Deeltjesversneller schreef:
Gewoon ff wachten. Je bent 17? Als ik jou was zou ik gewoon nog 2 jaar wachten tot je hersens ook wat meer volgroeid zijn. Zeker als je nu ook aan de medicatie zit, straks gaat er iets wel mis en dan vergeef je jezelf dat nooit meer.
Volgens mij ben ik op het gebied van volgroeien redelijk ver, januari wordt ik 18, ook al is het natuurlijk altijd verstandiger om nog even te wachten maar heb me het vorige keer voorgenomen om binnen toen en korte tijd eens te gaanproberen , die keuze kwam ook niet zomaar heb hier veel verhaaltjes en voorlichting gelezen op HT en op andere sites

Wil weten waar ik aan begin.. Maar ik begrijp je advies, volkomen terecht ook

maar ik denk dat ik het alsnog wil gaan proberen tenzij andere mensen me kunnen vertellen dat het erg onverstandig is om met mijn kuur mdma te gaan gebruiken.
dawasiknie schreef:
Raadpleeg je huisarts

. Geen idee maar ik denk dat het wel mee zal vallen qua ernstigheid.
Het enige medicijn wat ik heb gecombineerd met MDMA is paracetamol, heeft totaal geen invloed op elkaar ofzo

Pff ik vind het zo raar om naar de huisarts te gaan en dat te vragen xD (ook omdat ik nog minderjarig ben eigenlijk), en hij heeft mij zelf afgeraden alcohol (lijkt me dus ook drugs) te gebruiken tijdens de kuur. Maar goed dat is natuurlijk standaard voor hun om dat te zeggen bij de meeste kuren. Zou ik het niet op internet kunnen vinden? Op verschillende forums heb ik er al wat over gelezen, maar daar zijn meningen best verdeeld en is natuurlijk ook niet altijd een super betrouwbare bon.