ik zie altijd gepraat over harddrugs
nou ik ga nu een JOINT roken
nou ik ga nu een JOINT roken
wat is is Methylone dan DarkBeatz of Chukkelz ?wrote:Chukkelz, heb je van het weekend al eens Methylone uitgeprobeerd dan?
Ja ik heb het al gehad, was superbwrote:Chukkelz, heb je van het weekend al eens Methylone uitgeprobeerd dan?
wrote:wat is is Methylone dan DarkBeatz of Chukkelz ?wrote:Chukkelz, heb je van het weekend al eens Methylone uitgeprobeerd dan?
Code: Select all
Methylone is een research chemical met een effect dat vergelijkbaar is met dat van MDMA (XTC), alleen met meer nadruk op de speedy kant en minder op de euforische, waardoor je een stuk helderder blijft. Ook is de kater volgens veel mensen een stuk minder dan bij XTC-gebruik.
Over de precieze werking van Methylone is nog niet veel bekend. Het effect is vergelijkbaar met dat van MDMA (hoewel je er minder 'waus' van wordt) en duurt wat korter. MDMA werkt door zowel je dopamine- als je serotonine-afgifte flink te stimuleren. Methylone werkt (hoogstwaarschijnlijk) op een vergelijkbare manier: het stimuleert je dopamine-afgifte net zo sterk als MDMA, maar het werkt maar 1/3 zo hard op je serotonine-afgifte; vandaar dat je een stuk minder wazig ervan wordt.
MDMA staat erom bekend dat je er een fikse kater van kan krijgen. Volgens recent onderzoek komt dit waarschijnlijk doordat de dopamine die MDMA vrijmaakt in je serotonine-receptoren terecht komt - dit beschadigt de receptoren, waardoor je later in je leven sneller last krijgt van depressies. Bovendien komt daar nog eens de dinsdag-dip bovenop: MDMA vreet serotonine, en laat dat nou net de stof zijn die je je blij laat voelen. Bij Methylone is dit een stuk minder, omdat het veel minder serotonine vrijmaakt (tenzij je méér dan normale hoeveelheden inneemt). Hierdoor maken je hersenen minder serotonine-receptoren aan, waardoor ze ook minder beschadigd worden door de vrijgekomen dopamine.
Connecties, internet en heel misschien een smartshopwrote:Klinkt leuk... en hoe kom je eraan?
Geef eens een reportje, inclusief dosis, werkingsduur etc.wrote:Ja ik heb het al gehad, was superbwrote:Chukkelz, heb je van het weekend al eens Methylone uitgeprobeerd dan?
Nou ze zeggen dat dit mn laatste kans is omdat ze eht voor de laatste keer doen.wrote:Het lijkt me onverstandig om het te doen voordat je de stad in gaat. Doe de eerste keer lekker rustig
in een vertrouwde omgeving. Stel je maten willen daarna naar kroegen ofzo, dat lijkt mij totaal niet relaxed
als je XTC op hebt. Een eerste keer op een echt feest is anders, daar zitten er meer mensen aan en heb je niet die alcohol sfeer. Maar als nog raad ik je aan om de eerste keer lekker op een chille plek buiten te doen met je vrienden.
Plus als je maten het je vragen of je keertje zin hebt om te doen, dan zullen ze het vast nog wel een keertje doen, wanneer ze niet naar de stad gaan ofzo
In de stad is wel een beetje apart. Misschien niet de beste omgeving om het voor het eerst te doen, maar ik denk dat je het nog steeds wel vet gaat vinden, alleen lang niet zo vet als in een betere omgeving (ofwel rustig thuis, ofwel een dik feest, zoals Mol zegt). Zijn er anders kleinere feestjes in de stad die avond? Het is sowieso leuker om het ergens te doen waar andere mensen ook aan de pillen zitten.wrote:Kameraden vragen aan mij: Ga je zaterdag mee een XTC pilletje nemen voordat we de stad in gaan. Is heel mooi dit en dat.
Wat zeggen jullie? Ik heb er zelf geen evaring mee dus twijfel. Maar wil graag alles gwoon x proberen.
Mensen met evaring laat u spreken.
Ik zou het gewoon doen, ik heb op oudejaar ook xtc gedaan gewoon hier in de stad en in de lokale kroegen, was heerlijk. Ga gewoon geen te hoge dosis nemen zodat je ook niet paranoide gaat worden of mensen wat aan je gaan merken. Zowiezo is xtc met vrienden in een andere setting als een dik hardstyle feest nog steeds even subliem. Gewoon op een andere manier. Dus aanrader om het zo te proberen imo!wrote:Nou ze zeggen dat dit mn laatste kans is omdat ze eht voor de laatste keer doen.
En we gaan het al om 8u doen ofzo en dan pas tegen 1u na de stad als het is uitgewerkt.
We doen het buiten op een rustige plek.
90a100 max inderdaad. 120 is veel te veel. Als ervaren gebruiker ga ik al hard op 120mg en ik weeg bijna 90kg.wrote:Ik weet niet hoe groot ie is, maar lijkt me als nog wel pittig90 zou beter zijn
ik ben ook al vdk bij 120wrote:90a100 max inderdaad. 120 is veel te veel. Als ervaren gebruiker ga ik al hard op 120mg en ik weeg bijna 90kg.wrote:Ik weet niet hoe groot ie is, maar lijkt me als nog wel pittig90 zou beter zijn
ach waarom nietwrote:Fusion en dance en daarna met oud en nieuw aan de x lijkt me geen strak plan of wel?
18 december is fusion of dance,
Als Fusion je eerste keer wordt, zou het niet zo'n groot probleem zijn. Je neemt immers toch weinig om genoeg te hebben en je serotonine heeft er dan nog niet zoveel onder geleden.wrote:Fusion en dance en daarna met oud en nieuw aan de x lijkt me geen strak plan of wel?
18 december is fusion of dance,