Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:18 

Hardtraxx Addict

Volgende week krijg ik wat groene olifanten. Getest op 175, ik wilde eigenlijk die Q dingen hebben maar hier ben ik ook wel tevreden mee. :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:19 

Donateur

Chukkels schreef:
Het is nog steeds een CR-middel, het staat (nog) niet op de Opiumwet.

RC* Research Chemical. Foutje van de zaak dan, dacht dat ze het ondertussen al verboden hadden.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:24 

Donateur

Methylone valt onder de geneesmiddelenwet. In bezit hebben is dus legaal. Maar het mag niet zomaar verkocht worden (alleen op recept).
Dat geldt overigens niet voor alle RC's want 2CB, Mephedrone en dergelijke staan op de Opiumlijst 1.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Ja, daar heb je gelijk in dat sommige wel onder opiumwet vallen. Maar Meth nog niet, dus dat is dan toch ook niet verboden om mee naar binnen te nemen?

Heeft iemand er overigens al ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:20 

Hardtraxxer

Afgelope weekend weer wat Q-dance'sjes gesnoept, wat zijn die dingen tog de :bomb:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:26 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ja, daar heb je gelijk in dat sommige wel onder opiumwet vallen. Maar Meth nog niet, dus dat is dan toch ook niet verboden om mee naar binnen te nemen?

Je zult zeker even naar een hokje meegenomen worden hoor. En dan wordt het ook ingenomen, word je gefouilleerd en laten ze het testen waarna na 2 maanden blijkt dat je waarschijnlijk toch geen boete krijgt. Denk dat het zoiets zal worden...

Enne over het algemeen wordt met Meth de Amerikaanse opvolger van heroïne bedoeld he (crystal meth), dat weet je? ;) is dus wat anders dan methylone.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:03 

Donateur

Ik denk dat ik ook maar ff me connecties ga verbreden.... Want kan nu alleen heel makkelijk aan XTC, GHB, Speed & Coke komen, maar wil liever experimenteren met 2cb, & methylone.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:08 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

Je zult zeker even naar een hokje meegenomen worden hoor. En dan wordt het ook ingenomen, word je gefouilleerd en laten ze het testen waarna na 2 maanden blijkt dat je waarschijnlijk toch geen boete krijgt. Denk dat het zoiets zal worden...

Enne over het algemeen wordt met Meth de Amerikaanse opvolger van heroïne bedoeld he (crystal meth), dat weet je? ;) is dus wat anders dan methylone.

Ja, dat weet ik. Maar ik denk dat mensen wel weten wat ik bedoel als ik er al een paar pagina's over bezig ben haha :P Methylone is gewoon langer om te typen, evenals Explosion. Zullen we het gewoon 3,4-methyleendioxymethcathinon noemen hier?

Ow wacht, bk-MDMA is ook een naam voor het spul :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:12 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

Ja, dat weet ik. Maar ik denk dat mensen wel weten wat ik bedoel als ik er al een paar pagina's over bezig ben haha :P Methylone is gewoon langer om te typen, evenals Explosion. Zullen we het gewoon 3,4-methyleendioxymethcathinon noemen hier?

Ow wacht, bk-MDMA is ook een naam voor het spul :P

Ik wilde het even zeker weten, niet dat je straks tegen je ouders opbiecht dat je aan de Meth zit :woot: (alhoewel 99% van de ouders het verschil toch niet weten)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

Heb al moeten opbiechten dat ik wel eens X en pep heb gebruikt (naast hasj en wiet wat ze al wisten), vind ik meer dan genoeg :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:16 

Donateur

Chukkels schreef:
Heb al moeten opbiechten dat ik wel eens X en pep heb gebruikt (naast hasj en wiet wat ze al wisten), vind ik meer dan genoeg :P

Nu moet je alleen nog bekennen dat je aan de: heroïne en de crystal meth zit:P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Nah, alleen aan de day-rape-drug.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:20 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Nah, alleen aan de day-rape-drug.

oooh dan valt het nog mee.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

Dat bedoel ik, ze weten dat ik op Qlimax ook weer ga Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:31 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat bedoel ik, ze weten dat ik op Qlimax ook weer ga Afbeelding

dat weten mij ouders ook:p maar dat weten ze van elk feest :')
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 00:19 

Hardtraxx Elite

Zou het toch ook geen Meth noemen Chukkelz, is een beetje een dubieuze bijnaam voor Methylone (voor die 5 letters wat je dan minder moet typen). :lol:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 00:47 

Hardtraxx Veteran

Ok DarkBeats, zal er op letten ^^
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 09:24 

Hardtraxxer

QBF-FR schreef:
Afgelope weekend weer wat Q-dance'sjes gesnoept, wat zijn die dingen tog de :bomb:

ik ook van het weekend, die snoepies zijn moker dik :yes:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:39 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:
QBF-FR schreef:

kmoet die Q snoepjes echt hebben:P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:42 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
Blazed schreef:
QBF-FR schreef:

kmoet die Q snoepjes echt hebben:P

Ik kon ze trouwens wel alleen krijgen voor 6eu de stuk, dus die schaf ik niet meer aan.
Ik heb laatst blauwe bomen gekocht, iemand hier ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

blauwe bomen moeten echt goed zijn...zelf geen ervaring mee maar verhalen van vrienden daaruit maak ik op dat ze goed zijn:P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 12:34 

Donateur

Blauwe boompjes :drool: die zijn goed, heb er lekker op lopen spacen
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

afgelopen zaterdag toch nog?
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:16 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
iemand nog een antwoord op wat blauwe volkswagentjes voor pillen zijn? :P

Ik heb deze, ga er altijd heerlijk op! alleen van een hele wordt je soms even heel wazig dat je alleen maar wil staan en genieten
maar echt een aanrader! :love:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 15:37 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
afgelopen zaterdag toch nog?

? zaterdag had ik op pandemonium die Qdance snoepies,
en toen kreeg ik van een vriend blauwe bomen aangeboden maar die heb ik nog. Snapje?
of begrijp ik jou nou verkeerd?:P
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen