Leuk report inderdaad, herken het gevoel. Methylone zei je? Geen XTC dus? Maar inderdaad het is wel een geniale drug. Maar weet je zeker dat het Methylone/Explosion was? Want dat spul hoort juist sneller in te slaan als XTC, en bij jou duurde het toch wat (veel

) langer en dat euforische is ook veel minder. Maar dat energieke is juist wel weer enorm herkenbaar in Methylone, want je krijgt een overdose aan energie. Misschien kan het zo zijn omdat het de eerste keer is dat het langer duurt voordat het inslaat (had ik ook met XTC), maar anderhalf uur is wel erg lang. Bij mij merk ik het al na 20 minuten ná inname. Weet je ook hoeveel mg je had genomen?
Zonde trouwens dat je het zo laat pas hebt ingenomen, als je een paar uurtjes eerder had genomen had je nog veel langer plezier

PS. Sinds wanneer is Methylone in pilvorm te verkrijgen?
Citaat:
Explosion/Methylone staat ook hoog op de verlanglijst, maar gaat er voorlopig niet van komen. Doe mij maar liever de combi 4-fmp/Xtc
Die combi is inderdaad gruwelijk vet. Ik ging op Fusion nóg harder dan ik op Q-Base deed, was echt heerlijk. Maar ik hoorde ook van sommigen dat niks de combi 4-FMP/Methylone overtreft. Dat wil ik dan ook eens proberen. Geen idee wat je er extra van krijgt, aangezien het beide ongeveer van hetzelfde is, maar ik hoor er alleen maar lyrische verhalen over.
___________________________________________________________________________________________
Trouwens, vanavond dus eindelijk het langverwachte gesprek met m'n ouders gehad. Ik heb maar gezegd dat het MDMA-pillen waren wat ze vonden en dat ik altijd weet wat ik neem, omdat ik het laat testen en er altijd zeker van ben dat er geen troep in zit. Dat ik het speciaal hou en dat ik altijd genoeg water erbij drink en geen alcohol. Verder nog wat dingen uitgelegd over de schadelijkheid en afhankelijkheid ervan en natuurlijk waarom ik het gebruik. Ook weten ze dat ik me er enorm goed over inlicht en er veel informatie over opzoek over de gevaren en al.
M'n vader begreep alles wel, m'n moeder had het er zichtbaar moeilijker mee en moet het nog even allemaal beseffen, maar ze zei wel dat ze blij was dat ik er zo open in was.
Al met al dus wel een goed gevoel over gehouden aan het gesprek.