PNXRMX schreef:
pepepe schreef:
Oh oh oh, wat zal de tandarts blij met je zijn straks.
Laat het alsjeblieft niet in aanraking komen met je tandvlees/tanden!!
Een bom pep werkt overigens harder dan snuiven, dus wees er op voorbereid dat het langer zal werken.
12 tot 14 uur kan je er makkelijk voor uitrekenen.
Nog mensen die vragen hebben over pep? Ik heb er aardig wat ervaring mee.. Heerlijk spul, maar je moet er zeker mee oppassen. Als je meer dan 500mg neemt ben je onverstandig bezig.
Ik zit eraan te denken om het bij Loudness voor het eerst te gebruiken. Wat zou je als dosis aanraden voor de 1e keer (65kg ongeveer)?
Is het dan het beste om het te verdelen over de avond (bijv. de dosis in 2 splitten, 1 capsule aan het begin
nemen, 1 halverwege) of gewoon alleen aan het begin?
Wat is jouw ervaring met de kater?
Is gebruik makkelijk in de hand te houden (dwz., als ik besluit om het nooit meer te doen,
gaat dat dan zomaar?)? Waarom zou je het wel of niet aanraden?
Je bent ongeveer even zwaar (licht

) als dat ik ben, dus de dosis zal ongeveer hetzelfde liggen, ervan uitgaande dat je redelijk tot goede speed hebt.
Begin, mocht je de mogelijkheid hebben, met een sleutelpuntje om te kijken wat de effecten op jou zijn.
Steek je sleutel in het zakje en schep hier een beetje pep mee uit. Gebruik als richtlijn de lengte van je nagel (wel een geknipte haha).
Als je een weegschaaltje hebt en je wilt bommen/capsules maken, doe er dan niet meer dan 100mg in.
100mg is een lekkere startdosis en de effecten zullen er zeker merkbaar mee zijn.
Wat ik zelf altijd lekker vind om te doen op een feest is voordat je naar binnen gaat een bommetje van 100,150mg en rond een uur of 1 dezelfde dosis erbij en rond half 3 ofzo weer.
Voel het allemaal maar gewoon aan.. het is best moeilijk om over te doseren met pep.
Aangezien het je 1e keer is, raad ik het je aan om de halve gram (500mg) niet te overschrijden.
Houd er rekening mee dat je waarschijnlijk niet zal slapen, zodra je thuis komt.
Mijn ervaring met de kater varieert een beetje.
Toen ik echt net begonnen was met pep, had ik echt afschuwelijke katers, maar dat kwam ook omdat ik 16 was en er haast niets van af wist.
De kater kan je DRASTISCH verminderen door tijdens en na het gebruik wat voedsel binnen te krijgen.
Let er wel op dat dit erg lastig zal gaan i.v.m een droge mond.
Brood zal ik je sowieso al afraden haha..
Op feesten zou ik als ik jou was een lekker stuk fruit eten en als je thuis bent is een bak brinta altijd wel relaxt.
Neem genoeg rust na gebruik, want je lichaam heeft het nodig.
Overigens kan ik niets zeggen over het in de hand houden van het gebruik, aangezien de ene persoon verslavingsgevoeliger is dan de ander.
Wat nog wel even belangrijk is om te melden:
Pep past echt overal goed bij. Hiermee bedoel ik dat je opgepept naar werk, school, familie, etc kan zonder dat het overduidelijk is dat je gebruikt hebt (geen achtelijke dosissen natuurlijk).
Dit vind ik zelf wel 1 van de risico's ervan.
Ik heb voor Thrillogy (a.s. zaterdag) een gram gehaald en heb vandaag zonder er bij na te denken 2 sleutelpunten genomen omdat ik een erg lange dag heb van 8:15 tot 00:00 werken.
Verradelijk dus
Pep is een super fijne drugs als je het verantwoordelijk kunt gebruiken, doe dit dan ook!
In mijn ogen vind ik het zelfs relaxter als xtc.
Als je het gaat proberen op Loudness, wil ik van je horen hoe het was
Ik ga waarschijnlijk zelf ook naar Loudness, dus wie weet kan ik je in real life nog wel wat tips geven
Ik hoop dat je er wat aan hebt!