Refuze schreef:
Kameraden vragen aan mij: Ga je zaterdag mee een XTC pilletje nemen voordat we de stad in gaan. Is heel mooi dit en dat.
Wat zeggen jullie? Ik heb er zelf geen evaring mee dus twijfel. Maar wil graag alles gwoon x proberen.
Mensen met evaring laat u spreken.
In de stad is wel een beetje apart. Misschien niet de beste omgeving om het voor het eerst te doen, maar ik denk dat je het nog steeds wel vet gaat vinden, alleen lang niet zo vet als in een betere omgeving (ofwel rustig thuis, ofwel een dik feest, zoals Mol zegt). Zijn er anders kleinere feestjes in de stad die avond? Het is sowieso leuker om het ergens te doen waar andere mensen ook aan de pillen zitten.
Let iig wel hier op:
-Weet wat je neemt. Zoek zsm uit wat voor soort pillen het zijn, dan kunnen wij zeggen of ze clean zijn en kunnen we adviseren over de dosis
-Drink geen alcohol, maar hou het bij water en fris. Zorg ervoor dat je af en toe wat drinkt (geloof me, je krijgt vanzelf wel dorst), maar drink niet te veel (dit gaat ook niet gebeuren, maar er zijn idioten die 6 liter water in een uur opkrijgen - daar ga je dus dood van volgens mij

)
-Als je na een uur niks/weinig voelt, komt het waarschijnlijk doordat je het niet doorhebt. Pak niet meteen bij, maar wacht tot minimaal anderhalf uur voordat je concludeert dat je te weinig hebt, en pak dan niet meer dan een halve erbij
-Als je het uiteindelijk wel relaxt vindt, maar niet helemaal fantastisch, probeer het dan een keer in een andere setting, bijv. op een dik feest over een paar maanden (Loudness of Qountdown bijv.).
EDIT: Zie nu je laatste post - klinkt wat beter idd, maar het is sowieso niet je laatste kans. Elk feest zijn er tig hardtraxxers aan de pillen, die je graag zouden begeleiden bij je eerste trip (of je tweede

).