Daveytl schreef:
Citaat:
Sorry, was niet bot bedoeld (al komt het zo misschien wel over nu ik het teruglees), maar ja het is gewoon zo dat mensen altijd van die vooroordelen hebben over 'pillenslikkers', zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat het met je doet. En dan ook gewoon reageren met 'iets wat het haast wel moet zijn' reden, das gewoon jammerlijk. Ik geef toe, ik was ook altijd anti, maar totdat ik me er meer in ging verdiepen, omdat ik toch wel wou weten wat die mensen die gebruikten nou allemaal voelden en wat het precies met je deed. Toen ik dat las, sprak het mij meer aan en wilde ik veel meer weten.
Het is gewoon zo dat totdat je er echt meer over weet, dat je gewoon gehersenspoeld wordt door media en anti-drugs-activisten die zeggen dat alles wat ook maar een beetje illegaal is, je leven kapot maakt.
Je had wel gelijk hoor, ben een onwetende op dat gebied. Maar wat is voor jou (en de meeste 'slikkers') de reden om drugs te gebruiken tijdens een feest?
Ben een beetje aan het lezen, maar zie niet echt redenen waardoor ik om zou slaan.
Het voelt alsof je klaarkomt, maar dan voor 3 uur lang

en de muziek klinkt ook gewoon een stuk mooier ineens, heel raar eigenlijk.
Maar als je er geen redenen voor ziet zou ik het ook zeker niet doen, ook al is het niet verslavend zul je nooit meer een feest nuchter beleven zoals je het eerst deed, omdat je gewoon weet hoe mooi het is met een pil op

roberttt schreef:
Doe je netjes 2 jaar met 20, red ik het 2 a 3 maanden mee

Ik had er vorig jaar 15 gekocht met de bedoeling er 1 jaar mee te doen, nu heb ik de helft nog over en zelfs een paar aan vrienden gegeven

20 per 3 maanden is wel super veel trouwens, ik zou eens wat gaan minderen als ik jou was... naar 4 ofzo