Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:45 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
jeone schreef:
Fusion en dance en daarna met oud en nieuw aan de x lijkt me geen strak plan of wel?
18 december is fusion of dance,

Als Fusion je eerste keer wordt, zou het niet zo'n groot probleem zijn. Je neemt immers toch weinig om genoeg te hebben en je serotonine heeft er dan nog niet zoveel onder geleden.

Maar ik ga met Oud & Nieuw sowieso niet gebruiken. Dat komt omdat ik dan juist tering dronken wil zijn :P

heb 1 keer eerder aan de xtc gezeten. Maar zou in principe wel kunnen? of zouden jullie me iets anders aan raden? weer helemaal naar de tering zuipen lijkt me ook geen strak plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:49 

Donateur

ik ga zelf ook die beide datums aan de x :P maar ja is ook maar net hoeveel je gaat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:55 

Hardtraxx Veteran

Het verstandigste is minimaal 6 weken tussen gebruik in laten.

Een keer in de zoveel tijd kan je wel eens 2x in kortere tijd gebruiken, dan raad ik je wel aan 5htp te slikken voor t slapen gaan de hele eerste week na gebruik. En dan na oud&nieuw minstens 2 maanden vanaf blijven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:56 

Donateur

Inno schreef:

Een keer in de zoveel tijd kan je wel eens 2x in kortere tijd gebruiken, dan raad ik je wel aan 5htp te slikken voor t slapen gaan de hele eerste week na gebruik. En dan na oud&nieuw minstens 2 maanden vanaf blijven ;)

wat is 5htp en waar kan je het krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inno schreef:

Stofje wat je kan innemen de dag/week na gebruik van XTC. Het zou serotonine (dat wat dus deels of helemaal op gaat door gebruik van XTC) weer (gedeeltelijk) aanvullen. Hierdoor ga je misschien weer ietsje beter de volgende keer als je kort achter elkaar weer gaat gebruiken. En het zou je sjacherijnigheid/dip kunnen verminderen de dagen na gebruik.

Het is te krijgen bij Detuinen. 18 euro voor 60 stuks ofzo.
Maarr... het moet op een lege maag genomen worden voor het slapen gaan (je wordt er slaperig van), je mag in een straal van 6 uur geen alcohol nuttigen en minstens 2 uur er na mag je niets eten.

Het is ook geen excuus om vaker te kunnen gaan gebruiken ofzo, het maakt de schadelijkheid van xtc niets minder.

En vooral NIET innemen voor je aan de xtc gaat. Dit zou de kans op het serotonine syndroom vergroten (als je dat krijgt ben je de rest van je leven zwaar de lul).

En er gaan geruchten de rondte dat je er misschien verslaafd aan kan raken. Dus ook niet vaker gaan innemen dan de week (t/m donderdagavond) na gebruik. En 50mg per avond (1 capsule) en niet meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:17 

Hardtraxx Addict

hmm is even kijken na oud en nieuw kan ik er toch weel hele tijd afblijven.
Kan niet echt zeggen dat ik een veel gebruiker ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:28 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:
Inno schreef:

Stofje wat je kan innemen de dag/week na gebruik van XTC. Het zou serotonine (dat wat dus deels of helemaal op gaat door gebruik van XTC) weer (gedeeltelijk) aanvullen. Hierdoor ga je misschien weer ietsje beter de volgende keer als je kort achter elkaar weer gaat gebruiken. En het zou je sjacherijnigheid/dip kunnen verminderen de dagen na gebruik.

Het is te krijgen bij Detuinen. 18 euro voor 60 stuks ofzo.
Maarr... het moet op een lege maag genomen worden voor het slapen gaan (je wordt er slaperig van), je mag in een straal van 6 uur geen alcohol nuttigen en minstens 2 uur er na mag je niets eten.

Het is ook geen excuus om vaker te kunnen gaan gebruiken ofzo, het maakt de schadelijkheid van xtc niets minder.

En vooral NIET innemen voor je aan de xtc gaat. Dit zou de kans op het serotonine syndroom vergroten (als je dat krijgt ben je de rest van je leven zwaar de lul).

En er gaan geruchten de rondte dat je er misschien verslaafd aan kan raken. Dus ook niet vaker gaan innemen dan de week (t/m donderdagavond) na gebruik. En 50mg per avond (1 capsule) en niet meer!

Bedankt voor de info, zal dan misschien zo'n potje met capsules aanschaffen.
En even testen na trillogy.

en dat serotonine syndroom nog nooit van gehoord, kan je dat dan ook krijgen van xtc gebruik alleen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:43 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
en dat serotonine syndroom nog nooit van gehoord, kan je dat dan ook krijgen van xtc gebruik alleen?

Dat kan zeker ja. Op wiki (vooral de Engelse) is er wel het één en ander over te lezen :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:49 

Donateur

zal 't even doorlezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

Lol! Ik wist geeneens dat je na inname niet mocht eten of alcohol drinken xd

Ik gebruik het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 22:46 

Donateur

Maar als ik de stad in ga, ga ik natuurlijk flink zuipen. Dat wel als mn trip is uitgewerkt, kan dat kwaad?
En 2x een halve pil nemen we. Ik ben 1.95 en weeg zo'n 90 kilo denkik :P stevige jongen dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Maar als ik de stad in ga, ga ik natuurlijk flink zuipen. Dat wel als mn trip is uitgewerkt, kan dat kwaad?
En 2x een halve pil nemen we. Ik ben 1.95 en weeg zo'n 90 kilo denkik :P stevige jongen dus haha

Als je dan zin hebt in bier, sure :P

Maar 2x een halve pil is geen probleem. Tenzij het Fast Forwards zijn, dan maak je een verkeerde keus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 07:26 

Donateur

Chukkels schreef:
Refuze schreef:

Maar 2x een halve pil is geen probleem. Tenzij het Fast Forwards zijn, dan maak je een verkeerde keus :P

Ff moet e ook in 1x nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 09:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Refuze schreef:

Ff moet e ook in 1x nemen ;)

Oh, ik remember Q-Base nog wel :loving: :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:37 

Donateur

Refuze schreef:

Dat ligt helemaal aan jou, je maag krijgt wel een klap natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:07 

Hardtraxx Elite

Refuze schreef:

Hou het maar lekker op een pilletje van 100mg. Een halve pil is echt te weinig tenzij het juist een fastforward zou zijn (of blauwe bomen/groene olifanten)... Jongens jongens toch, sommige adviezen zijn echt niet duidelijk de laatste tijd of gewoon niet goed. Drinken NA dat je pil is uitgewerkt zal niet veel kwaad kunnen inderdaad het is niet gezond maarja dat is drinken zowiezo niet. (Ik zou het niet aanraden dus) 60mg nemen zoals eerdere adviezen is dan weer te licht voor jouw postuur. Een normale dosis ligt tussen de 1 en 1.5mg per kg lichaamsgewicht, als beginner ga je beter aan rond de 1mg, dus een pil van 90a100mg. 60mg is gewoon weg te licht en ga je niet voldoende van voelen, is dan ook vrij nutteloos voor jou.

Veel succes en veel plezier en space veilig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 19:34 

Hardtraxx Addict

Morgen voor de eerste keer aan de lsd. Ben mega benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 19:41 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:

Nice, laat even weten hoe het was! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

Denk er wel om dat je door xtc de drank veel minder goed voelt. Ook nadat de top al is uitgewerkt.

Dus je gaat je gigantisch naar de klote zuipen, maar je zal er niet zo heel veel van merken.

En inderdaad, je maag zal waarschijnlijk heel hard gaan protesteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 02:24 

Hardtraxx Addict

Misschien is het nog ver,
Maar ik wil tijdens fusion of dance weer aan de xtc gaan ( 1x eerder gehad)
heb nu roze sterretjes besteld. en ik doe samen met 2 kameraden. Maar 1 maat van mij zegt van je krijgt sowizo niet mee naar binnen.
Dus hij wil een halve doen als we zeg maar net in de rij staan(word zijn eerste keer) Maar ik zeg gewoon mee naar binnen proberen te krijgen en dan rond uurtje of 12 half 1 een halfje en dan tussen 3 en 4 nog een halfje te nemen. Wat is jullie advies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 02:26 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
pepepe schreef:

+1 LSD lijkt mij ook wel mooi om een keer te proberen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 05:05 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
pepepe schreef:

i'll get back to you ;)
Trouwens nog wappies van hier te vinden op thrillogy volgende week zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 09:34 

Donateur

jeone schreef:
heb nu roze sterretjes besteld. en ik doe samen met 2 kameraden. Maar 1 maat van mij zegt van je krijgt sowizo niet mee naar binnen.
Dus hij wil een halve doen als we zeg maar net in de rij staan(word zijn eerste keer) Maar ik zeg gewoon mee naar binnen proberen te krijgen en dan rond uurtje of 12 half 1 een halfje en dan tussen 3 en 4 nog een halfje te nemen. Wat is jullie advies?

Zwolleuh! ^^ Je krijgt het prima mee naar binnen, mits je het bij zak stopt.
Ieder feest weer, of het nou Q-dance, b2s of iets anders is, zit ruim meer dan de helft er aan.
Ik snap wel dat die vriend van je beetje zenuwen heeft, kaartje is niet gratis toch.
Het lijkt mij idd ook beter dat je gewoon even wacht tot je binnen bent, juist het innemen
terwijl je in de rij staat lijkt me een een veel groter risico dan het mee naar binnen nemen.
Die tijdstippen heb je best netjes zo, echter let ook op je gevoel. Als het van je gevoel nog niet hoeft,
doe het dan ook gewoon niet. Voorts, laat je drugs testen voordat je neemt! Dus bestel er 1tje extra
en ga er mee naar het testcentrum; http://www.unitydrugs.nl/testen.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 11:17 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
jeone schreef:

Zwolleuh! ^^ Je krijgt het prima mee naar binnen, mits je het bij zak stopt.
Ieder feest weer, of het nou Q-dance, b2s of iets anders is, zit ruim meer dan de helft er aan.
Ik snap wel dat die vriend van je beetje zenuwen heeft, kaartje is niet gratis toch.
Het lijkt mij idd ook beter dat je gewoon even wacht tot je binnen bent, juist het innemen
terwijl je in de rij staat lijkt me een een veel groter risico dan het mee naar binnen nemen.
Die tijdstippen heb je best netjes zo, echter let ook op je gevoel. Als het van je gevoel nog niet hoeft,
doe het dan ook gewoon niet. Voorts, laat je drugs testen voordat je neemt! Dus bestel er 1tje extra
en ga er mee naar het testcentrum; http://www.unitydrugs.nl/testen.php

Bedankt mol dat laten testen was ik sowizo al van plan dus dat moet wel goed komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 11:39 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Chukkels schreef:
pepepe schreef:

i'll get back to you ;)
Trouwens nog wappies van hier te vinden op thrillogy volgende week zaterdag?

:yes:
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen