes:

jeone schreef:
modernization schreef:

haha had je moeten zeggen Pa ik ben geen homo :P

Haha grappenmaker, hij weet donders goed dat niet het geval is ;)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen