Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:26 

Hardtraxx Newbie

Negert schreef:
Ik heb nog nooit van me leven X gedaan maar als ik zo dit topic lees gaat het helemaal niet om de energie die ze eruit krijgen maar gewoon om de beleving. Dus misschien is het een idee om het topic even door te lezen voor je conclusies gaat trekken?

volgens mij zie ik nergens letterlijk staan dat het puur om beleving gaat toch?
Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen, mee willen doen, of laten zien wat je wel neit durft, maarja ieder zijn eigen mening hierover :) over die energy lijkt mij het wel vrij logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:28 

Hardtraxxer

Negert schreef:
Ik heb nog nooit van me leven X gedaan maar als ik zo dit topic lees gaat het helemaal niet om de energie die ze eruit krijgen maar gewoon om de beleving. Dus misschien is het een idee om het topic even door te lezen voor je conclusies gaat trekken?

Idd is al meerdere malen gezegd, paar pagina's geleden zelfs nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:28 

Hardtraxx Addict

Teaser schreef:
Negert schreef:

Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen, mee willen doen, of laten zien wat je wel neit durft, maarja ieder zijn eigen mening hierover :) over die energy lijkt mij het wel vrij logisch

Ja want het is zo stoer dat ik daar sta te genieten van alles en iedereen
dat heerlijke gevoel in me koppie krijg, en het tintelen in me handen, daardoor kijken mijn maten echt tegen me op :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz53 schreef:
Chukkels schreef:
Headhunterz53 schreef:
Wie kan mij helpen aan een voorraadje Ritalin? ;)

Doug. Black Doug wel te verstaan.

snap hem niet :huh:

OMG, heb je The Hangover niet gezien?! Fail xd

Teaser schreef:
Negert schreef:

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Nee, ga hier geen woorden aan vuil maken, het is het niet waard. Ow jah:

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:31 

Hardtraxx Newbie

o overigens beetje iq kan soms niet kwaad he,

reageer ik hier op n bepaald persoon of gewoon het idee van het topic en de beginnende post? misschien moet je je niet zo aangevallen voelen ;) ik zeg het is prima wat je doet, al neem je hele potten in, maar mijn soort is het niet :thumbup:
als ik op n bepaald persoon reageer quote ik wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:31 

Donateur

Teaser schreef:
Negert schreef:

hmm beetje jammer dit, energy gaat het niet om. Zonder drugs kan ik ook wel een nacht door stampen.
Alleen met de drugs beleef ik het heel anders, geniet meer etc.

Maarjah dit is al 1000X hier uitgelegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:35 

Hardtraxx Newbie

reageer ik hier op de beleving? volgens mij zeg ik iets over energy?
laat je achterlijke zogenaamde confronterende post maar achterwege, confrontatie + irritatie = eliminatie zeggen we hiero :)
dus stop maar met dat gezwats.

EDIT:
vind het mooi dat je ook zonder kunt en als je je er beter bijvoelt zeg ik vooral go on :) mensen voel je niet zo aangevallen jezus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:

reageer ik hier op n bepaald persoon of gewoon het idee van het topic en de beginnende post? misschien moet je je niet zo aangevallen voelen ;) ik zeg het is prima wat je doet, al neem je hele potten in, maar mijn soort is het niet :thumbup:

Over IQ beginnen terwijl je geen flauw benul hebt wat drugs met je doet :') :lol:

Een ding heb je in ieder geval gelijk in: je valt niet een bepaald persoon aan inderdaad. Je valt een hele groep mensen aan, door pertinente valse beweringen te voeren. Dat is triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:38 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Teaser schreef:

Over IQ beginnen terwijl je geen flauw benul hebt wat drugs met je doet :') :lol:

Een ding heb je in ieder geval gelijk in: je valt niet een bepaald persoon aan inderdaad. Je valt een hele groep mensen aan, door pertinente valse beweringen te voeren. Dat is triest.

oh en sinds wanneer is een mening een bewering?
beter lezen maat :) jammer dat je zo laagdunkend bent over jezelf dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:41 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
Chukkels schreef:
Teaser schreef:

oh en sinds wanneer is een mening een bewering?
beter lezen maat :) jammer dat je zo laagdunkend bent over jezelf dan

Ik citeer:

Citaat:
geloof mij maar; als degene die ooit zijn begonnen aan pillen te slikken, dit niet hadde gedaan en gewoon energy drinken of n biertje afwisselend met n colatje, soms xtje rusten, je heb dan eckt geen pillen nodig hoor?

Dit is een bewering, je stelt het als een feit. Dat er een vraagteken achter staat, wil niet betekenen dat het ineens een mening is. En aangezien jij nog nooit XTC hebt gebruikt (neem ik aan), kun je geeneens een fatsoenlijke mening hebben over wat het met je doet, hooguit een idee. Dus je zet jezelf hier compleet voor aap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:42 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Volgens mij valt 't wel mee hoor, gabbers gebruiken 't zowieso meer! En idd, het hangt helemaal van jezelf af, ik ben iemand die graag dingen probeerd, heb ook wel 's drugs gebruikt (maar alleen softdrugs). En ik ben eigenlijk zeer tegen het nemen van pillen of andere harddrugs op feesten, want je kunt 't prima zonder! Gewoon af en toe pauze nemen en effe tijd nemen voor eten of drinken:). Maar zoals ik al zei, dit is mijn mening, en het ligt helemaal aan jezelf :D

hoppa nog eentje die post over de energy? :)
echtwaar ik kan hier wel om lachen hoor :')
nogmaals duidelijk makend: ik reageer op de beginnende post, en nee ik heb niet alle 121 paginas doorgelezen! hell yeah nu tevreden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Teaser. hou je is aan je status... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:47 

Hardtraxx Newbie

ik weet niet wat jij ingodsnaam allemaal tot beweringen schaart maar als je de way gaat belopen van " er staat een vraagteken, maar dan is het nog niet eens een mening?". er staat ook nog het woordje "hoor" achter, wat overigens kan duiden op een mening :)
ennnn xtc, jawel geprobeerd, maar niks voor mij :) vandaar die post en die mening van mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:48 

Hardtraxx Newbie

oostzaner schreef:
Teaser. hou je is aan je status... -.-

ehm?
volgens mij is dit geen communistich regime ofwel?
ik mag toch zeggen wat ik vind?
en dan nog, mijn status, zegt dat dat je minder verstand of weet kunt hebben? volgens mij niet he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:52 

Hardtraxx Newbie

ja mooie reactie, maar dat zeg ik toch ook? volgens mij schrijf ik dat ik het prima vind wat ze doen, ik gaf alleen een mening?
dus klaar oke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:55 

Hardtraxx Veteran

ik ben voor vrijheids van meningsuiting laten we dat even voor opstellen, maar ik ben ook een persoon die voor respect is en jij hebt hier nog maar onder de 20 berichten en je gaat mensen die hier langer zitten dan jou/ mensen die genieten van hun beleving ga jij een beetje de les leren van hoe ze het wel en niet moeten doen. dude wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Teaser schreef:
G1LL schreef:
Volgens mij valt 't wel mee hoor, gabbers gebruiken 't zowieso meer! En idd, het hangt helemaal van jezelf af, ik ben iemand die graag dingen probeerd, heb ook wel 's drugs gebruikt (maar alleen softdrugs). En ik ben eigenlijk zeer tegen het nemen van pillen of andere harddrugs op feesten, want je kunt 't prima zonder! Gewoon af en toe pauze nemen en effe tijd nemen voor eten of drinken:). Maar zoals ik al zei, dit is mijn mening, en het ligt helemaal aan jezelf :D

hoppa nog eentje die post over de energy? :)
echtwaar ik kan hier wel om lachen hoor :')
nogmaals duidelijk makend: ik reageer op de beginnende post, en nee ik heb niet alle 121 paginas doorgelezen! hell yeah nu tevreden?

Nogmaals, het gaat niet om de energy. En natuurlijk kun je prima zonder. Je kan ook zonder alcohol, je kan ook zonder rijbewijs, je kan ook zonder woning, je kan ook zonder zwemdiploma. Maar waarom doe je het toch? Omdat het erdoor leuker wordt! Je voelt je lekkerder met (beetje) alcohol, je voelt je lekkerder als je een rijbewijs hebt (lees: makkelijker), je voelt je lekkerder als je een huis hebt en je hebt het leuker als je zwemt, terwijl je ook echt kan zwemmen. Evenals je je lekkerder voelt met een pilletje op.

En ja, dit is een domme vergelijking in z'n geheel gezien, maar die is ook toepasselijk op zulke domme racties >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:00 

Hardtraxx Newbie

wowow oostzaner, lees ik iemand de les? dat je het er niet mee eens bent kan ik inkomen maar ga geen achterlijke dingen roepen :S
volgens mij praat ik nog altijd met respect en lees ik niemand de les. man man man wat een gezeik zeg.

en chukkels, jij geeft hier een mening dat jij het vind als een zwemdiploma of die way, leuk voorbeeld, maar dit is toch ook een mening? of mag ik nu ook 5 posts wijden aan gezeik naar jou toe wat wel en niet klopt?
mening is mening
en respect is respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:00 

oostzaner schreef:
ik ben voor vrijheids van meningsuiting laten we dat even voor opstellen, maar ik ben ook een persoon die voor respect is en jij hebt hier nog maar onder de 20 berichten en je gaat mensen die hier langer zitten dan jou/ mensen die genieten van hun beleving ga jij een beetje de les leren van hoe ze het wel en niet moeten doen. dude wtf

Denk dat hij het als globaal noemde, beetje stom dat iemand van de crew een nieuwkomer negatief op z'n status wijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:01 

Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
oostzaner schreef:

Denk dat hij het als globaal noemde, beetje stom dat iemand van de crew een nieuwkomer negatief op z'n status wijst.

juist dat zeg ik dus al zon 12x :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

als jij als stagair bij een bedrijf komt ga je toch ook niet gelijk zeggen hoe een hele afdeling het moet doen. je mag wel een mening hebben, maar hij zit hier mensen uit teschelden voor stoe-doen-gedrag terwijl die mensen gewoon genieten van hun drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:05 

Hardtraxx Newbie

hahahaha de les lezen :')
echtwaar zet die bril is af man, ik lees helemaal niemand de les, ik geef een mening en er komen een paar lui commentaar geven, prima daar is een forum voor, maar ga niet zeggen dat ik iemand de les lees of probeer te lezen, ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik verdomme een mening geef?

verder nogmaals respect en wat jij wilt hoor, ga alleen geen onzin lopen roepen, dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:06 

Hardtraxx Newbie

en uit te schelden, waar zit jij te kijken? zie jij hier ook maar 1 scheldwoord gericht zijn naar een HT lid? ik las net ergens iets over jezelf voor aap zetten, nou je bent er toch wel redelijk mee bezig zo, hou is op en lees nou gewoon is wat ik zeg joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:07 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen, mee willen doen, of laten zien wat je wel neit durft

Dit is gewoon een vage zin, want als het om de beleving gaat is het stoer doen?
zoals je zelf zegt gaat het dan om de beleving.. en niet om het stoer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:09 

Hardtraxx Newbie

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Als het om beleving gaat is het naar mijn mening alleen maar het stoer doen, mee willen doen, of laten zien wat je wel neit durft

Dit is gewoon een vage zin, want als het om de beleving gaat is het stoer doen?
zoals je zelf zegt gaat het dan om de beleving.. en niet om het stoer doen

lees je eigen post is goed door, vat je zelf wat je zegt?
ik maak er uit op dat jij zegt dat ik een mening geef over de beleving, en mijn mening is juist dat het misschien alleen maar om stoerdoenerij gaat, dat is toch juist DE mening? :')
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen