Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:19 

Hardtraxx Addict

Woops.. dubbel post.. sorry
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:26 

Hardtraxx Veteran

Heel erg bedankt voor de info iig. Advies over dosis komt ongeveer overeen met wat ik van anderen heb gehoord, dus het wordt 1 capsule van 80-100mg bij binnenkomst en nog ns 1 om een uur of 2. Zal ervoor zorgen dat ik genoeg fruit eet tijdens het feest en erna. Gelukkig leid ik geen leven waarin pep enigszins zou passen, behalve heel af en toe op een feest dan. M'n studie en werk zijn allemaal vrij licht, heb nooit echt energietekort aangezien ik bijna nooit veel energie nodig heb gedurende de week :P Betekent dus ook dat ik de dagen na Loudness echt lekker uit kan rusten.

Of ik het ook echt ga doen hangt er wel vanaf of m'n vriendin het ermee eens is, aangezien zij op mij zal moeten letten daar :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:31 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Heel erg bedankt voor de info iig. Advies over dosis komt ongeveer overeen met wat ik van anderen heb gehoord, dus het wordt 1 capsule van 80-100mg bij binnenkomst en nog ns 1 om een uur of 2. Zal ervoor zorgen dat ik genoeg fruit eet tijdens het feest en erna. Gelukkig leid ik geen leven waarin pep enigszins zou passen, behalve heel af en toe op een feest dan. M'n studie en werk zijn allemaal vrij licht, heb nooit echt energietekort aangezien ik bijna nooit veel energie nodig heb gedurende de week :P Betekent dus ook dat ik de dagen na Loudness echt lekker uit kan rusten.

Of ik het ook echt ga doen hangt er wel vanaf of m'n vriendin het ermee eens is, aangezien zij op mij zal moeten letten daar :P

Houd er wel rekening mee dat bommen/capsules voor een hardere rush kunnen zorgen dan het snuiven ervan.
Niet dat dat erg is haha, is juist een voordeel.
Wat ik ook zo lekker vind aan pep is dat je nog zo lekker helder bent in je kop.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Houd er wel rekening mee dat bommen/capsules voor een hardere rush kunnen zorgen dan het snuiven ervan.
Wat ik ook zo lekker vind aan pep is dat je nog zo lekker helder bent in je kop.

Kun je proberen om die rush te beschrijven? Geen kans op echt 'te hard' gaan zoals bij xtc bij een te hoge dosis hoorde ik, klopt dat? Voelt het ongemakkelijk in het begin of eigenlijk meteen lekker zodra het opkomt? Je kan het ook best in termen van xtc uitdrukken, want heb dat al wel eerder gedaan, dus kan het best vergelijken daarmee.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:45 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
pepepe schreef:

Kun je proberen om die rush te beschrijven? Geen kans op echt 'te hard' gaan zoals bij xtc bij een te hoge dosis hoorde ik, klopt dat? Voelt het ongemakkelijk in het begin of eigenlijk meteen lekker zodra het opkomt? Je kan het ook best in termen van xtc uitdrukken, want heb dat al wel eerder gedaan, dus kan het best vergelijken daarmee.

De rush is gewoon een lekker warm gevoel.. alsof je bloed heel snel door je lichaam gaat.
Vanaf het begin af aan is het al een heerlijk gevoel dat ook echt lang aan houdt.
Ik moet er helaas nu vandoor en kan pas rond 12 uur vanavond weer reageren.
Als je nog vragen hebt, stuur dan even een pb'tje ;)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:23 

Donateur

Bedankt voor alle info pepepe :) Wie weet maar eens een keertje proberen, maar voorlopig hou ik het wel bij een pilletje.

Heb trouwens met een weekend weg keihard aan de zuip gelegen, ik ben normaal gesproken alles behalve een drinker, dus valt mijn alcohol-gebruik heel erg mee. Maar ik heb gisteren en vandaag geen druppel alcohol meer aangeraakt en ik had zowel gister avond als nu de neiging om weer iets met alcohol te pakken. Mijn lichaam wil het op de een of andere manier gewoon. Heel vreemd want normaal heb ik dat nooit, met geen enkel middel. Ook niet met XTC, hooguit af en toe met tabak. Zegt dat nu iets over mij of over alcohol? :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:58 

Hardtraxxer

Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik gewoon 2 weken lang iedere avond 1 of 2 biertjes nam, maar het voelde niet als een drang ofzo. En daarna nam ik weer 1 maand helemaal niks. Is gewoon gewenning wat je met alles hebt lijkt me. Bedoel heb ook wel eens een periode dat ik heel veel snoep (echt snoep), wat na een paar dagen weer over is ;)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 00:12 

Hardtraxx Addict

ik las vandaag ergens iets over veel meer vergiftigingen door partydrugs.

weten jullie hier iets van?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 00:42 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
ik las vandaag ergens iets over veel meer vergiftigingen door partydrugs.

weten jullie hier iets van?

Ging eigenlijk alleen over GHB geloof ik. Mensen zijn heel gevoelig voor de dosis. Er zit maar weinig verschil tussen de perfecte dosis en de dosis waarbij je out gaat, waardoor dat laatste relatief heel vaak gebeurt.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 09:28 

Donateur

Hier beetje info, over de gevaarlijkheid van GHB

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/4904-ghb-een-gevaarlijke-partydrug.html
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 13:35 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

GHB is toch 1 van de drugs die ik niet zou willen proberen.
Er zitten mij te veel risico's aan.. Heb er al zo veel van out zien gaan.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:07 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

GHB is toch 1 van de drugs die ik niet zou willen proberen.
Er zitten mij te veel risico's aan.. Heb er al zo veel van out zien gaan.

Jaa ik zit ook te twijfelen steeds, gozer die ik ken die heb ze eigen labbie en maakt het zelf. Kost geen drol, maarja als ik veel verhalen hoor.... maarja misschien ooit nog is een keertje :/
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:52 

Hardtraxx Elite

GHB is gevaarlijk omdat mensen er fout mee omgaan. Je moet GHB niet bijpakken op gevoel terwijl je al van de kaart bent. Gebruik een spuitje om het precieze aantal ml's te bepalen wat je gaat innemen en wacht 2u met bijpakken. Kan niets mislopen dan :thumbup: En nog een gouden tip, zoek jouw goede dosis uit op een thuis feestje en niet in een club ofzo :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:45 

Hardtraxx Veteran

Maar toch is het niet iets wat ik ooit wil proberen.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar toch is het niet iets wat ik ooit wil proberen.

2x kheb ook echt verhalen gehoort van mensen die moesten schuimbekken en die er helemaal kapot van gingen:O...deze drug sla ik over:p
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:17 

Hardtraxxer

Bedankt pepepe voor de pep info ;)
Ik ga op MoH, 6 november, ook voor het eerst pep gebruiken, maar ik ga het gewoon snuiven :$
En heel misschien dit weekend bij een maat thuis aan de groene olifantjes :woot:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik ga op MoH, 6 november, ook voor het eerst pep gebruiken, maar ik ga het gewoon snuiven :$
En heel misschien dit weekend bij een maat thuis aan de groene olifantjes :woot:

als je het snuift krijg je wel vet last van je neus:P(brandend gevoel + vieze smaak in je keel):p
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:33 

Donateur

donkeyrollers schreef:
DarkNoize schreef:

als je het snuift krijg je wel vet last van je neus:P(brandend gevoel + vieze smaak in je keel):p

haha klopt :P en soms als je wat verkouden bent, en je hoest krijg je soms nog zo'n brok pep in je mond.

Dat is pas vies :sick:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
donkeyrollers schreef:
DarkNoize schreef:

haha klopt :P en soms als je wat verkouden bent, en je hoest krijg je soms nog zo'n brok pep in je mond.

hahaha helemaal mee eens:P...maar als je leuk feest wil hebben kan pep daar zeker voor zorgen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:42 

Hardtraxx Veteran

Regel bij mij is:
"Niks door de neus, dat is geen verkeerde keus.
Gewoon lekker slikken, dat is pas echt kicken!"
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Regel bij mij is:
"Niks door de neus, dat is geen verkeerde keus.
Gewoon lekker slikken, dat is pas echt kicken!"

hahahha:P....bij mij geld die regel ook wel beetje hoor meet ligt eook helemaal aan wat er door mn neyus moet:p...kheb nu enk ik stuk of 8x pep gedaan en 1x ketamine...dus valt wl mee:P...en voor de rest gaat er ook niks verder door de neus:P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Gewoon bommetjes droppen, dan ben je ook niet te stoppen ;)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:49 

Donateur

Chukkels schreef:
Gewoon bommetjes droppen, dan ben je ook niet te stoppen ;)

of in je flesje water :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:11 

Hardtraxxer

woont er iemand val jullie in de buurt van rdam? XD

Latersssss!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:19 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
donkeyrollers schreef:
DarkNoize schreef:

Don't mention it, Darknoize! ;)
Wappies onder elkaar zorgen voor elkaar toch. ^^
Dat brandende gevoel valt opzich best mee hoor.
Natuurlijk zal je hem ff voelen, maar ik neem aan dat je neusdruppels, die van Otrivin, ook wel aan kan?
Persoonlijk heb ik langer last van 2 spray'tjes van die Otrivin dan een dikke lijn.

Overigens vind ik het effect van bommetjes wel lekkerder.

blackrosa schreef:
woont er iemand val jullie in de buurt van rdam? XD

Latersssss!

TITS OR GTFO.. oh wait.. just gtfo.
Dit forum is er niet voor bedoeld om te kunnen scoren :list:
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen