Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:36 

Donateur

Chukkels schreef:
pepepe schreef:
Ik gebruik overigens wel altijd in combinatie met pep(speed). Hiervan gebruik ik altijd 4,500mg

4,5 gram? :huh: Volgens mij ben je een heel jaar wakker dan :P

Of hij heeft gewoon hele slechte pep ;)

Edit laat maar zie bovenstaande :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 00:48 

Ik slikte de maand september elke dag twee capsules Rhodiola. http://nl.wikipedia.org/wiki/Rhodiola_rosea
Zoals jullie kunnen lezen verbetert dit oa de werking van je serotonine gehalte.
Ik heb daarna op Q-dance presents: Fusion een halfje van een groen nijntje genomen en ging best wel hard daarop. Misschien een tip voor iemand?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 04:11 

Hardtraxxer

echte_oostzaner schreef:
Ik slikte de maand september elke dag twee capsules Rhodiola. http://nl.wikipedia.org/wiki/Rhodiola_rosea
Zoals jullie kunnen lezen verbetert dit oa de werking van je serotonine gehalte.
Ik heb daarna op Q-dance presents: Fusion een halfje van een groen nijntje genomen en ging best wel hard daarop. Misschien een tip voor iemand?

Dan kan je nog beter een attack dose piracetam nemen een weekje voor je mdma wilt pakken.
werkt nog beter.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:37 

Donateur

Voor pre-loading wel idd.
Al die middeltjes als 5-htp etc. zorgen er niet voor dat je harder gaat als je een korte pauze hebt genomen ofzo. Ze verlichten wel enorm de kater en zorgen ervoor dat je serotonine weer snel redelijk op pijl is na gebruik.

De beste manier om zo hard en lang mogelijk hard te gaan, is nog steeds voldoende pauze tussen je gebruik.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:39 

Hardtraxx Elite

echte_oostzaner schreef:

:lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:05 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Heeft er hier iemand trouwens ervaring met lsd?

Ja :loving:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:08 

Hardtraxx Elite

echte_oostzaner schreef:

Inderdaad zoals al gezegd is door rcm010 is piracetam een beter goedje. Voor je serotine aan te vullen ben je beter af met 5-htp of l-tryptofaan. Piracetam is een nootroop die als het ware de doorstroming van informatie tussen je linker en rechter hersenen bevoordeeld. Althans dat is het makkelijkste om het uit te leggen, je lijkt je hersenen wat te activeren. Al velen met een enorm hoge tolerantie voor mdma en de magie kwijt waren en enkel nog maar vaag werden hebben met dat goedje de magie terug kunnen krijgen :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:28 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Heeft er hier iemand trouwens ervaring met lsd?

Ja :loving:

Oke, heb je misschien wt tips ? Want wil het ook een keertje doen :-)
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:37 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Doe het de eerste keer in een vertrouwde omgeving en met mensen die je kent en vertrouwd erbij. Ga het alleszins echt niet op een feest ofzo lopen doen de eerste keer. En zorg dat je goed in je vel zit. Weet wat voor zegels je hebt en hoeveel mic er ongeveer inzit, meestal weet je dealer dat wel. En neem dan de eerste keer niet meer dan 100mic binnen, ook niet minder als 75mic want de threshold dosis voor er wat van te voelen is 50mic ongeveer.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:23 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Doe het de eerste keer in een vertrouwde omgeving en met mensen die je kent en vertrouwd erbij. Ga het alleszins echt niet op een feest ofzo lopen doen de eerste keer. En zorg dat je goed in je vel zit. Weet wat voor zegels je hebt en hoeveel mic er ongeveer inzit, meestal weet je dealer dat wel. En neem dan de eerste keer niet meer dan 100mic binnen, ook niet minder als 75mic want de threshold dosis voor er wat van te voelen is 50mic ongeveer.

oke danku, ben van plan om het bij een maatje thuis te doen:) en laten de lsd eerst testen voor we gebruiken :)
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 08:49 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
oke danku, ben van plan om het bij een maatje thuis te doen:) en laten de lsd eerst testen voor we gebruiken :)

Voor de zuiverheid hoef je bij lsd alleszins geen schrik. Als je zegeltjes haalt kun je er wel vanuit gaan dat er ook echt lsd in zit. Wat voor zegeltjes krijg je? De meest courante zijn Hoffman 2010 zegeltjes en die zijn 50a60mic. Die laten testen heeft dan ook weinig nut :P
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:06 

Hardtraxx Veteran

Zegeltjes? Is dat beter? Ik wist dat het bestond, maar ik zat zelf te denk aan een pil of vloeistof als meest praktische lsd-vorm :P
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Zegeltjes? Is dat beter? Ik wist dat het bestond, maar ik zat zelf te denk aan een pil of vloeistof als meest praktische lsd-vorm :P

LSD is pilvorm bestaat niet (wel in microdots trouwens maar dat komt ook niet meer voor op de markt), in vloeibare vorm wel maar dit is niet doseerbaar en haast onmogelijk te vinden...
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

LSD is pilvorm bestaat niet (wel in microdots trouwens maar dat komt ook niet meer voor op de markt), in vloeibare vorm wel maar dit is niet doseerbaar en haast onmogelijk te vinden...

LSD ofwel Lysergzuur-diethylamide is een halfsynthetische verbinding die gemaakt wordt van een bepaalde soort schimmel, Ergot. Vaak wordt een druppel van dit middel op een papiertje (blotter) aangebracht of verwerkt in kleine pilletjes (microdots). Ook komt LSD in vloeibare vorm voor. LSD is een tripmiddel en wel het allersterkste tripmiddel dat wij tot op de dag van vandaag kennen.

Van de Unity site :P
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:38 

Hardtraxx Elite

Microdots dus zoals ik zei, dat zijn echt mini pilletjes. Maar die unity info is niet zoals het in de werkelijkheid is. Microdots worden al jaren niet meer aangetroffen in het circuit. In vloeibare vorm ook niet. Zowiezo heb je er zo weinig van nodig dat je het niet eens in vloeibare vorm zou willen (een druppel is al veel te veel tenzij je naar wonderland wilt).
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
wonderland

Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:57 

Hardtraxx Veteran

Super film en acteur :worship:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:56 

Hardtraxx Newbie

Wie kan mij helpen aan een voorraadje Ritalin? ;)
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:12 

Hardtraxx Elite

Headhunterz53 schreef:

Rofl het gaat hier over gebruik, tis geen marktplaats :lol:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:15 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz53 schreef:

Doug. Black Doug wel te verstaan.
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:44 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Headhunterz53 schreef:

Doug. Black Doug wel te verstaan.

snap hem niet :huh:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Headhunterz53 schreef:

Rofl het gaat hier over gebruik, tis geen marktplaats :lol:

hahaha nee :P zou niet best zijn :lol: vraag en aanbod topic voor drugs :P
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:21 

Hardtraxx Newbie

:') geloof mij maar; als degene die ooit zijn begonnen aan pillen te slikken, dit niet hadde gedaan en gewoon energy drinken of n biertje afwisselend met n colatje, soms xtje rusten, je heb dan eckt geen pillen nodig hoor? hoogstens beetje spierpijn maar dat heurt der helemaal bij ;)
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:24 

Hardtraxxer

Ik heb nog nooit van me leven X gedaan maar als ik zo dit topic lees gaat het helemaal niet om de energie die ze eruit krijgen maar gewoon om de beleving. Dus misschien is het een idee om het topic even door te lezen voor je conclusies gaat trekken?
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:25 

Donateur

Teaser schreef:
:') geloof mij maar; als degene die ooit zijn begonnen aan pillen te slikken, dit niet hadde gedaan en gewoon energy drinken of n biertje afwisselend met n colatje, soms xtje rusten, je heb dan eckt geen pillen nodig hoor? hoogstens beetje spierpijn maar dat heurt der helemaal bij ;)

Ik gebruik geen xtc voor energie, maar meer om het gevoel.. als je het topic is eerst is leest voor je conclusies trekt, over mensen die drugs gebruiken...
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen