Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:07 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals, je hebt in je eerste post niet gezegd dat men het niet deed om energie te krijgen. Sterker nog, het lijkt er verdacht veel op dat je het wel bedoelde dat mensen gebruiken voor de energie. Ik quote:

Citaat:
geloof mij maar; als degene die ooit zijn begonnen aan pillen te slikken, dit niet hadde gedaan en gewoon energy drinken of n biertje afwisselend met n colatje, soms xtje rusten, je heb dan eckt geen pillen nodig hoor? hoogstens beetje spierpijn maar dat heurt der helemaal bij

Had je gezegt "Als degene die ooit zijn begonnen met pillen slikken terwille van het krijgen van energy...", dan had je een punt. Nu spreek je jezelf enorm tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:08 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nogmaals, je hebt in je eerste post niet gezegd dat men het niet deed om energie te krijgen. Sterker nog, het lijkt er verdacht veel op dat je het wel bedoelde dat mensen gebruiken voor de energie. Ik quote:

Citaat:
geloof mij maar; als degene die ooit zijn begonnen aan pillen te slikken, dit niet hadde gedaan en gewoon energy drinken of n biertje afwisselend met n colatje, soms xtje rusten, je heb dan eckt geen pillen nodig hoor? hoogstens beetje spierpijn maar dat heurt der helemaal bij

Had je gezegt "Als degene die ooit zijn begonnen met pillen slikken terwille van het krijgen van energy...", dan had je een punt. Nu spreek je jezelf enorm tegen.

Dat dus.. telkens als je iets beweert komt de zin daarna met het tegenovergestelde waardoor er geen touw aanvast te knopen is wat je nou wil vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
ja het was xtc, geen idee wat voor spul maar een bekende die vaker gebruikt verzekerde mij ervan dat het goed spul was. vond het wel aardig om x mee te maken maar wat ik zeg hoef het niet vaker

Misschien heb je niet genoeg gehad. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die het echt een keer gedaan heeft, het alleen 'aardig' vond en verder niks. Iedereen die ik ken die het ooit heeft gedaan vindt het echt geweldig. Ik snap best dat het mogelijk is dat het gewoon niet jouw ding is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Iig, Teaser, je had je eerste post beter zo kunnen formuleren, dan was er geen gezeik geweest: "Ik heb wel eens xtc geprobeerd, maar vond het niet zo geweldig dat ik het vaker wil doen, omdat ik de energie niet nodig heb. Het is natuurlijk wel prima als jullie het willen doen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:11 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:

Citaat:

nu echt voor de laatste x, ik reageer op het slikken, met de reden dat ik het qua energy niet nodig vind. leest iedereen hier nou serieus overheen ofwat?
ik ga hier nu ook niet meer op reageren waar jullie vreselijk blij om zijn natuurlijk, maar ik heb mn punt gemaakt en ik vind het heerlijk als je het belachelijk vind. ajeto
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:11 

Hardtraxx Addict

wist je dat er een docu over LSD op is op national geo op is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

En hoe vaak is er niet gereageerd dat men niet slikt voor de energie? Volgens mij door 8 verschillende personen, waaronder 2 direct nĂ¡ jouw eerste post. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:13 

Donateur

jeone schreef:
wist je dat er een docu over LSD op is op national geo op is?

thnx :) ga ff kijken,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

Reclame :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
nu echt voor de laatste x, ik reageer op het slikken, met de reden dat ik het qua energy niet nodig vind. leest iedereen hier nou serieus overheen ofwat?

Citaat:
Stel:
1. Middel x is illegaal
2. Middel x heeft 5 positieve effecten
3. 1 van die effecten kan door legale middelen na worden gebootst

Jij stelt dat middel x niet nodig is omdat '3'. En die andere effecten dan?

Succes met je politicologie. Als er ooit iets van terechtkomt, of als je ooit iets mocht bereiken in de politiek, dan is het best erg gesteld met dit land
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:18 

Donateur

Chukkels schreef:

dus als je hoofdpijn hebt, helpt lsd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

dus als je hoofdpijn hebt, helpt lsd? :P

Nee, Bromo. Een niet psychadelische-drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:23 

Hardtraxx Addict

Als ik dit heb gezien dan ga ik is kijken of ik een keer lsd ga proberen

maar toch al vast albert hofman :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:25 

Donateur

jeone schreef:

haha:P ik was sowieso van plan te proberen deze week nog overgehad :P komt wel mooi uit nu die documentaire .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:32 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
jeone schreef:

haha:P ik was sowieso van plan te proberen deze week nog overgehad :P komt wel mooi uit nu die documentaire .

ja ik had al wel zo iets gelezen dat je het wou proberen ;)
Dacht ook wel dat er ook wel mensen in geintresseerd waren. Trouwens dat laatste stuk is gewoon anti-drugs propoganda of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

Daar lijkt het wel op. Maar dat is altijd zo met hard-drugs :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:35 

Donateur

jeone schreef:
roberttt schreef:
jeone schreef:

ja ik had al wel zo iets gelezen dat je het wou proberen ;)
Dacht ook wel dat er ook wel mensen in geintresseerd waren. Trouwens dat laatste stuk is gewoon anti-drugs propoganda of niet?

anders probeer je het samen met ons "ik en chuk" , en ja daar lijkt het wel op. ik wil die man trouwens wel even spreken. Benieuwd naar het recept van lsd:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:38 

Hardtraxx Addict

Met jou en chuk proberen gaat hem niet worden denk ik:P
Ik woon richting Zwolle namelijk weet niet waar jullie wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:39 

Donateur

jeone schreef:
Met jou en chuk proberen gaat hem niet worden denk ik:P
Ik woon richting Zwolle namelijk weet niet waar jullie wonen.

ik in sneek , chukkels in kampen :D dus dichtbij.

en waar heeft die vent die 2,5 miljoen zegels gelaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Kampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:40 

Hardtraxx Addict

Trouwens robertt hier heb je je recept : http://www.scribd.com/doc/20358/How-to-make-LSD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:41 

Hardtraxx Addict

trouwens waarom zijn xtc en lsd hardrugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:43 

Donateur

jeone schreef:
trouwens waarom zijn xtc en lsd hardrugs?

geen idee,:P op q-base dacht ik daar ook over waarom illegaal was, vroeg het ook aan iedereen waarom het niet legaal was, want het is zulk geniaal spul etc en ze zijden . als legaal was kwam het niet goed met de wereld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:44 

Donateur

jeone schreef:
Trouwens robertt hier heb je je recept : http://www.scribd.com/doc/20358/How-to-make-LSD

en bedankt, ga binnenkort wel even voor chemische fabriek spelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:46 

Hardtraxx Addict

Thank god voor google:P
laat me weten als je klaar bent met je chemische processen ok xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ow god, ik vertrouw dit niet. Waarschijnlijk is dit de reden dat ik je voor de trein ga gooien, jij maakt de LSD zelf, waardoor het zo slecht is, dat ik je in de trip pijn ga doen :$

PS. Teaser is uitgeteased schijnbaar :')
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen