Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:33 

Hardtraxx Veteran

Rook af en toe een jointje, maar nog nooit pilletje geprobeerd.
Hoeft van mij ook niet, krijg meer dan genoeg energie van de muziek :yay:
En ben bang dat als het niet lekker aanslaat op de 1 of andere manier, dat mn feestje dan verpest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En ben bang dat als het niet lekker aanslaat op de 1 of andere manier, dat mn feestje dan verpest is.

:list:

Het blijft jammer dat mensen denken dat je een pil neemt voor de energie. Dat is dus pertinent onjuist. Ach ja, heb ook geen zin meer om het uit te leggen waarom mensen het wél nemen. Daarvoor moet je maar de vorige 118 pagina's lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:

Het blijft jammer dat mensen denken dat je een pil neemt voor de energie. Dat is dus pertinent onjuist. Ach ja, heb ook geen zin meer om het uit te leggen waarom mensen het wél nemen. Daarvoor moet je maar de vorige 118 pagina's lezen.

Haha sorry man :$
Zal wel ff wat gaan lezen van de redenen om een pil te slikken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
Daveytl schreef:

Haha sorry man :$
Zal wel ff wat gaan lezen van de redenen om een pil te slikken ;)

Sorry, was niet bot bedoeld (al komt het zo misschien wel over nu ik het teruglees), maar ja het is gewoon zo dat mensen altijd van die vooroordelen hebben over 'pillenslikkers', zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat het met je doet. En dan ook gewoon reageren met 'iets wat het haast wel moet zijn' reden, das gewoon jammerlijk. Ik geef toe, ik was ook altijd anti, maar totdat ik me er meer in ging verdiepen, omdat ik toch wel wou weten wat die mensen die gebruikten nou allemaal voelden en wat het precies met je deed. Toen ik dat las, sprak het mij meer aan en wilde ik veel meer weten.

Het is gewoon zo dat totdat je er echt meer over weet, dat je gewoon gehersenspoeld wordt door media en anti-drugs-activisten die zeggen dat alles wat ook maar een beetje illegaal is, je leven kapot maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:57 

Hardtraxx Addict

Betaal 5 euro voor een groene olifant. Koop er 20 ofzo dan kan ik 2 jaar vooruit. Koop ook niet met het doel eraan te verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sorry, was niet bot bedoeld (al komt het zo misschien wel over nu ik het teruglees), maar ja het is gewoon zo dat mensen altijd van die vooroordelen hebben over 'pillenslikkers', zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat het met je doet. En dan ook gewoon reageren met 'iets wat het haast wel moet zijn' reden, das gewoon jammerlijk. Ik geef toe, ik was ook altijd anti, maar totdat ik me er meer in ging verdiepen, omdat ik toch wel wou weten wat die mensen die gebruikten nou allemaal voelden en wat het precies met je deed. Toen ik dat las, sprak het mij meer aan en wilde ik veel meer weten.

Het is gewoon zo dat totdat je er echt meer over weet, dat je gewoon gehersenspoeld wordt door media en anti-drugs-activisten die zeggen dat alles wat ook maar een beetje illegaal is, je leven kapot maakt.

Je had wel gelijk hoor, ben een onwetende op dat gebied. Maar wat is voor jou (en de meeste 'slikkers') de reden om drugs te gebruiken tijdens een feest?
Ben een beetje aan het lezen, maar zie niet echt redenen waardoor ik om zou slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:27 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Betaal 5 euro voor een groene olifant. Koop er 20 ofzo dan kan ik 2 jaar vooruit. Koop ook niet met het doel eraan te verdienen.

Doe je netjes 2 jaar met 20, red ik het 2 a 3 maanden mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:41 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Citaat:

Je had wel gelijk hoor, ben een onwetende op dat gebied. Maar wat is voor jou (en de meeste 'slikkers') de reden om drugs te gebruiken tijdens een feest?
Ben een beetje aan het lezen, maar zie niet echt redenen waardoor ik om zou slaan.

Het voelt alsof je klaarkomt, maar dan voor 3 uur lang :loving: en de muziek klinkt ook gewoon een stuk mooier ineens, heel raar eigenlijk.

Maar als je er geen redenen voor ziet zou ik het ook zeker niet doen, ook al is het niet verslavend zul je nooit meer een feest nuchter beleven zoals je het eerst deed, omdat je gewoon weet hoe mooi het is met een pil op (L)

roberttt schreef:

Ik had er vorig jaar 15 gekocht met de bedoeling er 1 jaar mee te doen, nu heb ik de helft nog over en zelfs een paar aan vrienden gegeven :P

20 per 3 maanden is wel super veel trouwens, ik zou eens wat gaan minderen als ik jou was... naar 4 ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

De beleving, alles wordt zoveel intenser. Je beleeft de muziek 'in je'. Zo voelt het, alles is mooier, voelt beter, je voelt je enorm gelukkig (geloof me, niks maakt je gelukkiger op dat moment op een feest) en je gaat harder los dan ooit. Het is eigenlijk heel onbeschrijfelijk, maar oh zo fijn. Dat is de reden waarom ik het neem, hoewel het ook niet zo is dat ik het op elk feest ga gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:04 

Donateur

Citaat:
Maar wat is voor jou (en de meeste 'slikkers') de reden om drugs te gebruiken tijdens een feest?

Zoals Chukkels het zegt dus. Het gevoel kan je eigenlijk in 1000 woorden omschrijven en dan kom je nog woorden te kort.
Zijn helaas ook genoeg mensen die het alleen slikken omdat ze graag hard van de kaart willen zijn op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:15 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Citaat:
Maar wat is voor jou (en de meeste 'slikkers') de reden om drugs te gebruiken tijdens een feest?

Zoals Chukkels het zegt dus. Het gevoel kan je eigenlijk in 1000 woorden omschrijven en dan kom je nog woorden te kort.
Zijn helaas ook genoeg mensen die het alleen slikken omdat ze graag hard van de kaart willen zijn op een feest.

Maar dat is denk ik met de meeste drugs soorten zo.Als iemand vraagt hoe het voelt dan is dat gewoon bijna niet te beschrijven. Je kent het alleen als je het geprobeerd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 00:29 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Haha ik gebruik 8 pillen op jaarbasis, en dat is dan nog een uitschieter.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 11:13 

Hardtraxx Veteran

hahah ja idd 20 in 3 maanden dat doe je goed:P...ik doe denk ik met 20 groene canadezen 6 maanden ofzo:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:18 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Hij per feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik red me wel met 20 per jaar ofzo denk, eigen gebruik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:15 

Donateur

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:

Hij per feest...

Hahaha moet jij nodig zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:40 

Hardtraxxer

Ik ken een aantal mensen die (vr)eten zo op een feest 8+ pillen op. Op defqon had 1 gast zelfs 13 op. Dit waren Groene boompjes of oranje kersen, maar die zitten beide op dezelfde mg.. Niet echt goed als je het mij vraagt maargoed er zijn dus mensen die het wel doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Ik ken een aantal mensen die (vr)eten zo op een feest 8+ pillen op. Op defqon had 1 gast zelfs 13 op. Dit waren Groene boompjes of oranje kersen, maar die zitten beide op dezelfde mg.. Niet echt goed als je het mij vraagt maargoed er zijn dus mensen die het wel doen :P

2 gram mdma op een dag lijkt me wat veel... doe ik een jaar mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 16:55 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Jopsem schreef:

Ik vind het ook on verantwoord hoor maargoed dat moeten ze zelf maar weten :P ik deed toen ik nog aan de snoepjes zat 3 a 4 per feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:01 

Hardtraxx Addict

Jopsem schreef:
PNXRMX schreef:
Jopsem schreef:

Ik vind het ook on verantwoord hoor maargoed dat moeten ze zelf maar weten :P ik deed toen ik nog aan de snoepjes zat 3 a 4 per feest

Zelfs dat vind ik nog veel.
Ik gebruik op een feest 1 snoepje en daar hou ik het bij.
Dan is het wel zo dat ik maar 65kg weeg en altijd pillen heb van rond de 140+ mg.
Ik werk ook meestal met halfjes, dus een avondje met 1 pil red ik makkelijk.

Natuurlijk zijn er ook feesten geweest waar ik een halve gram mdma in me lichaam had zitten en dat was heerlijk, maar ik vind dat gewoon te veel van het goede.
Uit eigen ervaring heb ik gewoon geleerd dat max 200mg op de hele avond veel beter bevalt dan zwaar van de kaart zijn.
Ik gebruik overigens wel altijd in combinatie met pep(speed). Hiervan gebruik ik altijd 4,500mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Ik gebruik overigens wel altijd in combinatie met pep(speed). Hiervan gebruik ik altijd 4,500mg

4,5 gram? :huh: Volgens mij ben je een heel jaar wakker dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:14 

Donateur

Heeft er hier iemand trouwens ervaring met lsd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:26 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Heeft er hier iemand trouwens ervaring met lsd?

Ja heb t tot nu toe 5 keer gedaan.Super spul.Ik zou niet gelijk te zwaar beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:27 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Zelfs dat vind ik nog veel.
Ik gebruik op een feest 1 snoepje en daar hou ik het bij.
Dan is het wel zo dat ik maar 65kg weeg en altijd pillen heb van rond de 140+ mg.
Ik werk ook meestal met halfjes, dus een avondje met 1 pil red ik makkelijk.

Natuurlijk zijn er ook feesten geweest waar ik een halve gram mdma in me lichaam had zitten en dat was heerlijk, maar ik vind dat gewoon te veel van het goede.
Uit eigen ervaring heb ik gewoon geleerd dat max 200mg op de hele avond veel beter bevalt dan zwaar van de kaart zijn.

ja ok ik weeg rond de 100 kilo en het werkt echt heel snel uit bij mij :S ik moet elk 2 uur minstens een halfje hebben om op nivo te blijven en dan begin ik met 1 a anderhalf. maar ik ben nu gestopt met snoepjes en ik hou het lekker bij pep nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
pepepe schreef:

4,5 gram? :huh: Volgens mij ben je een heel jaar wakker dan :P

Ik bedoel natuurlijk 400 a 500 mg xD
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen