Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:04 

Hardtraxx Elite

Is inderdaad een uitschieter geweest :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:15 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ik ga ook maar ff achter die Q-dance snoepies aan :D
Blauwe boompjes krijg kan ik binnekort ook weer inkopen! :love:
Getest op 197mg :drool:

Blauwe bomen hebben een spreiding van 145-190mg ongeveer. Kan zijn dat er ergens zo een hoge uitschieter tussen zit maar gemiddeld zijn ze 170mg en zeker niet 197mg.

Dan had ik geluk met me uitschieter, want heb ze zelf laten testen :thumbup:

Óf hij was al bekend bij het testlab en dan kreeg je de hoogste bekende waarde ;)

Ik heb voorlopig voldoende groene canadezen al zien die Q's er ook wel spannend uit... Misschien maar eens wat ruilen :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:28 

Hardtraxx Addict

Xtc, de nieuwe voetbalplaatjes :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:32 

NaarDeQlote schreef:
Xtc, de nieuwe voetbalplaatjes :)

Doar Hab ie wa geliek in :P
iemand weet waar die Q-dance pillen te krijgen zijn?
of heeft iemand ze hier?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:39 

Hardtraxx Veteran

Zelf ook al naar rondgevraagd, kan er niet aan komen voorlopig. Maar er zit wel een kleine hoeveelheid onbekende stof in die Q-pillen. Oppassen dus. Ik krijg Groene Olifanten binnenkort, ook heerlijk. Dat gevoel toen die insloeg bij Donkey Rollers... Niet te geloven, zal ik nooit vergeten! :love:

Na Fusion kon ik trouwens 2 dagen lang niet eten, alles was smerig. Zelfs een banaan kreeg ik niet door m'n keel. Enigste wat ik opkreeg was een flesje Breaker met aardbeiensmaak :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:02 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Als ik X op heb krijg ik amper 2 happen door mijn keel. Op decibel gingen mijn kaken zowat verkrampen toen ik 2 happen had genomen. Vreemd want normaal eet ik alles wat los en vast zit :P

2 happen, ik deed 10 minuten over 1 frietje, smaakte echt als zaagsel :sick:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:03 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Kettingzaag schreef:
Als ik X op heb krijg ik amper 2 happen door mijn keel. Op decibel gingen mijn kaken zowat verkrampen toen ik 2 happen had genomen. Vreemd want normaal eet ik alles wat los en vast zit :P

2 happen, ik deed 10 minuten over 1 frietje, smaakte echt als zaagsel :sick:

Waarom eet jij zaagsel?:O
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:07 

Donateur

Hehe bij mij sloeg precies dezelfde groene olifant (halfje) ook in bij Donkey Rollers. Lekkerste rush ooit, sowieso :love:

Ben benieuwd hoe ze werken op een compleet nuchtere ziel @ Qlimax.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hehe bij mij sloeg precies dezelfde groene olifant (halfje) ook in bij Donkey Rollers. Lekkerste rush ooit, sowieso :love:

Ben benieuwd hoe ze werken op een compleet nuchtere ziel @ Qlimax.

Echt he, zo'n heerlijk gevoel. Ik had dan daarvoor al een capsule 4-FMP op en een roze ster, maar deze was echt godsgruwelijk lekker! Had dan wel een hele op, maar dat mocht de pret gelukkig niet drukken. En ja, op Qlimax inderdaad op een nuchtere ziel uitproberen. Dat wordt de eerst volgende keer :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:30 

Donateur

Zin in trillogy eindelijk xplosion ofzo proberen :) en nog wat shit wat chukkels heeft .
En dan ook de q-dance snoepjes :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zin in trillogy eindelijk xplosion ofzo proberen :) en nog wat shit wat chukkels heeft .

Wat heb ik nog meer dan naast de explosion? :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:32 

Hardtraxxer

Ff een vraagje he...
ik sprak laatst iemand die ook de hardstylefeesten regelmatig bezoekt, hij gebruikt ook pillen... hij noemde ze blauwe volkswagens, iemand die hier meer over weet?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:33 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Wat heb ik nog meer dan naast de explosion? :P

nog wat toch?? 4-fmp of zo? of is dat explosion ik heb er geen verstand van :/

oh ja ghb
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

4-fmp heb ik niet, maar het schijnt wel met explosion de meest gruwelijk vette combo te zijn. Maar ja, eerst maar apart proberen :P Explosion = Methylone trouwens.
Aan GHB ga ik nooit beginnen, heb gezien wat het met mensen kan doen (bij een vriendin is het een keer in haar drinken gegooid). LSD is een ander verhaal :innocent:

Klementino schreef:
Ff een vraagje he...
ik sprak laatst iemand die ook de hardstylefeesten regelmatig bezoekt, hij gebruikt ook pillen... hij noemde ze blauwe volkswagens, iemand die hier meer over weet?

Heb 1 rapport over Blauwe gevonden op pillreports. Schijnen al van een paar jaar geleden te zijn, maar toen waren ze getest op 170mg. Behoorlijk heftig dus.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6505
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:38 

Donateur

Chukkels schreef:
4-fmp heb ik niet, maar het schijnt wel met explosion de meest gruwelijk vette combo te zijn. Maar ja, eerst maar apart proberen :P Explosion = Methylone trouwens.
Aan GHB ga ik nooit beginnen, heb gezien wat het met mensen kan doen (bij een vriendin is het een keer in haar drinken gegooid). LSD is een ander verhaal :innocent:

Oh ja lsd :P dat zou jij doen op qlimax :P en xplosion gewoon combineren met pillen en speed is vast ook wel lekker:P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Oh ja lsd :P dat zou jij doen op qlimax :P en xplosion gewoon combineren met pillen en speed is vast ook wel lekker:P

Zou wel vet lijken in ieder geval, met die show erbij. Maar ik denk dat ik eerst zo'n trip (met paddo's ofzo) thuis wil uitproberen om te kijken hoe ik erop reageer. Methylone ligt ongeveer in hetzelfde straatje als XTC, dus idd je kan het wel combineren met speed en pillen, maar de vraag is of het nodig is. Neem gewoon genoeg mee naar Thrillogy en dan kijk ik wel hoeveel er op komt :P In ieder geval innemen met bommetjes (of capsules).
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:43 

Hardtraxxer

iemand nog een antwoord op wat blauwe volkswagentjes voor pillen zijn? :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:46 

Hardtraxx Veteran

Lees 2 posts boven je :P

Citaat:
Heb 1 rapport over Blauwe Volkswagens gevonden op pillreports. Schijnt al van een paar jaar geleden te zijn, maar toen waren ze getest op 170mg. Behoorlijk heftig dus.

Heb een beetje gegoogeld, maar ik kon niks recents vinden over deze pillen. Alleen van 2 jaar terug dus. Maar schijnen wel erg goed te zijn geweest.
Over Groene Volkswagen kan ik wel meer vertellen, die zijn tussen 113 en 140mg getest. Ook nog redelijk dus.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22561
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:47 

Donateur

Zo volgende week de nieuwe groene Canadezen binnen :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:49 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Lees 2 posts boven je :P

Citaat:
Heb 1 rapport over Blauwe Volkswagens gevonden op pillreports. Schijnt al van een paar jaar geleden te zijn, maar toen waren ze getest op 170mg. Behoorlijk heftig dus.

Heb een beetje gegoogeld, maar ik kon niks recents vinden over deze pillen. Alleen van 2 jaar terug dus. Maar schijnen wel erg goed te zijn geweest.
Over Groene Volkswagen kan ik wel meer vertellen, die zijn tussen 113 en 140mg getest. Ook nog redelijk dus.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22561

haha, over het hoofd gezien :P

thanks,

iemand ervaringen er mee trouwens?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:52 

Donateur

nope sorry :P als je hebt wil ik ze wel voor je uittesten hoor:)

maar Chukkels, Naar trillogy neem ik wel genoeg mee, 3 olifanten en 8 Canadese en 2 gr speed en eventueel nog die q-dance bende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

maar Chukkels, Naar trillogy neem ik wel genoeg mee, 3 olifanten en 8 Canadese en 2 gr speed en eventueel nog die q-dance bende

Wat ben jij van plan haha :lol:

Q-Pillen dan wil ik wel met je meedoen tegen een uur of 3 :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
iemand ervaringen er mee trouwens?

Ervaringen doen er niet toe. Het enige wat uitmaakt is de inhoud. Wat er ook opstaat, een schone pil van 170 is een schone pil van 170. Het verschil in ervaringen tussen verschillende soorten komt er gewoon door dat je trip van heel veel factoren afhangt, zoals de sfeer, hoeveel je gegeten hebt, dat soort dingen. Mensen gaan dan vanzelf de link leggen tussen een soort pil en een bepaalde ervaring, terwijl het eigenlijk geen invloed zou moeten hebben (hoogstens placebo effect).
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:56 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Wat ben jij van plan haha :lol:

Q-Pillen dan wil ik wel met je meedoen tegen een uur of 3 :P

compleet vdk gaan daar :yay:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:

Het leukste is nog, dat de Brabanthallen enorm zijn. Wordt dus veel rondjes lopen xd
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen