dawasiknie schreef:
Ja maar kerel... dat is wel echt de dosis waarbij je in kritieke toestanden terecht kan komen
Hoe vaak doe jij XTC of M ongeveer per maand? Anders ligt je tolerantie wel erg hoog denk ik.Btw wel veel plezier met die 2CB deze week! Ik heb hier ook nog een voorraadje liggen voor een geschikt moment, alleen t lijkt me niks voor een feest. Meer voor thuis op de bank ofzo.
Te vaak.. Ga nu rustig aan doen.. op Defqon had ik 7 pillen op

En ik voelde me kip lekker

2cb ga ik zaterdag ook niet op een feest doen!
Trouwens zaterdag is 1e zaterdag van 2010 dat ik niet uit ga
kevinsep schreef:
is toch meer een hallicunatiemiddel ? doe even tripreportje hier na de tijd als je wilt

2CB:
Citaat:
Wat doet het?
2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geintensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten. Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiaca). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.
Bron:
UnityIk laten weten wat ik er van vond

Ik weet het, dat het een dikke aanslag is voor mijn tanden, maar het lukt gewoon niet anders
Hoe klein ze ook zijn.. medicijnen of wat voor pillen dan ook, ik krijg het niet naar binnen!