Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Volgende week krijg ik wat groene olifanten. Getest op 175, ik wilde eigenlijk die Q dingen hebben maar hier ben ik ook wel tevreden mee. :P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Chukkels wrote:Het is nog steeds een CR-middel, het staat (nog) niet op de Opiumwet.
RC* Research Chemical. Foutje van de zaak dan, dacht dat ze het ondertussen al verboden hadden.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Methylone valt onder de geneesmiddelenwet. In bezit hebben is dus legaal. Maar het mag niet zomaar verkocht worden (alleen op recept).
Dat geldt overigens niet voor alle RC's want 2CB, Mephedrone en dergelijke staan op de Opiumlijst 1.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ja, daar heb je gelijk in dat sommige wel onder opiumwet vallen. Maar Meth nog niet, dus dat is dan toch ook niet verboden om mee naar binnen te nemen?

Heeft iemand er overigens al ervaring mee?
Hardtraxxer
90 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Afgelope weekend weer wat Q-dance'sjes gesnoept, wat zijn die dingen tog de :bomb:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Chukkels wrote:Ja, daar heb je gelijk in dat sommige wel onder opiumwet vallen. Maar Meth nog niet, dus dat is dan toch ook niet verboden om mee naar binnen te nemen?

Je zult zeker even naar een hokje meegenomen worden hoor. En dan wordt het ook ingenomen, word je gefouilleerd en laten ze het testen waarna na 2 maanden blijkt dat je waarschijnlijk toch geen boete krijgt. Denk dat het zoiets zal worden...

Enne over het algemeen wordt met Meth de Amerikaanse opvolger van heroïne bedoeld he (crystal meth), dat weet je? ;) is dus wat anders dan methylone.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ik denk dat ik ook maar ff me connecties ga verbreden.... Want kan nu alleen heel makkelijk aan XTC, GHB, Speed & Coke komen, maar wil liever experimenteren met 2cb, & methylone.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Deeltjesversneller wrote:
Chukkels wrote:Ja, daar heb je gelijk in dat sommige wel onder opiumwet vallen. Maar Meth nog niet, dus dat is dan toch ook niet verboden om mee naar binnen te nemen?

Je zult zeker even naar een hokje meegenomen worden hoor. En dan wordt het ook ingenomen, word je gefouilleerd en laten ze het testen waarna na 2 maanden blijkt dat je waarschijnlijk toch geen boete krijgt. Denk dat het zoiets zal worden...

Enne over het algemeen wordt met Meth de Amerikaanse opvolger van heroïne bedoeld he (crystal meth), dat weet je? ;) is dus wat anders dan methylone.
Ja, dat weet ik. Maar ik denk dat mensen wel weten wat ik bedoel als ik er al een paar pagina's over bezig ben haha :P Methylone is gewoon langer om te typen, evenals Explosion. Zullen we het gewoon 3,4-methyleendioxymethcathinon noemen hier?

Ow wacht, bk-MDMA is ook een naam voor het spul :P
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Chukkels wrote:
Deeltjesversneller wrote:

Ja, dat weet ik. Maar ik denk dat mensen wel weten wat ik bedoel als ik er al een paar pagina's over bezig ben haha :P Methylone is gewoon langer om te typen, evenals Explosion. Zullen we het gewoon 3,4-methyleendioxymethcathinon noemen hier?

Ow wacht, bk-MDMA is ook een naam voor het spul :P
Ik wilde het even zeker weten, niet dat je straks tegen je ouders opbiecht dat je aan de Meth zit :woot: (alhoewel 99% van de ouders het verschil toch niet weten)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Heb al moeten opbiechten dat ik wel eens X en pep heb gebruikt (naast hasj en wiet wat ze al wisten), vind ik meer dan genoeg :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Heb al moeten opbiechten dat ik wel eens X en pep heb gebruikt (naast hasj en wiet wat ze al wisten), vind ik meer dan genoeg :P
Nu moet je alleen nog bekennen dat je aan de: heroïne en de crystal meth zit:P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Heb al moeten opbiechten dat ik wel eens X en pep heb gebruikt (naast hasj en wiet wat ze al wisten), vind ik meer dan genoeg :P
Nah, alleen aan de day-rape-drug.
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:
Nah, alleen aan de day-rape-drug.
oooh dan valt het nog mee.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dat bedoel ik, ze weten dat ik op Qlimax ook weer ga Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Dat bedoel ik, ze weten dat ik op Qlimax ook weer ga Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
dat weten mij ouders ook:p maar dat weten ze van elk feest :')
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Zou het toch ook geen Meth noemen Chukkelz, is een beetje een dubieuze bijnaam voor Methylone (voor die 5 letters wat je dan minder moet typen). :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ok DarkBeats, zal er op letten ^^
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
QBF-FR wrote:Afgelope weekend weer wat Q-dance'sjes gesnoept, wat zijn die dingen tog de :bomb:
ik ook van het weekend, die snoepies zijn moker dik :yes:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Blazed wrote:
QBF-FR wrote:Afgelope weekend weer wat Q-dance'sjes gesnoept, wat zijn die dingen tog de :bomb:
kmoet die Q snoepjes echt hebben:P
B
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
donkeyrollers wrote:
Blazed wrote:
kmoet die Q snoepjes echt hebben:P
Ik kon ze trouwens wel alleen krijgen voor 6eu de stuk, dus die schaf ik niet meer aan.
Ik heb laatst blauwe bomen gekocht, iemand hier ervaring mee?
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
blauwe bomen moeten echt goed zijn...zelf geen ervaring mee maar verhalen van vrienden daaruit maak ik op dat ze goed zijn:P
Donateur
last seen Sep 2014
Blauwe boompjes :drool: die zijn goed, heb er lekker op lopen spacen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
afgelopen zaterdag toch nog?
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Klementino wrote:iemand nog een antwoord op wat blauwe volkswagentjes voor pillen zijn? :P
Ik heb deze, ga er altijd heerlijk op! alleen van een hele wordt je soms even heel wazig dat je alleen maar wil staan en genieten
maar echt een aanrader! :love:
B
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:afgelopen zaterdag toch nog?
? zaterdag had ik op pandemonium die Qdance snoepies,
en toen kreeg ik van een vriend blauwe bomen aangeboden maar die heb ik nog. Snapje?
of begrijp ik jou nou verkeerd?:P