Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:44 

Hardtraxx Addict

blackrosa schreef:
woont er iemand val jullie in de buurt van rdam? XD

Latersssss!

zie woonplaats topic,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:55 

Donateur

jeone schreef:
blackrosa schreef:

Latersssss!

zie woonplaats topic,

hahaha:P maar dit forum is niet bedoeld voor dat. dit is voor tips en ervaringen van gebruik van drugs.
En niet voor vraag en aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:07 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
jeone schreef:
blackrosa schreef:

Latersssss!

zie woonplaats topic,

hahaha:P maar dit forum is niet bedoeld voor dat. dit is voor tips en ervaringen van gebruik van drugs.
En niet voor vraag en aanbod.

I know, maar heeeeeeeeeel misschien is het niet daarvoor bedoeld :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:10 

Donateur

bedoel ook die opmerking van blackrosa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ach, ik ben ook via dit forum aan m'n eerste spul gekomen :$

En tweede spul... :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:36 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:37 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:

:x

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:49 

Hardtraxx Veteran

Yey lachen met m'n ouders. Komt m'n vader net naar me toe met vragen over pillen, omdat ze het gevonden hebben en ze nu bang zijn dat ik erin ga dealen... En nu zit ik me dus af te vragen van hoe de fuck ik ze moet overtuigen om te weten dat ik dat absoluut niet ga doen en dat ik weet wat ik gebruik? Juistem, dat wordt nog pittig, aangezien ze het toch niet onder ogen (willen) zien dat recreatief gebruik niet enorm schadelijk is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:50 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Yey lachen met m'n ouders. Komt m'n vader net naar me toe met vragen over pillen, omdat ze het gevonden hebben en ze nu bang zijn dat ik erin ga dealen... En nu zit ik me dus af te vragen van hoe de fuck ik ze moet overtuigen om te weten dat ik dat absoluut niet ga doen en dat ik weet wat ik gebruik? Juistem, dat wordt nog pittig, aangezien ze het toch niet onder ogen (willen) zien dat recreatief gebruik niet enorm schadelijk is. :/

ik zou zeggen print zoveel mogelijk spullen uit over xtc waarin zowel de goeie als mindere kanten worden belicht. Zodat ze zien dat je er goed over na hebt gedacht etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, ze komen vanzelf wel naar me toe. Ergste vind ik dat ze door hun onwetendheid zelfs gaan denken dat ik gebruik terwijl ik de BOB ben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:21 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Recreatief gebruik ja, niet die hoeveelheden die jij wegslikt/snuift/spuit :lol:

Zeg dat je op een forum 136 pagina's over drugsgebruik hebt gelezen en heel veel informatie hebt uitgewisseld met andere ervaren gebruikers, laat ze heel ingewikkelde Engelstalige websites over MDMA zien zodat ze er zelf niks van begrijpen en denken "zo onze zoon is best slim" :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:44 

Donateur

En natuurlijk gewoon betrouwbare voorlichting gehad hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

Recreatief gebruik ja, niet die hoeveelheden die jij wegslikt/snuift/spuit :lol:

hahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:49 

Ok, zaterdag dus m'n eerste keer. Timmer had me een halve Rode Dollar gegeven. Hij vond het tijd was voor me eerste keer. Dus hupakee half pilletje ingemomen met water rond half 11 op Ansarat Festival in België (Tijdens Brennan Heart). Mij werd verteld dat ik het na een half uurtje wel zou voelen. Half uur later: nog niks, uur later, nog niks, anderhalf uur later, nog niks. Ik dacht dat het zou komen omdat ik net voordat de pil werd ingenomen een frikandel naar binnen had gewerkt. Maar opeens kwam het, hij deed zijn werk. Tijdje later was ik helemaal van de wereld. Ben me een partij los gegaan daar :D. Iedereen uit de groep ging totaal uit z'n dak! Had echt het gevoel dat ik gehypnotiseerd werd door de muziek en de bas ging zooo heerlijk door m'n hersenen. Was echt fantastisch! Hoogtepunt was wel een losliggende plaat op de grond met een "iets" eronder, waardoor de hele plank als een wip functioneerde. Als kleine kinderen elkaar de lucht in lanceren was in 3 lettergrepen GE-NI-AAL. Heb me nog nooit zo compleet wazig gedragen. Tijdens die verlovenis aanvraag bij AVIO gewoon blijven springen haha. Voelde me totaal euphorisch, energiek en gewoon keigoed ^^. Heb nog voor de neuzen van een paar belgen gehuppeld die meteen vies terugkeken en ik maar lachen xd. Hun nog viezer terugkijken en gewoon weer weghuppelen. Wist natuurlijk totaal niet wat ik deed. Heb eigenlijk heel de tijd staan te springen en niet keihard staan te stampen omdat ik bang wast dat heerlijke gevoel kwijt te raken. Tijdens Never Enough wist ik dat dit de laatste plaat was dus ik stampte uit volle macht mezelf de lucht in. Kreeg het gevoel dat ik opsteeg :innocent:. Toen liepen we naar de uitgang van de tent. En heel de fans die over waren gebleven schreeuwden om nog een nummer. Zoals het hoord. Dus AVIO Blasemasterz - One Blade er nog doorgegooid op een nogal laag volume. Waarschijnlijk gedaan om die belgen rustig te houden. Maar wij gingen naar buiten want we hadden een taxi besteld. Kreeg toen te horen dat een halve pil niet geschikt is voor mijn lichaamsgewicht en dat het effect bij mij dus veel sterker was geweest dan de rest. Ik was compleet in dromenland, ook in de taxi. Maar heb zo normaal mogelijk proberen te doen. De taxi ging goed en Timmer dacht dat hij me maar beter naar huis kon brengen. Onderweg nog het broertje van de vriend van me zus tegengekomen en we zijn samen bij ons eieren gaan bakken, en dan maar liegen dat ik een heleboel energie drank op had :P. De volgende ochtend voelde ik me nog steeds erg euforisch en vol energie (was om half 4 te bed gegaan en om half 12 opgestaan). Verder totaal geen last gehad van "bij effecten" of een kater ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:57 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
...

Klinkt als een zeer geslaagd feest!
Altijd leuk om die 1e keren terug te lezen
Nou oppassen dat je het niet te vaak gaat doen he :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:02 

pepepe schreef:
stefaneke schreef:
...

Zal het niet zo vaak als jij doen :whistle:

Stel je voor, sta ik daar bij zo'n lokaal hardstyle feest weg te trippen. Moet ik dus echt niet hebben want alles komt zo bij m'n zussen terecht :/. Bovendien weinig te doen deze winter.

Is ook leuk om te weten dat iedereen het totaal een kutfeest vond. Maar dat het voor mij een van de beste ooit is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:15 

Donateur

Hahaha klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:37 

Donateur

Leuk report, haha dat huppelen is geweldig! Je bent dan zo vrolijk dat je niet meer loopt maar huppelt op de maat van de achtergrond muziek. Doe ik ook altijd, schitterend :D

En dat met die wip kwam me ook bekend voor. Op Defqon stond er bij zo'n klein heuveltje waar een boom stond een houten plaat los, daar sprong ik ook even op en voor ik het wist werd ik een meter de lucht in gelanceerd :P Ging ik zo vaak op dat ding springen tot die plank brak. Was geweldig want toen was Headhunterz zn house-set aan het draaien dus ik was de enige die keihard "los ging" door hoog op dat ding te springen (dat was btw wel nog nuchter :P )

Explosion/Methylone staat ook hoog op de verlanglijst, maar gaat er voorlopig niet van komen. Doe mij maar liever de combi 4-fmp/Xtc :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:46 

dawasiknie schreef:
Leuk report, haha dat huppelen is geweldig! Je bent dan zo vrolijk dat je niet meer loopt maar huppelt op de maat van de achtergrond muziek. Doe ik ook altijd, schitterend :D

En dat met die wip kwam me ook bekend voor. Op Defqon stond er bij zo'n klein heuveltje waar een boom stond een houten plaat los, daar sprong ik ook even op en voor ik het wist werd ik een meter de lucht in gelanceerd :P Ging ik zo vaak op dat ding springen tot die plank brak. Was geweldig want toen was Headhunterz zn house-set aan het draaien dus ik was de enige die keihard "los ging" door hoog op dat ding te springen (dat was btw wel nog nuchter :P )

Herinner me ook dat ik op een gegeven moment heel de tijd terug kwam bij die wip. Stond er zo'n dikke belg op de andere kant. Ik springen :P. Die gast begint me toch lelijk te kijken :(. Maar gewoon weggegaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:00 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
pepepe schreef:
stefaneke schreef:
...

Zal het niet zo vaak als jij doen :whistle:

Stel je voor, sta ik daar bij zo'n lokaal hardstyle feest weg te trippen. Moet ik dus echt niet hebben want alles komt zo bij m'n zussen terecht :/. Bovendien weinig te doen deze winter.

Is ook leuk om te weten dat iedereen het totaal een kutfeest vond. Maar dat het voor mij een van de beste ooit is!

Haha, dat moet je zeker niet doen.
Keep it special! ;)
Ik gebruik de laatste tijd ongeveer 1 keer in de maand xtc.
Heb er zeker spijt van dat het zo ver gekomen is, aangezien het oooh zo lekkere xtc gevoel toch wel gehalveerd is.
Ik ga ook geen pillen pakken op Thrillogy, alleen pep.
Ben van plan een tussenpauze in te lassen tot en met 31 december, dan pak ik weer 1 of 2 pilletjes.
Daarna ga ik ook gelijk wat minder feesten pakken, dus dan zal ik ook automatisch minder drugs pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 00:52 

Hardtraxx Veteran

Leuk report inderdaad, herken het gevoel. Methylone zei je? Geen XTC dus? Maar inderdaad het is wel een geniale drug. Maar weet je zeker dat het Methylone/Explosion was? Want dat spul hoort juist sneller in te slaan als XTC, en bij jou duurde het toch wat (veel :P ) langer en dat euforische is ook veel minder. Maar dat energieke is juist wel weer enorm herkenbaar in Methylone, want je krijgt een overdose aan energie. Misschien kan het zo zijn omdat het de eerste keer is dat het langer duurt voordat het inslaat (had ik ook met XTC), maar anderhalf uur is wel erg lang. Bij mij merk ik het al na 20 minuten ná inname. Weet je ook hoeveel mg je had genomen?

Zonde trouwens dat je het zo laat pas hebt ingenomen, als je een paar uurtjes eerder had genomen had je nog veel langer plezier ;)

PS. Sinds wanneer is Methylone in pilvorm te verkrijgen?

Citaat:
Explosion/Methylone staat ook hoog op de verlanglijst, maar gaat er voorlopig niet van komen. Doe mij maar liever de combi 4-fmp/Xtc

Die combi is inderdaad gruwelijk vet. Ik ging op Fusion nóg harder dan ik op Q-Base deed, was echt heerlijk. Maar ik hoorde ook van sommigen dat niks de combi 4-FMP/Methylone overtreft. Dat wil ik dan ook eens proberen. Geen idee wat je er extra van krijgt, aangezien het beide ongeveer van hetzelfde is, maar ik hoor er alleen maar lyrische verhalen over.

___________________________________________________________________________________________

Trouwens, vanavond dus eindelijk het langverwachte gesprek met m'n ouders gehad. Ik heb maar gezegd dat het MDMA-pillen waren wat ze vonden en dat ik altijd weet wat ik neem, omdat ik het laat testen en er altijd zeker van ben dat er geen troep in zit. Dat ik het speciaal hou en dat ik altijd genoeg water erbij drink en geen alcohol. Verder nog wat dingen uitgelegd over de schadelijkheid en afhankelijkheid ervan en natuurlijk waarom ik het gebruik. Ook weten ze dat ik me er enorm goed over inlicht en er veel informatie over opzoek over de gevaren en al.
M'n vader begreep alles wel, m'n moeder had het er zichtbaar moeilijker mee en moet het nog even allemaal beseffen, maar ze zei wel dat ze blij was dat ik er zo open in was.

Al met al dus wel een goed gevoel over gehouden aan het gesprek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 01:11 

Hardtraxx Addict

Dat is sowizo al beter chukkels,

Ik weet nog toen mijn ma er achter kwam dat ik af en toe blowde. Toen begon ze te huilen nou kan je vertellen dan baal je als een stekker en ze vertrouwd het nog steeds niet helemaal onder het motto van :
Eens een Drugsgebruiker(Junk) altijd een Drugsgebruiker(Junk) :/

Sinds laatste week van julli ook meer niets gebruikt btw Fusion ga kdan weer voor 2e x aan de X. Maar bestel het voor die tijd. Dus gaat hopelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 01:18 

Hardtraxx Veteran

Tis nu zo'n 3,5 weken na m'n laatste keer X en ik begin weer echt zin te krijgen in de volgende keer. Anderhalf weekje zwaar verheugen op Houseqlassics :) Wordt echt een lekker vaag feestje :yay:
Aanstaand weekend alleen maar vaagheid om me heen op Thrillogy, terwijl ik zelf bob :P Wordt nog wat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 01:29 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Tis nu zo'n 3,5 weken na m'n laatste keer X en ik begin weer echt zin te krijgen in de volgende keer. Anderhalf weekje zwaar verheugen op Houseqlassics :) Wordt echt een lekker vaag feestje :yay:
Aanstaand weekend alleen maar vaagheid om me heen op Thrillogy, terwijl ik zelf bob :P Wordt nog wat ;)

Haha of je neemt een lekkere lijn pep!
Autorijden zal je nog beter af gaan dan wanneer je nuchter bent en dat meen ik serieus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 02:11 

Hardtraxxer

Pfff zat net in de kroeg met een maat, krijg ik een verhaal te horen dat een andere maat tegen zijn moeder had gezegd dat er sommige mensen uit de groep pillen slikken.
Toen heeft die moeder dat tegen de moeder van de maat gezegd waar ik net mee in de kroeg zat. Hij zei net dus dat hij alles aan zijn moeder heeft gezegd. Dus nu weten een paar ouders uit onze vriendengroep dat ik (en nog 2 andere) aan de pillen zitten.
Lekker! :/ Die ouders denken nu waarschijnlijk dat wij elke week van de kaart zijn en er niet mee om kunnen gaan.
Waaaaarom vertellen zulke mensen zoiets tegen ouders!!?? :(
Als mijn ouders het te weten komen.... Ik wil er niet eens aan denken, dan is het gewoon over :mad:
Heb er echt geen woorden voor, die mensen weten niet wat zoiets ''onschuldigs'' tegen je ouders vertellen voor gevolgen kan hebben voor andere mensen.

-------

Verder nog even over pep :innocent:
Ik lees hier dat mensen het effect van een bommetje fijner vinden dan van snuiven?
Terwijl ik overal juist lees dat je van snuiven meer een rush krijgt, je voelt het meer (je hoeft minder te nemen), en het duurt korter.
Waarom is een bommetje dan beter/leuker/fijner?
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen