Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 14:04 

Hardtraxx Veteran

ik zie altijd gepraat over harddrugs
nou ik ga nu een JOINT roken :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 15:01 

Hardtraxx Elite

Chukkelz, heb je van het weekend al eens Methylone uitgeprobeerd dan?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 15:04 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:

wat is is Methylone dan DarkBeatz of Chukkelz ?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 15:54 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ja ik heb het al gehad, was superb :)

jeone schreef:
DarkBeatz schreef:

wat is is Methylone dan DarkBeatz of Chukkelz ?

Code:
Methylone is een research chemical met een effect dat vergelijkbaar is met dat van MDMA (XTC), alleen met meer nadruk op de speedy kant en minder op de euforische, waardoor je een stuk helderder blijft. Ook is de kater volgens veel mensen een stuk minder dan bij XTC-gebruik.

Over de precieze werking van Methylone is nog niet veel bekend. Het effect is vergelijkbaar met dat van MDMA (hoewel je er minder 'waus' van wordt) en duurt wat korter. MDMA werkt door zowel je dopamine- als je serotonine-afgifte flink te stimuleren. Methylone werkt (hoogstwaarschijnlijk) op een vergelijkbare manier: het stimuleert je dopamine-afgifte net zo sterk als MDMA, maar het werkt maar 1/3 zo hard op je serotonine-afgifte; vandaar dat je een stuk minder wazig ervan wordt.

MDMA staat erom bekend dat je er een fikse kater van kan krijgen. Volgens recent onderzoek komt dit waarschijnlijk doordat de dopamine die MDMA vrijmaakt in je serotonine-receptoren terecht komt - dit beschadigt de receptoren, waardoor je later in je leven sneller last krijgt van depressies. Bovendien komt daar nog eens de dinsdag-dip bovenop: MDMA vreet serotonine, en laat dat nou net de stof zijn die je je blij laat voelen. Bij Methylone is dit een stuk minder, omdat het veel minder serotonine vrijmaakt (tenzij je méér dan normale hoeveelheden inneemt). Hierdoor maken je hersenen minder serotonine-receptoren aan, waardoor ze ook minder beschadigd worden door de vrijgekomen dopamine.

Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

Klinkt leuk... en hoe kom je eraan? :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 16:59 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Klinkt leuk... en hoe kom je eraan? :P

Connecties, internet en heel misschien een smartshop :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 17:30 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Ja ik heb het al gehad, was superb :)

Geef eens een reportje, inclusief dosis, werkingsduur etc.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

Wil het echte report even afwachten tot Thrillogy, aangezien ik tot nu toe alleen maar lage dosissen heb genomen, niet meer dan 120mg denk ik. Heb net een weegmachientje gekocht voor 23 euro die op 5 mg uitkomt. Ben ze nu even aan het afwegen voor volgende week :) Dan zal ik wel gaan knallen op 500mg in totaal denk ik :yay:

Maar heb laatst denk ik 200mg gehad en dat voelde echt heel goed. Lekker het spacy gevoel van MDMA, voelde heerlijk ik m'n hoofd en het speedy gevoel was ook goed aanwezig. Kon niet stil blijven staan, ik moest stuiteren xd

Werkingsduur is lang zat, want ik kon niet slapen die nacht :P

Maar zit in ieder geval nu weer flink aan de 5-HTP en vitaminen. Ow jah 1 ding, ik heb het gevoel dat je kaken erger tekeer gaan dan met MDMA. Heb flink last van m'n mond en kaken gehad :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:01 

Donateur

Kameraden vragen aan mij: Ga je zaterdag mee een XTC pilletje nemen voordat we de stad in gaan. Is heel mooi dit en dat.
Wat zeggen jullie? Ik heb er zelf geen evaring mee dus twijfel. Maar wil graag alles gwoon x proberen.

Mensen met evaring laat u spreken.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:12 

Donateur

Het lijkt me onverstandig om het te doen voordat je de stad in gaat. Doe de eerste keer lekker rustig
in een vertrouwde omgeving. Stel je maten willen daarna naar kroegen ofzo, dat lijkt mij totaal niet relaxed
als je XTC op hebt. Een eerste keer op een echt feest is anders, daar zitten er meer mensen aan en heb je niet die alcohol sfeer. Maar als nog raad ik je aan om de eerste keer lekker op een chille plek buiten te doen met je vrienden. :)
Plus als je maten het je vragen of je keertje zin hebt om te doen, dan zullen ze het vast nog wel een keertje doen, wanneer ze niet naar de stad gaan ofzo :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:15 

Donateur

Mol schreef:
Het lijkt me onverstandig om het te doen voordat je de stad in gaat. Doe de eerste keer lekker rustig
in een vertrouwde omgeving. Stel je maten willen daarna naar kroegen ofzo, dat lijkt mij totaal niet relaxed
als je XTC op hebt. Een eerste keer op een echt feest is anders, daar zitten er meer mensen aan en heb je niet die alcohol sfeer. Maar als nog raad ik je aan om de eerste keer lekker op een chille plek buiten te doen met je vrienden. :)
Plus als je maten het je vragen of je keertje zin hebt om te doen, dan zullen ze het vast nog wel een keertje doen, wanneer ze niet naar de stad gaan ofzo :)

Nou ze zeggen dat dit mn laatste kans is omdat ze eht voor de laatste keer doen.
En we gaan het al om 8u doen ofzo en dan pas tegen 1u na de stad als het is uitgewerkt.
We doen het buiten op een rustige plek.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Kameraden vragen aan mij: Ga je zaterdag mee een XTC pilletje nemen voordat we de stad in gaan. Is heel mooi dit en dat.
Wat zeggen jullie? Ik heb er zelf geen evaring mee dus twijfel. Maar wil graag alles gwoon x proberen.

Mensen met evaring laat u spreken.

In de stad is wel een beetje apart. Misschien niet de beste omgeving om het voor het eerst te doen, maar ik denk dat je het nog steeds wel vet gaat vinden, alleen lang niet zo vet als in een betere omgeving (ofwel rustig thuis, ofwel een dik feest, zoals Mol zegt). Zijn er anders kleinere feestjes in de stad die avond? Het is sowieso leuker om het ergens te doen waar andere mensen ook aan de pillen zitten.

Let iig wel hier op:

-Weet wat je neemt. Zoek zsm uit wat voor soort pillen het zijn, dan kunnen wij zeggen of ze clean zijn en kunnen we adviseren over de dosis
-Drink geen alcohol, maar hou het bij water en fris. Zorg ervoor dat je af en toe wat drinkt (geloof me, je krijgt vanzelf wel dorst), maar drink niet te veel (dit gaat ook niet gebeuren, maar er zijn idioten die 6 liter water in een uur opkrijgen - daar ga je dus dood van volgens mij :P)
-Als je na een uur niks/weinig voelt, komt het waarschijnlijk doordat je het niet doorhebt. Pak niet meteen bij, maar wacht tot minimaal anderhalf uur voordat je concludeert dat je te weinig hebt, en pak dan niet meer dan een halve erbij
-Als je het uiteindelijk wel relaxt vindt, maar niet helemaal fantastisch, probeer het dan een keer in een andere setting, bijv. op een dik feest over een paar maanden (Loudness of Qountdown bijv.).

EDIT: Zie nu je laatste post - klinkt wat beter idd, maar het is sowieso niet je laatste kans. Elk feest zijn er tig hardtraxxers aan de pillen, die je graag zouden begeleiden bij je eerste trip (of je tweede ;) ).
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:23 

Donateur

Dan is het als het goed is wel zo goed als uitgewerkt ja. Plus je kan altijd nog naar huis, als je de stad niet ziet zitten ofzo. :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:31 

Hardtraxxer

Ik heb het 1 keer in de stad (nou ja dorp) gedaan. In een klein cafe/discotheekje waar alleen maar jongeren (<20 maar voornamelijk 16 jarigen) komen gedropt, wel grappig tussen al die mensen die net legaal bier mogen drinken :P dus niemand had iets door (was samen met 1 vriend, zijn 1e keer trouwens)

Daarna heel veel rondjes door het centrum gelopen, het was koud maar echt geweldig :D Beetje op bankjes gechilled enzo.

Volgens mij is xtc overal wel leuk. Maar voor de 1e keer zou ik wel wat specialers doen want dat is een onvergetelijke ervaring :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:32 

Donateur

Vond het zelf juist wel fijn om puur het gevoel te ervaren zonder de factoren, maar is natuurlijk helemaal persoonlijk!
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:37 

Donateur

zolang je maar niet teveel neemt je eerste keer :x
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, 120mg max zou ik zeggen.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:43 

Donateur

Ik weet niet hoe groot ie is, maar lijkt me als nog wel pittig :P 90 zou beter zijn
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:47 

Hardtraxx Elite

Refuze schreef:
Nou ze zeggen dat dit mn laatste kans is omdat ze eht voor de laatste keer doen.
En we gaan het al om 8u doen ofzo en dan pas tegen 1u na de stad als het is uitgewerkt.
We doen het buiten op een rustige plek.

Ik zou het gewoon doen, ik heb op oudejaar ook xtc gedaan gewoon hier in de stad en in de lokale kroegen, was heerlijk. Ga gewoon geen te hoge dosis nemen zodat je ook niet paranoide gaat worden of mensen wat aan je gaan merken. Zowiezo is xtc met vrienden in een andere setting als een dik hardstyle feest nog steeds even subliem. Gewoon op een andere manier. Dus aanrader om het zo te proberen imo! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:49 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Ik weet niet hoe groot ie is, maar lijkt me als nog wel pittig :P 90 zou beter zijn

90a100 max inderdaad. 120 is veel te veel. Als ervaren gebruiker ga ik al hard op 120mg en ik weeg bijna 90kg.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:49 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

90a100 max inderdaad. 120 is veel te veel. Als ervaren gebruiker ga ik al hard op 120mg en ik weeg bijna 90kg.

ik ben ook al vdk bij 120 :P maar ben ook niet zo zwaar
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

ik had het eigenlijk over de hele avond verspreid :P

Eerst halfje (60) en dan kwart+kwart of nog halfje na een paar uur :)

120-130 ging ik ook best hard. Maar toen had ik al wel 4-fmp op. Maar voor beginner is 60 goed om te beginnen en dan na 2 uurtjes een kwartje of na 3 uurtjes nog een halfje :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:01 

Hardtraxx Addict

Fusion en dance en daarna met oud en nieuw aan de x lijkt me geen strak plan of wel?
18 december is fusion of dance,
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:02 

Donateur

jeone schreef:
Fusion en dance en daarna met oud en nieuw aan de x lijkt me geen strak plan of wel?

ach waarom niet :P eens moet je eerste keer zijn. heb het ook op feest gedaan voor eerst, alleen iets teveel toen XD
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

Als Fusion je eerste keer wordt, zou het niet zo'n groot probleem zijn. Je neemt immers toch weinig om genoeg te hebben en je serotonine heeft er dan nog niet zoveel onder geleden.

Maar ik ga met Oud & Nieuw sowieso niet gebruiken. Dat komt omdat ik dan juist tering dronken wil zijn :P
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen