Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:57 

Donateur

Chukkels schreef:
:thumbsup:

Het leukste is nog, dat de Brabanthallen enorm zijn. Wordt dus veel rondjes lopen xd

dat sowieso, ik doe maar goed paar wandel schoenen aan want het gaat nog een zware avond worden
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:59 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop zo dat ze bij jou op stage niet mee-monitoren op jouw beeldscherm. Ze moesten eens weten daar wat jij bespreekt allemaal op je stage haha :lol:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:01 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik hoop zo dat ze bij jou op stage niet mee-monitoren op jouw beeldscherm. Ze moesten eens weten daar wat jij bespreekt allemaal op je stage haha :lol:

ik ben nu zelf de beheerder hier XD
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:50 

Donateur

Brabanthallen zijn dwaalzalen, maar de RAI is echt het toppunt. Moest serieus gewoon steeds aan mensen vragen "waar is de main". Dacht ik naar de main te lopen stond ik ineens bij de kluisjes, dus ergens aan het begin :')

Goed bezig trouwens, "tot qlimax blijf ik nuchter" en nu al met de gedachte spelen op Thrillogy te pakken. Neem er volgende week weer een joh :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik op Thrillogy nuchter zou blijven. Ik heb gezegd dat ik niet aan de pillen ging. En bij dat standpunt blijf ik nog steeds :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:23 

Donateur

Chukkels schreef:
Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik op Thrillogy nuchter zou blijven. Ik heb gezegd dat ik niet aan de pillen ging. En bij dat standpunt blijf ik nog steeds :)

HAHAHA jij zou idd nuchter blijven tot Qlimax
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Brabanthallen zijn dwaalzalen, maar de RAI is echt het toppunt. Moest serieus gewoon steeds aan mensen vragen "waar is de main". Dacht ik naar de main te lopen stond ik ineens bij de kluisjes, dus ergens aan het begin :')

Goed bezig trouwens, "tot qlimax blijf ik nuchter" en nu al met de gedachte spelen op Thrillogy te pakken. Neem er volgende week weer een joh :P

Zelfs nuchter raak ik in de RAI de weg kwijt... Brabanthallen vond ik nog meevallen :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

HAHAHA jij zou idd nuchter blijven tot Qlimax

Waar heb ik dat gezegd, kun je die quote even herhalen? Ik zou niet aan de XTC gaan tot op Qlimax, maar je verwacht toch niet dat ik een geheelonthouder wordt tot aan Qlimax? Ik wil ook nog wel eens een biertje op z'n tijd. :$
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:30 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Mooi verslag Chukkelz! :thumbup: Nu ga je wel ff rusten toch een tijdje met je drugsgebruik? of volgend weekend weer?? :P Succes met slapen vannacht! :sleep: zal voor je duimen dat je in slaap komt :yawn:

Sowieso tot Qlimax rust, en ik weet dan nog geeneens of ik aan de MDMA ga. Dat het nu 3x op een groot feest in korte tijd achter elkaar goed is gegaan met deze hoeveelheid, geeft nog geen zekerheid dat het straks met eventueel minder ook goed gaat en het is toch een aanslag geweest. Dus wellicht even een maand of 3 wachten met MDMA, totdat het serotonine gehalte weer op 99+% zit.

Maar ik moet wel eerlijk bekennen, ook volgende week ga ik aan de drugs: aan de alcohol wel te verstaan!

DIT DAN!!!!
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Dat slaat op de MDMA, als je de hele zin leest, niet op Meth... :')
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:36 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat slaat op de MDMA, als je de hele zin leest, niet op Meth... :')

jajaja :P ik hou het tenminste vol tot qlimax :')
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Grapjas ^^
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:37 

Donateur

Chukkels schreef:
Grapjas ^^

haha.. ik blijf echt wel nuchter (vanaf trillogy) :P alleen maar drank
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

H&W ook niet? :huh:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:39 

Donateur

Wat is dat:P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

hasj en wiet
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:42 

Donateur

Chukkels schreef:
hasj en wiet

na denk het ook niet
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

It's a miracle! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:49 

Donateur

Explosion rooft ook behoorlijk wat serotonine. Ongeveer 2/3e van wat MDMA slurpt.
Kan je beter pep ofzo gebruiken. 4-fmp kan ook maar ik vind het jammer dat die euforie na 2 uur al zo goed als verdwenen is.

Je kan natuurlijk ook gewoon een keer weer ouderwets een avondje aan de pils. Als je stevig door blijft drinken kan je ook heel de avond door.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

doordrinken met af en toe een cola/gofast tussendoor werkt ook heel chill ja
als je er even doorheen zit en je neemt gewoon 3 biertjes hebt je weer energie 4 life
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Explosion rooft ook behoorlijk wat serotonine. Ongeveer 2/3e van wat MDMA slurpt.
Kan je beter pep ofzo gebruiken. 4-fmp kan ook maar ik vind het jammer dat die euforie na 2 uur al zo goed als verdwenen is.

Je kan natuurlijk ook gewoon een keer weer ouderwets een avondje aan de pils. Als je stevig door blijft drinken kan je ook heel de avond door.

1/3e :) Maar ik zal dan sowieso onder het aantal mg zitten dan wat ik anders met MDMA zou hebben. Plus het is legaal :P Nee, maar ik ben gewoon benieuwd in wat voor stemming dit me brengt. En dan is Thrillogy een goede plek om het uit te proberen ook wetende dat het nooit Fusion zal overtreffen :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:13 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

1/3e :) Maar ik zal dan sowieso onder het aantal mg zitten dan wat ik anders met MDMA zou hebben. Plus het is legaal :P Nee, maar ik ben gewoon benieuwd in wat voor stemming dit me brengt. En dan is Thrillogy een goede plek om het uit te proberen ook wetende dat het nooit Fusion zal overtreffen :)

Waar kan je die Explosion dan legaal krijgen? iemand tips?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:14 

Donateur

Sinds wanneer is Xplosion weer legaal geworden? :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:16 

Hardtraxx Veteran

Het is nog steeds een CR-middel, het staat (nog) niet op de Opiumwet.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:16 

Hardtraxx Newbie

Mol schreef:
Sinds wanneer is Xplosion weer legaal geworden? :P

laat dan maar, zal het wel verkeerd begrepen hebben. :$
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen