Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:19 

@ Stylow, Timmer of ComingHard!RealHard!, kunnen jullie ff zeggen wat dat precies voor pilletje was? :P.

Had trouwens ook geen last meer van hoofdpijn die avond, weet alleen niet ofdat dat nou door de alcohol kwam of die zooi :P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ik weet eigenlijk wel van tevoren hoe ik m'n vervoer van en naar een feest regel (en dat is eigenlijk altijd OV, partybus of zelf reizen), dus het kan eigenlijk nooit voorkomen dat ik in de problemen kom met geen nuchtere weg terug. Vond 't de ochtend na Lowlands al erg genoeg in de auto zitten, laat staan als de drugs nog echt actief zijn :P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
@ Stylow, Timmer of ComingHard!RealHard!, kunnen jullie ff zeggen wat dat precies voor pilletje was? :P.

Had trouwens ook geen last meer van hoofdpijn die avond, weet alleen niet ofdat dat nou door de alcohol kwam of die zooi :P

mdma, hoeveel mg precies weet ik niet... ;) Teminste dat was het volgens mij :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 23:33 

Hardtraxx Veteran

Timmer, wat voor pil was het qua uiterlijk? Kleur, opdruk?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 01:03 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
stefaneke schreef:

mdma, hoeveel mg precies weet ik niet... ;) Teminste dat was het volgens mij :D

Altijd leuk als je niet weet wat je weggeeft: "Hier joh, neem deze pil, ik let wel even op hoe hij valt bij je" xd
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 01:15 

Donateur

Bij de meesten is de pil goed genoeg als bekenden er van horen zeggen hard op gaan.

Ik wist ook niet (en weet nog steeds niet) wat er in mijn allereerste pil zat. Daarna heb ik het altijd wel gecheckt.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 01:25 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik wist ook niet (en weet nog steeds niet) wat er in mijn allereerste pil zat. Daarna heb ik het altijd wel gecheckt.

Denk dat dat bij de meeste mensen zo is toch?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 01:47 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
@ vorige pagina:
Die ouders die het nu weten staan er wel redelijk voor open volgens mij. Ze keuren het natuurlijk niet goed.
Mijn ouders zijn er flink op tegen, maar die krijgen het nooit te weten als het goed is :thumbup:
Wel een beste naaistreek ja :x

Soms kun je het beter niet tegen je ouders vertellen in hun eigen voordeel,qua ongerustheid etc. En zeg nou zelf wat schieten ze er mee op wanneer ze het weten. Zij zullen misschien een schuldgevoel krijgen dat je jou niet goed hebben ingelicht of gewaarschuwd hebben of weet ik veel. Soms is het gewoon beter dat ze het niet weten dan wel.
Aan de ene kan je het natuurlijk ook makelijker vertellen dan aan de andere.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 02:11 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
dawasiknie schreef:

Denk het ook ja. Ik wist 't wel, maar ik moest er ook per se alles over weten voordat ik het probeerde. :)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 08:33 

Donateur

PNXRMX schreef:
jeone schreef:
dawasiknie schreef:

Denk het ook ja. Ik wist 't wel, maar ik moest er ook per se alles over weten voordat ik het probeerde. :)

Mijn eerste waren witte armani's, viaviaviaviaviaviavia aan weten te komen. Niet zelf getest, waren volgens mij uiteindelijk op 80mg getest, dus hele softe dingetjes. Tegenwoordig laat ik alles testen :thumbup: maarja heb eerst nog een flink aantal rode dollars om op te maken :drool:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 08:52 

Donateur

Mijn eerste waren groene Canadezen..
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 08:55 

Donateur

roberttt schreef:

hahahahaaha, goed begonnen, is het halve werk :x tering, wat zal jij hard zijn gegaan :woot:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 09:00 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

hahahahaaha, goed begonnen, is het halve werk :x tering, wat zal jij hard zijn gegaan :woot:

haha klopt, ja iets te hard.. :lol:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 09:38 

Donateur

Mystyle schreef:
DarkNoize schreef:
@ vorige pagina:
Die ouders die het nu weten staan er wel redelijk voor open volgens mij. Ze keuren het natuurlijk niet goed.
Mijn ouders zijn er flink op tegen, maar die krijgen het nooit te weten als het goed is :thumbup:
Wel een beste naaistreek ja :x

Soms kun je het beter niet tegen je ouders vertellen in hun eigen voordeel,qua ongerustheid etc. En zeg nou zelf wat schieten ze er mee op wanneer ze het weten. Zij zullen misschien een schuldgevoel krijgen dat je jou niet goed hebben ingelicht of gewaarschuwd hebben of weet ik veel. Soms is het gewoon beter dat ze het niet weten dan wel.
Aan de ene kan je het natuurlijk ook makelijker vertellen dan aan de andere.

Daar ben ik het mee eens. Zo lang ik nog thuis woon ga ik het ze ook absoluut nog niet vertellen en gewoon voor mezelf houden. Misschien als ik er ooit helemaal mee stop dat ik het ze dan vertel, maar het lijkt mij verstandiger als ze het gewoon ff niet weten. Ook omdat ik geen zin heb om 2 uur lang m'n ouders ervan te moeten overtuigen dat het geen junkenspul is.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

haha klopt, ja iets te hard.. :lol:

Mijn 2e waren Fast Forwards, na de eerste waar ik geen godsidee van had wat er in zat :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:14 

Donateur

Je had ze van sjefke toch? Die had (dacht ik) paarse sterren dus 100-120 mg per pil.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:19 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, kan maar zo dat het Paarse Sterren waren. Weet ik dat ook weer :)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:21 

Donateur

Het drugstopic is wel rete populair :D
Alweer bijna 140 pagina's vol goede info,adviezen en verhalen :woot:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Het drugstopic is wel rete populair :D
Alweer bijna 140 pagina's vol goede info,adviezen en verhalen :woot:

Inderdaad, en dan te bedenken dat dit topic gestart is met de vraag:

Citaat:
Wie van jullie gebruikt er meer dan alleen wiet?

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:36 

Donateur

Nou toen die vraag gesteld werd had je nog nooit gedaan he Chukkels :P
Kunnen we hieruit concluderen dat dit topic flink heeft bijgedragen aan drugsgebruik bij mensen :D
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

Hmm, schijnbaar werd ik een keer gedrogeerd bij de Wok-Chinees, voordat dit topic werd geopend, maar verder dan hasj en wiet ging ik niet :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:41 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
mag ook niet pnxrmx :mad: gewoon de bob blijven :P

precies! :mad: je zal iemand dood rijden met je wause kop, dat vergeef je jezelf nooit meer :thumbdown:

Dan kun je niet zeggen dat je die gene niet zag met zulke openstaande doppen ^^
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:44 

Hardtraxx Newbie

Iemand meer info over paarse diamantjes?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

Iemand info over rode duifjes?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:36 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Je had ze van sjefke toch? Die had (dacht ik) paarse sterren dus 100-120 mg per pil.

Nope dat waren wit onbedrukt, zat veel en veel minder in dan paarse sterren
Heb geen vergelijking met een andere hoe zwaar die waren..
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen