Teaser schreef:
G1LL schreef:
Volgens mij valt 't wel mee hoor, gabbers gebruiken 't zowieso meer! En idd, het hangt helemaal van jezelf af, ik ben iemand die graag dingen probeerd, heb ook wel 's drugs gebruikt (maar alleen softdrugs). En ik ben eigenlijk zeer tegen het nemen van pillen of andere harddrugs op feesten, want je kunt 't prima zonder! Gewoon af en toe pauze nemen en effe tijd nemen voor eten of drinken:). Maar zoals ik al zei, dit is mijn mening, en het ligt helemaal aan jezelf

hoppa nog eentje die post over de energy?

echtwaar ik kan hier wel om lachen hoor

nogmaals duidelijk makend: ik reageer op de beginnende post, en nee ik heb niet alle 121 paginas doorgelezen! hell yeah nu tevreden?
Nogmaals, het gaat niet om de energy. En natuurlijk kun je prima zonder. Je kan ook zonder alcohol, je kan ook zonder rijbewijs, je kan ook zonder woning, je kan ook zonder zwemdiploma. Maar waarom doe je het toch? Omdat het erdoor leuker wordt! Je voelt je lekkerder met (beetje) alcohol, je voelt je lekkerder als je een rijbewijs hebt (lees: makkelijker), je voelt je lekkerder als je een huis hebt en je hebt het leuker als je zwemt, terwijl je ook echt kan zwemmen. Evenals je je lekkerder voelt met een pilletje op.
En ja, dit is een domme vergelijking in z'n geheel gezien, maar die is ook toepasselijk op zulke domme racties