Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:33 

Hardtraxxer

gwoon doorbijten die rotzooi en snel weg drinken en anders gwoon pure in je cola:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:39 

Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Ah, Weetje. Gewoon genieten en doen waar je lekker veel zin in hebt!

Dat doe ik ook zeker ;)
dawasiknie schreef:
- Btw lees het nu pas maar een gram MDMA en 2,5 pil is ook niet wat je noemt erg verantwoor

Vooral als je het niet gelijk weg spoelt met water,

- Lees ook iets verder dan.. Nooit meer staat er achter ;)

Doe ik sowieso altijd.. al is het alleen al voor de smaak!

dawasiknie schreef:
Zijn veel mensen die dat niet kunnen. Heb ook een maat die geen paracetamol of ander pil-spul niet door kan slikken.

Inderdaad, zelfde hier.. het lukt me gewoon niet ook niet met een half liter water erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:39 

Donateur

Ik kon toen ik klein was ook geen pilletjes slikken.
Me moeder moest alle pillen in oplosmiddel halen :P.
Nu lukt het allemaal zonder problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:46 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
- Lees ook iets verder dan.. Nooit meer staat er achter ;)

Ja maar kerel... dat is wel echt de dosis waarbij je in kritieke toestanden terecht kan komen :P Hoe vaak doe jij XTC of M ongeveer per maand? Anders ligt je tolerantie wel erg hoog denk ik.

Btw wel veel plezier met die 2CB deze week! Ik heb hier ook nog een voorraadje liggen voor een geschikt moment, alleen t lijkt me niks voor een feest. Meer voor thuis op de bank ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 09:35 

Donateur

dat ik niks van drugs weet is focking bullshit
me neef is verslaafd geweest en is nu 30 jaar zonder diploma of wat, hij ging ook altijd naar Hardcore feestjes en was aan de coke en weet ik wat voor andere drugs alemaal nog meer
ik spreek hem nu zowat elke dag en we hebben het daar ook wel is over
het lijkt me dat als ik hem bijna letterlijk kopier van wat hij zei dat ik met 100% zekerheid dingen erover kan zeggen
hij zegt niet voor niks ik wou dat ik er nooit aan begonnen was
eerst dacht hij dat hij zichzelf wel in de hand kon houden maar later lukte hem dat niet meer en toen ging het mis
iig ik hoop dat dit een hoop verklaard bij een paar mensen die zeiden dat ik niet kon onderbouwen of weet ik wat
en de rest die zegt dat het feestje nog mooier wordt
jullie zijn goed praters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 10:15 

frankhardenberg schreef:
me neef is verslaafd geweest en is nu 30 jaar zonder diploma of wat, hij ging ook altijd naar Hardcore feestjes en was aan de coke en weet ik wat voor andere drugs alemaal nog meer
het lijkt me dat als ik hem bijna letterlijk kopier van wat hij zei dat ik met 100% zekerheid dingen erover kan zeggen
eerst dacht hij dat hij zichzelf wel in de hand kon houden maar later lukte hem dat niet meer en toen ging het mis
iig ik hoop dat dit een hoop verklaard bij een paar mensen die zeiden dat ik niet kon onderbouwen of weet ik wat

Wil je aub iig hoofdletters en dergelijk gebruiken? Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 11:44 

Donateur

frankhardenberg schreef:

Frank, Coke is ook heel wat anders dan X of M, kijk maar naar deze site
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... n-xtc.html
coke is heel verslafend net soals tabak alcohol en heroine, xtc is zowat niet verslavend! ik zeg niet niet.
maar iig niet zo erg als Coke. Maarja ik doe meestal op grote feesten op heel de dag 3 140mg mdma snoepies in me mik, wordt er
lekker gesellig van!, Ik spreek iedereen aan. En ga gewoon helemaal los. :yay: :bomb: Heb ook wellis feesten zonder
gedaan, gewoon aan de bier! maar daar wordt je op gegeven moment slaaperig van, en veel worden ook
agressief maarja nu Op naar decibel en mysteryland! :slow: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 12:31 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Ik moet met pillen moet ik ze kapot bijten anders krijg ik ze niet binnen >.< dat is pas ranzig elke x..

sjefke... dat is pas echt een dikke aanslag voor op je tanden.
laatst maatje van me was vaag, en perongeluk kauwde hij ook op 1.. geheh vies ranzig ;p
maar ik denk dat ik de oplossing voor je heb :D
gewoon vantevoren niet denken 'dit krijg ik niet door' maar je wangen opblazen, en dan het pilletje erdoorheen klokken met 3 slokken water ofzo, want het zit tussen je oren :P

Citaat:
Heb ook wellis feesten zonder
gedaan, gewoon aan de bier! maar daar wordt je op gegeven moment slaaperig van

kan ik idd wel in vinden
vorig jaar hardbass eerste x zonder, heb me prima vermaakt. alleen rond 3uur ... verwachtte ik al... werdt ik moe en wou ik even zitten ...

tegelijk had ik zo'n wtf gevoel.. dit klopt niet.
maar tis gewoon dus allemaal net wat intenser :D
Maar ik ben de volgende dag altijd best veel momentjes kwijt van het feest ;p
of dat nou ligt aan mijn blowgedrag of de mdma weet ik niet ;p

Citaat:
2CP..

is toch meer een hallicunatiemiddel ? doe even tripreportje hier na de tijd als je wilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 12:55 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
2CP..

is toch meer een hallicunatiemiddel ? doe even tripreportje hier na de tijd als je wilt :P[/quote]

nee jij bent in de war met 2cb dat is wel hallucinerend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 14:09 

Donateur

iSenSe` schreef:
Maar ik ben de volgende dag altijd best veel momentjes kwijt van het feest ;p P

Schrale troost, dat heb ik zelfs op nuchtere momenten. Ik onthoud van een DJ ook niet iedere plaat die gedraaid wordt, het is gewoon te veel en veel dingen ontsnappen gewoon aan je geheugen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 14:52 

Hardtraxx Elite

Met DefQon had ik 2,5 Pil op met 170 mg erin Ik ging gewoon lekker.. Veel energie, voelde me top, ging lekker
met iedereen praten en het beste nog kon niet stil blijven staan. Sommige vrieden van mij eten er op zo'n dagje
als DefQon 10 pillen zijn helemaal van de kaart en willen op een begeven moment gaan zitten... hier zie ik het nut
ook gewoon niet meer van in. Ik zeg altijd maar Relaxt een pilleke vatte kan geen kwaat :thumbup: ... Je moet alleen
wel weten waar je mee bezig bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 14:54 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Anders van tevoren in halfjes snijden oid? Dan hoef je ze niet meer door midden te bijten.

Doe dat dan maar is met bruine kersjes. tegen de tijd als je die een wil gaan pakken zit heel je zakje vol met poeder
Gewoon op het moment zelf bijten en zorgen dat een vriend van je ook mee doet of vriendin :P waaraan je die andere
halve geeft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 14:55 

Hardtraxx Veteran

dit blijven ook mooie beelden ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 18:52 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ja maar kerel... dat is wel echt de dosis waarbij je in kritieke toestanden terecht kan komen :P Hoe vaak doe jij XTC of M ongeveer per maand? Anders ligt je tolerantie wel erg hoog denk ik.

Btw wel veel plezier met die 2CB deze week! Ik heb hier ook nog een voorraadje liggen voor een geschikt moment, alleen t lijkt me niks voor een feest. Meer voor thuis op de bank ofzo.

Te vaak.. Ga nu rustig aan doen.. op Defqon had ik 7 pillen op >.< En ik voelde me kip lekker :')
2cb ga ik zaterdag ook niet op een feest doen!
Trouwens zaterdag is 1e zaterdag van 2010 dat ik niet uit ga :( :D

kevinsep schreef:
is toch meer een hallicunatiemiddel ? doe even tripreportje hier na de tijd als je wilt :P

2CB:
Citaat:
Wat doet het?

2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geintensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten. Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiaca). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

Bron: Unity
Ik laten weten wat ik er van vond ;)

Ik weet het, dat het een dikke aanslag is voor mijn tanden, maar het lukt gewoon niet anders
Hoe klein ze ook zijn.. medicijnen of wat voor pillen dan ook, ik krijg het niet naar binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 19:53 

Hardtraxx Newbie

SkiggyRapz18 schreef:
Met DefQon had ik 2,5 Pil op met 170 mg erin Ik ging gewoon lekker.. Veel energie, voelde me top, ging lekker
met iedereen praten en het beste nog kon niet stil blijven staan. Sommige vrieden van mij eten er op zo'n dagje
als DefQon 10 pillen zijn helemaal van de kaart en willen op een begeven moment gaan zitten... hier zie ik het nut
ook gewoon niet meer van in. Ik zeg altijd maar Relaxt een pilleke vatte kan geen kwaat :thumbup: ... Je moet alleen

kwaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 20:17 

xwat schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

kwaat?

Gaan we nou moeilijk doen omdat hij een t in plaats van een d heeft neergezet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 20:26 

Hardtraxx Newbie

SkiggyRapz18 schreef:

Geloof je het zelf 170mg per pil haha? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 20:27 

Donateur

em-dee-em-aa schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

kheb geen verstand van hoeveel mg een pil is maar dat klinkt indd als een behoorlijke pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 22:23 

Hardtraxx Veteran

2,5 van 170mg en je ging 'gewoon lekker'? Wss allemaal stoere praat, maar ik heb serieus medelijden met je. Ik had het met 1tje van 70-80 (volgens pillreports) en ging op zn minst wel 'gewoon lekker' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 23:08 

Donateur

PNXRMX schreef:
2,5 van 170mg en je ging 'gewoon lekker'? Wss allemaal stoere praat, maar ik heb serieus medelijden met je. Ik had het met 1tje van 70-80 (volgens pillreports) en ging op zn minst wel 'gewoon lekker' :P

Als je het vaker doet creƫer je een tolerantie voor mdma. Dan voel je een pilletje van 70 mg niet meer zo intens. De eerste keer had ik ook aan 100 mg op een avond genoeg om 5 uur de piek te houden, nu is de piek na 3 uurtjes toch echt voorbij hoor en moet ik wat bijpakken om het wat te verlengen. Dan kan het dus ook zijn dat je het zo achterlijk vaak doet dat je pas bij 500 mg wat gaat voelen (dan ben je wel een heel dom bezig maar dat terzijde).

Ik startte afgelopen zaterdag met een dosis van ca 110 mg. Damn dat was denk ik echt de lekkerste inslag die ik ooit had. Zo'n fijne rush heb ik nooit eerder gehad, ik ging met iedereen praten, moest mn vrienden omhelzen uit blijdschap en ging keihard los op de muziek.
Btw heb toen nog met iemand een blowtje gerookt. Volgens mij helpt dat wel om de trip te verlengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 00:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik startte afgelopen zaterdag met een dosis van ca 110 mg. Damn dat was denk ik echt de lekkerste inslag die ik ooit had. Zo'n fijne rush heb ik nooit eerder gehad, ik ging met iedereen praten, moest mn vrienden omhelzen uit blijdschap en ging keihard los op de muziek.
Btw heb toen nog met iemand een blowtje gerookt. Volgens mij helpt dat wel om de trip te verlengen!

Daarom ga ik het ook lekker rustig aan doen, dan blijft het elke keer iets speciaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 01:05 

Hardtraxx Elite

Ik heb zelf nog nooit wat gebruikt, en zal t denk ik ook niet doen, maar op feesten enzo vind ik t alleen maar mooi om te zien :P Heb er ook niet echt wat op tegen ofzo. Zolang t maar binnen de feest sfeer blijft, en t niet doorslaat en levens gaat verpesten. Gelukkig weten de meeste partygangers die af en toe wat nemen dit wel in balans te houden ;) Vind t altijd wel lachen als er iemand helemaal strak staat van weet ik t wat ineens bij zo'n feest de beste vriend van iedereen is xd

Zolang drugsgebruik maar op gelegenheden, en niet in te grote hoeveelheden plaats vind, maakt t mij niet zoveel uit. Degene die wat nemen dragen toch ook vaak wel bij aan de gemoedelijke sfeer op zo'n feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 09:03 

Donateur

em-dee-em-aa schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

170 :oh: Volgens mij zijn die niet in NL op de markt hoor!
Heb zelf meestal 130, en die zijn al zeldzaam!!
Kan ik 1x in de 3 maanden maar krijgen, maar dat zijn echte knallers! en van 2 van die dingen
ben je helemaal de weg kwijt! :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 09:06 

Artiest

Ook lekker van mensen om hier wat openlijk te vertellen wat ze gebruiken ;) Zoals je weet blijft data op internet altijd bestaan.

Dus success als je straks moet soliciteren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 09:31 

Hardtraxx Veteran

Ja ik solliciteer ook altijd onder mijn internetforumsnaam!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen