Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:13 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
en uit te schelden, waar zit jij te kijken? zie jij hier ook maar 1 scheldwoord gericht zijn naar een HT lid? ik las net ergens iets over jezelf voor aap zetten, nou je bent er toch wel redelijk mee bezig zo, hou is op en lees nou gewoon is wat ik zeg joh

Ik was het globaal aan het lezen en ik kreeg het gevoel dat jij tegen mensen aan het zeggen was wat ze wel en niet moeten gaan lopen doen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:14 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen

dit zijn letterlijk jou woorden..

je geeft dus aan dat jij vind als iemand voor zijn beleving drugs neemt het stoer doenerij is
terwijl: als je het doet voor de stoer doenerij, je het niet doet voor de beleving.

je spreekt jezelf dus tegen als maar kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:16 

Hardtraxx Newbie

oostzaner schreef:
Teaser schreef:
en uit te schelden, waar zit jij te kijken? zie jij hier ook maar 1 scheldwoord gericht zijn naar een HT lid? ik las net ergens iets over jezelf voor aap zetten, nou je bent er toch wel redelijk mee bezig zo, hou is op en lees nou gewoon is wat ik zeg joh

Ik was het globaal aan het lezen en ik kreeg het gevoel dat jij tegen mensen aan het zeggen was wat ze wel en niet moeten gaan lopen doen. -.-

kan ik hieruit opmaken dat je het wat verkeerd gelezen hebt? ik vind het top als mensen een pilletje nemen, lekker gek doen enzo, maar als ik een mening geef dat ik het wel onnodig vind op een bepaalde grond, mag dat toch? beetje raar dat mensen daar zo weird op kunnen reageren, maar top als je dit zo bedoelt :thumbup:
vind je gelijk n stuk aardiger :)

EDIT:

dat zijn mijn woorden ja en dat is een mening, vind je het lastig als er meerdere delen van een mening worden gegeven in 1 zin dan? bekijk het is op die manier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

en de reden dat mensen boos worden hier. komt doordat je je mening niet hebt onderbouwd.

"Waarom vind je het stoer doen gedrag?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen, mee willen doen, of laten zien wat je wel neit durft

Dit is gewoon een vage zin, want als het om de beleving gaat is het stoer doen?
zoals je zelf zegt gaat het dan om de beleving.. en niet om het stoer doen

lees je eigen post is goed door, vat je zelf wat je zegt?
ik maak er uit op dat jij zegt dat ik een mening geef over de beleving, en mijn mening is juist dat het misschien alleen maar om stoerdoenerij gaat, dat is toch juist DE mening? :')

En die mening wordt erg goed beargumenteerd... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:22 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
en de reden dat mensen boos worden hier. komt doordat je je mening niet hebt onderbouwd.

zoals hij het neerzet: Als het om beleving gaat

maar die redenatie is zo krom als maar kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

Teaser, kun je ff voor de duidelijkheid puntsgewijs op een rijtje zetten wat je precies vindt van pillenslikkers? Dan is het meteen duidelijk wat je met je eerdere posts bedoelde, en hoeft er daar niet meer over doorgezeken te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:26 

Hardtraxx Newbie

oostzaner schreef:

volgens mij onderbouw ik dit: ik vind een pilletje niet nodig( mening ) want je kunt op andere manieren je energy verkrijgen (argument 1) (ja over energy) dus vind ik het voor beleving maar stoerdoenerij (weerlegging 1)
potverdikkeme dat staat sterk ofniet :)

@ PNXRMX,

wat ik hierboven zeg is volgens mij tochwel aardig een schema. Ik heb hier alleen een mening gegeven + onderbouwing, waar men zo te zien niet tegen kan en dan maar verwijten gaat trekken :') beetje sneu vind ikd at hoor maaroke
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
oostzaner schreef:

volgens mij onderbouw ik dit: ik vind een pilletje niet nodig( mening ) want je kunt op andere manieren je energy verkrijgen (argument 1) (ja over energy) dus vind ik het voor beleving maar stoerdoenerij (weerlegging 1)

Volgens mij weet jij niet zo goed wat een schema, mening, argument, onderbouwing of weerlegging is. Of wat een pilletje is of doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:30 

Hardtraxx Addict

Teaser schreef:
oostzaner schreef:

@ PNXRMX,

wat ik hierboven zeg is volgens mij tochwel aardig een schema. Ik heb hier alleen een mening gegeven + onderbouwing, waar men zo te zien niet tegen kan en dan maar verwijten gaat trekken :') beetje sneu vind ikd at hoor maaroke

Ik denk dat ik weet waar het hier fout gaat, jij ziet de energie als beleving, tenminste dat maak ik hier nu uit op... maar het is juist de beleving die je naast de energie krijgt waarvoor mensen het gebruiken
voor het verliefde en wazige gevoel wat eigenlijk op weinig andere manieren te bereiken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:36 

Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Teaser schreef:
oostzaner schreef:

Volgens mij weet jij niet zo goed wat een schema, mening, argument, onderbouwing of weerlegging is. Of wat een pilletje is of doet.

hmm zou ik je is wat vertellen, ik studeer politicologie, dus geloof maar dat ik dat wel weet :) waarschijnlijk verwaterd er nu wat bij je maar dat is prima ;) het probleem is dat mensen hier zo onzinning kunnen reageren en expres verkeerd willen lezen. maarja wat moet je anders met je vrije tijd?

btw @ naardeqlote, nee zo bedoel ik het niet en dat kun je er zelf ook uit opmaken als je het leest. mijn mening is dat ik vind dat je geen pillen hoeft te gebruiken,omdat je energy ook wel op een andere manier kan krijgen om te blijven feesten. als je mij kan vertellen wat een pil exactly met je doet, en dan energy erbij betrekt, dan zal ik goed luisteren :) alleen het probleem, verder denken is vaak een probleem voor mensen, aangezien je bij het geweldige gevoel dat je krijgt geen last hebt van vermoeidheid, tenminste in eigen ervaring. wat dus duidt op geen energy nodig hebben. ik zeg niet dat mensen alleen voor die zogenaamde energy slikken, nee alleen hier ga ik op in. dus alsjeblieft zeg verman je is en ga is goed redeneren en niet slap lullen. overigens ken ik dat gevoel wat jij omschrijft allesnaardeqlote, en dat is true. ga ik daar tegenin? nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
overigens ken ik dat gevoel wat jij omschrijft allesnaardeqlote, en dat is true. ga ik daar tegenin? nope

Dan weet je dus vanaf nu dat dát voor mij de reden is om te gebruiken en niet de energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:43 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Citaat:
overigens ken ik dat gevoel wat jij omschrijft allesnaardeqlote, en dat is true. ga ik daar tegenin? nope

Dan weet je dus vanaf nu dat dát voor mij de reden is om te gebruiken en niet de energie.

ja oke, als je dit gewoon gelijk zegt ipv zo moeilijk erop in te gaan, hoeven weg een 2 paginas vol te posten met deze onzin ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:44 

Hardtraxx Veteran

Dit wou ik in m'n andere post editen, maar er zijn alweer veel reply's dus:
Mijn mening is dat mensen de middelen moeten gebruiken die ze zelf willen gebruiken, zolang ze daarmee geen overlast verzorgen. De mensen die het (blijven) doen, vinden het heel leuk om te doen. Niemand hier heeft het nodig, omdat je er niet afhankelijk van wordt. Bovendien pakt vrijwel iedereen hier wel eens een nuchter feestje mee en ik kan uit eigen ervaring spreken dat nuchter feesten nog heel leuk blijft. Ik gebruik ongeveer eens in de 5 a 6 weken xtc, en heb bijna elke week een feest, soms wel 2 in een week.

Het gaat volgens mij ook juist grotendeels in tegen stoerdoenerij, want ondertussen vindt een redelijk groot deel van de Nederlandse bevolking het ronduit dom als iemand drugs gebruikt. Ik vind het geen stoerdoenerij als je door een redelijk grote groep, die er overigens vaak weinig van afweet, veroordeeld wordt voor een bezigheid die niemand kwaad doet.

Jij beweert te weten waarom iemand iets doet, zonder er ook maar iets van af te weten. Als jij je altijd zo mengt in discussies, zou ik er vooral gewoon buiten blijven, want je gaat over het algemeen redelijk hard voor paal staan.

Teaser schreef:
hmm zou ik je is wat vertellen, ik studeer politicologie, dus geloof maar dat ik dat wel weet :) waarschijnlijk verwaterd er nu wat bij je maar dat is prima ;) het probleem is dat mensen hier zo onzinning kunnen reageren en expres verkeerd willen lezen. maarja wat moet je anders met je vrije tijd?

btw @ naardeqlote, nee zo bedoel ik het niet en dat kun je er zelf ook uit opmaken als je het leest. mijn mening is dat ik vind dat je geen pillen hoeft te gebruiken,omdat je energy ook wel op een andere manier kan krijgen om te blijven feesten. als je mij kan vertellen wat een pil exactly met je doet, en dan energy erbij betrekt, dan zal ik goed luisteren :) alleen het probleem, verder denken is vaak een probleem voor mensen, aangezien je bij het geweldige gevoel dat je krijgt geen last hebt van vermoeidheid, tenminste in eigen ervaring. wat dus duidt op geen energy nodig hebben. ik zeg niet dat mensen alleen voor die zogenaamde energy slikken, nee alleen hier ga ik op in. dus alsjeblieft zeg verman je is en ga is goed redeneren en niet slap lullen. overigens ken ik dat gevoel wat jij omschrijft allesnaardeqlote, en dat is true. ga ik daar tegenin? nope

Leuk dat je politicologie studeert. Ik studeer technische bedrijfskunde en weet volgens mij nog steeds meer van argumenteren af. Iig, back on-topic. Het gevoel dat je erbij krijgt is onder andere wel een energiek gevoel, dat je constant in beweging wil blijven, maar dat is er maar een deel van. De naam 'ecstasy' komt niet uit het niets. Je voelt je geweldig, alsof alles prima is in de wereld, alsof alles en iedereen om je heen geweldig is. De muziek klinkt vele malen beter, je voelt je vele malen meer verbonden met de mensen om je heen, zoetigheid smaakt vele malen lekkerder, mooie dingen zien er vele malen mooier uit.
Ikzelf heb op Fusion samen met m'n vriendin een erg speciaal moment gehad, beide na 1 pilletje (een vrijwel onschadelijke hoeveelheid). Onder Donkey Rollers begon ze een klein beetje te huilen van het genot. Daarna volgde een wederzijdse stroom van lieve woordjes, blikken, knuffels en kusjes, met Donkey Rollers op de achtergrond ja :P 2 van de beste momenten van m'n leven waren onder het genot van xtc, en ik geniet zelfs meer van het dagelijkse leven sinds ik voor het eerst gebruikt heb. Daarom dus xtc :) Hoop dat je het nu wat beter snapt, en misschien zelfs een keer wil proberen, want het is echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:45 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:

ja oke, als je dit gewoon gelijk zegt ipv zo moeilijk erop in te gaan, hoeven weg een 2 paginas vol te posten met deze onzin ofwel?

Ja ik ga mezelf 200000x herhalen omdat mensen te lui zijn om een paar pagina's terug te lezen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:45 

Hardtraxx Elite

Teaser schreef:

Jezus man, ik kijk eens een paar uur niet hier en we hebben weer zo een triest figuur erbij die niets weet over xtc en toch vind dat hij hier even het topic moet gaan volspammen. :aww: We zullen het nog maar een keertje herhalen he. Energiedrank staat gelijk met grote hoeveelheden caffeine innemen, dit is niet perse gezonder als iemand wat eens af en toe een pilletje neemt. Stoerdoenerij, nou hoe jij hier komt lopen doen is kinderachtig onwetend gedrag. Mensen nemen een pilletje niet omdat ze het stoer vinden, maar omdat je een gevoel van samenhorigheid krijgt wat onmogelijk te evenaren is zonder drugs (Google: PLUR). Dat het geluid en de show ook nog eens veel mooier er uit zien en je iedereen lief hebt is ook iets wat mensen ertoe aanzet xtc te gebruiken. Niet jou hoopje onwetende bullshit die je hier komt verkondigen. Ik had nog liever dat de crew gewoon ingreep tegen personen die hier zo graag wat oproer komen stoken, lijkt partyflock wel.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:47 

Hardtraxxer

Teaser schreef:
ik vind een pilletje niet nodig( mening ) want je kunt op andere manieren je energy verkrijgen

Ik vind een auto ook niet nodig want je kan ook een mp3 speler opzetten.

Die zin is even krom... denk er maar eens over na.

Ja natuurlijk luister je radio in je auto, maar dat betekent niet dat je hem daarvoor koopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:48 

Hardtraxx Addict

Teaser schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:

Dit zeg ik toch echt een paar posts terug?
daarnaast wordt je verhaal met de post vager dus ik denk dat we hier genoeg tijd aan hebben besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:50 

Donateur

als ik drugs gebruik om de energie, neem ik wel een lading pep XD daar krijg je tenminste energy van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:50 

Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Dit wou ik in m'n andere post editen, maar er zijn alweer veel reply's dus:
Mijn mening is dat mensen de middelen moeten gebruiken die ze zelf willen gebruiken, zolang ze daarmee geen overlast verzorgen. De mensen die het (blijven) doen, vinden het heel leuk om te doen. Niemand hier heeft het nodig, omdat je er niet afhankelijk van wordt. Bovendien pakt vrijwel iedereen hier wel eens een nuchter feestje mee en ik kan uit eigen ervaring spreken dat nuchter feesten nog heel leuk blijft. Ik gebruik ongeveer eens in de 5 a 6 weken xtc, en heb bijna elke week een feest, soms wel 2 in een week.

Het gaat volgens mij ook juist grotendeels in tegen stoerdoenerij, want ondertussen vindt een redelijk groot deel van de Nederlandse bevolking het ronduit dom als iemand drugs gebruikt. Ik vind het geen stoerdoenerij als je door een redelijk grote groep, die er overigens vaak weinig van afweet, veroordeeld wordt voor een bezigheid die niemand kwaad doet.

Jij beweert te weten waarom iemand iets doet, zonder er ook maar iets van af te weten. Als jij je altijd zo mengt in discussies, zou ik er vooral gewoon buiten blijven, want je gaat over het algemeen redelijk hard voor paal staan.

Teaser schreef:

Leuk dat je politicologie studeert. Ik studeer technische bedrijfskunde en weet volgens mij nog steeds meer van argumenteren af. Iig, back on-topic. Het gevoel dat je erbij krijgt is onder andere wel een energiek gevoel, dat je constant in beweging wil blijven, maar dat is er maar een deel van. De naam 'ecstasy' komt niet uit het niets. Je voelt je geweldig, alsof alles prima is in de wereld, alsof alles en iedereen om je heen geweldig is. De muziek klinkt vele malen beter, je voelt je vele malen meer verbonden met de mensen om je heen, zoetigheid smaakt vele malen lekkerder, mooie dingen zien er vele malen mooier uit.
Ikzelf heb op Fusion samen met m'n vriendin een erg speciaal moment gehad, beide na 1 pilletje (een vrijwel onschadelijke hoeveelheid). Onder Donkey Rollers begon ze een klein beetje te huilen van het genot. Daarna volgde een wederzijdse stroom van lieve woordjes, blikken, knuffels en kusjes, met Donkey Rollers op de achtergrond ja :P 2 van de beste momenten van m'n leven waren onder het genot van xtc, en ik geniet zelfs meer van het dagelijkse leven sinds ik voor het eerst gebruikt heb. Daarom dus xtc :) Hoop dat je het nu wat beter snapt, en misschien zelfs een keer wil proberen, want het is echt geweldig.

geweldig deze post :)
ook leuk dat je er toch in zet dat het een deel is, de energy, wat ik dus ook vertel. btw wil je een meningsspelletje doen? :P maar ontopic: ik zeg toch ook dat ik het prima vind als je het doet? ook heb ik het wel is gedaan ja, maar vind het niet nodig nog is te doen :) maar toch, leuk dat je zulke momenten kunt beleven :)

oh @ deeltjesversneller:

Dit vind ik nou zon onzinnige lekker doorbijtende rotreactie, en met nadruk op ik vind. volgens mij krijg je wel degelijk een energiek gevoel wat hier nu dus ook word bevestigd, dus dit is wel een argument grappenmaker.
leuk dat ik hierop hap he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:53 

Hardtraxx Newbie

mijn verhaal blijft nog altijd hetzelfde, maar jouw verhaal schuift van kant naar kant hoor? misschien dat een neutraal iemand hier naar kan kijken? en nee dat zeg je niet duidelijk anders hoef ik er niet zo onzinnig op in te gaan, denk je da tik zin heb in deze rompslomp
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

Serieus hé, dat je er wat extra energie bij krijgt, boeit mij geen ene flikker. Het gaat mij om het gevoel dat je ervan krijgt, de intensiteit, de beleving, maar absoluut niet de energie. Al zou je er 0,0 extra energie van krijgen, zou het mij geen hol uitmaken, het blijft geweldig spul. Energie heb ik namelijk niet nodig, dat doet de muziek al met me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:57 

Hardtraxx Addict

Citaat:
het is juist de beleving die je naast de energie krijgt waarvoor mensen het gebruiken
voor het verliefde en wazige gevoel wat eigenlijk op weinig andere manieren te bereiken is.

dit is wat ik zei... je kan er nu toch nog moeilijk omheen dat ik niet gezegd het dat het om dat andere gaat, en niet om energie of stoerdoenerij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

Stel:
1. Middel x is illegaal
2. Middel x heeft 5 positieve effecten
3. 1 van die effecten kan door legale middelen na worden gebootst

Jij stelt dat middel x niet nodig is omdat '3'. En die andere effecten dan?

Overigens:
-Toen jij het deed, was het ook stoerdoenerij?
-Jij hebt het volgens jou zelf meegemaakt, de effecten buiten de energie om. Je snapt dus hopelijk dat anderen diezelfde belevenis mogelijk wel nog een keer willen meemaken om andere redenen dan stoerdoenerij
-Weet je zeker dat je wel echt xtc hebt gehad, ipv iets anders? Een groot deel van de pillen bevat namelijk geen xtc.
-Heb je wel genoeg gehad? Weet je wat voor pil je op had of hoeveel er in zat? Hoeveel heb je genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:03 

Hardtraxx Newbie

leuk waarom reageer je er dan in hemelsnaam op als ik het over energie heb en niet over fucking beleving?

bovendien reageer ik globaal en niet op een bepaald persoon. darkbeatz heel leuk allemaal met die intimiderende taalgebruik, maar als jij je duppes is open doet zie jij dat ik helemaal niks hoef te spammen als er geen figuren zijn die achterlijke lopen te drammen, of figuren die posten zonder dat ze zien wat ik post. of moet jij ook je ego strelen om lekker te kunnen slapen? het word wat als je niet eens je mening kunt geven, reageer er dan lekker niet op grapjas

ja daarom zeg ik, toen ik het probeerde was het voor het proberen, misschien was het wel om te laten zien he kijk ik probeer het ook is. als je dat onder stoerdoenerij wilt plaatsen doe je dat, zou ik misschien wel doen, dus dan spreek ik mezelf hierop tegen :)
ja het was xtc, geen idee wat voor spul maar een bekende die vaker gebruikt verzekerde mij ervan dat het goed spul was. vond het wel aardig om x mee te maken maar wat ik zeg hoef het niet vaker. en ja naardeqlote heb ik gezegd dat dat niet zo is dan? nee jij reageert te hysterisch met je posts, ik gaf je al eerder gelijk daarin
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen