Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:05 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Totaal geen last van een kater of wat dan ook na een nachtje lsd..(1e keer)
Is dit gewoon, of heb ik geluk ^^
Wat een geweldig spul zeg :love:

Is normaal, na LSD heb je totaal geen kater niet onmiddelijk erna en niet de dagen erna, je kan je enkel wat vermoeid voelen door te weinig slaap als je het snachts gebruikt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:08 

Donateur

DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:
Totaal geen last van een kater of wat dan ook na een nachtje lsd..(1e keer)
Is dit gewoon, of heb ik geluk ^^
Wat een geweldig spul zeg :love:

Is normaal, na LSD heb je totaal geen kater niet onmiddelijk erna en niet de dagen erna, je kan je enkel wat vermoeid voelen door te weinig slaap als je het snachts gebruikt. :thumbsup:

Over Lsd hoor je ook vaak die rare verhalen, als ze bad trip hebben enz. Hoe kan je dat het meest voorkomen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ben as vrijdag eindelijk weer n keer bij m'n ouders. Ga ik m'n pa lekker ondervragen over LSD denk, want heb wel veel zin om het binnenkort te doen. Mss in de kerstvakantie ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:48 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Over Lsd hoor je ook vaak die rare verhalen, als ze bad trip hebben enz. Hoe kan je dat het meest voorkomen ?[/quote]

Het doen in een vertrouwde omgeving, je goed voelen in je vel, eventueel een sitter (nuchter iemand) erbij die je vertrouwd. LSD kan behoorlijk confronterend zijn, dus zorg dat je je leventje lekker op orde hebt als je ermee wilt beginnen, of dat je open staat voor wat levenslessen tenminste. En probeer jezelf duidelijk te maken dat je trip na even ook weer afgelopen is moest het naar worden.

Maar volledig voorkomen is dus onmogelijk, je moet er geen schrik voor hebben en weten dat wat je mee gaat maken wat tijdelijks is. Dan valt het normaal wel altijd mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 00:09 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me echt zo'n geniale drug om eens te beleven, die verhalen alleen al :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:25 

Donateur

Chukkels schreef:
Het lijkt me echt zo'n geniale drug om eens te beleven, die verhalen alleen al :drool:

Jaa die verhalen klinken allemaal super, maar nadat ik een keer behoorlijk bad ben gegaan door paddo's, en dat echt nooit meer wil meemaken. Kijk ik wel iets meer uit met trip drugs :( maar toch wil ik LSD nog wel een keer proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Jaa die verhalen klinken allemaal super, maar nadat ik een keer behoorlijk bad ben gegaan door paddo's, en dat echt nooit meer wil meemaken. Kijk ik wel iets meer uit naar trip drugs :( maar toch wil ik LSD nog wel een keer proberen

en hoe ging dat bad gaan van paddo's dan???...wat maake je dan mee??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:56 

Donateur

donkeyrollers schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Jaa die verhalen klinken allemaal super, maar nadat ik een keer behoorlijk bad ben gegaan door paddo's, en dat echt nooit meer wil meemaken. Kijk ik wel iets meer uit naar trip drugs :( maar toch wil ik LSD nog wel een keer proberen

en hoe ging dat bad gaan van paddo's dan???...wat maake je dan mee??

Ik zat gewoon niet in een vertrouwelijke groep, dacht aan slechte dingen. Ik raakte in een soort roes, reageerde nergens meer op. En in me hoofd bleef ik maar praten, wat ik moest doen. Je heb geen besef van tijd en ruimte, ik wist niet wat morgen was, wie ik was, waar ik was, ik was ontzettend bang, en wilde gewoon mezelf van kant maken. Ik kon mezelf ook niet wijsmaken dat de trip over een uur weer over was. Ik zat in me hoofd mezelf gek te maken, van wat ik moest doen? hoe moet ik me ouders dit uitleggen? Ik werd gewoon helemaal gek. Alles gebeurde in me hoofd, en vrienden van me praatte wel tegen me, maar ik zat zo diep in me hoofd dat ik op niks reageerde. Zo iets wat ik toen heb gevoeld en heb meegemaakt wil ik dus echt nooit meer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:08 

Hardtraxx Veteran

wow dat begrijp ik gelijk dat lijkt me echt eng man als je zn trip hebt waar je zelf niet uit kan komen:O...en hoe ben je daar uiteindelijk uitgekomen dan??...gwn toen het was uitgewerkt??

ik heb ook keertje paddo's gedaan en ik had tde trip van mn leven beetje bomen in apen zien veranderen:P...en enorm veel lachen niet normaal:P
maar wou ik zo van jou hoor lijkt me echt niet fijn:O..khoop dat echt nooit mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:10 

Donateur

donkeyrollers schreef:
wow dat begrijp ik gelijk dat lijkt me echt eng man als je zn trip hebt waar je zelf niet uit kan komen:O...en hoe ben je daar uiteindelijk uitgekomen dan??...gwn toen het was uitgewerkt??

Jaa ik had zelf het gevoel dat ik erin bleef hangen en er nooit meer uit kwam, ik werd door vrienden op me bed gelegd. En na een uur lang nadenken en bang zijn en afvragen wat ik nu moesst gaan doen, kwam ik weer terug in me eigen lichaam. Zo voelde het althans en ik kon wel juichen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:

Jaa ik had zelf het gevoel dat ik erin bleef hangen en er nooit meer uit kwam, ik werd door vrienden op me bed gelegd. En na een uur lang nadenken en bang zijn en afvragen wat ik nu moesst gaan doen, kwam ik weer terug in me eigen lichaam. Zo voelde het althans en ik kon wel juichen

wow dat lijkt me echt nare maar ook leerzame ervaring:O...ik hoop echt nooit zoiets te krijgen want daarvoor zijn drugs gwn te leuk:p...gelukkig is bij mij altijd nog alles goed gegaan:P..alleen een keertje dat ik ketamine heb gedaan ging ik wel stukken harder dan dat ik verwacht had en helemaal voor de hoeveelheid die ik had genomen:O...echt super weining:o
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:33 

Donateur

dat is mooi klote zo'n trip :S, hoop zoiets nooit mee temaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

Doe je niet, met mij ben je altijd in een vertrouwde omgeving :innocent:

Nog 5 daagjes en dan heerlijk aan de Methylone :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:24 

Donateur

Chukkels schreef:
Doe je niet, met mij ben je altijd in een vertrouwde omgeving :innocent:

Nog 5 daagjes en dan heerlijk aan de Methylone :woot:

Iemand een idee waar Dawasiknie is? hij is al een aantal dagen niet online geweesst
hij ging namelijk 2cb voor me regelen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:29 

Donateur

Opgepakt door de drugspolitie :D Nee was een weekendje weg.
Maar de 2c-b markt is volgens mij behoorlijk naar de klote? De heilige bron kan al een maandje of 2 niet meer aan 2c-b komen vertelde die, en er zijn meer mensen met dat probleem. Andere 2c's zijn dan weer geen probleem :oh: (en die zijn wel redelijk vergelijkbaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:03 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Opgepakt door de drugspolitie :D Nee was een weekendje weg.
Maar de 2c-b markt is volgens mij behoorlijk naar de klote? De heilige bron kan al een maandje of 2 niet meer aan 2c-b komen vertelde die, en er zijn meer mensen met dat probleem. Andere 2c's zijn dan weer geen probleem :oh: (en die zijn wel redelijk vergelijkbaar).

Klopt!
Er is hier ook lastig aan 2-cb te komen.
Was vroeger wel anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

Misschien een interessant artikel.

Citaat:
Het aantal jongeren vanaf 13 jaar dat vergiftigd raakt door partydrugs als GHB en andere middelen, zit in de lift. Vorig jaar werden 268 gevallen gemeld tegen 214 een jaar eerder.

Dat hebben het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) maandag gemeld.

Het aantal gemelde vergiftigingen als gevolg van het eten van hallucinogene paddestoelen (paddo's) is voor het tweede jaar op rij flink gedaald. Het ging vorig jaar om veertien meldingen, tegen 57 in 2008 en 67 in 2007. Volgens het RIVM en het NVIC komt dat vermoedelijk door het verbod op de verkoop van paddo's dat sinds 1 januari 2008 van kracht is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/411449/1 ... drugs.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:08 

Donateur

Khadber schreef:
Misschien een interessant artikel.

Citaat:
Het aantal jongeren vanaf 13 jaar dat vergiftigd raakt door partydrugs als GHB en andere middelen, zit in de lift. Vorig jaar werden 268 gevallen gemeld tegen 214 een jaar eerder.

Dat hebben het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) maandag gemeld.

Het aantal gemelde vergiftigingen als gevolg van het eten van hallucinogene paddestoelen (paddo's) is voor het tweede jaar op rij flink gedaald. Het ging vorig jaar om veertien meldingen, tegen 57 in 2008 en 67 in 2007. Volgens het RIVM en het NVIC komt dat vermoedelijk door het verbod op de verkoop van paddo's dat sinds 1 januari 2008 van kracht is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/411449/1 ... drugs.html

Waarschijnlijk gaat de overheid denken, dat ze goed doen aan het verbieden van drugs. Dus zeg alvast maar dag, tegen de coffeeshops :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:11 

Donateur

Ik denk dat die lift meer zit in het accuraat monitoren van de werkelijkheid ipv een nieuwe ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

Iemand info over de kater bij pep? Zou om rond de 160mg gaan (capsules, niet gesnoven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:19 

Donateur

PNXRMX schreef:
Iemand info over de kater bij pep? Zou om rond de 160mg gaan (capsules, niet gesnoven).

Nou wat ik altijd lees erover is, dat je een beste kater heb!
Maarja de experts robbert en chukkelz moeten hier wel goed antwoord op hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:

Maarja de experts robbert en chukkelz moeten hier wel goed antwoord op hebben :P

WTF?! hoezo ben ik een expert in pep? Ik heb het 1 keer gedaan en ik had er totaal geen kater van, behalve dat ik 40 uur na inname nog niet kon slapen xd

Robert daarentegen is wel een expert ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:22 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:

WTF?! hoezo ben ik een expert in pep? Ik heb het 1 keer gedaan en ik had er totaal geen kater van, behalve dat ik 40 uur na inname nog niet kon slapen xd

Robert daarentegen is wel een expert ^^

haha.. ik kan nu geen lang report over pep schrijven zit namelijk op stage, zouden ze nogal raar opkijken denk ik.. maar ik denk dat mol er ook wel wat van af weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:23 

Donateur

Maar je meest bezochte pagina zal ze niet opvallen wanneer ze je statistiek bekijken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:25 

Donateur

Mol schreef:
Maar je meest bezochte pagina zal ze niet opvallen wanneer ze je statistiek bekijken? :P

hahah, ik wis altijd me geschiedenis en dat kunnen ze ook niet achterhalen meer hier :)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen