Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 10:52 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
aha bedankt dat schept tenminste een beetje duidelijkheid

En hier een stuk over de illegalisering van lsd:

By the mid-sixties the backlash against the use of LSD and its perceived corrosive effects on the values of the Western middle class resulted in governmental action to restrict the availability of the drug by making any use of it illegal. Despite a history of positive results of judicious use under controlled circumstances, LSD was declared a "Schedule 1", even though this entails that the drug has a "high potential for abuse" and is without any "currently accepted medical use in treatment". LSD was removed from legal circulation. To support this action, the United States Drug Enforcement Administration claimed:

Although initial observations on the benefits of LSD were highly optimistic, empirical data developed subsequently proved less promising ... Its use in scientific research has been extensive and its use has been widespread. Although the study of LSD and other hallucinogens increased the awareness of how chemicals could affect the mind, its use in psychotherapy largely has been debunked. It produces aphrodisiac effects, does not increase creativity, has no lasting positive effect in treating alcoholics or criminals, does not produce a 'model psychosis', and does not generate immediate personality change. However, drug studies have confirmed that the powerful hallucinogenic effects of this drug can produce profound adverse reactions, such as acute panic reactions, psychotic crises, and "flashbacks", especially in users ill-equipped to deal with such trauma.[16]

LSD became illegal in California on October 6, 1966. Other U.S. states and the rest of the world followed with the ban. It should be noted that LSD is non-toxic and non-addictive, and the position taken by worldwide prohibition is not based on any sound science.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 10:58 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 10:58 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Dat het op zijn minst word erkend voor hun therapeutische waarde bij de behandeling van depressies. (Hoeft voor mij nog niet legaal te worden als partydrug maar wel als medicatie dus)

Hmm dan wil ik ook wel een depressie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 11:29 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Hmm dan wil ik ook wel een depressie :thumbsup:

Ik vermoed dat dit er uiteindelijk ook wel door gaat komen, er lopen in verschillende landen studies ivm met behandeling van onder andere PTSD met mdma. Het feit dat deze studies eindelijk wettelijk zijn goedgekeurd en ze kunnen uitgevoerd worden op mensen is een duidelijke stap in de juiste richting van erkenning van de medische waarde van deze drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 11:44 

Donateur

jeone schreef:
Mol schreef:
Zwolle is best te doen :P Maar zoek dan wel de ring & parkjes op, niet de binnenstad

Wat bedoel je hier precies mee mol? Wij hadden het over de ijselhallen:P

Struinen :D ijselhallen zijn ook wel oke :P

@potentiƫle LSD gebruikers; gebruik absoluut geen drugs wanneer je depressief bent en al helemaal geen LSD!
Sommige drugs hebben therapeutische waarde, echter alleen wanneer je hier ook daadwerkelijk therapie bij krijgt!
(ik weet dat het waarschijnlijk een geintje was, maar wil het toch even benadrukken.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 11:50 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
@potentiƫle LSD gebruikers; gebruik absoluut geen drugs wanneer je depressief bent en al helemaal geen LSD!

Geen enkele drugs inderdaad, mdma is zeker zo gevaarlijk als je in een depressie zit. Psychedelica's zijn gevaarlijk omdat ze een onderliggende depressie (waarvan je misschien nog niet op de hoogte bent dat die er is) kunnen aanwakkeren. Daarom moet je je gewoon goed voelen en vrij gelukkig zijn voordat je met psychedelics gaat experimenteren, het kan een zeer leerrijke ervaring wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 11:57 

Hardtraxx Veteran

LSD snap ik, maar wat is precies de reden voor de slechte combinatie MDMA en depressie (naast het feit dat de medicatie niet goed mengt met mdma :P)? Heeft het met de dip erna te maken, die dan te erg wordt, of kans op erger ziek worden of? Als je naar de primaire effecten kijkt zou mdma juist moeten helpen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:07 

Donateur

Aller eerst is verslaving een zeer belangrijk issue. Welke drug het ook is, je bent even uit je negatieve sfeer.
En dan vooral de ervaring van zoveel blijheid door de grote hoeveelheid serotonine die vrij komt,
terwijl in je depressie nauwelijks blijheid hebt. Dit zou overmatig XTC gebruik kunnen aanwakkeren,
al zijn de effecten minimaal. Dit kan weer lijden tot een serotonine syndroom.
Daar komt de dip van MDMA gebruik overheen, wat de depressie kan verergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:09 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
LSD snap ik, maar wat is precies de reden voor de slechte combinatie MDMA en depressie (naast het feit dat de medicatie niet goed mengt met mdma :P)? Heeft het met de dip erna te maken, die dan te erg wordt, of kans op erger ziek worden of? Als je naar de primaire effecten kijkt zou mdma juist moeten helpen namelijk.

MDMA vernietigt je serotine voorraad tot een miezerig klein hoopje, laat het nu net zijn dat mensen met een depressie hun serotine regeling al aardig verstoord is wat kan lijden tot een nog veel zwaardere depressie na gebruik. Dit is meer regel als uitzondering voor mensen die mdma gebruiken terwijl ze in een depressie zitten, hun crash is 10x erger als iemand wat zich goed voelt. Met daardoor vaak gedachten van zelfdoding etc tot gevolg. Niet aan te raden dus!

edit: Verslaving lijkt me zeer onrealistisch, alleen al omdat iemand dat gelukkige gevoel niet kan reproduceren met overmatig xtc gebruik. Enkel de vaagheid zal overblijven na enkele dagen gebruik. Het is niet voor niets dat xtc verslaving (bijna) niet voorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:19 

Donateur

Spreekt voor zich DarkBeatz, maar als nog zijn er gevallen bekend waar in het gebeurd.
Het ongelofelijk zwakke gevoel als je kort erna weer gebruikt is voor depressieve mensen als nog
genoeg om gewoon bij te nemen en in flinke dosissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:25 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Spreekt voor zich DarkBeatz, maar als nog zijn er gevallen bekend waar in het gebeurd.
Het ongelofelijk zwakke gevoel als je kort erna weer gebruikt is voor depressieve mensen als nog

Ik weet het, ken een meisje wat het ooit dagelijks heeft gebruikt :x Zelfs tijdens de schooluren... Achja, zo bizar als het mag klinken het komt dus inderdaad voor. Maar het is wel een enorme grote zeldzaamheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:38 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Ik weet het, ken een meisje wat het ooit dagelijks heeft gebruikt :x Zelfs tijdens de schooluren... Achja, zo bizar als het mag klinken het komt dus inderdaad voor. Maar het is wel een enorme grote zeldzaamheid.

Toevallig gister een enquete ingevuld van iemand die een spreekbeurt gaat houden over xtc. Lijkt me eigenlijk wel grappig dat onder invloed te doen, je lult zo 4 uur vol :D Maar is de 2 maanden wachttijd niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 14:18 

Hardtraxx Addict

als het goed is nu een docu over cocain @ national geo

delete het is volgens mij het locked up abroad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Gotto say...

Love Methylone :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 21:28 

Donateur

Chukkels schreef:
Gotto say...

Ben benieuwd hoe het is :) maarja merk ik 30 okt wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 22:45 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Gotto say...

wat is dat precies dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 09:48 

Hardtraxxer

Hoeveel mdma krijgen jullie ongeveer binnen per feestje? zou ik wel is willen weten, zit nu zelf ongeveer op de 200mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 10:07 

Donateur

300 mg meestal, 2 goeie jetsers dus. Kan ik sowieso een uurtje of 6/7 mee vooruit.
Nu ik echter wat vaker ben gaan pakken heb ik het soms ook rustig aan gedaan. Op Fusion maar 100 mg genomen en daar 4 uur lang dik plezier van gehad. Dan begin je gewoon minder vroeg en heb je alsnog een topavond (het gaat toch pas echt los na een uur of 2/3).

Btw hoe zit het nou met 2C-B op feestjes? Heb over 2 weken een leuke gelegenheid om het een keer te testen op een housefeestje in de maassilo. Zit dan te denken aan een dosis van 15-20 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 10:25 

Donateur

rond de 500 a 600 mg mdma neem ik meestal op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:12 

Donateur

roberttt schreef:
rond de 500 a 600 mg mdma neem ik meestal op een feest.

:huh: Sick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:17 

Hardtraxx Veteran

inderdaad! niet goed bezig robert :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:19 

Donateur

Chukkels schreef:

HAHA hoor hem jij had op q-base 2x zoveel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:25 

Donateur

Een keertje kan wel, maar als je standaard zo veel neemt dan verneuk je echt je hersenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

q-base was maar 700. :$ Maar ik weet na een feest nagenoeg alles nog, bij jou is het een groot pikdonker zwart gat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:33 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

q-base was maar 700. :$ Maar ik weet na een feest nagenoeg alles nog, bij jou is het een groot pikdonker zwart gat :P

Ja dat is waar , en dat ik niks meer weer... Kan ik ook niks aan doen :cry: komt denk doordt ik alles combineer
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen