Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

het was een reactie op robert. sorry quoten is irritant op mobiel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:00 

Donateur

Chukkels schreef:

ja en blauw kersje lekkere combi:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:00 

Donateur

Chukkels schreef:

ja en blauw kersje lekkere combi:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

M1 en olifantjes zijn binnen, ziet er goed uit. Life is good :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Ben van plan om deze zaterdag op 5 Years Bassevents voor het eerst te gaan proberen, (oranje kersjes) heb ze inmiddels ook binnen van een maat :) Maar wil nog een ding weten omdat ik een kuur van medicijnen heb (Roaccutane dosering is 20mg) wist al dat medicijngebruik en drugs niet erg bevorderlijk zijn, maar risico's heb ik nooit echt bij nagedacht omdat het me allemaal wel mee leek vallen. Maar na wat research op google schijnt dat mijn kuur redelijk agressief is, al is de dosering van 20mg middelmatig, en in combinatie met drugs word het afgeraden.. Natuurlijk wordt het afgeraden, ze raden zelfs alcoholgebruik af met mijn kuur..

Maar goed, ik weet niet echt helemaal zeker wat ik nu moet doen, iemand toevallig ook ervaring met die kuur in combinatie MDMA? Of anders weet of ik de oranje kersjes zonder al te serieuze risico's kan gebruiken zaterdag? Ik stop trouwens wel vanaf morgen met die kuur, (Deze avond de laatste gepakt) zodat er wat uit me bloed is van dat spul in Roaccutane , ook al is dat best kort tijd denk ik dacht er vandaag eigenlijk pas aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:57 

Hardtraxxer

Gewoon ff wachten. Je bent 17? Als ik jou was zou ik gewoon nog 2 jaar wachten tot je hersens ook wat meer volgroeid zijn. Zeker als je nu ook aan de medicatie zit, straks gaat er iets wel mis en dan vergeef je jezelf dat nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:04 

Donateur

Raadpleeg je huisarts :P . Geen idee maar ik denk dat het wel mee zal vallen qua ernstigheid.
Het enige medicijn wat ik heb gecombineerd met MDMA is paracetamol, heeft totaal geen invloed op elkaar ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Raadpleeg je huisarts :P . Geen idee maar ik denk dat het wel mee zal vallen qua ernstigheid.
Het enige medicijn wat ik heb gecombineerd met MDMA is paracetamol, heeft totaal geen invloed op elkaar ofzo :P

Ik beschouw alcohol ook als een medicijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Gewoon ff wachten. Je bent 17? Als ik jou was zou ik gewoon nog 2 jaar wachten tot je hersens ook wat meer volgroeid zijn. Zeker als je nu ook aan de medicatie zit, straks gaat er iets wel mis en dan vergeef je jezelf dat nooit meer.

Volgens mij ben ik op het gebied van volgroeien redelijk ver, januari wordt ik 18, ook al is het natuurlijk altijd verstandiger om nog even te wachten maar heb me het vorige keer voorgenomen om binnen toen en korte tijd eens te gaanproberen , die keuze kwam ook niet zomaar heb hier veel verhaaltjes en voorlichting gelezen op HT en op andere sites :P Wil weten waar ik aan begin.. Maar ik begrijp je advies, volkomen terecht ook :thumbup: maar ik denk dat ik het alsnog wil gaan proberen tenzij andere mensen me kunnen vertellen dat het erg onverstandig is om met mijn kuur mdma te gaan gebruiken.

dawasiknie schreef:

Pff ik vind het zo raar om naar de huisarts te gaan en dat te vragen xD (ook omdat ik nog minderjarig ben eigenlijk), en hij heeft mij zelf afgeraden alcohol (lijkt me dus ook drugs) te gebruiken tijdens de kuur. Maar goed dat is natuurlijk standaard voor hun om dat te zeggen bij de meeste kuren. Zou ik het niet op internet kunnen vinden? Op verschillende forums heb ik er al wat over gelezen, maar daar zijn meningen best verdeeld en is natuurlijk ook niet altijd een super betrouwbare bon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:04 

Donateur

Dan zou ik het ook afraden. Straks verpest je heel je avond.
Die kersjes kunnen ook wel wachten tot een andere keer. Aangezien je niet anders gewend bent dan party's zonder X, doe het gewoon niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:14 

Hardtraxx Elite

Als je het doet wees dan wel zo verstandig om toch maar 1 a 2 dagen je medicijnen over te slaan voor gebruik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Als je het doet wees dan wel zo verstandig om toch maar 1 a 2 dagen je medicijnen over te slaan voor gebruik :thumbup:

Vanavond me laatste gepakt, en rond 12 uur zaterdag zal ik mijn eerste pakke (als het tot zo ver komt) dus zit 2 dagen tussen zonder die medicijnen ja. Noujaa, lastig dit meningen zijn verdeeld, misschien maar zekere voor het onzekere nemen dan maar.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:33 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
DarkBeatz schreef:

Vanavond me laatste gepakt, en rond 12 uur zaterdag zal ik mijn eerste pakke (als het tot zo ver komt) dus zit 2 dagen tussen zonder die medicijnen ja. Noujaa, lastig dit meningen zijn verdeeld, misschien maar zekere voor het onzekere nemen dan maar.. :/

Je gaat naar Bassevents toch? Dan lijkt me 12 uur iets te vroeg, anders heb je minstens anderhalf nodig om het tot het einde uit te houden (er van uitgaande dat je halfjes pakt). Ik zou iets later beginnen omdat het je eerste keer is. Zeg maar tegen kwart over 1/half 2 (slaat hij in tijdens Psyko Punkz) een halfje. Dan als het goed bevalt kan je tegen een uur of 4 nog een kwartje (of misschien een halfje) bijnemen. Dan zou het wel goed moeten komen tot het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:51 

Hardtraxx Elite

Nah Chukkelz, als hij om 24u eentje neemt en om 3u nog een halfje, is hij tot 7u sochtends van het padje. Meer is daar niet voor nodig en ik zou hem meer of een ander tijdschema ook niet aanraden persoonlijk :) Dit is ongeveer zoals ik het zelf ook doe ;-) Of je kan gaan voor 00u30 en 03u30 zodat je geen inkak momentje krijgt naar het einde van het feest aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:59 

Hardtraxx Veteran

Mijn fout, had gedacht dat het feest tot 7 uur duurde, ipv 6. Ja, dan lukt het wel inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:20 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Mijn fout, had gedacht dat het feest tot 7 uur duurde, ipv 6. Ja, dan lukt het wel inderdaad :)

Mijn planning was voorzien tot 7u :P Een xtc pil werkt een 4tal uur he. Pas na 3.5u begint die stilletjes te minderen. Dus whats the point aan een pil pakken om 4u zodat je tussen 7 en 8u nog van de kaart bent... Ik ben liever iets langer op het feest van de kaart, als tijdens de terugweg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Mijn planning was voorzien tot 7u :P Een xtc pil werkt een 4tal uur he. Pas na 3.5u begint die stilletjes te minderen. Dus whats the point aan een pil pakken om 4u zodat je tussen 7 en 8u nog van de kaart bent... Ik ben liever iets langer op het feest van de kaart, als tijdens de terugweg :P

Ik had zelf het idee van dat hij niet het laatste half uur moest afzakken, maar gewoon volle bak blijven gaan tot 7 uur. Zo bedoelde ik het. Dat hij in ieder geval niet in het laatste half uur begint af te zakken, das gewoon kut. Laatste half uur moet je ook nog flink kunnen stampen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:54 

Donateur

Ik kan wel om 24.00 beginnen en om 7.00 nog steeds zo waus als een toeter zijn. Af en toe wat bijpakken doet wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik kan wel om 24.00 beginnen en om 7.00 nog steeds zo waus als een toeter zijn. Af en toe wat bijpakken doet wonderen.

We hebben het over advies voor iemand die voor het eerst gaat gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:11 

Hardtraxx Addict

Mensen hier ervaring met groene olifanten? Waren getest op 171.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:39 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

We hebben het over advies voor iemand die voor het eerst gaat gebruiken :P

Juist dan kan je lang door. Weetje hoeveel serotonine die op voorraad heeft :P

@ Kettingzaag, wereldspul. Meteen een hoop van inslaan als ik jouw was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:44 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Heb er sinds vandaag 12 in huis. Op Fusion heb ik er ook 1 gehad, sloeg in tijdens Donkey Rollers. Beste tijd van m'n leven, wat een heldenpillen zijn dat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 07:32 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Heerlijk :drool: op fusion super mee vermaakt, mooi spul dat :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 07:32 

Donateur

dubbelpost :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:11 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Heerlijk :drool: op fusion super mee vermaakt, mooi spul dat :-)

hah, jij dubbelpost wel vaak he :P
voor hoe duur kopen jullie eigenlijk je snoepies?
ik koop ze meestal voor 4.50/5eu de stuk, is dat duur?
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen